Skuteczna sprzedaż: Lekcja sprzedaży za 50.000 zł – czego uczą nas klienci i dlaczego są drogimi nauczycielami?

Skuteczna sprzedaż

Wiele osób mówi, że nie ma pieniędzy na szkolenia sprzedażowe lub, że są one za drogie. Tymczasem zapominają o kosztach szkoleń, jakie pobierają od każdego klientów, którym nie sprzedadzą lub którym obniżą cenę. Problem w tym, że klienci są bardzo drogimi nauczycielami sprzedaży! Nie mówiąc już o tym, ze szkolą Cię każdego dnia za kwoty,…

Czytaj dalej …

#80 5 powodów, dlaczego warto podjąć 14-sto dniowe Wyzwanie sprzedażowe.

Linkedin (1)

 Każdy, kto pracuje w sprzedaży wie, że płacą nam za efekty, czyli za liczby, a nie za starania czy dobre chęci.  Dlatego postanowiłam opracować program zwiększania sprzedaży w 14 dni.  Zawodowo sprzedaję prowadząc firmę, szkolę ze sprzedaży i piszę o sprzedaży pomagając innym osiągać więcej, pracując mniej. „Osiągaj więcej, pracując mniej”  jest moim zawodowym mottem,…

Czytaj dalej …

Jak skutecznie umawiać spotkania? 2 najczęstsze błędy, których należy unikać.

Jak skutecznie umawiać spotkania_2 najczęstsze błedy których należy unikać

Umawianie spotkań spędza sen z powiek wielu osobom zajmującym się sprzedażą. W tym wpisie omówię dwa najczęstsze błędy popełniane podczas umawiania spotkań, abyś mógł ich unikać i skutecznie umawiać spotkania z klientami. Jako trener mam możliwość odsłuchiwania rozmów uczestników z wielu branż, od finansowych, poprzez usługowe, aż do typowo produkcyjnych. Dlatego jestem wyczulona na błędy i…

Czytaj dalej …

Case study: Jak polubić na nowo pracę w sprzedaży, gdy masz już dość?

Case study Jak polubić na nowo pracę w sprzedaży, gdy masz już dość Iza Krejca Pawski IKP Szkolenia

Jeżeli pracujesz w sprzedaży lub w obsłudze klienta wystarczająco długo, prędzej czy później dopada cię rytuna i wypalenie, mówiąc wprost; czujesz, że wciskasz klientom produkty lub usługi, których oni nie chcą i nie potrzebują i masz tego dość. W tym case study opiszę, jak odwrócić zasady gry i odzyskać motywację do pracy. Pracowałam ostatnio z…

Czytaj dalej …

#77 Cztery szkoły sprzedaży -sprawdź, do której należysz!

Pomysl_20

Jak w każdym zawodzie, również handlowcy pokonują kolejne stopnie edukacji, przy czym jest to edukacja często nieformalna. Podczas szkoleń spotykam bardzo wielu handlowców, więc łatwo wyłapuję, z jakiej są szkoły. Jest to dla mnie konieczne podczas projektowania szkoleń, jednak dla ciebie określenie „szkoły” pomoże ci w ustaleniu, na jakim etapie zawodowym jesteś. Metod i technik…

Czytaj dalej …

#72 Negatywne oceny klientów godzą w Twój biznes? Mam coś dla Ciebie!

Opinie godzą w Twój biznes(3)

W biznesie bywa różnie. Większość firm jest w pełni świadomych, że każdy klient jest na wagę złota, a jego dobra opinia to najlepsza i najtańsza reklama. Czasami jednak zdarza się, że z różnych powodów nie jesteś w stanie dotrzymać złożonych klientom obietnic. Nie dostarczasz towaru na czas, dostawca nie dotrzyma terminu dostawy, pracownik zachowa się…

Czytaj dalej …

#71 Jak negocjować, aby wygrać? Krótkie przypomnienie po wakacjach!

ksb

Wrzesień to czas intensywnej pracy, więc jest doskonałą okazją do przypomnienia dynamicznego treningu negocjacyjnego z wykorzystaniem gdy Cafetero. Pozwala ona zmierzyć się z rzeczywistymi technikami i strategiami negocjacyjnymi, jakie stosujemy, często nieświadomie, podczas rozmów. Pozwala także ocenić i podsumować efekty własnych działań, aby wprowadzić niezbędne zmiany i podnieść własną skuteczność jako negocjatora. Zatem jak negocjować,…

Czytaj dalej …

Jak skutecznie umawiać spotkania? 3 kluczowe zasady

Jak skutecznie umawiać spotkania_3 kluczowe zasady

Umawianie spotkań to zmora dla wielu handlowców, jakich szkolę.  Spotkania i prezentacje to ich żywioł, a konieczność wykonywania telefonów do klientów to niemiły dodatek do pracy.    Równocześnie, jeżeli handlowiec ma wsparcie w postaci telemarketerów umawiających spotkania, często dochodzi między nimi do spięć i niejasności, kto co robi i kto w tym układzie tak naprawdę…

Czytaj dalej …

Case study: Profesjonalna obsługa trudnego klienta

Case study Profesjonalna obsługa trudnego klienta Iza Krejca Pawski

Praca na stanowiskach związanych z obsługą klienta potrafi dać  w kość. Doskonale pamiętam dni natężonego ruchu, kiedy podczas jednego dnia rozmawiałam 50-60 klientami, a każdy z nich czegoś potrzebował. Po takim dniu czułam się tak zmęczona, jakby dosłownie „przejechał po mnie walec”. Jeżeli jeszcze 10 klientów tego dnia było „trudnych”, zachowanie pozytywnego nastawienia do klientów…

Czytaj dalej …

# 67 3 kroki do przekonania klienta konkurencji, aby przeszedł na Twoją stronę.

ManagerPlus_02_okladka (1)

Jeżeli pracujesz w sprzedaży lub prowadzisz firmę, potrzebujesz skutecznego sposobu na przekonanie klienta konkurencji, aby przeszedł na Twoją stronę. Dlaczego? Ponieważ w większości przypadków, jeżeli klient nie kupuje od Ciebie, to znaczy, że kupuje od Twojej konkurencji. Oczywiście, wciąż zdarzają się takie branże, w których poziom innowacyjności sprawia, że wybrane firmy pozostawiają innych daleko w…

Czytaj dalej …

Page 3 of 8