
Szkolimy zespoły sprzedaży i obsługi klienta tak,
aby podnosić ich skuteczność działania!
Zobacz programy naszych FLAGOWYCH SZKOLEŃ
SZKOLENIA DLA ZESPOŁÓW SPRZEDAŻY:
ZARZĄDZANIE CZASEM:
SZKOLENIA Z OBSŁUGI KLIENTA:
ODPORNOŚĆ PSYCHICZNA:

WEJDŹ Z NAMI POZIOM WYŻEJ!
Skontaktuj się i porozmawiaj o szkoleniach:
Oferta szkoleniowa:
Iza Krejca-Pawski
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80
Terminy, logistyka, organizacja szkoleń:
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65
900 osób rocznie podnosi na naszych szkoleniach kluczowe umiejętności
Wspieramy naszym know how zespoły i managerów firm takich, jak:

Energia, konkrety, przykłady, aktywna praca uczestników, świeże spojrzenie
Szkolenie, po którym chce Ci się działać - tak pracujemy!
Szkolimy Inspirująco Konkretnie i Praktycznie!
Najczęściej szkolimy doświadczone zespoły, pomagając im wejść POZIOM WYŻEJ!
Podczas szkoleń uczestnicy pracują na case'ach, grają w gry, nagrywają i odsłuchują swoje rozmowy, prowadzą negocjacje i radzą sobie z najtrudniejszymi reakcjami i roszczeniami klientów! Wszystkie szkolenia, treningi i warsztaty tworzę w taki sposób, aby zapewnić uczestnikom maksymalne efekty w określonym , krótkim czasie szkolenia. Do tego w atmosferze, która sprzyja aktywnemu działaniu i rozwojowi!
Wiemy jak zachwycać nawet takich uczestników, którzy szkolili się już wcześniej z danego obszaru!
Szkolenia prowadzi Iza Krejca-Pawski - ceniona trenerka i autorka książek
Uczę handlowców z doświadczeniem jak WEJŚĆ POZIOM WYŻEJ w rozmowach sprzedażowych! Dlaczego? Bo kocham sprzedaż i sama świetnie sprzedaję!
900 osób rocznie przechodzi szkolenia pod moim okiem, podnosząc kluczowe umiejętności. Moi klienci umawiają 8 spotkań na 11 telefonów, podnoszą sprzedaż o 30% w miesiąc i odzyskują kontrolę nad swoim czasem. Moją misją jest sprawienie, żeby wszystkie osoby, które sprzedają i zarządzają zespołami osiągały podobne wyniki!
Iza jest autorką 2 świetnie ocenianych książek, popularnych i praktycznych ebooków oraz planerów, w których dzieli się najlepszymi praktykami pozwalającymi osiągać lepsze wyniki sprzedażowe! Czytelnicy cenią jej książki za to, że świetnie się je czyta i wszystko podawane jest na konkretnych przykładach, więc łatwo i szybko się je wdraża!
Iza jest autorką praktycznych książek, ebooków i planerów:
Jest także autorką ponad 50 merytorycznych artykułów oraz wypowiedzi eksperckich publikowanych w:
Opinie uczestników potwierdzają skuteczność szkoleń!
„Mam wrażenie że tego mi było trzeba. Atutem, przede wszystkim jest sposób podejścia do klienta”.
Opinie uczestników
"Inspirująco, konkretnie, praktycznie".
"Bardzo profesjonalne, trener dobrze przygotowany do specyfiki pracy i działalności firmy, szkolenie sprawnie poprowadzone, bardzo rzetelne".
„Szkolenie o charakterze dynamicznym z dużą ilością elementów praktycznych, przydatnych na przyszłość."
"Bardzo treściwe i rzeczowe szkolenie"
"Nie było spania, był poligon!"
Opinie uczestników
„Skorzystam z uwag trenera dot. rozmów z klientami, schematu rozmów”.
„Szkolenie pokazało nam ile błędów robiliśmy podczas rozmów z klientami”.
„Fajne szkolenie motywujące do sukcesu i sprzedaży”.
„Ciekawe ćwiczenia i termin 30 dni po szkoleniu, który niejako zmusi nas do działania
i nie pozwoli osiąść na laurach”.

Szukasz szkolenia dla Ciebie lub zespołu?
Skontaktuj się z nami i porozmawiaj o szczegółach:
Oferta szkoleniowa:
Iza Krejca-Pawski
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80
Terminy, logistyka, organizacja szkoleń:
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65