utworzone przez Iza Krejca-Pawski
AKTUALNOŚCI IKP SZKOLENIA SZKOLENIE EFEKTYWNE PRZYWÓDZTWO I ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM Trudne Sytuacje w Zarządzaniu Zespołem W lutym realizowaliśmy szkolenie Efektywne Przywództwo i Zarządzanie Zespołem. Trudne sytuacje w zarządzaniu dla doświadczonej kadry managerskiej,...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
„Przeszkolę ich, a oni odejdą” – Jak inwestować w szkolenia pracowników mimo ryzyka rotacji w Zespole? W podcaście Wejdź Poziom Wyżej z Izą Krejcą-Pawski omawiam konkretne case studies z zakresu sprzedaży, biznesu i przywództwa. Zmagasz się z rotacją w zespole, a...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
AKTUALNOŚCI IKP SZKOLENIA SZKOLENIE OBSŁUGA TRUDNEGO PACJENTA Jak reagować w trudnych sytuacjach? W styczniu realizowaliśmy szkolenie Obsługa Trudnego Pacjenta dla zespołu jednej z przychodni, świadczącej usługi zarówno dla pacjentów komercyjnych, jak i wizyty...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Odkryj Ukryte Możliwości, czyli jak osiągnąć 60% więcej w sprzedaży- Case Study dla doświadczonych W podcaście Wejdź Poziom Wyżej z Izą Krejcą-Pawski omawiam konkretne case studies z zakresu sprzedaży, biznesu i przywództwa. Jak Przezwyciężyć Kryzys Morale w Zespole...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Odkryj Ukryte Możliwości, czyli jak osiągnąć 60% więcej w sprzedaży- Case Study dla doświadczonych W podcaście Wejdź Poziom Wyżej z Izą Krejcą-Pawski omawiam konkretne case studies z zakresu sprzedaży, biznesu i przywództwa. Czy czujesz, że w sprzedaży...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Case study: Zarządzanie Czasem managera Jak Kasia ogarnęła całą firmę na jednej kartce planera i ruszyła z miejsca zaległe sprawy, wdrażając Elastyczne Zarządzanie Czasem Każdego dnia widzę dyrektorów, prezesów i managerów, którzy choć wyglądają na ludzi sukcesu,...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Jak Skutecznie Skracać Proces Decyzyjny Klientów – Case Study z Rafałem W podcaście Wejdź Poziom Wyżej z Izą Krejcą-Pawski omawiam konkretne case studies z zakresu sprzedaży, biznesu i przywództwa. W tym odcinku skupiam się na problemie z finalizacją...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Skuteczny Cold Calling3 kluczowe warunki regularnego dzwonienia „na zimno” z sukcesem! Dlaczego „zimne telefony” budzą tak wiele obaw, choć są tak kluczowe dla wyników? Poznaj 3 warunki sukcesu jak skutecznie sprzedawać przez telefon, dzwonić,...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Jak zaplanować osiąganie celów sprzedażowych, zrobić target i utrzymać motywację na dłużej! Na początku miesiąca wszyscy snują wielkie plany: wspaniałych sprzedaży, wysokich prowizji, sukcesu i zmian, jakie wprowadzą. Z nową energią zaczynamy działać i realizować...