Masz pytania? Zadzwoń na 606 44 57 65 lub napisz na biuro@ikpszkolenia.pl

  Warsztaty wzmacniające kulturę ciągłego doskonalenia poprzez feedback, skupiony na 4 etapach cyklu informacji zwrotnej i przepracowaniu najczęstszych barier, czy obaw o reakcję drugiej strony

Szkolenie Przekazywanie i przyjmowanie Feedbacku
Jak budować kulturę feedbacku?

Warsztaty przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnej, oraz radzenia sobie z emocjami i reakcjami na negatywny feedback, czy różnice w opiniach, dedykowany liderom i ich zespołom.

Szkolenie prowadzone przez Licencjonowaną Konsultantkę Mental Toughness (MTQ) i Zintegrowanego Modelu Przywództwa (ILM72), Izę Krejcę- Pawski

Przekazywanie feedbacku jest łatwe tylko w teorii, w praktyce rodzi wiele emocji, czy konfliktów. Przyjmowania feedbacku także trzeba się nauczyć!

Szczególnie gdy druga strona nie zgadza się z otrzymaną informacją zwrotną, lub „nie przyjmuje krytyki” – na szkoleniu zmierzymy się min. z tym wyzwaniem. 

Szkolenie ma aktywną, warsztatową formę skupioną na sytuacjach z codziennej pracy managerów i zespołu. Podczas szkolenia przepracujemy zarówno przekazywanie jak i przyjmowanie różnych rodzajów informacji zwrotnej (feedback pozytywny, negatywny, taki,
z którym się nie zgadzamy, lub taki, który jest tylko „częściowo słuszny”).

Tak, aby codzienne przekazywanie sobie informacji zwrotnych stało się sposobem na doskonalenie, a przestało być źródłem personalnych konfliktów.

Szkolenie Umawianie Spotkań Cold Calling

Celem głównym szkolenia jest zbudowanie świadomości jak cenną wartością jest bieżące przekazywanie feedbacku zarówno w zespole jak i do przełożonych oraz rozwijanie motywacji do stosowania narzędzi feedbacku ułatwiających/ wspierających pokonanie 4 najczęstszych blokad w udzielaniu informacji zwrotnej.

Szkolenie podporządkowane zasadzie: informacja zwrotna jest dla lidera
i zespołów niczym tlen, niezbędna do rozwoju.

Trening dedykowany managerom i ich zespołom, które chcą doskonalić kompetencje w obszarze przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnej zarówno w zespołach, jak i pomiędzy zespołami, w sposób pokazujący feedback nie tylko jako element rozmowy rozwojowej, tylko jako naturalną i codzienną komunikację służącą doskonaleniu i rozwojowi.

    Korzyści z udziału dla uczestników

    • Przepracowanie 4 etapów cyklu feedbackowego w przekazywaniu informacji zwrotnej w konstruktywny, wartościowy sposób.
    • Przepracowanie częstych blokad: obawy przed krytyką, wrażliwości na negatywne informacje, obawy przed reakcją drugiej strony.
    • Nabycie narzędzi do skutecznej komunikacji informacji zwrotnej, zarówno pozytywnej jak i negatywnej.
    • Faktyczne udzielanie informacji zwrotnej podczas szkolenia.
    • Wzrost zaangażowania do budowania kultury feedbacku, jako kluczowego nawyku zespołowego.
    • Kształtowanie zachowań sprzyjających koncentracji na ciągłym doskonaleniu poprzez feedback.

    Skuteczność tego szkolenia potwierdzają Wasze opinie!

    Bardzo ciekawe szkolenie, intensywne, interesujące, angażujące zespół.

    Anna

    uczestniczka szkolenia

    „Szkolenie dostosowane do mojej branży. Widać przygotowanie i zaangażowanie w nasze tematy”.

    Anna

    uczestniczka szkolenia

    „Dużo przydatnych zasad w pracy kierownika. Zdecydowanie wykorzystam je w pracy zespołowej!”

    Piotr

    uczestnik szkolenia

    „Bardzo potrzebne szkolenie w praktyce każdego lidera.
    Inspirująco, Konkretnie i Praktycznie!”

    Tomek

    uczestnik szkolenia

    „Szkolenie bardzo ciekawe, poruszające kwestie istotne w pracy jako leader. Istotnym dla mnie określnie celów i zespołu, co daje możliwość kontroli i konstruktywnej rozmowy”.

    Wiola

    uczestniczka szkolenia

    „Szkolenie super, czekam na kolejne!”.

    Beata

    uczestniczka szkolenia

    WEJDŹ POZIOM WYŻEJ W OTWARTEJ KOMUNIKACJI W TWOIM ZESPOLE I FIRMIE!

