Zarządzanie czasem – Jak w 30 dni osiągnąć ważny dla Ciebie cel

Zarządzanie czasem - Jak w 30 dni osiągnąć ważny dla Ciebie cel

Ile czasu potrzeba, aby zmienić swoje życie i osiągnąć w końcu cele, o których skrycie marzymy każdego dnia? Czy można zmienić swoje życie w 30 dni? A jeżeli tak, to jak to zrobić?! Choć odpowiedź może być zaskakująca, wystarczy sekunda, w której podejmiemy decyzję o zmianie. Jeżeli otrzymujesz rezultaty, które Ci nie odpowiadają, lub które…

Czytaj dalej …

Skuteczna sprzedaż – 3 sprawdzone kroki do sukcesu w rozmowach

Skuteczna sprzedaż - 3 sprawdzone kroki do sukcesu w rozmowach

Praca w sprzedaży należy do jednych z trudniejszych ze względu na jeden czynnik, z powodu którego tworzy się tyle negatywnych opinii o zawodzie sprzedawcy. Porażka. Wyobraź sobie, że codziennie wykonujesz czterdzieści telefonów z czego trzydziestu pięciu klientów mówi Ci „nie”. A;bo odbywa piętnaście spotkań, w czasie których wysłuchujesz całej listy tekstów w stylu: -Nie jestem…

Czytaj dalej …

Skuteczna sprzedaż – 1 pytanie, które warto zadać klientowi podczas obrony ceny

Skuteczna sprzedaż - 1 pytanie, które warto zadać klientowi podczas obrony ceny

Nic nie budzi większej obawy, jak obawa przed utratą klienta tuż przed sfinalizowaniem sprzedaży. Obawę przed utratą klientów odczuwa naprawdę wielu handlowców.  Trudno się temu dziwić, skoro  zadaniem handlowca jest sprzedawać. Często jest to ważniejsze, niż jakość tej sprzedaży lub, co gorsza, jej wartość. Szczególnie jeżeli pracujesz w biznesie, w którym ceny są płynne. Najczęściej dotyczy to branży…

Czytaj dalej …

Zarządzanie czasem – Jak przestać odkładać sprawy „na poźniej” i ruszyć do działania!

Zarządzanie czasem - Jak przestać odkładać sprawy na poźniej i ruszyć do działania!

To dotyka każdego z nas. Kilka rzeczy, które powinniśmy załatwić już dawno temu, jednak do tej pory jeszcze ich nie zrobiliśmy. Są to równocześnie sprawy, które powinny być zrobione. Mogą być to sprawy błahe, jak przyszycie oderwanego guzika (trzy miesiące zaległości), posprzątanie kuchni (tydzień), wykonanie telefonu do „tego” klienta (dwa miesiące). Niestety zdecydowanie częściej odkładamy sprawy naprawdę poważne. Pójście…

Czytaj dalej …

Jak sprzedać w 7 minut? Sekret skutecznej sprzedaży przez telefon.

Jak sprzedać w 7 minut Sekret skutecznej sprzedaży przez telefon.

Jeżeli zarabiasz na życie sprzedając przez telefon, doskonale wiesz, że każda zła rozmowa kosztuje Cię stratę prowizji i utratę szansy na realizację planu sprzedaży. Żeby sprzedawać, musisz wiedzieć, co należy powiedzieć w danym momencie rozmowy oraz jak należy to zrobić. Odsłuchałam ponad 1000 nagrań rozmów sprzedażowych i w tym poście podzielę się z Tobą wnioskami,…

Czytaj dalej …

Badanie potrzeb, czyli strata czasu i sztuka dla sztuki

Badanie potrzeb czyli strata czasu i sztuka dla sztuki Iza Krejca - Pawski

Ile razy spotkałeś się z sytuacją, że sprzedawca stojący naprzeciwko Ciebie ani razu nie zapytał, czego właściwie Ci potrzeba? A nawet, jeżeli zapytał, to później odnosiłeś wrażenie, że w ogóle Cię nie słuchał? Problem z badaniem potrzeb jest zmorą niejednego handlowca i jego przełożonego. Chociaż handlowcy wiedzą, że badanie potrzeb pozwala dopasować produkt do klienta,…

Czytaj dalej …

Skuteczna sprzedaż: Target – czyli konkretny cel w konkretnym czasie

Skuteczna sprzedaż Target czyli konkretny cel w konkretnym czasie Iza Krejca Pawski

Jeżeli czujesz, że przygniata Cię nadmiar obowiązków, a z codziennej listy zadań do zrobienia udaje Ci się wykonać ledwo połowę. Jeżeli Twój kalendarz zdaje się być dziurawy, a umówione terminy czy spotkania mimo najlepszych chęci- po prostu Ci uciekają- to czas, abyś zmienił sposób, w jaki organizujesz swoje zadania w sprzedaży. Kiedy sprzedaż nie idzie tak, jak trzeba,  targety…

Czytaj dalej …

Skuteczna sprzedaż – Jak stosować pytania w sprzedaży, unikajac problemu numer 1

Skuteczna sprzedaż - Jak stosować pytania w sprzedaży, unikajac problemu numer 1

Z pytaniami zamkniętymi i otwartymi jest jeden zasadniczy kłopot. Niby wszyscy wiedzą, które są jakie i jak działają,  ale…ze stosowaniem różnie bywa. Niezależnie od stażu pracy w sprzedaży, od ilości szkoleń i wykładów na ten temat, stare nawyki trzymają się dobrze. Jak to możliwe, że chociaż wiemy, że pytania zamknięte, jak sama nazwa wskazuje, zamykają…

Czytaj dalej …

Odmowa: główna przyczyna, dlaczego handlowcy nie radzą sobie z obiekcjami klientów

Odmowa główna przyczyna, dlaczego handlowcy nie radzą sobie z obiekcjami klientów

Poczucie porażki jest najczęstszą przyczyną frustracji i bezradności wśród handlowców. Konieczność stawiania jej czoła sprawia, że praca w sprzedaży cieszy się niepochlebną  opinią. Kiedy ostatnio rozmawiałam ze znajomymi na temat tego, że w Polsce jest ciężko z pracą stwierdziłam, że może i tak, ale na pewno sytuacja ta nie dotyczy handlowców.  Wyjaśniłam, ze umiejętność skutecznej sprzedaży jest uniwersalna –…

Czytaj dalej …

3 skuteczne skrypty dla każdego handlowca, które pozwalają realizować cele

3 skuteczne skrypty dla każdego handlowca, które pozwalają realizować cele

Czy doświadczony handlowiec potrzebuje skryptu rozmowy sprzedażowej? A jeśli tak, to po co? Skoro przecież największym atutem jest Twoje doświadczenie i „indywidualne podejście” do klienta?  Moja skuteczność w pracy z kluczowymi klientami zależy w zdecydowanej części od moich relacji, czyli od mojego stylu rozmawiania. Lubię prowadzić rozmowy spontanicznie, budować przyjazną, komfortową atmosferę. To konieczne, abym…

Czytaj dalej …

Page 5 of 6