
Spis treści bloga sprzedażowego IKP
#88 Pracujesz w specyficznej branży? Stwórz własną skuteczną strategię umawiania spotkań!
#87 Premiera Pakietu szkoleniowego ?Podnieś skuteczność umawiania spotkań? ? 6 BONUSÓW czeka!
#86 Jak podnosić sprzedaż ? 2 sposoby na systematyczny wzrost wyników
#85 Relacje z klientami: 3 najczęstsze błędy, które wszyscy popełniają
#84 Kilka słów o polskich handlowcach ? wywiad dla Bankier.tv
#83 Czy kobiety sprzedają gorzej niż mężczyźni ? 2 dowody na kobiecą sprzedaż.
#82 Twoja oferta się nie sprzedaje ? co robić?? ? Pierwsze prawo sprzedaży
#81 Lekcja sprzedaży za 50.000 zł ? czego uczą nas klienci i dlaczego są drogimi nauczycielami?
#80 5 powodów, dlaczego warto podjąć 14-sto dniowe Wyzwanie sprzedażowe.
#79 Jak skutecznie umawiać spotkania? 2 najczęstsze błędy, których należy unikać.
#78 Case study: Jak polubić na nowo pracę w sprzedaży, gdy masz już dość?
#77 Cztery szkoły sprzedaży -sprawdź, do której należysz!
#76 Czy można relacyjnie zamykać sprzedaż? I jak to zrobić?
#75 Co zrobić, gdy Twój cel nie działa?
#74 Techniki relacyjnej sprzedaży ? odczarowane!
#73 Temat miesiąca: Jak odzyskać klienta, który już raz się zawiódł?
#72 Negatywne oceny klientów godzą w Twój biznes? Mam coś dla Ciebie!
#71 Jak negocjować, aby wygrać? Krótkie przypomnienie po wakacjach!
#70 Dylematy szefów zespołów handlowych- rozwiązane!
#69 Jak skutecznie umawiać spotkania? 3 kluczowe zasady
#68 Case study: Profesjonalna obsługa trudnego klienta
# 67 3 kroki do przekonania klienta konkurencji, aby przeszedł na Twoją stronę.
#66 Co łączy Szefa Sprzedaży, drsprzedaż.pl i mnie? Q&A!
#65 Co zrobić, kiedy klient żąda podania ceny na początku rozmowy? Odpowiadam na 2 sposoby!
#63 Jak zaczyna dzień skuteczny i efektywny manager?
#62 Jak szybko zacząć sprzedawać więcej? Magazyn Manager + zna odpowiedź!
#61 Skuteczność sprzedaży w piątek ? nowy tekst dla Salesnews.pl
#60 Jak skutecznie zaniżyć wartość swojej oferty? Sprawdź, czy popełniasz ten błąd.
#59 Nadzieja na dobry plan, czyli błąd, którego lepiej nie popełniać.
#58 dr Sprzedaż docenia moje artykuły ? dziękuję!
#57 Jaka strategia sprzyja negocjacji ceny w sprzedaży?
#56 Jak skutecznie przykuwać uwagę i angażować klientów w rozmowę? Refleksje po szkoleniu.
#55 Techniki obrony ceny i negocjacje cenowe
#54 Recenzja książki: 52 sposoby na skuteczną sprzedaż według Hala Beckera
#53 Negocjuj, aby wygrać, czyli trening czyni mistrza.
#52 Dyskretny urok blefu w negocjacjach handlowych.
#51 Jak wybrać kalendarz, czyli tricki time management.
#50 Negocjacyjna siła handlowca ? refleksje po szkoleniu
#49 Reklamacje w 8 krokach, czyli jak profesjonalnie przyjmować zastrzeżenia klientów?
#48 Złota zasada negocjacji, dzięki której poradzisz sobie w każdej sytuacji.
#47 Tajemnica ludzi sukcesu, czyli dlaczego inni osiągają więcej niż Ty?
