#51 Jak wybrać kalendarz, czyli tricki time management.

Pomysl_04(1)

Koniec listopada to czas, kiedy jesteśmy jeszcze w 2013r., ale plany na 2014r. pojawiają się raz po raz. Spotkania, wyjazdy itp. Pewnie dlatego sklepowe półki uginają się od kalendarzy, a część jest już nawet na przecenie. Mimo, że jestem fanką chmur, sieci i wszystkiego, co mobilne, planuję zawsze na papierze, tradycyjnie.Dlatego też ostatnio nabyłam nowego…

Czytaj dalej …

#50 Negocjacyjna siła handlowca – refleksje po szkoleniu

W środę, 13 listopada, prowadziłam intensywne warsztaty dotyczące wywierania wpływu w negocjacjach, gdzie w czasie intensywnych warsztatów uczestnicy zmierzyli się z problemem siły negocjatora . Kwestia siły w negocjacjach, a szczególnie w negocjacjach handlowych, budzi wiele emocji i prowokuje do gorących dyskusji. Kiedy pytam handlowców, kto ma większą siłę w negocjacjach, oni czy też kupujący,…

Czytaj dalej …

#49 Reklamacje w 8 krokach, czyli jak profesjonalnie przyjmować zastrzeżenia klientów?

ikpreklamacje

Wczoraj na krakowskim Kazimierzu prowadziłam szkolenie z zakresu reklamacji, gdzie razem z 20 uczestnikami zmierzyliśmy się  z zagadnieniami dotyczącymi profesjonalnego przyjmowania krytycznych uwag. W czasie szkolenia  Reklamacje w 8 krokach, czyli jak profesjonalnie przyjmować zastrzeżenia klientów? pracowaliśmy i dyskutowaliśmy między innymi nad tym, czy: Czy reklamacja jest atakiem, czy prezentem? Jakie są rodzaje uwag zgłaszanych…

Czytaj dalej …

#48 Złota zasada negocjacji, dzięki której poradzisz sobie w każdej sytuacji.

Kiedy myślę o procesie negocjacji, zawsze przychodzi mi do głowy cytat,  mówiący że ” w negocjacjach nie dostajesz tego, na co zasługujesz, a jedynie to, co wynegocjujesz” ( Cehster Karass). Tylko co zrobić w sytuacji, kiedy nie jesteśmy przygotowani do prowadzenia negocjacji?  w jaki sposób możemy się obronić i wynegocjować korzystne dla nas warunki? Piszę o…

Czytaj dalej …

#47 Tajemnica ludzi sukcesu, czyli dlaczego inni osiągają więcej niż Ty?

Pomysl1_4

Zbliża się nieuchronny koniec wakacji, a wraz z nim nadejście czterech najgorętszych miesięcy w roku. We wrześniu rozpoczynają się ostatnie cztery miesiące 2013r., co oznacza, że jeżeli nie jesteś zadowolony z wyników jakie osiągnąłeś, lub też miejsca, w którym jesteś, czas wziąć się za nadrabianie zaległości. Motywacja i samodyscyplina to podstawa sukcesu, jednak  jest to…

Czytaj dalej …

#46 Zwolnij, aby przyspieszyć. Czyli o osiąganiu celów.

Pomysl_11(1)

Właśnie mija długi sierpniowy weekend , którego koniec wyznacza też początek nowego sezonu, czyli ostatnich czterech miesięcy w roku! Czujesz, że nie możesz się zebrać?  Zwolnij! Jeżeli dopada Cię rozleniwienie i nie możesz się zebrać do intensywnej pracy warto zrobić jedną rzecz. Zwolnić, znaleźć dla siebie godzinę, dwie na przemyślenia i zebranie myśli. Na spokojnie, bez…

Czytaj dalej …

#45 Jak bardzo boisz się 1 lipca?

Pomysl1_6 (2)

1 lipca to wyjątkowy dzień roku dokładnie tak samo,  jak Nowy Rok. Dlaczego tak jest? Ponieważ oznacza nieuchronnie, że właśnie minęła pierwsza połowa roku i czas podsumować efekty Twojej pracy. Zatem pozwól, że zadam Ci pytanie: co o Tobie mówią osiągnięte przez Ciebie rezultaty? Pamiętasz jeszcze o noworocznych postanowieniach? Czy dotrzymałeś swoich zobowiązań? Jak Ci…

Czytaj dalej …

#44 Prosto do celu w 30 dni, czyli jak ruszyć z miejsca i zadziwić samego siebie.

Pomysl_04(1)

Ile czasu potrzeba, aby zmienić swoje życie i osiągnąć w końcu cele, o których skrycie marzymy każdego dnia? Czy można zmienić swoje życie w 30 dni? A jeżeli tak, to jak to zrobić?! Choć odpowiedź może być zaskakująca, wystarczy sekunda, w której podejmiemy decyzję o zmianie. Jeżeli otrzymujesz rezultaty, które Ci nie odpowiadają, lub które…

Czytaj dalej …

#42 Jak zawsze osiągać sukces w sprzedaży?

Praca w sprzedaży należy do jednych z trudniejszych ze względu na jeden czynnik, z powodu którego tworzy się tyle negatywnych opinii o zawodzie sprzedawcy. Porażka. Wyobraź sobie, że codziennie wykonujesz czterdzieści telefonów z czego trzydziestu pięciu klientów mówi Ci „nie”. A;bo odbywa piętnaście spotkań, w czasie których wysłuchujesz całej listy tekstów w stylu: -Nie jestem…

Czytaj dalej …

#40 Skąd wiadomo, że to już? Techniki zamykania sprzedaży.

Z zamykaniem sprzedaży jest ciekawa sprawa. Z jednej strony wiadomo, że własnie o to chodzi  w sprzedawaniu, aby klient powiedział „tak”. Z drugiej jednak poproszenie o dokonanie zakupu często bywa prawdziwym wyzwaniem  i staje się polem coachingów prowadzonych przez managerów. No właśnie, skąd wiadomo, że klient już się zdecydował lub, że go przekonaliśmy? Skąd wiadomo, że to…

Czytaj dalej …

Page 5 of 8