Szkolimy zespoły sprzedaży i obsługi klienta tak,
aby podnosić ich skuteczność działania!

Zobacz programy naszych FLAGOWYCH SZKOLEŃ

SZKOLENIA REALIZUJEMY TAKŻE W WERSJI ONLINE - ZAPYTAJ O OFERTĘ

WEJDŹ Z NAMI POZIOM WYŻEJ!
Skontaktuj się i porozmawiaj o szkoleniach:

Oferta szkoleniowa:
Iza Krejca-Pawski

Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80

Terminy, logistyka, organizacja szkoleń:
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65

ZAPYTAJ O OFERTĘ SZKOLENIAObecnie również w wersji szkoleń online

900 osób rocznie podnosi na naszych szkoleniach kluczowe umiejętności

Wspieramy naszym know how zespoły i managerów firm takich, jak:

Zaufali nam

Szkolimy Inspirująco Konkretnie i Praktycznie!

Podczas szkoleń uczestnicy  pracują na case'ach, grają w gry, nagrywają i odsłuchują swoje rozmowy, prowadzą negocjacje i radzą sobie z najtrudniejszymi reakcjami  i roszczeniami klientów! Wszystkie szkolenia, treningi i warsztaty tworzę w taki sposób, aby zapewnić uczestnikom maksymalne efekty w określonym , krótkim czasie szkolenia. Do tego w atmosferze, która sprzyja aktywnemu działaniu i rozwojowi!

Szkolenia prowadzi ceniona trenerka i autorka książek  Iza Krejca-Pawski

Izabela Krejca-Pawski Trenerka biznesu, autorka książek i ebooków

Uczę handlowców z doświadczeniem jak WEJŚĆ POZIOM WYŻEJ w rozmowach sprzedażowych! Dlaczego? Bo kocham sprzedaż i sama świetnie sprzedaję!

900 osób rocznie przechodzi szkolenia pod moim okiem, podnosząc kluczowe umiejętności. Moi klienci umawiają 8 spotkań na 11 telefonów, podnoszą sprzedaż o 30% w miesiąc i odzyskują kontrolę nad swoim czasem.

Moją misją jest sprawienie, żeby wszystkie osoby, które sprzedają i zarządzają zespołami osiągały podobne wyniki!książki i ebooki

Iza jest autorką 2 świetnie ocenianych książek, popularnych i cenionych ebooków  oraz planerów, w których dzieli się najlepszymi praktykami pozwalającymi osiągać lepsze wyniki sprzedażowe!

Czytelnicy cenią jej książki za to, że świetnie się je czyta i wszystko podawane jest na konkretnych przykładach, dzięki czemu łatwo i szybko się je wdraża! Przekonaj się!

Opinie uczestników potwierdzają skuteczność szkoleń!

„Mam wrażenie że tego mi było trzeba. Atutem, przede wszystkim jest sposób podejścia do klienta”.

"Inspirująco, konkretnie, praktycznie".

"Bardzo profesjonalne, trener dobrze przygotowany do specyfiki pracy i działalności firmy, szkolenie sprawnie poprowadzone, bardzo rzetelne".

„Szkolenie o charakterze dynamicznym z dużą ilością elementów praktycznych, przydatnych na przyszłość."

"Bardzo treściwe i rzeczowe szkolenie"

Opinie uczestników

"Nie było spania, był poligon!"

„Skorzystam z uwag trenera dot. rozmów z klientami, schematu rozmów”.

„Szkolenie pokazało nam ile błędów robiliśmy podczas rozmów z klientami”.

„Fajne szkolenie motywujące do sukcesu i sprzedaży”.

„Ciekawe ćwiczenia i termin 30 dni po szkoleniu, który niejako zmusi nas do działania
i nie pozwoli osiąść na laurach”.

Opinie uczestników

Szukasz szkolenia dla Ciebie lub zespołu?

Skontaktuj się z nami i porozmawiaj o szczegółach:

Oferta szkoleniowa:
Iza Krejca-Pawski

Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80

Terminy, logistyka, organizacja szkoleń:
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65

ZAPYTAJ O OFERTĘ SZKOLENIAObecnie również w wersji szkoleń online