Twoja oferta się nie sprzedaje – co robić?? – Poznaj pierwsze prawo sprzedaży

Twoja oferta się nie sprzedaje co robić Pierwsze prawo sprzedaży Iza Krejca Pawski

  Dziś odpowiem na bardzo ważny problem, gdy masz dobrą ofertę, która mimo tego się nie sprzedaje i co możesz z tym zrobić. Dla każdej osoby zajmującej się sprzedażą lub prowadzącej firmę najgorszy jest moment, w którym wiecie, że macie dobrą ofertę, ale mimo to się ona nie sprzedaje.  Wyniki ani drgną. Lub co gorsza,…

Czytaj dalej …

Skuteczna sprzedaż: Lekcja sprzedaży za 50.000 zł – czego uczą nas klienci i dlaczego są drogimi nauczycielami?

Skuteczna sprzedaż Lekcja sprzedaży za 50.000 zł - czego uczą nas klienci i dlaczego są drogimi nauczycielami

Wiele osób mówi, że nie ma pieniędzy na szkolenia sprzedażowe lub, że są one za drogie. Tymczasem zapominają o kosztach szkoleń, jakie pobierają od każdego klientów, którym nie sprzedadzą lub którym obniżą cenę. Problem w tym, że klienci są bardzo drogimi nauczycielami sprzedaży! Nie mówiąc już o tym, ze szkolą Cię każdego dnia za kwoty,…

Czytaj dalej …

Jak skutecznie umawiać spotkania? 2 najczęstsze błędy, których należy unikać.

Jak skutecznie umawiać spotkania 2 najczęstsze błędy, których należy unikać.

Umawianie spotkań spędza sen z powiek wielu osobom zajmującym się sprzedażą. W tym wpisie omówię dwa najczęstsze błędy popełniane podczas umawiania spotkań, abyś mógł ich unikać i skutecznie umawiać spotkania z klientami. Jako trener mam możliwość odsłuchiwania rozmów uczestników z wielu branż, od finansowych, poprzez usługowe, aż do typowo produkcyjnych. Dlatego jestem wyczulona na błędy i…

Czytaj dalej …

Case study: Jak polubić na nowo pracę w sprzedaży, gdy masz już dość?

Case study Jak polubić na nowo pracę w sprzedaży, gdy masz już dość Iza Krejca Pawski IKP Szkolenia

Jeżeli pracujesz w sprzedaży lub w obsłudze klienta wystarczająco długo, prędzej czy później dopada cię rytuna i wypalenie, mówiąc wprost; czujesz, że wciskasz klientom produkty lub usługi, których oni nie chcą i nie potrzebują i masz tego dość. W tym case study opiszę, jak odwrócić zasady gry i odzyskać motywację do pracy. Pracowałam ostatnio z…

Czytaj dalej …

Skuteczna sprzedaż – Cztery szkoły sprzedaży -sprawdź, do której należysz!

Skuteczna sprzedaż - Cztery szkoły sprzedaży -sprawdź, do której należysz!

Jak w każdym zawodzie, również handlowcy pokonują kolejne stopnie edukacji, przy czym jest to edukacja często nieformalna. Podczas szkoleń spotykam bardzo wielu handlowców, więc łatwo wyłapuję, z jakiej są szkoły. Jest to dla mnie konieczne podczas projektowania szkoleń, jednak dla ciebie określenie „szkoły” pomoże ci w ustaleniu, na jakim etapie zawodowym jesteś. Metod i technik…

Czytaj dalej …

Jak skutecznie umawiać spotkania? 3 kluczowe zasady

Jak skutecznie umawiać spotkania 3 kluczowe zasady

Umawianie spotkań to zmora dla wielu handlowców, jakich szkolę.  Spotkania i prezentacje to ich żywioł, a konieczność wykonywania telefonów do klientów to niemiły dodatek do pracy.    Równocześnie, jeżeli handlowiec ma wsparcie w postaci telemarketerów umawiających spotkania, często dochodzi między nimi do spięć i niejasności, kto co robi i kto w tym układzie tak naprawdę…

Czytaj dalej …

Case study: Profesjonalna obsługa trudnego klienta

Case study Profesjonalna obsługa trudnego klienta Iza Krejca Pawski

Praca na stanowiskach związanych z obsługą klienta potrafi dać  w kość. Doskonale pamiętam dni natężonego ruchu, kiedy podczas jednego dnia rozmawiałam 50-60 klientami, a każdy z nich czegoś potrzebował. Po takim dniu czułam się tak zmęczona, jakby dosłownie „przejechał po mnie walec”. Jeżeli jeszcze 10 klientów tego dnia było „trudnych”, zachowanie pozytywnego nastawienia do klientów…

Czytaj dalej …

Skuteczna sprzedaż – 3 kroki do przekonania klienta konkurencji, aby przeszedł na Twoją stronę.

Skuteczna sprzedaż 3 kroki do przekonania klienta konkurencji aby przeszedł na Twoją stronę

Jeżeli pracujesz w sprzedaży lub prowadzisz firmę, potrzebujesz skutecznego sposobu na przekonanie klienta konkurencji, aby przeszedł na Twoją stronę. Dlaczego? Ponieważ w większości przypadków, jeżeli klient nie kupuje od Ciebie, to znaczy, że kupuje od Twojej konkurencji. Oczywiście, wciąż zdarzają się takie branże, w których poziom innowacyjności sprawia, że wybrane firmy pozostawiają innych daleko w…

Czytaj dalej …

Zarządzanie czasem – Jak zaczyna dzień skuteczny i efektywny manager?

Zarządzanie czasem - Jak zaczyna dzień skuteczny i efektywny manager

To, w jaki sposób zaczynasz dzień na ogromne znaczenie dla jego całego przebiegu. Doświadczyłam tego na własnej skórze i wiem, że jest częsty problem wielu zapracowanych managerów. Zastanów się przez moment, jak wygląda pierwsza godzina każdego Twojego dnia. Być może wygląda tak:  wstajesz rano i od razu nerwy, szybko się myjesz, czując, jak bardzo Ci…

Czytaj dalej …

Techniki obrony ceny – Poznaj patent, który uchroni Cię przed dawaniem rabatów

Techniki obrony ceny Poznaj patent, który uchroni Cię przed dawaniem rabatów

Problemy związane z przekonaniem klienta, że żądana cena odpowiada wartości produktu czy usługi spędzają sen z powiek niejednemu handlowcowi.  W czasie szkoleń sprzedażowych ten temat wraca jak bumerang. -Klienci w ogóle nie doceniają naszej oferty, nie dość, że tak dużo dostają, to jeszcze chcą rabatów sugerując, że inaczej przepłacą! Szkoliłam kiedyś handlowców z branży turystycznej,…

Czytaj dalej …

Page 3 of 6