Masz pytania? Zadzwoń na 606 44 57 65 lub napisz na biuro@ikpszkolenia.pl

Warsztaty efektywnej zespołowej komunikacji, zwiększające skuteczność rozmów, wymiany emaili, czatów, czy przebieg spotkań i odpraw

Szkolenie Efektywna komunikacja i współpraca w zespole
Jak skutecznie współpracować z innymi?

Warsztaty zespołowej komunikacji oraz radzenia sobie z różnicami priorytetów, zadań konstruktywnej krytyki, czy radzenia sobie z konflikatmi, dedykowany zespołom.

Szkolenie prowadzone przez Licencjonowaną Konsultantkę Mental Toughness (MTQ) i Zintegrowanego Modelu Przywództwa (ILM72), Izę Krejcę – Pawski

Szkolenie Umawianie Spotkań Cold Calling

Głównym celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności efektywnej komunikacji wewnętrznej i w zespole, umiejętne
dopasowywanie komunikacji do potrzeb i oczekiwań współpracowników, także podczas nerwowych sytuacji, z zastosowaniem konstruktywnych rozmów.

Podczas szkolenia wypracujemy:

  • Listę komunikatów na najczęstsze zawodowe sytuacje wymagające stosowania konstruktywnej komunikacji.
  • Rozwijanie umiejętności z zakresu współpracy zespołowej i skutecznej komunikacji w sytuacjach konfliktowych, różnicy zdań, potrzeb, oczekiwań czy priorytetów.
  • Nabycie narzędzi do skutecznej komunikacji w zespole.
  • Integracja pracowników wokół wspólnych wartości zespołowych i współpracy.
  • Wzrost zaangażowania i przygotowanie do współdziałania.

Korzyści z udziału dla uczestników

  • Umiejętność dopasowywania komunikacji do potrzeb współpracowników przy zachowaniu asertywnych relacji.
  • Wypracowanie sposobów wyjaśniania kwestii spornych w zrozumiały dla współpracowników sposób.
  • Rozwijanie samoświadomości dotyczącej różnych stylów komunikacji i różnic osobowościowych w zespole.
  • Radzenie sobie z własnymi emocjami i stresem podczas trudnych rozmów i panowanie nad emocjami.
  • Oszczędność czasu dzięki poprawie komunikacji.

Komunikacja w zespole i pomiędzy poszczególnymi osobami może być źródłem problemów, konfliktów, marnowania czasu na zbędne dyskusje i powodem tworzenia napięć … dlatego tak ważne jest nauczenie się zasad konstruktywnej komunikacji!

Szczególnie gdy druga strona nie zgadza się z pomysłem, zadaniem, ma inny styl pracy
lub „nie przyjmuje krytyki” – na szkoleniu zmierzymy się min. z tym wyzwaniem. 

Szkolenie ma aktywną, warsztatową formę skupioną na sytuacjach z codziennej pracy  zespołu. Podczas szkolenia przepracujemy zarówno zasady konstruktywnej komunikacji, jak i wyeliminujemy najczęstsze przyczyny problemów.

Tak, aby codzienne omawianie zadań, dyskusje i współpraca stały się sposobem na skuteczne współpdziałanie, a przestało być źródłem personalnych konfliktów.

Skuteczność tego szkolenia potwierdzają Wasze opinie!

Bardzo ciekawe szkolenie, intensywne, interesujące, angażujące zespół.

Anna

uczestniczka szkolenia

„Szkolenie dostosowane do mojej branży. Widać przygotowanie i zaangażowanie w nasze tematy”.

Anna

uczestniczka szkolenia

„Dużo przydatnych zasad w pracy kierownika. Zdecydowanie wykorzystam je w pracy zespołowej!”

Piotr

uczestnik szkolenia

„Bardzo potrzebne szkolenie w praktyce każdego lidera.
Inspirująco, Konkretnie i Praktycznie!”

Tomek

uczestnik szkolenia

„Szkolenie bardzo ciekawe, poruszające kwestie istotne w pracy jako leader. Istotnym dla mnie określnie celów i zespołu, co daje możliwość kontroli i konstruktywnej rozmowy”.

Wiola

uczestniczka szkolenia

„Szkolenie super, czekam na kolejne!”.

Beata

uczestniczka szkolenia

WEJDŹ POZIOM WYŻEJ W OTWARTEJ KOMUNIKACJI W TWOIM ZESPOLE I FIRMIE!

