Zarządzanie czasem – Jak przestać odkładać sprawy „na poźniej” i ruszyć do działania!

Zarządzanie czasem - Jak przestać odkładać sprawy na poźniej i ruszyć do działania!

To dotyka każdego z nas. Kilka rzeczy, które powinniśmy załatwić już dawno temu, jednak do tej pory jeszcze ich nie zrobiliśmy. Są to równocześnie sprawy, które powinny być zrobione. Mogą być to sprawy błahe, jak przyszycie oderwanego guzika (trzy miesiące zaległości), posprzątanie kuchni (tydzień), wykonanie telefonu do „tego” klienta (dwa miesiące). Niestety zdecydowanie częściej odkładamy sprawy naprawdę poważne. Pójście…

Czytaj dalej …

Jak sprzedać w 7 minut? Sekret skutecznej sprzedaży przez telefon.

Jak sprzedać w 7 minut Sekret skutecznej sprzedaży przez telefon.

Jeżeli zarabiasz na życie sprzedając przez telefon, doskonale wiesz, że każda zła rozmowa kosztuje Cię stratę prowizji i utratę szansy na realizację planu sprzedaży. Żeby sprzedawać, musisz wiedzieć, co należy powiedzieć w danym momencie rozmowy oraz jak należy to zrobić. Odsłuchałam ponad 1000 nagrań rozmów sprzedażowych i w tym poście podzielę się z Tobą wnioskami,…

Czytaj dalej …

Badanie potrzeb, czyli strata czasu i sztuka dla sztuki

Badanie potrzeb czyli strata czasu i sztuka dla sztuki Iza Krejca - Pawski

Ile razy spotkałeś się z sytuacją, że sprzedawca stojący naprzeciwko Ciebie ani razu nie zapytał, czego właściwie Ci potrzeba? A nawet, jeżeli zapytał, to później odnosiłeś wrażenie, że w ogóle Cię nie słuchał? Problem z badaniem potrzeb jest zmorą niejednego handlowca i jego przełożonego. Chociaż handlowcy wiedzą, że badanie potrzeb pozwala dopasować produkt do klienta,…

Czytaj dalej …

Skuteczna sprzedaż: Target – czyli konkretny cel w konkretnym czasie

Skuteczna sprzedaż Target czyli konkretny cel w konkretnym czasie Iza Krejca Pawski

Jeżeli czujesz, że przygniata Cię nadmiar obowiązków, a z codziennej listy zadań do zrobienia udaje Ci się wykonać ledwo połowę. Jeżeli Twój kalendarz zdaje się być dziurawy, a umówione terminy czy spotkania mimo najlepszych chęci- po prostu Ci uciekają- to czas, abyś zmienił sposób, w jaki organizujesz swoje zadania w sprzedaży. Kiedy sprzedaż nie idzie tak, jak trzeba,  targety…

Czytaj dalej …

Skuteczna sprzedaż – Jak stosować pytania w sprzedaży, unikajac problemu numer 1

Skuteczna sprzedaż - Jak stosować pytania w sprzedaży, unikajac problemu numer 1

Z pytaniami zamkniętymi i otwartymi jest jeden zasadniczy kłopot. Niby wszyscy wiedzą, które są jakie i jak działają,  ale…ze stosowaniem różnie bywa. Niezależnie od stażu pracy w sprzedaży, od ilości szkoleń i wykładów na ten temat, stare nawyki trzymają się dobrze. Jak to możliwe, że chociaż wiemy, że pytania zamknięte, jak sama nazwa wskazuje, zamykają…

Czytaj dalej …

Odmowa: główna przyczyna, dlaczego handlowcy nie radzą sobie z obiekcjami klientów

Odmowa główna przyczyna, dlaczego handlowcy nie radzą sobie z obiekcjami klientów

Poczucie porażki jest najczęstszą przyczyną frustracji i bezradności wśród handlowców. Konieczność stawiania jej czoła sprawia, że praca w sprzedaży cieszy się niepochlebną  opinią. Kiedy ostatnio rozmawiałam ze znajomymi na temat tego, że w Polsce jest ciężko z pracą stwierdziłam, że może i tak, ale na pewno sytuacja ta nie dotyczy handlowców.  Wyjaśniłam, ze umiejętność skutecznej sprzedaży jest uniwersalna –…

Czytaj dalej …

3 skuteczne skrypty dla każdego handlowca, które pozwalają realizować cele

3 skuteczne skrypty dla każdego handlowca, które pozwalają realizować cele

Czy doświadczony handlowiec potrzebuje skryptu rozmowy sprzedażowej? A jeśli tak, to po co? Skoro przecież największym atutem jest Twoje doświadczenie i „indywidualne podejście” do klienta?  Moja skuteczność w pracy z kluczowymi klientami zależy w zdecydowanej części od moich relacji, czyli od mojego stylu rozmawiania. Lubię prowadzić rozmowy spontanicznie, budować przyjazną, komfortową atmosferę. To konieczne, abym…

Czytaj dalej …

Trudny klient: 3 najczęstsze trudne sytuacje z klietami

Trudny klient 3 najczęstsze trudne sytuacje z klientami Iza Krejca Pawski

Paradoksem jest to, że szukamy szkoleń jak radzić sobie z trudnymi klientami, choć większość „trudnych” sytuacji tworzymy na własne życzenie. Ostatnio przydarzyła mi się taka sytuacja: poprosiłam w kiosku o starter Internet na kartę, Pani podała mi taki ze znaczkiem facebooka. Obejrzałam go pobierznie, kupiłam i wyszłam zadowolona. W domu, już po rozpakowaniu karty okazało się, że trzymam…

Czytaj dalej …

#14 Dlaczego dobre rozmowy sprzedażowe nie kończą się sprzedażą?

Wydaje Ci się, że ta rozmowa poszła dobrze. Nawiązałeś świetny kontakt z klientem, milo sobie porozmawialiście, a klient wiele mówił o swoich potrzebach i planach dotyczących usług z Twojej branży. Rozmawialiście prawie 10 minut- co za świetny facet! Czujesz, że rozmowa przebiegła sprawnie, wydaje Ci się, że wszystko było jak trzeba. Kiedy jednak odłożyłeś słuchawkę…

Czytaj dalej …

Skuteczna sprzedaż – Jak radzić sobie z porażkami w sprzedaży

Skuteczna sprzedaż Jak radzić sobie a porażkami w sprzedaży

W pracy w sprzedaży uwielbiam wiele rzeczy, przede wszystkim to, że zdecydowanie bardziej niż w każdym innym zawodzie codziennie jestem kowalem własnego losu. Tak naprawdę to ode mnie zależy, ile sprzedam i w jaki sposób to zrobię. Pracując w sprzedaży mam możliwość cieszyć się osobistym sukcesem za każdym razem, kiedy dokonam sprzedaży i pozyskam zadowolonego klienta dla…

Czytaj dalej …

Page 5 of 6