Ja w mediach!
Przeczytaj moje wywiady i zainspiruj się!
KOMENTARZ EKSPERCKI DLA RZECZPOSPOLITEJ
Coraz trudniej nam uniknąć pracy po godzinach
Anita Błaszczak, redaktor Rzeczpospolitej zaprosiła mnie do udzielenia komentarzu ekspreckiego w artykule o nadgodzinach Polaków. Odpowiadam w nim dlaczego warto obrać „kurs na latarnię” oraz jak specyfika pracy wpływa na nasze problemy z zarządzaniem czasem.
WYWIAD DLA BANKIER.TV
Kilka słów o polskich handlowcach. Wywiad dla Bankier.pl
Co jest kluczem do sukcesu w sprzedaży? Jakie cechy mają najskuteczniejsi ludzie sprzedaży? Jakie błędy popełniamy w budowaniu relacji? Zobacz wywiad i poznaj odpowiedzi!
WYWIAD DLA BANKIER.TV
O tym, że budowanie relacji nie wystarczy, aby odnieść sukces oraz dlaczego klienci są sercem biznesu rozmawiam z redaktorką portalu Sukces Pisany Szminką, Dagny Kurdwanowską
Przeczytaj wywiad dla portalu Sukces Pisany Szminką >>
WYWIAD DLA MAGAZYNU BUSINESSWOMAN & LIFE
Dobre praktyki osób skutecznie zarządzających sobą w czasie
Wyzwaniem w zarządzaniu czasem jest zauważenie zmian w sposobie naszego funkcjonowania, tak byśmy nie rozwiązywali dzisiejszych problemów wczorajszymi metodami. W wywiadzie opowiadam o dobrych praktykach osób skutecznie zarządzających sobą.
WYWIAD DLA PORTALU MENEDŻER SPRZEDAŻY
Wywiad o mojej „Sprzedaży” dla portalu Menedżer Sprzedaży.
WYWIAD DLA PORTALU BABSKI BLUES
O empatycznej sprzedaży i tym, jak skutecznie sprzedawać rozmawiam z redaktorką portalu Babski Blues, Dorotą Pawelec.
Przeczytaj wywiad dla portalu Babski Blues >>
WYWIAD DLA PORTALU ONA W BIZNESIE
2 filary sukcesu w biznesie
Dlaczego klient jest sercem każdego biznesu i jak przekłada się to na sukces w sprzedaży. Z czym nie radzą sobie osoby, które prowadzą swoje firmy? I jak to zmienić? Odpowiadam podczas wywiadu dla Sabiny Cieślar.
ARTYKUŁ W PORTALU TY I BIZNES
„Jak skutecznie sprzedawać?” – na temat mojej „Sprzedaży” wypowiada się Beata Tomaszek z Ty i Biznes.
Przeczytaj artykuł na portalu Ty i Biznes >>
WYPOWIEDŹ DLA PORTALU MARKA JEST KOBIETĄ
„Raport Marka jest Kobietą” – wypowiadam się w gronie 50 kobiet Na Fali, czego pragną kobiety w 2016r.
Przeczytaj moją odpowiedź na pytanie, czego pragną kobiety biznesu w 2016r. >>
Zainwestuj w Waszą skuteczność i wzmocnij Twój zespół
korzystając z rozwiązań opartych o solidne psychologiczne narzędzia
Stworzone z myślą o biznesowych wyzwaniach, jakich dziś doświadczamy każdego dnia!