Season 2, Episode 4
Becoming a Divi Web Designer
Hosts & Guests
Amanda Doe
Cameron James
Todd Dawson
Najnowszy post
Jak zaplanować osiąganie celów sprzedażowych, zrobić target i utrzymać motywację na dłużej!
Jak zaplanować osiąganie celów sprzedażowych, zrobić target i utrzymać motywację na dłużej! Na początku miesiąca wszyscy snują wielkie plany: wspaniałych sprzedaży, wysokich prowizji, sukcesu i zmian, jakie wprowadzą. Z nową energią zaczynamy działać i realizować...
Related Episodes
Telefoniczna sprzedaż: jak Łukasz zrobił 200% planu sprzedaży dzięki szkoleniu
Jeżeli telefoniczna sprzedaż produktów bankowych to Twoja codzienność, mam dla Ciebie dziś potężną...
Case study: jak Jakub zamienił natłok myśli na efektywność i skuteczne zarządzanie czasem!
Case study: jak Jakub zamienił natłok myśli na efektywnośći skuteczne zarządzanie czasem!Być może...
Planowanie i organizacja dnia pracy – przykładowy plan efektywnego dnia
Planowanie i organizacja dnia pracy – przykładowy plan efektywnego dniaUmiejętności planowania...
Organizacja pracy – 7 najczęstszych błędów zarządzaniu czasem
Organizacja pracy - 7 najczęstszych błędów w zarządzaniu czasemNiekończący się natłok bieżących...
Organizacja pracy managera zespołu: jak zapobiegać pożarom i przepracowaniu dzięki 3 wskazówkom.
Cena, jaką płacisz za brak organizacji pracy jest wysoka. Praca po godzinach, zabieranie laptopa...
Obsługa trudnego klienta na czacie: 3 najczęściej popełnianie błędy i jak im zapobiec
Obsługa klienta na czacie staje się coraz bardziej popularną formą komunikacji z klientami,...
5 nawyków osób, które efektywnie zarządzają swoim czasem, nawet przy nadmiarze ilości zadań.
5 nawyków osób, które efektywnie zarządzają swoim czasem, nawet przy nadmiarze ilości...
Twój najlepszy rok! 3 rzeczy, które warto zrobić na początku roku, aby zakończyć go z sukcesem!
Początek roku daje niezwykłą energię do działania, zmian, zaczynania wszystkiego od nowa –...
3 pytania, na jakie MUSISZ znać odpowiedź, aby MÓC zamknąć sprzedaż!
Dlaczego, pomimo świetnych relacji z klientem i doskonałej oferty nie zamykasz sprzedaży? Ponieważ...
0 komentarzy