    Jak przekazywać informacje zwrotne, aby motywowały do działania?
    Jak przekazywać feedback, czy krytykę przełożonemu?
    Jak rozmawiać z osobami, które reagują emocjonalnie i przyjmują postawę obronną? 
    Jak odróżnić wytykanie błędów i złośliwe komentarze od konstruktywnej krytyki?
    Jak przekazywać negatywny feedback osobom o wyższej wrażliwości?
    Jak poradzić sobie z własnymi obawami przed reakcją drugiej strony?
    Jak radzić sobie z emocjonalnymi reakcjami, narzekaniem, krytykowaniem i obwinianiem?

    Poznasz odpowiedzi na te pytania podczas szkolenia, ponieważ pracujemy na najczęstszych wyzwaniach zespołowych związanych z feedbackiem!

    Program szkolenia Przekazywanie i Przyjmowanie Feedbacku

     – 1 dzień (ok. 8 godzin)

    Moduł 1.  Rozwijanie kultury feedbacku – kluczowe korzyści dla zespołu i pracownika.

    • Case study: „Wszystko jest dobrze”, czyli dlaczego brak feedbacku szkodzi wszystkim?

    • Szkodliwa informacja zwrotna, czyli jak odróżnić toksyczną ocenę, „dosadną szczerość” i wytykanie błędów od konstruktywnej informacji zwrotnej?

    • 4 najczęstsze bariery w udzielaniu i przyjmowaniu informacji zwrotnej i jak je pokonać?

    • Czym jest kompetencja i co właściwie podlega informacji zwrotnej? Model  kompetencyjny.

    • Cykl feedbacku w zespole, czyli czym w praktyce jest „kultura feedbacku”?

    • Warsztaty: udzielnie konstruktywnej informacji.

      Efekty modułu: W tym module rozprawimy się z 4 najczęstszymi barierami przed udzielaniem feedbacku pokazując na przykładach „dobre i złe praktyki”, w tym szczególnie rolę eliminowania „toksycznej komunikacji”.

    Moduł 2. Udzielanie informacji zwrotnej w konstruktywny sposób. Jak to robić właściwie?

    • Dobre praktyki. Jak prowadzić rozmowy oceniające pracę, aby pełniły rolę motywacyjną?

    • Plan rozmowy od A do Z. Analizujemy przykładowy scenariusz rozmowy.

    • Udzielanie negatywnej informacji zwrotnej: dlaczego jest niezbędne do rozwoju?

    • Jak to powiedzieć? Konstruktywna krytyka w 2 modelach feedbackowych.

    • Warsztaty: udzielamy informacji zwrotnej stosując wybrane modele komunikatów.

    • Warsztaty: ćwiczymy przygotowanie do rozmów: ocenę pracy i plan rozmowy.

      Efekty modułu: Ten moduł pozwoli uczestnikom uświadomić sobie kluczową rolę zarówno pozytywnej jak i negatywnej informacji zwrotnej oraz wypracować komunikaty ich przekazywania w konstruktywny, rozwojowy sposób.

    Moduł 3. Przyjmowanie informacji zwrotnej. Jak pokonać najczęstsze bariery i obawy?

    • 4 fazy oporu przed krytyką. Dlaczego negatywna informacja zwrotna rodzi tyle emocji?

    • „Nie lubię krytyki”. Jak poradzić sobie z emocjami, gdy otrzymujemy negatywny feedback?

    • „To nie fair” Jak reagować, gdy nie zgadzasz się z informacją zwrotną? Przykłady reakcji.

    • Co zrobić, gdy druga strona reaguje emocjonalnie lub przyjmuje postawę obronną?

    • „Obawiam się reakcji drugiej strony”. Jak poradzić sobie z napięciem w rozmowach?

    • Ćwiczenia: feedback częściowo słuszny, czyli jak dyskutować o różnicach w opiniach?

    • Ćwiczenia: feedback, z którym się nie zgadzasz i jak o nim rozmawiać?

    • Ćwiczenia: radzenie sobie z emocjami w otrzymywaniu feedbacku, własnymi i rozmówcy.

      Efekty modułu: uczestnicy nauczą się radzić sobie z przyjmowaniem informacji zwrotnej oraz możliwymi obawami i emocjami zarówno swoimi, jak i drugiej strony.

    Moduł 4. Trening udzielania feedbacku na szkoleniu: w zespole, pracownikom i przełożonym. Część treningowa, podczas której prowadzimy serię rozmów tak, aby oswoić się z feedbackiem w konstruktywny sposób w formie gry szkoleniowej.

    • Gra szkoleniowa „Informacja zwrotna” – czyli jak w praktyce przekazywać i przyjmować informację zwrotną?

    • Trening rozwojowej informacji zwrotnej.