Jak współpracować z osobami, które „nie chcą” współpracować?
Jak wyrażać opinie i argumentować w konstruktywny sposób, gdy mamy różne pomysły?
Jak przekazywać konstruktywną krytykę, aby wspierać współpracę?
Jak przyjmować krytykę, gdy się z nią nie zgadzasz, lub zgadasz się częściowo?
Jak rozmawiać o problemach, czy błędach w konstruktywny sposób?
Jak radzić sobie z emocjonalnymi reakcjami, narzekaniem, krytykowaniem i obwinianiem?

Poznasz odpowiedzi na te pytania podczas szkolenia, ponieważ pracujemy
na najczęstszych wyzwaniach zespołowych w codziennej współpracy!

Program szkolenia Efektywna Komunikacja i Współpraca w Zespole

 – 1 dzień (ok. 8 godzin)

Moduł 1. Fundamenty efektywnej komunikacji wewnętrznej i w zespole.

  • Dlaczego współpraca i komunikacja zespołowa nie zawsze jest łatwa? 3 źródła konfliktów.

  • Co nas łączy, a co nas dzieli w codziennej współpracy? Budowanie relacji w zespole.

  • Cele zespołu, a cele indywidualne. Czy można pracować tylko dla siebie?

  • Zespołowa komunikacja – umiejętność słuchania, respektowanie różnorodności, formułowanie informacji zwrotnych. Wypracowanie zasad współpracy.

    Efekty modułu: uczestnicy poznają/utrwalą konkretne zasady komunikacyjne, kluczowe w pracy zespołowej w konstruktywny sposób.

Moduł 2. Trudne sytuacje zespołowe, czyli trudności komunikacyjne i jak się ich pozbyć.

  • „Dosadna szczerość”, czyli jakie komunikaty torpedują współpracę w zespole?

  • Narzekanie, opór, niechęć do zmian, wymówki, sabotowanie zmian – czyli jak skutecznie reagować i zapobiegać trudnym sytuacjom? Przykłady z praktyki uczestników.

  • Ćwiczenia: rozpoznawanie toksycznych komunikatów w codziennych rozmowach.

  • Autodiagnoza, czyli jak często używasz „toksycznej komunikacji”? Uczestnicy poznają swój styl rozmów.

  • Konstruktywne rozmowy – czyli komunikaty poprawiające jakość wypowiedzi.

  • Ćwiczenia: Jakich komunikatów lepiej unikać? Komunikaty dwuznaczne i toksyczne.

  • Podsumowanie: jakie zmiany wprowadzę w swojej codziennej komunikacji?

    Efekty modułu: uczestnicy nauczą się lepiej rozumieć przyczynę negatywnych reakcji doświadczając wpływu różnych stylów komunikacji i toksycznych komunikatów na relacje interpersonalne.

Moduł 3. Warsztaty. Otwarta i bezpośrednia komunikacja – komunikaty jakie warto znać.

  • Zasady komunikacji asertywnej nastawionej na współpracę i budowanie relacji.

  • Uprzejma stanowczość: jak wyrażać prośby i przyjmować krytykę w profesjonalny sposób.

  • Jak wyrażać opinie i argumentować w konstruktywny sposób?

  • Jak przekazywać konstruktywną krytykę, aby wspierać współpracę?

  • Jak przyjmować krytykę, gdy się z nią nie zgadzasz, lub zgadasz się częściowo?

  • Jak rozmawiać o problemach, czy błędach w konstruktywny sposób?

    Efekty modułu: Moduł warsztatowy skupiony na asertywnej komunikacji. Uczestnicy nauczą się reagowania w trudnych sytuacjach, dzięki zastosowaniu odpowiednich komunikatów, a także nauczą się je konstruować na potrzeby pracy podczas asertywnych rozmów.

Moduł 4. Konstruktywne sposoby radzenia sobie z konfliktami zespołowymi – praktyczne techniki i narzędzia do zastosowania w codziennej pracy.

  • Stres, presja, zmęczenie – pułapki komunikacyjne wpływające na codzienne nieporozumienia.

  • Dobre praktyki radzenia sobie z zespołowymi konfliktami – rola kodeksu zespołowego.

  • Warsztaty: konstruktywne rozwiązania dla codziennych wyzwań.

  • Ćwiczenia: tworzymy komunikaty na potrzeby codziennej pracy.

    Efekty modułu: uczestnicy przećwiczą poznane techniki w praktyce, dzięki czemu rozwiną nowe umiejętności budowania porozumienia i dobrego wrażenia w kontaktach z klientami.

Moduł 5. Jak dopasować komunikację do potrzeb różnych typów współpracowników?

  • Psychologia osobowości: jak różnice osobowościowe wpływają na konflikty?

  • Jak prezentować rozwiązania i skuteczniej argumentować poszczególnym typom?

