utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Jak zdobyć klientów konkurencji? 3 Techniki Skutecznej Sprzedaży Praca z klientami konkurencji to dla handlowców prawdziwy test, zarówno pod kątem samego prowadzenia rozmowy sprzedażowej jak i pod kątem ofertowym. Nie tylko dlatego, że na przeszkodzie stoi naturalna...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
10 zasad Cold Calling i Umawiania spotkań “na zimno”, dzięki którym zaczniesz więcej dzwonić! Jak skutecznie sprzedawać przez telefon, umawiać spotkania i codziennie aktywnie robić cold calling, czyli “zimne telefony”? Poznaj 10 zasad, które...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Jak skutecznie umawiać spotkania w ubezpieczeniach?3 sposoby na lepszą rozmowę z klientem Jak umawiać spotkania z klientami przez telefon w ubezpieczeniach? Szczególnie, jeśli w grę wchodzi wykonywanie ?zimnych? telefonów? To pytanie, na które odpowiedzi szuka...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Poznaj 3 błędy w prezentacji oferty, przez które tracisz sprzedaż i klientów. Przekonanie klienta do tego, że oferta jest naprawdę wartościowa, jest coraz trudniejsze. Powodem jest przesyt na rynku i zdecydowany wzrost dostępności informacji dla klientów. Cokolwiek...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Jeżeli telefoniczna sprzedaż produktów bankowych to Twoja codzienność, mam dla Ciebie dziś potężną dawkę inspiracji. Pokażę Ci, jak Łukasz, doradca klienta w banku i uczestnik mojego szkolenia, zrobił 211% planu sprzedaży dzięki zmianie sposobu prowadzenia rozmów. ...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Case study: jak Jakub zamienił natłok myśli na efektywnośći skuteczne zarządzanie czasem! Być może jesteś jedną z osób, które już tyle razy obiecywały sobie, że poprawią swoje umiejętności w zarządzaniu czasem. Przestaną odkładać na później pracę, doprowadzą do końca...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Planowanie i organizacja dnia pracy ? przykładowy plan efektywnego dnia Umiejętności planowania dnia pracy w dużym stopniu wpływa na naszą skuteczność i decyduje o zawodowym sukcesie. Tymczasem wielu managerów, szefów, kierowników czy specjalistów ma z tym kłopoty....
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Organizacja pracy – 7 najczęstszych błędów w zarządzaniu czasem Niekończący się natłok bieżących zadań, ciągłe pożary, wrzutki i lista rzeczy do zrobienia, która pęka w szwach. Pracujesz ciężko i bardzo się starasz, ale ciągle masz problemy z wyrobieniem się z...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Cena, jaką płacisz za brak organizacji pracy jest wysoka. Praca po godzinach, zabieranie laptopa do domu, wysyłanie raportów do dyrektora na ostatnią chwilę, ciągłe poganianie zespołu, który zapomina o swoich obowiązkach. To zbyt często przykra rzeczywistość. Jesteś...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Obsługa klienta na czacie staje się coraz bardziej popularną formą komunikacji z klientami, ponieważ pozwala unikać konieczności długiego oczekiwania na infolinii. Wydaje się też dużo prostsza, szybsza i łatwiejsza, oparta o krótkie wymiany zdań. Tymczasem w praktyce...