    • Trening negatywnej informacji zwrotnej i przekazywania konstruktywnej krytyki.

    • Trening udzielania feedbacku współpracownikom np. w innym zespole.

    • Trening przyjmowania feedbacku i radzenia sobie z emocjami swoimi i rozmówcy.

      Efekty modułu: uczestnicy przećwiczą udzielanie informacji zwrotnej w praktyce, dzięki czemu doświadczą i oswoją się z różnymi wersjami feedbacku.

    Moduł 5. Plan działań po szkoleniu – jak przenieść nowe umiejętności do codziennej pracy?

    • Tworzymy plan działania po szkoleniu i ustalamy cele rozwojowe.

    • Plan działania: Zasady, jakie wprowadzę w mojej pracy lidera zespołu.

      Efekty modułu:  uczestnicy zaplanują zmiany do wprowadzenia po szkoleniu, dzięki czemu wykorzystają efekty szkolenia w codziennej pracy.

    Copyright © Izabela Krejca-Pawski. Wszelkie prawa do programu szkolenia zastrzeżone.

    Szkolenie poprowadzi Was
    POZIOM WYŻEJ! 

    Metody pracy podczas szkolenia:

    • 50% szkolenia stanowi trening i warsztaty umiejętności przekazywania i przyjmowania feedbacku w formie pracy z analizą najczęstszych sytuacji z codziennej pracy.
    • 25% dyskusje w celu wymiany doświadczeń.
    • 25% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia.

    Trener prowadzi szkolenie metodami nauczania dorosłych takimi jak:

    • Analiza przypadków w formie nagrania rozmowy.
    • Nagrywanie i odsłuchiwanie rozmów uczestników.
    • Praca warsztatowe i zespołowe wypracowywanie rozwiązań.
    • Burza mózgów i dyskusja moderowana.
    • Uzupełnione o mini-wykłady tam, gdzie jest to niezbędne.

    Zapytaj o szkolenie dla Siebie lub Twojego zespołu

    Powyższy program jest wstępną propozycją  – za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych rozmów z zespołem i managerami

    Szkolenie prowadzi

    Iza Krejca-Pawski

    Moi klienci umawiają 8 spotkań na 11 telefonów, podnoszą sprzedaż o 30% i odzyskują kontrolę nad swoim czasem. Moją misją jest sprawienie, żeby wszystkie osoby, które sprzedają i zarządzają zespołami osiągały podobne wyniki.

    Stworzyłam to szkolenie ponieważ wiem, jak ważne dla każdego lidera jest skuteczne zarządzanie zespołem. Od tego zależy często sukces działu, a nawet firmy! Równocześnie wiem, że wielu liderów mierzy się z problemem utrzymywania zaangażowania w zespole, w sytuacji, gdzie na co dzień zmagamy się presją czasu, wymagającymi zadaniami i nieustannymi zmianami.

    Jako trener odsłuchałam ponad 2900 rozmów sprzedażowych handlowców, konsultantów, doradców i telemarketerów z wielu branż. Podczas szkoleń, warsztatów i coachingów „on the job” pomagałam setkom uczestników poprawiać skuteczność rozmów. Sama sprzedawałam przez telefon i umawiałam spotkania na długo, zanim zostałam trenerem sprzedaży. Ponieważ wiem, co działa w praktyce, po moich szkoleniach od razu podnosisz wyniki!

    Certyfikowany trener, ekspert i praktyk biznesu, szkolący zespoły sprzedaży i obsługi klienta. Licencjonowany Konsultant Odporności Psychicznej (Mental Toughness MTQ48) oraz Zintegrowanego Modelu Przywództwa ILM72. Szefowa firmy IKP Szkolenia.

    Jako trener od 9 lat zwiększa wyniki i poprawia jakość pracy szkolonych osób, pomagając zespołom wejść POZIOM WYŻEJ.

    jestem też autorką:

    książki, ebooki i planery

    Sięgnij po moje praktyczne i świetnie napisane książki i ebooki,  które pomogły już ponad 15000 czytelników podnosić skuteczność!

    Książka

    Ebook

    Planer

    Ebook

    Planer

    Ebook

    Ebook

    ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE:
    Napisz na sklep@izakrejcapawski.pl

    Michał Pawski
    Kierownik projektów szkoleniowych
    e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
    kom. 606 44 57 65

    Iza Krejca-Pawski
    Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
    e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
    kom. 606 30 21 80

     

    ZAMÓW SZKOLENIE DLA TWOJEGO ZESPOŁU !

    Zapisz temat, ilość osób, miejsce, termin, a my przygotujemy ofertę szkolenia.

    Jesteśmy też dostępni pod telefonem
    606 44 57 65 lub emailem biuro@ikpszkolenia.pl

    Napisz do nas o szkolenie