Masz pytania? Zadzwoń na 606 44 57 65 lub napisz na biuro@ikpszkolenia.pl

SZKOLENIE SPRZEDAŻOWE Z IZĄ KREJCĄ -PAWSKI

Skuteczna Sprzedaż od A do Z

Trening z analizą rozmów dla osób, które dzwonią, sprzedają, prowadzą spotkania,
składają oferty i follow-up i chcą wejść Poziom Wyżej, aby działać jeszcze skuteczniej!

Prowadzone przez autorkę cenionych książek i ebooków sprzedażowych

Najważniejsze szkolenie sprzedażowe, jakie teraz musisz przejść!

Skuteczna Sprzedaż od A do Z

Szkolenie prowadzi autorka książki „Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki” Iza Krejca-Pawski

Podczas szkolenia poznasz mój autorski model Empatycznej Sprzedaży Eksperckiej©, dedykowany specyfice
i wyzwaniom sprzedaży. Pozwoli Ci on na szybkie budowanie zaufania i nawiązywanie relacji.
Nauczysz się spójnie wykorzystywać:

 

Cold Calling I Umawianie Spotkań I Telefoniczną Sprzedaż I Spotkania i ofertowanie I Follow-up I Finalizację Sprzedaży

Szkolenie jest skoncentrowane na opracowaniu strategii sprzedaży i podnoszeniu skuteczności rozmów na poszczególnych etapach kontaktów z klientami. Począwszy od „zimnych” telefonicznych rozmów, umawiania spotkań, telefoniczną sprzedaż, poprzez spotkania, oferty i emaile , skuteczny follow-up i finalizację sprzedaży.

Głównym celem warsztatów jest wypracowanie strategii rozmowy sprzedażowej, poprzez świeże spojrzenie na rozmowy z klientami, połączone z warsztatami umiejętności pod okiem trenera.

Narzędzia, jakie wypracujemy:

– Strategię sprzedaży i Cold Callingu dopasowaną do specyfiki aktywnego pozyskiwania klientów.
– Pytania badające potrzeby klientów, aby tworzyć jeszcze lepsze prezentacje oferty
i skutecznie zamykać sprzedaż.
– Mocne zdania otwierające rozmowę, ”sprzedające prezentacje” w języku korzyści
i wartości oferty w  modelu Empatycznej Sprzedaży Eksperckiej.
– Scenariusz „zimnej rozmowy” i umawiania zarówno spotkań jak i prezentacji.
– Plan skutecznego spotkania od A do Z, stacjonarnego lub online.
– Emaile i oferty, które znacząco zwiększają skuteczność finalizacji sprzedaży.
– Follow-up po wysłaniu oferty na email i dopinanie transakcji.
– Strategie reagowania na najczęstsze obiekcje klientów.

Zapytaj o szkolenie dla Twojego zespołu

 

Udział w szkoleniu pozwoli Ci skutecznie sprzedawać łącząc telefony, spotkania, emaile i oferty w spójną całość.
Model Empatycznej Sprzedaży Eksperckiej©, pozwoli Ci stać się w oczach klienta osobą,
która najlepiej na rynku rozumie jego problemy, potrzeby i wyzwania.

Brak relacji lub konieczność pozyskania klienta „od konkurencji” przestanie być barierą, a stanie się szansą, którą Ty i Twój zespół wykorzystacie do realizacji wyników już od 1 „zimnego” telefonu.

Szkolenie stworzone z myślą o handlowcach, specjalistach ds. sprzedaży, doradcach klientów, kierownikach i managerach sprzedaży, którzy mają już doświadczenie i osiągają wyniki, ale chcą być jeszcze lepsi, skuteczniejsi,
i chcą znacząco udoskonalić umiejętności sprzedażowe i skuteczniej pozyskiwać klientów.

Poznaj historie sukcesów uczestników moich szkoleń

Zmieniłem sposób telefonowania i udało mi się umówić 8 spotkań z 11 rozmów. Jeżeli chodzi o same spotkania, trwają dużo krócej i łatwiej mi jest zakończyć je pozytywnie.

Szybciej, oszczędniej i dużo łatwiej jest skorzystać z Twojego doświadczenia i wiedzy niż zastanawiać się i wynajdywać wszystko od początku.”

Bartosz Greguła

Doradca ubezpieczeniowy

„Moim największym sukcesem po szkoleniu jest to iż potrafię bez jakichkolwiek obaw złapać za telefon, zadzwonić i z satysfakcją „omijać” obiekcje które kiedyś sprawiały mi wiele problemów.

