Ja w mediach!

Przeczytaj moje wywiady i zainspiruj się!

KOMENTARZ EKSPERCKI DLA RZECZPOSPOLITEJ

Coraz trudniej nam uniknąć pracy po godzinach 

Anita Błaszczak, redaktor Rzeczpospolitej zaprosiła mnie do udzielenia komentarzu ekspreckiego w artykule o nadgodzinach Polaków. Odpowiadam w nim dlaczego warto obrać „kurs na latarnię” oraz  jak specyfika pracy wpływa na nasze problemy z zarządzaniem czasem.

Przeczytaj pełny artykuł w Rzeczpospolitej 

WYWIAD DLA BANKIER.TV

Kilka słów o polskich handlowcach. Wywiad dla Bankier.pl

Co jest kluczem do sukcesu w sprzedaży? Jakie cechy mają najskuteczniejsi ludzie sprzedaży? Jakie błędy popełniamy w budowaniu relacji? Zobacz wywiad i poznaj odpowiedzi!

WYWIAD DLA BANKIER.TV

O tym, że budowanie relacji nie wystarczy, aby odnieść sukces oraz dlaczego klienci są sercem biznesu rozmawiam z redaktorką portalu Sukces Pisany Szminką, Dagny Kurdwanowską

Przeczytaj wywiad dla portalu Sukces Pisany Szminką >>

 

WYWIAD DLA MAGAZYNU BUSINESSWOMAN & LIFE

Dobre praktyki osób skutecznie zarządzających sobą w czasie

Wyzwaniem w zarządzaniu czasem jest zauważenie zmian w sposobie naszego funkcjonowania, tak byśmy nie rozwiązywali dzisiejszych problemów wczorajszymi metodami. W wywiadzie opowiadam o dobrych praktykach osób skutecznie zarządzających sobą.

Przeczytaj wywiad >

WYWIAD DLA PORTALU MENEDŻER SPRZEDAŻY

Wywiad o mojej „Sprzedaży” dla portalu Menedżer Sprzedaży.

Przeczytaj wywiad dla portalu Menedżer Sprzedaży >>

WYWIAD DLA PORTALU BABSKI BLUES

O empatycznej sprzedaży i tym, jak skutecznie sprzedawać rozmawiam z redaktorką portalu Babski Blues, Dorotą Pawelec.

Przeczytaj wywiad dla portalu Babski Blues >>

WYWIAD DLA PORTALU ONA W BIZNESIE

2 filary sukcesu w biznesie

Dlaczego klient jest sercem każdego biznesu i jak przekłada się to na sukces w sprzedaży. Z czym nie radzą sobie osoby, które prowadzą swoje firmy? I jak to zmienić? Odpowiadam podczas wywiadu dla Sabiny Cieślar.

ARTYKUŁ W PORTALU TY I BIZNES

„Jak skutecznie sprzedawać?” – na temat mojej „Sprzedaży” wypowiada się Beata Tomaszek z Ty i Biznes.

Przeczytaj artykuł na portalu Ty i Biznes >>

WYPOWIEDŹ DLA PORTALU MARKA JEST KOBIETĄ

„Raport Marka jest Kobietą” – wypowiadam się w gronie 50 kobiet Na Fali, czego pragną kobiety w 2016r.

Przeczytaj moją odpowiedź na pytanie, czego pragną kobiety biznesu w 2016r. >>

Zainwestuj w Waszą skuteczność i wzmocnij Twój zespół
korzystając z rozwiązań opartych o solidne psychologiczne narzędzia 

Stworzone z myślą o biznesowych wyzwaniach, jakich dziś doświadczamy każdego dnia!