3 skuteczne skrypty dla każdego handlowca, które pozwalają realizować cele

3 skuteczne skrypty

Czy doświadczony handlowiec potrzebuje skryptu rozmowy sprzedażowej? A jeśli tak, to po co? Skoro przecież największym atutem jest Twoje doświadczenie i „indywidualne podejście” do klienta? W tym tekście pokażę Ci,  jakie są 3 rodzaje skryptów rozmów sprzedażowych i którego z nich potrzebujesz, w zależności od Twojego doświadczenia w sprzedaży.  Moja skuteczność w pracy z kluczowymi…

Czytaj dalej …

#15 Trudny klient: 3 najczęstsze trudne sytuacje z klietami

Paradoksem jest to, że szukamy szkoleń jak radzić sobie z trudnymi klientami, choć większość „trudnych” sytuacji tworzymy na własne życzenie. Ostatnio przydażyła mi się taka sytuacja: poprosiłam w kiosku o starter Internet na kartę, Pani podała mi taki ze znaczkiem facebooka. Obejrzałam go pobierznie, kupiłam i wyszłam zadowolona. W domu, już po rozpakowaniu karty okazało się, że…

Czytaj dalej …

#14 Dlaczego dobre rozmowy sprzedażowe nie kończą się sprzedażą?

Wydaje Ci się, że ta rozmowa poszła dobrze. Nawiązałeś świetny kontakt z klientem, milo sobie porozmawialiście, a klient wiele mówił o swoich potrzebach i planach dotyczących usług z Twojej branży. Rozmawialiście prawie 10 minut- co za świetny facet! Czujesz, że rozmowa przebiegła sprawnie, wydaje Ci się, że wszystko było jak trzeba. Kiedy jednak odłożyłeś słuchawkę…

Czytaj dalej …

#13 Dlaczego każdy handlowiec potrzebuje porażki aby dobrze sprzedawać?

W pracy w sprzedaży uwielbiam wiele rzeczy, przede wszystkim to, że zdecydowanie bardziej niż w każdym innym zawodzie codziennie jestem kowalem własnego losu. Tak naprawdę to ode mnie zależy, ile sprzedam i w jaki sposób to zrobię. Pracując w sprzedaży mam możliwość cieszyć się osobistym sukcesem za każdym razem, kiedy dokonam sprzedaży i pozyskam zadowolonego klienta dla…

Czytaj dalej …

#12 Kto jest najważniejszy: firma, produkty czy handlowiec?

Najlepsi sprzedawcy w Twojej firmie zdają się posiadać tajemnicze przepisy na skuteczną sprzedaż.  Niby pracują dokładnie tak, jak Ty – podobnie prowadzą rozmowy handlowe,  kontaktują się z klientami o porównywalnym potencjale,, a nawet nie raz pracują mniej od Ciebie. Mimo to, to oni sprzedają najwięcej i najlepiej, a Tobie pozostaje tylko przeciętna średnia. Czy gdybyś…

Czytaj dalej …

Skuteczna sprzedaż, czyli 2 rodzaje skryptów i jak wybrać ten dla siebie?

Skuteczna sprzedaż_czyli 2 skrypty

Kim byłby telemarketer bez swojego skryptu? Skrypt jest jak mantra, szczególnie w call center, gdzie telemarketer codziennie wykonuje kilkadziesiąt rozmów.  Jedna podobna do drugiej, przerywane od czasu do czasu sprzedażą, a potem znowu skrypt… Jeśli skrypt jest jeszcze wgrany w CRM, to jedyne co trzeba to dobrze go czytać… Nic bardziej mylnego! Pokażę Ci dlaczego każdy…

Czytaj dalej …

#10 Strategiczna rola szkoleń w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy

Po moim ostatnim wpisie dotyczącym Vademecum Szkoleniowego, w mojej głowie naturalnie pojawiła się kontynuacja tego tematu, a mianowicie  dotycząca samej idei i powodu, dla którego firma może chcieć wydawać pieniądze na szkolenie swoich pracowników. Przewagę konkurencyjną uzyskujemy między innymi dzięki wiedzy, którą zdobywamy i wykorzystujemy szybciej, niż konkurencja. Szkolenia pozwalają naszej firmie wyprzedzać konkurencję o krok,…

Czytaj dalej …

#9 Planowanie działania to nie jest działanie.

Jestem pewna, że to znasz: spotykacie się, żeby omówić konkretny problem, energia buzuje, tworzycie mnóstwo rozwiązań, rozważacie warianty, jednym słowem- działacie. Działacie aktywnie w trakcie tego spotkania- tworzycie plan działania, ustalacie działania. Jest dobrze! Z wielką energią rozstajecie się, a później, gdy emocje opadną w Twojej głowie krążą myśli „Aha, to na czym w końcu…

Czytaj dalej …

#8 Zbieranie okruszków- czyli budowanie wartościowych relacji biznesowych

W poprzednim poście pisałam o tym, w jaki sposób budować skuteczne relacje z naszymi klientami, szczególnie kiedy naszym narzędziem pracy jest telefon. Zbieranie okruszków, czyli gromadzenie wszystkich informacji o osobie, z którą rozmawiamy (na przykład wspierając się CRM’mem) sprawia, że możesz  nawiązywać w kolejnych rozmowach do Twoich poprzednich ustaleń, czy sytuacji, w których zastałeś klienta:…

Czytaj dalej …

#7 Jak sprawić, żeby klient zapamiętał właśnie Ciebie? Nawiązywanie relacji w sprzedaży.

W mojej branży, w branży szkoleń, kiedy rozmawiam z menadżerem działu szkoleń dużej firmy czy urzędu często słyszę, że dziennie mój klient otrzymuje co najmniej 100 ofert od konkurencji , często podobnych lub nawet lepszych, niż moje. Jak mam więc sprawić, żeby  klient zapamiętał właśnie mnie i moją firmę? Jak mam sprawić, żeby wybrał oferowane…

Czytaj dalej …

Page 7 of 8