Masz pytania? Zadzwoń 606445765 lub napisz biuro@ikpszkolenia.pl
Jak skutecznie umawiać spotkania? 3 kluczowe zasady

Jak skutecznie umawiać spotkania? 3 kluczowe zasady

Jak skutecznie umawiać spotkania? 3 kluczowe zasady Umawianie spotkań to zmora dla wielu handlowców, jakich szkolę.  Spotkania i prezentacje to ich żywioł, a konieczność wykonywania telefonów do klientów to niemiły dodatek do pracy.    Równocześnie, jeżeli handlowiec...
Case study: Profesjonalna obsługa trudnego klienta

Case study: Profesjonalna obsługa trudnego klienta

Praca na stanowiskach związanych z obsługą klienta potrafi dać  w kość. Doskonale pamiętam dni natężonego ruchu, kiedy podczas jednego dnia rozmawiałam 50-60 klientami, a każdy z nich czegoś potrzebował. Po takim dniu czułam się tak zmęczona, jakby dosłownie...