Praktyczne warsztaty managerskie dla liderów zespołów o tym,
jak radzić sobie w trudnych sytuacjach z zespołem: narzekaniem, brakiem motywacji, niechęcią do zmian, czy konfliktami
Szkolenie Efektywny Kierownik
Trudne sytuacje z zespołem
Trening managerski dla liderów, którzy chcą wejść POZIOM WYŻEJ w kompetencjach przywódczych
i zwiększać skuteczność swojego zespołu, prowadzony przez
Licencjonowaną konsultantkę Zintegrowanego Modelu Przywództwa (ILM72)

Głównym celem warsztatów jest doskonalenie umiejętności skutecznego zarządzania zespołem w sposób nastwiony na angażowanie pracowników oraz skuteczne reagowanie w sytuacjach trudnych.
Podczas szkolenia wypracujemy:
– Zestaw przydanych komunikatów kierowniczych pokazanych na przykładach
i dostoswanych do specyfiki i etapu rozwoju zespołu każdego uczestnika.
– Najważniejsze zasady i sprawdzone praktyki zarządzania zespołem w pracy.
– Sposoby na budowanie zaangażowania i motywacji w zespole.
– Scenariusze reagowania w trudnych sytuacjach z zespołem: wymówki, narzekanie, niskie zaangażowanie w wykonanie zadania, demotywowanie zespołu, krytykowanie pomysłów itp.
Korzyści z udziału dla uczestników
– Jasna rola lidera zespołu oparta o ustalone zasady.
– Uporządkowanie codziennej organizacji pracy zespołu.
– Sposoby reagowania w trudnych sytuacjach kierowniczych.
– Przygotowanie do delegowania i egzekwowania realizacji zadań wspierające efektywną współpracę.
– Motywowanie i wspieranie zespołu i pracowników w ich pracy oraz podnoszeniu skuteczności.
W 1 dzień szkolenia przepracujemy kluczowe narzędzia managerskie
niezbędne do zwiększania efektywności zespołu

Szkolenie stworzone z myślą o liderach i managerach, którzy chcą uporządkować pracę z zespołem, wypracować sposoby motywowania pracowników, doskonalić kompetencje kierownicze
oraz wykorzystać szkolenie do rozwijania standardów w zespole
i skutecznego reagowania także w trudnych sytuacjach.
Skuteczność tego szkolenia potwierdzają Wasze opinie!
Bardzo ciekawe szkolenie, intensywne, interesujące, angażujące zespół.
„Szkolenie dostosowane do mojej branży. Widać przygotowanie i zaangażowanie w nasze tematy”.
„Dużo przydatnych zasad w pracy kierownika. Zdecydowanie wykorzystam je w pracy zespołowej!”
„Bardzo potrzebne szkolenie w praktyce każdego lidera.
Inspirująco, Konkretnie i Praktycznie!”
„Szkolenie bardzo ciekawe, poruszające kwestie istotne w pracy jako leader. Istotnym dla mnie określnie celów i zespołu, co daje możliwość kontroli i konstruktywnej rozmowy”.
„Szkolenie super, czekam na kolejne!”.
WEJDŹ POZIOM WYŻEJ W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM!
Jak pokonać niechęć pracowników do zmian?
Jak zmotywować ludzi do działania i zwiększać zaangażowanie w pracę?
Jak radzić sobie z narzekaniem, oporem i konfliktami w zespole?
Jak reagować, gdy zespół nie realizuje zadań lub nie osiąga wyników?
Jak radzić sobie z trudnych sytuacjach w zespole i z pracownikami?
Poznasz odpowiedzi na te pytania podczas szkolenia, ponieważ pracujemy na najczęstszych wyzwaniach managerskich!
Przeczytaj szczegółowy program szkolenia i sprawdź, czego dokładnie się nauczysz:

Program szkolenia: 1 dzień (8 x 45 min)

