SZKOLENIE SPRZEDAŻOWE Z IZĄ KREJCĄ – PAWSKI

Cold Calling. Umawianie Spotkań.

Trening z analizą rozmów dla osób, które umawiają spotkania z Klientami
i chcą zdecydowanie podnieść swoją skuteczność!

Prowadzone przez autorkę cenionego ebooka „Umawianie spotkań. Cold Calling”

Poznaj świeże spojrzenie na „zimne” telefony i znacząco zwiększ skuteczność!

Szkolenie Skuteczne Umawianie Spotkań
z klientami przez telefon

Trening z nagrywaniem i analizą rozmów dla  osób, które aby sprzedać, umawiają  spotkania z klientami i chcą robić to LEPIEJ!

Szkolenie realizowanie w formule treningu skoncentrowanego tylko i wyłącznie na umawianiu spotkań. Warsztat skupia się na podnoszeniu skuteczności rozmów na poszczególnych etapach rozmowy.

Głównym celem warsztatów jest podniesienie skuteczności umawiania spotkań poprzez trening umiejętności i analizę popełnianych błędów.

Cele w obszarze postawy/ zachowania:
uświadomienie związku pomiędzy sposobem prowadzenia rozmowy, a wynikiem oraz rozwijanie świadomej pracy sprzedażowej w oparciu o strategię rozmowy.

Cele w obszarze umiejętności:
umiejętność angażowania klienta w rozmowę, pytanie o czas na rozmowę, ustalenia terminu spotkania, pokonywanie najczęstszych obiekcji przed spotkaniem.

Cele w obszarze wiedzy:
wykorzystanie wiedzy i dogłębnego rozumienia klienta w sprzedaży, zasady psychologii w rozmowach telefonicznych.

Dzwonisz na „zimno” i umawiasz spotkania?

Wiesz więc, że najtrudniejsze jest zainteresowanie klienta rozmową, pokonanie obiekcji i poradzenie sobie z brakiem czasu, brakiem potrzeb, czy nieustannym odwlekaniem decyzji przez klientów…

Jak zacząć rozmowę, aby pokonać niechęć klienta do spotkania?
Jak przekonać do spotkania klienta i pokonać obiekcje?

Kluczowe szkolenie dla każdej osoby, która dzwoni, umawia spotkania i prowadzi rozmowy sprzedażowe!

 

Umawiaj Spotkania i dzwoń na zimno z pewnością siebie!

Poczujesz się pewnie w “zimnych” telefonach i umawianiu spotkań. Klient będzie angażował się w rozmowy nawet, gdy Cię nie zna. Stworzysz scenariusz skutecznej rozmowy bez stresu.

Zaczynaj rozmowy mocnym zdaniem „za milion©”!

70% sukcesu rozmowy to jej początek, dlatego pokażę Ci jak stworzyć mocne zdanie „za milion©” na 5 różnych sposobów. Zobaczysz też konkretne przykłady, jakie zdania działają.

W 1 dzień szkolenia opanujesz 5 kluczowych elementów rozmowy „na zimno” i stworzysz rozmowę dopasowaną do specyfiki Twojej branży!

Zapraszaj na spotkania z sukcesem!

Nauczysz się tak zapraszać na spotkania, żeby kończyć je sukcesem i zaangażować klienta! Model Empatycznej Sprzedaży Eksperckiej© pozwoli Ci stać się w oczach klienta osobą, która najlepiej na rynku rozumie jego problemy, potrzeby i wyzwania!

Pokonuj obiekcje łatwiej i skuteczniej!

Nauczysz się reagowania na najczęstsze obiekcje w skuteczny i sprawdzony sposób! Zarówno w pierwszych „zimnych” telefonach jak i follwo-up. Naucz się, jak radzić sobie z odwlekaniem decyzji o spotkaniu pewnie i skutecznie.

8 spotkań umówionych z 11 telefonów
Skuteczność tego szkolenia potwierdzają Wasze opinie!

Zmieniłem sposób telefonowania i udało mi się umówić 8 spotkań z 11 rozmów. Jeżeli chodzi o same spotkania, trwają dużo krócej i łatwiej mi jest zakończyć je pozytywnie.

Szybciej, oszczędniej i dużo łatwiej jest skorzystać z Twojego doświadczenia i wiedzy niż zastanawiać się i wynajdywać wszystko od początku.”

Bartosz Greguła

Doradca ubezpieczeniowy

„Moim największym sukcesem po szkoleniu jest to iż potrafię bez jakichkolwiek obaw złapać za telefon, zadzwonić i z satysfakcją „omijać” obiekcje które kiedyś sprawiały mi wiele problemów.

Wynikiem tego jest umawianie 3 / 5 spotkań z architektami z którymi wcześniej nie miałem styczności.