Wynikiem tego jest umawianie 3 / 5 spotkań z architektami z którymi wcześniej nie miałem styczności.

Daniel Jasik

przedstawiciel handlowy, branża budowlana

„Bezpośrednio po szkoleniu zespół podniósł skuteczność umawiania spotkań o 70%,
a działań sprzedażowych o 90%.

Wprowadzenie strategii poznanych na szkoleniu zdecydowanie podniosło skuteczność zespołu sprzedażowego”

Ewelina Tomaszewska

Kierownik działu sprzedaży, branża nieruchomości

Ty też możesz osiągać takie wyniki!

Przyjdź na szkolenie stworzone z myślą o wyzwaniach typowych dla doświadczonych zespołów.

Jak zacząć „zimną” rozmowę? Jak umówić spotkanie stacjonarne , a jak online?
Jak napisać email i ofertę, którą klient będzie chciał przeczytać?
Jak poprowadzić spotkanie, aby zakończyć je sprzedażą?

Jak pokonać niechęć klienta do rozmowy? Co powiedzieć, aby klient chciał Cię posłuchać?
Jak prezentować ofertę, aby wyróżnić się od konkurencji?
Jak skutecznie pokonać każdą obiekcję, aby móc jak najczęściej finalizować sprzedaż?

NA TE PYTANIA OPOWIADA TO SZKOLENIE!
Przeczytaj szczegółowy program szkolenia i sprawdź, czego dokładnie się nauczysz:

Program szkolenia: Skuteczna Sprzedaż – 2 dni (16 x 45 min)

Moduł 1. Przygotowanie gruntu – Budujemy wyróżnik i propozycję wartości dla klientów.
– Cold calling i skuteczna sprzedaż– kluczowe warunki sukcesu. Co trzeba wiedzieć.
– Jak sprzedawać ofertę przez telefon? Budujemy propozycję wartości.
– Strategia sprzedażowa – jak sprzedawać w układzie telefony – emaile – follow-upy?
– 4 kryteria „szansy sprzedaży” – jak oceniać klientów, aby unikać marnowania czasu i energii?
Ćwiczenia: analiza rozmów i wypracowywanie wniosków.

Efekty modułu: uczestnicy przygotują strategię rozmowy i dokonają analizy swoich własnych rozmów pod kątem ich skuteczności i zaplanują zmiany, które należy wprowadzić w rozmowach w dalszej części szkolenia.

Moduł 2. Mocne wejście w Cold Callingu. Przykuwanie uwagi i angażowanie klienta w rozmowę.
– Jak wyróżnić się w oczach klienta przez telefon? Kluczowe zasady i przykłady co działa.
– 4 sprawdzone sposoby budowania mocnych początków „za milion”© na przykładach.
Bariera sekretariatu: jak rozmawiać z sekretarką, aby nie odbić się od ściany?
Ćwiczenia: budowanie mocnych zdań i ćwiczenie początków rozmowy.
–  Jak badać potrzeby klientów, aby sprzedać? Tworzymy strategię badania potrzeb.
Ćwiczenia: budowanie ścieżki pytań, które pozwolą ocenić wartość klienta i „szans sprzedaży”.

Efekty modułu: uczestnicy poznają sposoby tworzenia zdań, które przykuwają uwagę rozmówcy i nauczą się pokonywać barierę wejścia podczas rozmów o ofercie.

Moduł 3. Doprowadzanie do umówienia spotkania i aktywne pokonywanie obiekcji.
– Umawianie spotkań z klientami – kiedy przejść do ustalania terminu spotkania?
– Pokonywanie barier i zastrzeżeń klientów: lista najczęstszych obiekcji przed spotkaniem.
– Jak wykorzystać prośbę o wysłanie oferty na e-mail do umówienia spotkania?
– Jak umówić spotkanie dzięki obiekcji? Sprawdzona praktyka.
Warsztaty rozmów: testujemy i ćwiczymy nowe techniki prowadzenia rozmów.

Efekty modułu: uczestnicy rozwiną umiejętność umawiania spotkań tak, aby ułatwić sobie sprzedaż podczas samej wideokonferencji.

Moduł 4. Jak prezentować ofertę przez telefon i na spotkaniu, aby klient chciał z niej skorzystać?
– Plan skutecznego spotkania od A do Z, która przekona klienta do podjęcia decyzji.
– Model Empatycznej Sprzedaży Eksperckiej© w rozmowach z klientami: jak prezentować ofertę, aby klient chciał ją kupić .
Ćwiczenia: Budowanie prezentacji w języku korzyści i sprzedaż wartości oferty.
Ćwiczenie: testujemy i ćwiczymy nowe techniki prezentacji sprzedażowej.