Moduł 1. Rola i zadania kierownika w aktualnej sytuacji pandemicznej i pracy hybrydowej.
– Zarządzanie zespołem w aktualnej sytuacji: problemy, wyzwania i szanse.
– Zarządzanie zespołem i ustalanie zasad działania: jak budować i rozwijać skuteczny zespół działający hybrydowo? Błędy, których należy unikać.
– Najważniejsze zasady zarządzania zespołem: rola lidera w budowaniu zaangażowania.
– Ćwiczenia uczestników: Expose lidera zespołu – ustalamy, czego wymagamy jako szef zespołu.
– Zasady obowiązujące w zespole hybrydowym – jak je stworzyć, aby wspierały ciągły rozwój?
Efekty modułu: uczestnicy uświadomią sobie rolę lidera zespołu w aktualnej sytuacji oraz przygotują lub dostosują narzędzia managerskie do specyfiki swoich zespołów.
Moduł 2. Codzienne zarządzanie zespołem i praca z zespołem. Motywowanie i delegowanie pracy do zespołu i poszczególnych pracowników.
– Jak prowadzić skuteczne zebrania? Komunikacja jako warunek sukcesu w pracy zespołowej.
– Jak komunikować zmiany i nowe zadania, aby nie wywoływały oporu w zespole?
– Sprawdzone sposoby motywowania zespołu. Jak budować zaangażowanie i motywację?
– Managerskie komunikaty, które każdy kierownik powinien znać.
– Ćwiczenia uczestników: uczestnicy tworzą komunikaty poznane w tym module.
Efekty modułu: tworzymy przykłady efektywnego delegowania pracy i budowania zaangażowania i motywacji dzięki konstruktywnej liderskiej komunikacji.

Moduł 3. Sytuacje trudne w pracy kierownika zespołu. Monitorowanie i egzekwowanie pracy zespołu i poszczególnych pracowników.
– Jak monitorować i egzekwować pracę, aby została wykonana?
– Lista 3 największych błędów kierowniczych, które sabotują realizację zadań.
– Przykład rozmowy z pracownikiem, który nie wykonał zadania, ma opóźnienia.
– Plan rozmowy z zespołem, gdy nie wykonał zadania lub wykonał je poniżej oczekiwań.
– Ćwiczenia uczestników: uczestnicy tworzą komunikaty poznane w tym module.
Efekty modułu: tworzymy przykłady reakcji do codziennej pracy z zespołem, aby liderzy potrafili radzić sobie w typowych problematycznych sytuacjach.

Moduł 4. Rozwiązywanie problemów w zarządzaniu zespołem – sprawdzone praktyki na dzisiejsze wyzwania. Praktyczne podsumowanie szkolenia.
– Jak reagować, gdy pracownicy demotywują się nawzajem?
– Jak radzić sobie z narzekaniem i wymówkami w zespole?
– Jak radzić sobie z oporem przed zmianami?
– Jak radzić sobie z pracownikami, którzy odstają negatywnie poziomem pracy od reszty zespołu?
– Jak reagować, gdy pojawiają się konflikty w zespole?
– Jak radzić sobie z pracownikami, którzy ciągle popełniają te same błędy?
– Podsumowanie szkolenia– 5 kluczowych zasad Efektywnego Zespołu.
Efekty modułu: uczestnicy poznają praktyczne zastosowanie wszystkich omawianych na szkoleniu narzędzi liderskich.
Wykonaj Test Skuteczności i analizę stylu przywództwa liderów zespołów i kadry zarządzającej ILM72
Rekomendujemy realizację szkolenia poprzedzone przeprowadzeniem badania zarówno uczestników jak i kadry kierowniczej jako całości z zastosowaniem kwestionariusza ILM72.

KWESTIONARIUSZ SKUTECZNOŚCI PRZYWÓDCZEJ ILM72 (Zintegrowany Model Przywództwa):
Wykonaj rzetelne, naukowo potwierdzone badanie za pomocą psychometrycznego Kwestionariusza ILM72 (Zintegrowany Model Przywództwa).
Test bada SKUTECZNOŚĆ PRZYWÓDCZĄ w 9 kluczowych skalach skuteczności liderów, dostarczając rzetelnej analizy mocnych stron jak i obszarów do rozwoju.
Iza jest Licencjonowaną Konsultantką ILM72, przeszkoloną w zakresie metodologii narzędzia, stosowania, prawidłowej interpretacji wyników oraz udzielania informacji zwrotnej.
Szkolenie poprowadzi Was
POZIOM WYŻEJ!