Daniel Jasik

przedstawiciel handlowy, branża budowlana

„Bezpośrednio po szkoleniu zespół podniósł skuteczność umawiania spotkań o 70%,
a działań sprzedażowych o 90%.

Wprowadzenie strategii poznanych na szkoleniu zdecydowanie podniosło skuteczność zespołu sprzedażowego”

Ewelina Tomaszewska

Kierownik działu sprzedaży, branża nieruchomości

Ty też możesz osiągać takie wyniki!

Jak pokonać niechęć klienta do rozmowy? Co powiedzieć, aby klient chciał Cię posłuchać?
I jak zacząć rozmowę, aby w ogóle chciał rozmawiać?
Jak przekonać do rozmowy klienta, który nie jest zainteresowany ofertą??

Poznasz odpowiedzi na te pytania podczas szkolenia, ponieważ trenujemy tylko i wyłącznie umawianie spotkań.

 Program szkolenia: Cold Calling, Umawianie Spotkań  – 1 dzień (ok. 8 godzin)

Moduł 1. Co wpływa na ilość i skuteczność umawianych spotkań?

  • Co sprzedajesz podczas umawiania spotkań?− Ile umówionych spotkań można uznać a sukces?

  • 2 scenariusze umawiania spotkań i kiedy je stosować?

  • 4 główne powody, dlaczego umawianie spotkań kończy się fiaskiem, oraz jak to zmienić- case study.

  • Warsztaty: Analiza rozmów uczestników i wypracowywanie wniosków.

    Efekty modułu: uczestnicy uświadomią sobie co obniża ich wyniki sprzedażowe oraz dokonają analizy swoich własnych rozmów pod kątem ich skuteczności.

Moduł 2. Mocne wejście w Cold Callingu. Przykuwanie uwagi i angażowanie klienta w rozmowę o spotkaniu.

  • Jak wyróżnić się w oczach klienta przez telefon? Kluczowe zasady.

  • Mocne początki „za milion”© 4 sposoby budowania angażujących zdań.

  • Ćwiczenia: budowanie mocnych zdań pod kątem oferty firmy uczestników.

  • Jak rozmawiać z sekretarką, aby nie odbić się od ściany?

  • Jak badać potrzeby klientów w „zimnej” rozmowie? Sprawdzony patent.

  • Ćwiczenia: ścieżki pytań, które pozwolą ocenić wartość klienta.

    Efekty modułu: uczestnicy stworzą mocne początki, przykuwają uwagę rozmówcy i nauczą się pokonywać barierę wejścia podczas rozmów o ofercie.

Moduł 3. Doprowadzanie do umówienia spotkania i aktywne pokonywanie obiekcji.

  • Umawianie spotkań z klientami – kiedy przejść do ustalania terminu spotkania?

  • Jak zapraszać na spotkanie, aby pozyskać klienta?

  • Ćwiczenia: Budowanie prezentacji i sprzedaż wartości oferty.

  • Pokonywanie najczęstszych obiekcji np. „nie mam czasu”, „nie jestem zainteresowany”, „wszystko mam, nic nie będę zmieniać”.

  • Złota zasada doprowadzania do umówienia spotkania.

  • Jak umówić spotkanie dzięki obiekcji? Sprawdzony patent.

  • Warsztaty sprzedażowe: testujemy i ćwiczymy nowe techniki sprzedażowe.

    Efekty modułu: uczestnicy nauczą się tak zapraszać na spotkanie, aby klient sam chciał się spotkać, mając odpowiedź na KAŻDĄ obiekcję klienta!

Moduł 4. Trening umawiania spotkań według scenariuszy wypracowanych podczas szkolenia. 

  • Nagrywamy rozmowy uczestników szkolenia.

  • Odsłuchujemy i analizujemy ich przebieg pod kątem skuteczności.

  • Przekazujemy konkretne wskazówki, co było świetne, oraz elementy, które zdecydowanie warto poprawić.

  • Narzędzie podnoszenia skuteczności sprzedaży: ćwiczymy jego zastosowanie.

    Efekty modułu: uczestnicy przećwiczą w praktyce wszystkie nowe strategie i techniki oraz otrzymają konstruktywną informację zwrotną.

Moduł 5. Zwiększanie ilości umawianych spotkań po szkoleniu.

  • Tworzenie działania po szkoleniu, abyś naprawdę poprawił wyniki.

  • Podsumowanie szkolenia.

    Efekty modułu: uczestnicy stworzą plan podnoszenia wyników po szkoleniu oraz wybiorą kluczowe obszary, w jakich powinni rozwijać swoje umiejętności, aby zwiększyć sprzedaż i zrealizować cele.

 

Copyright © Izabela Krejca-Pawski. Wszelkie prawa do programu szkolenia zastrzeżone.

Szkolenie poprowadzi Was
POZIOM WYŻEJ! 