Efekty modułu: uczestnicy poznają sposób na sprzedaż wartości oferty, dzięki sprawdzonym strategiom prezentacji oferty.

Moduł 5. Jak pokonać obiekcje klientów i zapobiegać odwlekaniu decyzji?
– 3 sprawdzone sposoby na najczęstsze obiekcje klientów.
– Pokonywanie obiekcji i zastrzeżeń klientów: lista najczęstszych obiekcji w specyfice uczestników.
– Pokonywanie obiekcji i zastrzeżeń klientów: „nie potrzebuję”, „już korzystamy”, „za drogo”, „to nie jest dobry moment”, „nie mam potrzeby”, „konkurencja ma taniej”, „nie mamy budżetu”, „już to mamy” itp.
Ćwiczenia: ćwiczymy reakcje na najczęstsze obiekcje klientów przed decyzją.
– Trening reagowania na obiekcje klientów według wypracowanych scenariuszy.

Efekty modułu: uczestnicy nauczą się skutecznych sposobów pracy z obiekcjami, które są punktem wyjścia do zamykania sprzedaży przećwiczą reagowanie z zastosowaniem 3 sprawdzonych metod.

Moduł 6. Zamykanie sprzedaży z obiekcji i zapobieganie odwlekaniu decyzji o współpracy.
– Techniki zamykania sprzedaży i przyspieszania decyzji u klientów.
– Zamykanie sprzedaży z obiekcji – jak pomimo obiekcji skutecznie finalizować rozmowy?
– Zamykanie sprzedaży, gdy klient negocjuje cenę i oczekuje rabatów.
– Trening zamykania sprzedaży według wypracowanych scenariuszy. Scenki rozmów.

Efekty modułu: uczestnicy nauczą się jak finalizować rozmowy i zapobiegać pozostawianiu rozmów
w zawieszeniu, a także nauczą się zamykania sprzedaży z obiekcji.

Moduł 7. Skuteczny follow-up. Jak wykorzystać wysłanie oferty na e-mail w strategiczny sposób?
– Kiedy wysłanie oferty drogą e-mail pomaga w finalizacji sprzedaży?
– Jak powinien wyglądać skuteczny email oraz skuteczna oferta?
– Jakie błędy sprawiają, że wysłanie oferty oznacza utratę szansy sprzedaży lub odwlekanie?
– Skuteczna strategia rozmowy po wysłaniu oferty – warunki, jakie musi spełnić.

Efekty modułu: uczestnicy dokonają analizy drugiego etapu rozmowy pod kątem podnoszenia jego skuteczności,
a następnie przećwiczą finalizację ustaleń z klientem, aby zapobiegać odkładaniu decyzji i przyspieszać finalizację.

Moduł 8. Podsumowanie szkolenia. Skuteczna strategia sprzedaży.
– Skuteczna sprzedaż – podsumowanie kluczowych zasad i strategii.
– Plan działania po szkoleniu.

Efekty modułu: uczestnicy zaplanują wdrożenie udoskonalonej strategii rozmowy sprzedażowej po szkoleniu.

Szkolenie poprowadzi Was
POZIOM WYŻEJ! 

Metody pracy podczas szkolenia:

 

40% szkolenia stanowi trening i warsztaty umiejętności sprzedażowych.
30% dyskusje z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń.
30% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia.

Trener prowadzi szkolenie metodami nauczania dorosłych takimi jak:
− Analiza przypadków w formie nagrania rozmowy.
− Scenki sprzedażowe i odgrywanie ról.
− Mini-gry szkoleniowe.
− Praca warsztatowa i zespołowe wypracowywanie rozwiązań.
− Burza mózgów i dyskusje moderowane.
− Uzupełnione o mini-wykłady tam, gdzie jest to niezbędne.

Zapytaj o szkolenie dla Twojego zespołu

Powyższy program jest wstępną propozycją  – za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych rozmów z klientami

Szkolenie prowadzi Iza Krejca-Pawski

Moi klienci umawiają 8 spotkań na 11 telefonów, podnoszą sprzedaż o 30% i odzyskują kontrolę nad swoim czasem. Moją misją jest sprawienie, żeby wszystkie osoby, które sprzedają i zarządzają zespołami osiągały podobne wyniki.

Stworzyłam to szkolenie ponieważ wiem, jak ważna dla wyników sprzedażowych jest skuteczna strategia rozmowy! Równocześnie wiem, że wiele osób ma problem z zachęceniem klienta do rozmowy, ponieważ stosuje stare, nieskuteczne już dziś metody.