Metody pracy podczas szkolenia:
50% szkolenia stanowi trening i warsztaty umiejętności zarządzania zespołem w formie pracy z analizą najczęstszych sytuacji z codziennej pracy na szkoleniu.
25% dyskusje z liderem w celu wymiany doświadczeń.
25% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia.
Trener prowadzi szkolenie metodami takimi jak:
– Analiza w formie ćwiczenia rozmów z zespołem podczas szkolenia.
– Symulacje i odgrywanie ról w formie scenek.
– Analiza studium przypadków.
– Warsztaty i ćwiczenia technik rozmów z pracownikami.
– Burza mózgów i metody kreatywne.
– Uzupełnione o mini-wykłady tam, gdzie jest to niezbędne.
Zapytaj o szkolenie dla Twojego zespołu
Powyższy program jest wstępną propozycją – za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych działań z zespołem

Szkolenie prowadzi Iza Krejca-Pawski
Moi klienci umawiają 8 spotkań na 11 telefonów, podnoszą sprzedaż o 30% i odzyskują kontrolę nad swoim czasem. Moją misją jest sprawienie, żeby wszystkie osoby, które sprzedają i zarządzają zespołami osiągały podobne wyniki.
Stworzyłam to szkolenie ponieważ wiem, jak ważne dla każdego lidera jest skuteczne zarządzanie zespołem. Od tego zależy często sukces działu, a nawet firmy! Równocześnie wiem, że wielu liderów mierzy się z problemem utrzymywania zaangażowania w zespole, w sytuacji, gdzie na co dzień zmagamy się presją czasu, wymagającymi zadaniami i nieustannymi zmianami.
Jako trener odsłuchałam ponad 2900 rozmów handlowców, konsultantów, doradców i telemarketerów z wielu branż. Podczas szkoleń, warsztatów i coachingów „on the job” pomagałam setkom uczestników poprawiać skuteczność działania. Zarządzałam zespołami, także rozproszonymi , zanim zostałam trenerem. Od 9 lat jako trener wspieram i szkolę liderów zespołów. Ponieważ wiem, co działa w praktyce, po moich szkoleniach od razu podnosisz wyniki!
Iza Krejca-Pawski, trenerka liderów oraz zespołów sprzedaży i obsługi klienta
Certyfikowany trener, ekspert i praktyk biznesu, szkolący zespoły sprzedaży i obsługi klienta. Licencjonowany Konsultant Odporności Psychicznej (Mental Toughness MTQ48) oraz Zintegrowanego Modelu Przywództwa ILM72. Szefowa firmy IKP Szkolenia.
Jako trener od 9 lat zwiększa wyniki i poprawia jakość pracy szkolonych osób, pomagając zespołom wejść POZIOM WYŻEJ.
900 osób rocznie przechodzi szkolenia pod okiem Izy
Szkoliła i wspierała know how zespoły i kadrę managerską firm takich, jak:

Jest też autorką ponad 50 merytorycznych artykułów oraz wypowiedzi eksperckich publikowanych w:

Zainwestuj w Waszą skuteczność i wzmocnij Twój zespół korzystając ze sprawdzonych managerskich narzędzi oraz konkretnych przykładów, stworzone
z myślą o wyzwaniach, jakich szefowie zespołów doświadczają na co dzień!


ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE:
Napisz na sklep@izakrejcapawski.pl
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65
Iza Krejca-Pawski
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80
ZAMÓW SZKOLENIE DLA TWOJEGO ZESPOŁU !
Zapisz temat, ilość osób, miejsce, termin,
a my przygotujemy ofertę szkolenia.
Jesteśmy też dostępni pod telefonem
606 44 57 65 lub emailem biuro@ikpszkolenia.pl