#46 Zwolnij, aby przyspieszyć. Czyli o osiąganiu celów.
#45 Jak bardzo boisz się 1 lipca?
#44 Prosto do celu w 30 dni, czyli jak ruszyć z miejsca i zadziwić samego siebie.
#43 Jak w praktyce stosować typologię klientów?
#42 Jak zawsze osiągać sukces w sprzedaży?
#41 Jak sprzedawać i negocjować kontrakty nie ruszając się zza biurka?
#40 Skąd wiadomo, że to już? Techniki zamykania sprzedaży.
#39 Sprzedaż w 7 minut. 5 powodów, dlaczego to działa!
#38 Sprzedaż w firmie spada? Odśwież model biznesu!
#37 Nie stosujesz tej zasady? Nic dziwnego, że tracisz na sprzedaży!
#36 Dlaczego odkładasz sprawy na później? Sprawdź, czy znasz główny powód!
#35 X factor sprzedaży czyli co decyduje o tym, że sprzedajesz?
#34 Szef Sprzedaży- jaki powinien być? Czyli mój wpis tym razem w?
#32 Czy ma Pani minutkę? Czyli jak właściwie pytać o czas na rozmowę?
#31 Sprzedaż lubi szybkość. Jaka strategia sprzedaży gwarantuje sukces?
#30 Celuj w Nowy Rok. Noworoczne postanowienia.
#29 Trudni klienci, czyli o typologii i jej zastosowaniu.
#28 Badanie potrzeb, czyli strata czasu i sztuka dla sztuki.
#27 Już jest! Mój wpis tym razem na portalu salesnews.pl
#26 Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni? czyli jak zarządzasz czasem.
#25 Czy w sprzedaży naprawdę musisz pytać klienta o zgodę?
#24 Twarda sprzedaż, a doradztwo, co się bardziej opłaca?
#23 Sprzedaż doradcza- ale po co?
#22 Nie myj zębów, kiedy jesz ? czyli planowanie kontra działanie
#21 Target- czyli konkretny cel w konkretnym czasie.
#20 Czy to się kiedyś skończy? Czyli jak przekonać samego siebie do pytań otwartych?
#19 Dwie minuty, które odmienią całe Twoje życie. Naprawdę!
#18 Jak nie sprzedawać skutecznie ? błąd, który kosztuje brak sukcesu w pracy sprzedawcy
#17 Odmowa: główna przyczyna, dlaczego handlowcy nie radzą sobie z obiekcjami klientów
#16 IKP Blog: 3 skuteczne skrypty dla każdego handlowca, które pozwalają realizować cele
#15 Trudny klient: 3 najczęstsze trudne sytuacje z klietami
#14 Dlaczego dobre rozmowy sprzedażowe nie kończą się sprzedażą?
#13 Dlaczego każdy handlowiec potrzebuje porażki aby dobrze sprzedawać?
#12 Kto jest najważniejszy: firma, produkty czy handlowiec?
#11 Scenariusz Twojej rozmowy czyli skuteczny sprzedażowy skrypt
#10 Strategiczna rola szkoleń w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy
#9 Planowanie działania to nie jest działanie.
#8 Zbieranie okruszków- czyli budowanie wartościowych relacji biznesowych
#7 Jak sprawić, żeby klient zapamiętał właśnie Ciebie? Nawiązywanie relacji w sprzedaży.
#6 Szybka technika poprawiająca komunikację
#5 Słabe słowa, które marnują Twoją pracę
#4 Jak ogarnąć te wszystkie maile na Twojej skrzynce? Sprytny sposób na porządek.
3# Jakie jest Twoje najbliższe działanie? Skuteczne zarządzanie czasem.
#2 Ubezpieczenia od sprzedaży, czyli jak sabotujesz własną sprzedaż
#1 Przepraszam, że przepraszam?czyli jak skuteczna jest Twoja komunikacja?