  • Jakie obiekcje i zastrzeżenia usłyszymy od każdego z typów?

  • Radzenie sobie z najczęstszymi obiekcjami typów współpracowników.

  • Jak budować porozumienie i okazywać empatię poszczególnym typom?

  • Warsztaty skutecznej argumentacji: jak argumentować różnym typom współpracowników?

    Efekty modułu: uczestnicy uświadomią sobie z jakimi typami współpracowników mają do czynienia i jakie zachowania są dla nich charakterystyczne. Nauczą się dopasowywania do potrzeb różnych typów osobowości i ich stylów pracy.

Moduł 6. Podsumowanie szkolenia – jak przenieść nowe umiejętności do codziennej pracy?

  • Spisujemy dobre praktyki osobistej i zespołowej komunikacji.

  • Zakończenie szkolenia i rozdanie certyfikatów.

    Efekty modułu: uczestnicy zaplanują swój dalszy rozwój po szkoleniu oraz wybiorą kluczowe obszary, w jakich powinni rozwijać swoje umiejętności.

Copyright © Izabela Krejca-Pawski. Wszelkie prawa do programu szkolenia zastrzeżone.

Szkolenie poprowadzi Was
POZIOM WYŻEJ! 

Metody pracy podczas szkolenia:

  • 50% szkolenia stanowi trening i warsztaty umiejętności przekazywania i przyjmowania feedbacku w formie pracy z analizą najczęstszych sytuacji z codziennej pracy.
  • 25% dyskusje w celu wymiany doświadczeń.
  • 25% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia.

Trener prowadzi szkolenie metodami nauczania dorosłych takimi jak:

  • Analiza przypadków w formie nagrania rozmowy.
  • Nagrywanie i odsłuchiwanie rozmów uczestników.
  • Praca warsztatowe i zespołowe wypracowywanie rozwiązań.
  • Burza mózgów i dyskusja moderowana.
  • Uzupełnione o mini-wykłady tam, gdzie jest to niezbędne.

Zapytaj o szkolenie dla Siebie lub Twojego zespołu

Powyższy program jest wstępną propozycją  – za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych rozmów w zespole

Szkolenie prowadzi

Iza Krejca-Pawski

Moi klienci umawiają 8 spotkań na 11 telefonów, podnoszą sprzedaż o 30% i odzyskują kontrolę nad swoim czasem. Moją misją jest sprawienie, żeby wszystkie osoby, które sprzedają i zarządzają zespołami osiągały podobne wyniki.

Stworzyłam to szkolenie ponieważ wiem, jak ważne dla każdego lidera jest skuteczne zarządzanie zespołem. Od tego zależy często sukces działu, a nawet firmy! Równocześnie wiem, że wielu liderów mierzy się z problemem utrzymywania zaangażowania w zespole, w sytuacji, gdzie na co dzień zmagamy się presją czasu, wymagającymi zadaniami i nieustannymi zmianami.

Jako trener odsłuchałam ponad 2900 rozmów sprzedażowych handlowców, konsultantów, doradców i telemarketerów z wielu branż. Podczas szkoleń, warsztatów i coachingów „on the job” pomagałam setkom uczestników poprawiać skuteczność rozmów. Sama sprzedawałam przez telefon i umawiałam spotkania na długo, zanim zostałam trenerem sprzedaży. Ponieważ wiem, co działa w praktyce, po moich szkoleniach od razu podnosisz wyniki!

Certyfikowany trener, ekspert i praktyk biznesu, szkolący zespoły sprzedaży i obsługi klienta. Licencjonowany Konsultant Odporności Psychicznej (Mental Toughness MTQ48) oraz Zintegrowanego Modelu Przywództwa ILM72. Szefowa firmy IKP Szkolenia.

Jako trener od 9 lat zwiększa wyniki i poprawia jakość pracy szkolonych osób, pomagając zespołom wejść POZIOM WYŻEJ.

jestem też autorką:

książki, ebooki i planery

Sięgnij po moje praktyczne i świetnie napisane książki i ebooki,  które pomogły już ponad 15000 czytelników podnosić skuteczność!

Książka

Ebook

Planer

Ebook

Planer

Ebook

Ebook

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE:
Napisz na sklep@izakrejcapawski.pl

Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65

Iza Krejca-Pawski
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80

 

ZAMÓW SZKOLENIE DLA TWOJEGO ZESPOŁU !

Zapisz temat, ilość osób, miejsce, termin, a my przygotujemy ofertę szkolenia.

Jesteśmy też dostępni pod telefonem
606 44 57 65 lub emailem biuro@ikpszkolenia.pl

Napisz do nas o szkolenie