#46 Zwolnij, aby przyspieszyć. Czyli o osiąganiu celów.

Pomysl_11(1)

Właśnie mija długi sierpniowy weekend , którego koniec wyznacza też początek nowego sezonu, czyli ostatnich czterech miesięcy w roku! Czujesz, że nie możesz się zebrać?  Zwolnij! Jeżeli dopada Cię rozleniwienie i nie możesz się zebrać do intensywnej pracy warto zrobić jedną rzecz. Zwolnić, znaleźć dla siebie godzinę, dwie na przemyślenia i zebranie myśli. Na spokojnie, bez…

Czytaj dalej …

#45 Jak bardzo boisz się 1 lipca?

Pomysl1_6 (2)

1 lipca to wyjątkowy dzień roku dokładnie tak samo,  jak Nowy Rok. Dlaczego tak jest? Ponieważ oznacza nieuchronnie, że właśnie minęła pierwsza połowa roku i czas podsumować efekty Twojej pracy. Zatem pozwól, że zadam Ci pytanie: co o Tobie mówią osiągnięte przez Ciebie rezultaty? Pamiętasz jeszcze o noworocznych postanowieniach? Czy dotrzymałeś swoich zobowiązań? Jak Ci…

Czytaj dalej …

#44 Prosto do celu w 30 dni, czyli jak ruszyć z miejsca i zadziwić samego siebie.

Pomysl_04(1)

Ile czasu potrzeba, aby zmienić swoje życie i osiągnąć w końcu cele, o których skrycie marzymy każdego dnia? Czy można zmienić swoje życie w 30 dni? A jeżeli tak, to jak to zrobić?! Choć odpowiedź może być zaskakująca, wystarczy sekunda, w której podejmiemy decyzję o zmianie. Jeżeli otrzymujesz rezultaty, które Ci nie odpowiadają, lub które…

Czytaj dalej …

#42 Jak zawsze osiągać sukces w sprzedaży?

Praca w sprzedaży należy do jednych z trudniejszych ze względu na jeden czynnik, z powodu którego tworzy się tyle negatywnych opinii o zawodzie sprzedawcy. Porażka. Wyobraź sobie, że codziennie wykonujesz czterdzieści telefonów z czego trzydziestu pięciu klientów mówi Ci „nie”. A;bo odbywa piętnaście spotkań, w czasie których wysłuchujesz całej listy tekstów w stylu: -Nie jestem…

Czytaj dalej …

#40 Skąd wiadomo, że to już? Techniki zamykania sprzedaży.

Z zamykaniem sprzedaży jest ciekawa sprawa. Z jednej strony wiadomo, że własnie o to chodzi  w sprzedawaniu, aby klient powiedział „tak”. Z drugiej jednak poproszenie o dokonanie zakupu często bywa prawdziwym wyzwaniem  i staje się polem coachingów prowadzonych przez managerów. No właśnie, skąd wiadomo, że klient już się zdecydował lub, że go przekonaliśmy? Skąd wiadomo, że to…

Czytaj dalej …

#37 Nie stosujesz tej zasady? Nic dziwnego, że tracisz na sprzedaży!

Nic nie budzi większej obawy, jak obawa przed utratą klienta tuż przed sfinalizowaniem sprzedaży. Obawę przed utratą klientów odczuwa naprawdę wielu handlowców.  Trudno się temu dziwić, skoro  zadaniem handlowca jest sprzedawać. Często jest to ważniejsze, niż jakość tej sprzedaży lub, co gorsza, jej wartość. Szczególnie jeżeli pracujesz w biznesie, w którym ceny są płynne. Najczęściej dotyczy to branży…

Czytaj dalej …

#36 Dlaczego odkładasz sprawy na później? Sprawdź, czy znasz główny powód!

Pomysl1_1 (4)

To dotyka każdego z nas. Kilka rzeczy, które powinniśmy załatwić już dawno temu, jednak do tej pory jeszcze ich nie zrobiliśmy. Są to równocześnie sprawy, które powinny być zrobione. Mogą być to sprawy błahe, jak przyszycie oderwanego guzika (trzy miesiące zaległości), posprzątanie kuchni (tydzień), wykonanie telefonu do „tego” klienta (dwa miesiące). Niestety zdecydowanie częściej odkładamy sprawy naprawdę poważne. Pójście…

Czytaj dalej …

Jak sprzedać w 7 minut? Sekret skutecznej sprzedaży przez telefon.

Jak sprzedawać w 7 minut

Jeżeli zarabiasz na życie sprzedając przez telefon, doskonale wiesz, że każda zła rozmowa kosztuje Cię stratę prowizji i utratę szansy na realizację planu sprzedaży. Żeby sprzedawać, musisz wiedzieć, co należy powiedzieć w danym momencie rozmowy oraz jak należy to zrobić. Odsłuchałam ponad 1000 nagrań rozmów sprzedażowych i w tym poście podzielę się z Tobą wnioskami,…

Czytaj dalej …

#31 Sprzedaż lubi szybkość. Jaka strategia sprzedaży gwarantuje sukces?

Sprzedaż składa się z wielu elementów: z dobrego przygotowania do rozmowy z klientem, perfekcyjnej znajomości produktu, umiejętności komunikacyjnych, budowania relacji  czy skuteczności w działaniu. To mieszanka złożona ze staranie dobranych składników. Jednym z nich jest z całą pewnością szybkość. Tylko jak szybkość wpływa na relacje? Przypomnij sobie takie powiedzenie jak ” pójść za ciosem”, które w odniesieniu…

Czytaj dalej …

#29 Trudni klienci, czyli o typologii i jej zastosowaniu.

Ostatnio moja uwaga skupiała się na typologii trudnych klientów, w kontekście trudnych sytuacji. Jaką trudną sytuację mam na przykład na myśli? Chociażby wiecznie niezdecydowanych, mających na wszystko czas klientów, którzy przeciągają rozmowy na „przyszły tydzień”, czyli trzy miesiące dłużej. Wtedy zawsze się zastanawiam, czy: a. ten typ już tak ma, że decyzje lubi podejmować długo…

Czytaj dalej …

Page 5 of 8