utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Odkryj Ukryte Możliwości, czyli jak osiągnąć 60% więcej w sprzedaży- Case Study dla doświadczonych W podcaście Wejdź Poziom Wyżej z Izą Krejcą-Pawski omawiam konkretne case studies z zakresu sprzedaży, biznesu i przywództwa. Czy czujesz, że w sprzedaży...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Case study: Zarządzanie Czasem managera Jak Kasia ogarnęła całą firmę na jednej kartce planera i ruszyła z miejsca zaległe sprawy, wdrażając Elastyczne Zarządzanie Czasem Każdego dnia widzę dyrektorów, prezesów i managerów, którzy choć wyglądają na ludzi sukcesu,...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Jak Skutecznie Skracać Proces Decyzyjny Klientów – Case Study z Rafałem W podcaście Wejdź Poziom Wyżej z Izą Krejcą-Pawski omawiam konkretne case studies z zakresu sprzedaży, biznesu i przywództwa. W tym odcinku skupiam się na problemie z finalizacją...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Skuteczny Cold Calling3 kluczowe warunki regularnego dzwonienia ?na zimno? z sukcesem! Dlaczego ?zimne telefony? budzą tak wiele obaw, choć są tak kluczowe dla wyników? Poznaj 3 warunki sukcesu jak skutecznie sprzedawać przez telefon, dzwonić, umawiać spotkania i...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Jak zaplanować osiąganie celów sprzedażowych, zrobić target i utrzymać motywację na dłużej! Na początku miesiąca wszyscy snują wielkie plany: wspaniałych sprzedaży, wysokich prowizji, sukcesu i zmian, jakie wprowadzą. Z nową energią zaczynamy działać i realizować...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Jak zaplanować działania sprzedażowe? Organizacja pracy i plan dnia handlowca. Przepis na sukces w sprzedaży? Codzienne wybieranie tylko tych działań, które najszybciej pozwalają osiągać sprzedażowy cel. To sprawia, że nawet, jeśli teraz jest znacznie trudniej,...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Jak pokonać obiekcje klientów: nie potrzebuję, jestem zadowolony, ja już wszystko mam? 3 skuteczne wskazówki Masz świetną ofertę, wiesz, że to, co proponujesz, naprawdę pomaga klientom i wiesz, że jeśli klient już dokona zakupu, to jego biznes czy życie zmienią się...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Jakim typem jesteś? Czyli dlaczego warto być osobą Odporną Psychicznie. Dlaczego w tych samych warunkach i pomimo podobnych kompetencji, jedne osoby osiągają lepsze wyniki, niż inne? Dlaczego jedne osoby koncentrują się na osiąganiu celów, a inne mnożą problemy?...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Jak zdobyć klientów konkurencji? 3 Techniki Skutecznej Sprzedaży Praca z klientami konkurencji to dla handlowców prawdziwy test, zarówno pod kątem samego prowadzenia rozmowy sprzedażowej jak i pod kątem ofertowym. Nie tylko dlatego, że na przeszkodzie stoi naturalna...