Metody pracy podczas szkolenia:

  • 40% szkolenia stanowią warsztaty umiejętności umawiania spotkań i analiza case study z prawdziwych rozmów z klientami.
  • 30% dyskusje z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń.
  • 30% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia.

Trener prowadzi szkolenie metodami nauczania dorosłych takimi jak:

  • Analiza przypadków w formie nagrania rozmowy.
  • Nagrywanie i odsłuchiwanie rozmów uczestników.
  • Praca warsztatowe i zespołowe wypracowywanie rozwiązań.
  • Burza mózgów i dyskusja moderowana.
  • Uzupełnione o mini-wykłady tam, gdzie jest to niezbędne.

Zapytaj o szkolenie dla Twojego zespołu

Powyższy program jest wstępną propozycją  – za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych rozmów z klientami

Szkolenie prowadzi

Iza Krejca-Pawski

Moi klienci umawiają 8 spotkań na 11 telefonów, podnoszą sprzedaż o 30% i odzyskują kontrolę nad swoim czasem. Moją misją jest sprawienie, żeby wszystkie osoby, które sprzedają i zarządzają zespołami osiągały podobne wyniki.

Stworzyłam to szkolenie ponieważ wiem, jak ważne dla wyników sprzedażowych jest skuteczne umawianie spotkań. Równocześnie wiem, że wiele osób ma problem z zachęceniem klienta do rozmowy, ponieważ stosuje stare, nieskuteczne już dziś metody.

Jako trener odsłuchałam ponad 2900 rozmów sprzedażowych handlowców, konsultantów, doradców i telemarketerów z wielu branż. Podczas szkoleń, warsztatów i coachingów „on the job” pomagałam setkom uczestników poprawiać skuteczność rozmów. Sama sprzedawałam przez telefon i umawiałam spotkania na długo, zanim zostałam trenerem sprzedaży. Ponieważ wiem, co działa w praktyce, po moich szkoleniach od razu podnosisz wyniki!

Certyfikowany trener, ekspert i praktyk biznesu, szkolący zespoły sprzedaży i obsługi klienta. Licencjonowany Konsultant Odporności Psychicznej (Mental Toughness MTQ48) oraz Zintegrowanego Modelu Przywództwa ILM72. Szefowa firmy IKP Szkolenia.

Jako trener od 9 lat zwiększa wyniki i poprawia jakość pracy szkolonych osób, pomagając zespołom wejść POZIOM WYŻEJ.

jestem też autorką:

książki, ebooki i planery

Sięgnij po moje praktyczne i świetnie napisane książki i ebooki,  które pomogły już ponad 15000 czytelników podnosić skuteczność!

Rewelacyjnie napisana książka o praktycznych metodach skutecznej sprzedaży. Otwiera umysł, poszerza horyzonty.”

Monika Kołakowska, handlowiec

Książka

Ebook

Planer

Ebook

Planer

Ebook

Ebook

900 osób rocznie przechodzi nasze szkolenia

Szkoliłam i wspierałam know how zespoły i kadrę managerską firm takich, jak:

Jest też autorką ponad 50 merytorycznych artykułów oraz wypowiedzi eksperckich publikowanych w:

Opinie uczestników potwierdzają skuteczność szkoleń!

„Zdecydowałam się na szkolenie, ponieważ chciałam polepszyć moje wyniki w sprzedaży. Szkolenie polecam wszystkim osobom, które chcą polepszyć swoje umiejętności i spojrzeć na swoją pracę z innej perspektywy.
Mnie dało większą pewność siebie i większą ilość umówionych spotkań.”

Agnieszka Dzieniszewska

Doradca klienta

„Super szkolenie z mnóstwem wiedzy, której bardzo mi brakowało. Świetny kontakt. Przeprowadzone w sposób łatwy do przyswojenia i zapamiętania. Wyjaśniające wątpliwości. Myślę, że ułatwi mi proces sprzedaży i nauczy skuteczności, jak również pomoże w kontakcie z klientami.”

Joanna Kanikuła

przedstawiciel handlowy

„Polecam szkolenia z Panią Izą, świetna osoba o bardzo dużej wiedzy. Dużo ćwiczeń które pobudzały szare komórki, merytoryki, fajne wskazówki.
Szkolenie nauczyło mnie radzenia sobie z obiekcjami klientów co wykorzystuję obecnie w rozmowach i widzę bardzo duży postęp.”

Magdalena

Doradca klienta

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE:
Napisz na sklep@izakrejcapawski.pl

Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65

Iza Krejca-Pawski
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80

 

ZAMÓW SZKOLENIE DLA TWOJEGO ZESPOŁU !

Zapisz temat, ilość osób, miejsce, termin, a my przygotujemy ofertę szkolenia.

Jesteśmy też dostępni pod telefonem
606 44 57 65 lub emailem biuro@ikpszkolenia.pl

Napisz do nas o szkolenie