Jako trener odsłuchałam ponad 3000 rozmów sprzedażowych handlowców, konsultantów, doradców i telemarketerów z wielu branż. Podczas szkoleń, warsztatów i coachingów „on the job” pomagałam setkom uczestników poprawiać skuteczność rozmów. Sama sprzedawałam przez telefon i umawiałam spotkania na długo, zanim zostałam trenerem sprzedaży. Ponieważ wiem, co działa w praktyce, po moich szkoleniach od razu podnosisz wyniki!

Certyfikowany trener, ekspert i praktyk biznesu, szkolący zespoły sprzedaży i obsługi klienta. Licencjonowany Konsultant Odporności Psychicznej (Mental Toughness MTQ48) oraz Zintegrowanego Modelu Przywództwa ILM72. Szefowa firmy IKP Szkolenia.

Jako trener od 10 lat zwiększa wyniki i poprawia jakość pracy szkolonych osób, pomagając zespołom wejść POZIOM WYŻEJ.

jestem też autorką

Sprawdź książki, ebooki i planery

Sięgnij po moje praktyczne i świetnie napisane książki i ebooki,  które pomogły już ponad 15000 czytelników podnosić skuteczność!

Rewelacyjnie napisana książka o praktycznych metodach skutecznej sprzedaży. Otwiera umysł, poszerza horyzonty.”

Monika Kołakowska, handlowiec

Książka

Ebook

Planer

Ebook

Planer

Ebook

Ebook

Prawie 10.000 osób przeszło już szkolenia pod okiem Izy
Szkoliła i wspierała know how zespoły i kadrę managerską firm takich, jak:

Jest też autorką ponad 50 merytorycznych artykułów oraz wypowiedzi eksperckich publikowanych w:

Opinie uczestników potwierdzają skuteczność szkoleń!

„Zdecydowałam się na szkolenie, ponieważ chciałam polepszyć moje wyniki w sprzedaży. Szkolenie polecam wszystkim osobom, które chcą polepszyć swoje umiejętności i spojrzeć na swoją pracę z innej perspektywy.
Mnie dało większą pewność siebie i większą ilość umówionych spotkań.”

Agnieszka Dzieniszewska

Doradca klienta

„Super szkolenie z mnóstwem wiedzy, której bardzo mi brakowało. Świetny kontakt. Przeprowadzone w sposób łatwy do przyswojenia i zapamiętania. Wyjaśniające wątpliwości. Myślę, że ułatwi mi proces sprzedaży i nauczy skuteczności, jak również pomoże w kontakcie z klientami.”

Joanna Kanikuła

przedstawiciel handlowy

„Polecam szkolenia z Panią Izą, świetna osoba o bardzo dużej wiedzy. Dużo ćwiczeń które pobudzały szare komórki, merytoryki, fajne wskazówki.
Szkolenie nauczyło mnie radzenia sobie z obiekcjami klientów co wykorzystuję obecnie w rozmowach i widzę bardzo duży postęp.”

Magdalena

Doradca klienta

„Mam wrażenie że tego mi było trzeba. Atutem, przede wszystkim jest sposób podejścia do klienta”.

„Inspirująco, konkretnie, praktycznie”.

„Bardzo profesjonalne, trener dobrze przygotowany do specyfiki pracy i działalności firmy, szkolenie sprawnie poprowadzone, bardzo rzetelne”.

„Szkolenie o charakterze dynamicznym z dużą ilością elementów praktycznych, przydatnych na przyszłość.”

„Bardzo treściwe i rzeczowe szkolenie”

Opinie uczestników

„Nie było spania, był poligon!”

„Skorzystam z uwag trenera dot. rozmów z klientami, schematu rozmów”.

„Szkolenie pokazało nam ile błędów robiliśmy podczas rozmów z klientami”.

„Fajne szkolenie motywujące do sukcesu i sprzedaży”.

„Ciekawe ćwiczenia i termin 30 dni po szkoleniu, który niejako zmusi nas do działania
i nie pozwoli osiąść na laurach”.

Opinie uczestników

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE:
Napisz na sklep@izakrejcapawski.pl

Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65

Iza Krejca-Pawski
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80

 

ZAMÓW SZKOLENIE DLA TWOJEGO ZESPOŁU !

Zapisz temat, ilość osób, miejsce, termin,
a my przygotujemy ofertę szkolenia. 

Jesteśmy też dostępni pod telefonem
606 44 57 65 lub emailem biuro@ikpszkolenia.pl

Napisz do nas o szkolenie