Spis treści bloga sprzedażowego IKP

#89 2 sposoby na powrót do wysokiej formy sprzedażowej we wrześniu

#88 Pracujesz w specyficznej branży? Stwórz własną skuteczną strategię umawiania spotkań!

#87 Premiera Pakietu szkoleniowego „Podnieś skuteczność umawiania spotkań” – 6 BONUSÓW czeka!

#86 Jak podnosić sprzedaż – 2 sposoby na systematyczny wzrost wyników

#85 Relacje z klientami: 3 najczęstsze błędy, które wszyscy popełniają

#84 Kilka słów o polskich handlowcach – wywiad dla Bankier.tv

#83 Czy kobiety sprzedają gorzej niż mężczyźni ? 2 dowody na kobiecą sprzedaż.

#82 Twoja oferta się nie sprzedaje – co robić?? – Pierwsze prawo sprzedaży

#81 Lekcja sprzedaży za 50.000 zł – czego uczą nas klienci i dlaczego są drogimi nauczycielami?

#80 5 powodów, dlaczego warto podjąć 14-sto dniowe Wyzwanie sprzedażowe.

#79 Jak skutecznie umawiać spotkania? 2 najczęstsze błędy, których należy unikać.

#78 Case study: Jak polubić na nowo pracę w sprzedaży, gdy masz już dość?

#77 Cztery szkoły sprzedaży -sprawdź, do której należysz!

#76 Czy można relacyjnie zamykać sprzedaż? I jak to zrobić?

#75 Co zrobić, gdy Twój cel nie działa?

#74 Techniki relacyjnej sprzedaży – odczarowane!

#73 Temat miesiąca: Jak odzyskać klienta, który już raz się zawiódł?

#72 Negatywne oceny klientów godzą w Twój biznes? Mam coś dla Ciebie!

#71 Jak negocjować, aby wygrać? Krótkie przypomnienie po wakacjach!

#70 Dylematy szefów zespołów handlowych- rozwiązane!

#69 Jak skutecznie umawiać spotkania? 3 kluczowe zasady

#68 Case study: Profesjonalna obsługa trudnego klienta

# 67 3 kroki do przekonania klienta konkurencji, aby przeszedł na Twoją stronę.

#66 Co łączy Szefa Sprzedaży, drsprzedaż.pl i mnie? Q&A!

#65 Co zrobić, kiedy klient żąda podania ceny na początku rozmowy? Odpowiadam na 2 sposoby!

#64 Jak nie wyjść na natręta w kontaktach z klientem? Wskazówka, ile dni czekać z następnym kontaktem.

#63 Jak zaczyna dzień skuteczny i efektywny manager?

#62 Jak szybko zacząć sprzedawać więcej? Magazyn Manager + zna odpowiedź!

#61 Skuteczność sprzedaży w piątek – nowy tekst dla Salesnews.pl

#60 Jak skutecznie zaniżyć wartość swojej oferty? Sprawdź, czy popełniasz ten błąd.

#59 Nadzieja na dobry plan, czyli błąd, którego lepiej nie popełniać.

#58 dr Sprzedaż docenia moje artykuły – dziękuję!

#57 Jaka strategia sprzyja negocjacji ceny w sprzedaży?

#56 Jak skutecznie przykuwać uwagę i angażować klientów w rozmowę? Refleksje po szkoleniu.

#55 Techniki obrony ceny i negocjacje cenowe

#54 Recenzja książki: 52 sposoby na skuteczną sprzedaż według Hala Beckera

#53 Negocjuj, aby wygrać, czyli trening czyni mistrza.

#52 Dyskretny urok blefu w negocjacjach handlowych.

#51 Jak wybrać kalendarz, czyli tricki time management.

#50 Negocjacyjna siła handlowca – refleksje po szkoleniu

#49 Reklamacje w 8 krokach, czyli jak profesjonalnie przyjmować zastrzeżenia klientów?

#48 Złota zasada negocjacji, dzięki której poradzisz sobie w każdej sytuacji.

#47 Tajemnica ludzi sukcesu, czyli dlaczego inni osiągają więcej niż Ty?

#46 Zwolnij, aby przyspieszyć. Czyli o osiąganiu celów.

#45 Jak bardzo boisz się 1 lipca?

#44 Prosto do celu w 30 dni, czyli jak ruszyć z miejsca i zadziwić samego siebie.

