Skuteczna sprzedaż: Target – czyli konkretny cel w konkretnym czasie

Skuteczna sprzedaż Target czyli konkretny cel w konkretnym czasie Iza Krejca Pawski

Jeżeli czujesz, że przygniata Cię nadmiar obowiązków, a z codziennej listy zadań do zrobienia udaje Ci się wykonać ledwo połowę. Jeżeli Twój kalendarz zdaje się być dziurawy, a umówione terminy czy spotkania mimo najlepszych chęci- po prostu Ci uciekają- to czas, abyś zmienił sposób, w jaki organizujesz swoje zadania w sprzedaży. Kiedy sprzedaż nie idzie tak, jak trzeba,  targety…

Czytaj dalej …

#20 Czy to się kiedyś skończy? Czyli jak przekonać samego siebie do pytań otwartych?

Z pytaniami zamkniętymi i otwartymi jest jeden zasadniczy kłopot. Niby wszyscy wiedzą, które są jakie i jak działają,  ale…ze stosowaniem różnie bywa. Niezależnie od stażu pracy w sprzedaży, od ilości szkoleń i wykładów na ten temat, stare nawyki trzymają się dobrze. Jak to możliwe, że chociaż wiemy, że pytania zamknięte, jak sama nazwa wskazuje, zamykają…

Czytaj dalej …

#18 Jak nie sprzedawać skutecznie – błąd, który kosztuje brak sukcesu w pracy sprzedawcy

Dojście do ściany w sprzedaży może sie okazać dla niejednego sprzedawcy momentem kryzysowym, po którym albo zaczyna się faktyczny rozwój, albo też kończy się pracę.  Mam na myśli szczególny moment, kiedy czujesz maksymalne napięcie, a mimo starań nic się nie zmienia.  Do granic możliwości stosujesz nieefektywne zachowanie licząc, że coś się w końcu zmieni. Tylko,…

Czytaj dalej …

Odmowa: główna przyczyna, dlaczego handlowcy nie radzą sobie z obiekcjami klientów

Odmowa główna przyczyna, dlaczego handlowcy nie radzą sobie z obiekcjami klientów

Poczucie porażki jest najczęstszą przyczyną frustracji i bezradności wśród handlowców. Konieczność stawiania jej czoła sprawia, że praca w sprzedaży cieszy się niepochlebną  opinią. Kiedy ostatnio rozmawiałam ze znajomymi na temat tego, że w Polsce jest ciężko z pracą stwierdziłam, że może i tak, ale na pewno sytuacja ta nie dotyczy handlowców.  Wyjaśniłam, ze umiejętność skutecznej sprzedaży jest uniwersalna –…

Czytaj dalej …

3 skuteczne skrypty dla każdego handlowca, które pozwalają realizować cele

3 skuteczne skrypty

Czy doświadczony handlowiec potrzebuje skryptu rozmowy sprzedażowej? A jeśli tak, to po co? Skoro przecież największym atutem jest Twoje doświadczenie i „indywidualne podejście” do klienta? W tym tekście pokażę Ci,  jakie są 3 rodzaje skryptów rozmów sprzedażowych i którego z nich potrzebujesz, w zależności od Twojego doświadczenia w sprzedaży.  Moja skuteczność w pracy z kluczowymi…

Czytaj dalej …

Trudny klient: 3 najczęstsze trudne sytuacje z klietami

Trudny klient 3 najczęstsze trudne sytuacje z klientami Iza Krejca Pawski

Paradoksem jest to, że szukamy szkoleń jak radzić sobie z trudnymi klientami, choć większość „trudnych” sytuacji tworzymy na własne życzenie. Ostatnio przydażyła mi się taka sytuacja: poprosiłam w kiosku o starter Internet na kartę, Pani podała mi taki ze znaczkiem facebooka. Obejrzałam go pobierznie, kupiłam i wyszłam zadowolona. W domu, już po rozpakowaniu karty okazało się, że…

Czytaj dalej …

#14 Dlaczego dobre rozmowy sprzedażowe nie kończą się sprzedażą?

Wydaje Ci się, że ta rozmowa poszła dobrze. Nawiązałeś świetny kontakt z klientem, milo sobie porozmawialiście, a klient wiele mówił o swoich potrzebach i planach dotyczących usług z Twojej branży. Rozmawialiście prawie 10 minut- co za świetny facet! Czujesz, że rozmowa przebiegła sprawnie, wydaje Ci się, że wszystko było jak trzeba. Kiedy jednak odłożyłeś słuchawkę…

Czytaj dalej …

#13 Dlaczego każdy handlowiec potrzebuje porażki aby dobrze sprzedawać?

W pracy w sprzedaży uwielbiam wiele rzeczy, przede wszystkim to, że zdecydowanie bardziej niż w każdym innym zawodzie codziennie jestem kowalem własnego losu. Tak naprawdę to ode mnie zależy, ile sprzedam i w jaki sposób to zrobię. Pracując w sprzedaży mam możliwość cieszyć się osobistym sukcesem za każdym razem, kiedy dokonam sprzedaży i pozyskam zadowolonego klienta dla…

Czytaj dalej …

#12 Kto jest najważniejszy: firma, produkty czy handlowiec?

Najlepsi sprzedawcy w Twojej firmie zdają się posiadać tajemnicze przepisy na skuteczną sprzedaż.  Niby pracują dokładnie tak, jak Ty – podobnie prowadzą rozmowy handlowe,  kontaktują się z klientami o porównywalnym potencjale,, a nawet nie raz pracują mniej od Ciebie. Mimo to, to oni sprzedają najwięcej i najlepiej, a Tobie pozostaje tylko przeciętna średnia. Czy gdybyś…

Czytaj dalej …

Skuteczna sprzedaż, czyli 2 rodzaje skryptów i jak wybrać ten dla siebie?

Skuteczna sprzedaż_czyli 2 skrypty

Kim byłby telemarketer bez swojego skryptu? Skrypt jest jak mantra, szczególnie w call center, gdzie telemarketer codziennie wykonuje kilkadziesiąt rozmów.  Jedna podobna do drugiej, przerywane od czasu do czasu sprzedażą, a potem znowu skrypt… Jeśli skrypt jest jeszcze wgrany w CRM, to jedyne co trzeba to dobrze go czytać… Nic bardziej mylnego! Pokażę Ci dlaczego każdy…

Czytaj dalej …

Page 7 of 8