#43 Jak w praktyce stosować typologię klientów?

#42 Jak zawsze osiągać sukces w sprzedaży?

#41 Jak sprzedawać i negocjować kontrakty nie ruszając się zza biurka?

#40 Skąd wiadomo, że to już? Techniki zamykania sprzedaży.

#39 Sprzedaż w 7 minut. 5 powodów, dlaczego to działa!

#38 Sprzedaż w firmie spada? Odśwież model biznesu!

#37 Nie stosujesz tej zasady? Nic dziwnego, że tracisz na sprzedaży!

#36 Dlaczego odkładasz sprawy na później? Sprawdź, czy znasz główny powód!

#35 X factor sprzedaży czyli co decyduje o tym, że sprzedajesz?

#34 Szef Sprzedaży- jaki powinien być? Czyli mój wpis tym razem w…

#33 Jak sprzedać w 7 minut?

#32 Czy ma Pani minutkę? Czyli jak właściwie pytać o czas na rozmowę?

#31 Sprzedaż lubi szybkość. Jaka strategia sprzedaży gwarantuje sukces?

#30 Celuj w Nowy Rok. Noworoczne postanowienia.

#29 Trudni klienci, czyli o typologii i jej zastosowaniu.

#28 Badanie potrzeb, czyli strata czasu i sztuka dla sztuki.

#27 Już jest! Mój wpis tym razem na portalu salesnews.pl

#26 Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni… czyli jak zarządzasz czasem.

#25 Czy w sprzedaży naprawdę musisz pytać klienta o zgodę?

#24 Twarda sprzedaż, a doradztwo, co się bardziej opłaca?

#23 Sprzedaż doradcza- ale po co?

#22 Nie myj zębów, kiedy jesz – czyli planowanie kontra działanie

#21 Target- czyli konkretny cel w konkretnym czasie.

#20 Czy to się kiedyś skończy? Czyli jak przekonać samego siebie do pytań otwartych?

#19 Dwie minuty, które odmienią całe Twoje życie. Naprawdę!

#18 Jak nie sprzedawać skutecznie – błąd, który kosztuje brak sukcesu w pracy sprzedawcy

#17 Odmowa: główna przyczyna, dlaczego handlowcy nie radzą sobie z obiekcjami klientów

#16 IKP Blog: 3 skuteczne skrypty dla każdego handlowca, które pozwalają realizować cele

#15 Trudny klient: 3 najczęstsze trudne sytuacje z klietami

#14 Dlaczego dobre rozmowy sprzedażowe nie kończą się sprzedażą?

#13 Dlaczego każdy handlowiec potrzebuje porażki aby dobrze sprzedawać?

#12 Kto jest najważniejszy: firma, produkty czy handlowiec?

#11 Scenariusz Twojej rozmowy czyli skuteczny sprzedażowy skrypt

#10 Strategiczna rola szkoleń w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy

#9 Planowanie działania to nie jest działanie.

#8 Zbieranie okruszków- czyli budowanie wartościowych relacji biznesowych

#7 Jak sprawić, żeby klient zapamiętał właśnie Ciebie? Nawiązywanie relacji w sprzedaży.

#6 Szybka technika poprawiająca komunikację

#5 Słabe słowa, które marnują Twoją pracę

#4 Jak ogarnąć te wszystkie maile na Twojej skrzynce? Sprytny sposób na porządek.

3# Jakie jest Twoje najbliższe działanie? Skuteczne zarządzanie czasem.

#2 Ubezpieczenia od sprzedaży, czyli jak sabotujesz własną sprzedaż

#1 Przepraszam, że przepraszam…czyli jak skuteczna jest Twoja komunikacja?

Gratisowe szkolenie sprzedażowe on-line:

14-sto dniowe Wyzwanie sprzedażowe!

Otrzymasz je na maila przez 14 dni,  ułożone w formie wyzwania,
dzięki któremu podniesiesz sprzedaż!

Skorzystało z niego ponad 400 osób chcąc:

  • Lepiej i więcej sprzedawać
  • Umawiać więcej spotkań z klientami
  • Polepszyć finalizację sprzedaży
  • Bardziej zmotywować się do działania
  • Zwiększyć ilość klientów

privacy Wyzwanie jest darmowe. Codziennie otrzymasz zadanie sprzedażowe na e-mail.