SZKOLENIE SPRZEDAŻOWE Z IZĄ KREJCĄ -PAWSKI
Skuteczna Sprzedaż od A do Z
Trening z analizą rozmów dla osób, które umawiają spotkania z Klientami
i chcą zdecydowanie podnieść swoją skuteczność!
Prowadzone przez autorkę cenionych książek i ebooków sprzedażowych
Najważniejsze szkolenie sprzedażowe, jakie teraz musisz przejść!
Skuteczna Sprzedaż od A do Z
Szkolenie prowadzi autorka książki „Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki” Iza Krejca-Pawski
Podczas szkolenia poznasz mój autorski model Empatycznej Sprzedaży Eksperckiej©, dedykowany specyfice
i wyzwaniom sprzedaży. Pozwoli Ci on na szybkie budowanie zaufania i nawiązywanie relacji pomimo braku osobistych spotkań. Nauczysz się spójnie wykorzystywać:
Cold Calling I Umawianie Spotkań I Telefoniczną Sprzedaż I Spotkania online I Follow-up I Finalizację Sprzedaży

Szkolenie jest skoncentrowane na opracowaniu strategii sprzedaży zdalnej i podnoszeniu skuteczności rozmów na poszczególnych etapach kontaktów z klientami. Począwszy od „zimnych” telefonicznych rozmów, umawiania spotkań, telefoniczną sprzedaż, poprzez spotkania online, oferty email , skuteczny follow-up i finalizację sprzedaży.
Głównym celem warsztatów jest wypracowanie strategii rozmowy sprzedażowej w wersji zdalnej, poprzez świeże spojrzenie na rozmowy sprzedażowe, połączone z warsztatami umiejętności pod okiem trenera.
Narzędzia, jakie wypracujemy:
– Strategię sprzedaży zdalnej i cold callingu dopasowaną do specyfiki aktywnego pozyskiwania klientów.
– Pytania badające potrzeby klientów, aby tworzyć jeszcze lepsze prezentacje oferty i skutecznie zamykać sprzedaż.
– Mocne zdania otwierające rozmowę, ”sprzedające prezentacje” w języku korzyści i wartości oferty.
– Scenariusz „zimnej rozmowy” i umawiania zarówno spotkań online jak i prezentacji.
– Plan skutecznego spotkania w wersji online.
– Emaile i oferty, które znacząco zwiększają skuteczność finalizacji sprzedaży.
– Follow-up po wysłaniu oferty na email i dopinanie transakcji.
– Strategie reagowania na najczęstsze obiekcje klientów.
Zapytaj o szkolenie dla Twojego zespołu
Udział w szkoleniu pozwoli Ci skutecznie sprzedawać niezależnie od rozwoju sytuacji pandemicznej.
Model Empatycznej Sprzedaży Eksperckiej©, pozwoli Ci stać się w oczach klienta osobą,
która najlepiej na rynku rozumie jego problemy, potrzeby i wyzwania.
Brak spotkania osobistego przestanie być barierą, a stanie się szansą, którą Ty i Twój zespół wykorzystacie do realizacji wyników już od 1 „zimnego” telefonu.
Szkolenie stworzone z myślą o handlowcach, specjalistach ds. sprzedaży, doradcach klientów, kierownikach i managerach sprzedaży, którzy potrzebują przestawić się na sprzedaż zdalną,
lub chcą znacząco udoskonalić umiejętności sprzedażowe i skuteczniej pozyskiwać klientów w aktualnej rzeczywistości.
Poznaj historie sukcesów uczestników moich szkoleń
„Zmieniłem sposób telefonowania i udało mi się umówić 8 spotkań z 11 rozmów. Jeżeli chodzi o same spotkania, trwają dużo krócej i łatwiej mi jest zakończyć je pozytywnie.
Szybciej, oszczędniej i dużo łatwiej jest skorzystać z Twojego doświadczenia i wiedzy niż zastanawiać się i wynajdywać wszystko od początku.”
„Moim największym sukcesem po szkoleniu jest to iż potrafię bez jakichkolwiek obaw złapać za telefon, zadzwonić i z satysfakcją „omijać” obiekcje które kiedyś sprawiały mi wiele problemów.
Wynikiem tego jest umawianie 3 / 5 spotkań z architektami z którymi wcześniej nie miałem styczności.„
„Bezpośrednio po szkoleniu zespół podniósł skuteczność umawiania spotkań o 70%,
a działań sprzedażowych o 90%.
Wprowadzenie strategii poznanych na szkoleniu zdecydowanie podniosło skuteczność zespołu sprzedażowego”
Ty też możesz osiągać takie wyniki!
Przyjdź na szkolenie stworzone z myślą o wyzwaniach aktualnej sytuacji.
Jak zacząć „zimną” rozmowę? Jak umówić spotkanie online? Jak napisać email i ofertę, którą klient będzie chciał przeczytać? Jak poprowadzić spotkanie online, aby zakończyć je sprzedażą?
Jak pokonać niechęć klienta do rozmowy? Co powiedzieć, aby klient chciał Cię posłuchać?
Jak prezentować ofertę, aby wyróżnić się od konkurencji?
Jak skutecznie pokonać każdą obiekcję, aby móc jak najczęściej finalizować sprzedaż?
NA TE PYTANIA OPOWIADA TO SZKOLENIE!
Przeczytaj szczegółowy program szkolenia i sprawdź, czego dokładnie się nauczysz:
Program szkolenia: Skuteczna Sprzedaż – 2 dni (16 x 45 min)
Moduł 1. Skuteczna sprzedaż: co wpływa na ilość i skuteczność sprzedaży?
– Co sprzedajesz podczas proponowania oferty firmy?
– Dlaczego właściwe standardy współpracy to warunek sukcesu podczas długofalowej współpracy?
– Na ile skuteczna jest Twoja obecna strategia rozmowy sprzedażowej?
– Gdzie uciekają Twoje sprzedaże? I jak to zmienić? Analizujemy najczęstsze błędy.
– Warsztaty: Analiza rozmów uczestników i wypracowywanie wniosków.
Efekty modułu: uczestnicy dokonają analizy swoich własnych rozmów pod kątem ich skuteczności i zaplanują zmiany, które należy wprowadzić w rozmowach w dalszej części szkolenia.
Moduł 2. Mocne wejście – Techniki angażowania uwagi klientów w rozmowę handlową.
– Co powiedzieć, aby klient chciał Cię słuchać od pierwszej minuty rozmowy?
– Metoda sprzedażowej persony jako klucz do sukcesu w rozmowach o ofercie.
– 5 sposobów budowania angażujących mocnych zdań – ćwiczenia praktyczne.
– Jak rozmawiać z „pośrednikami”, którzy nie chcą połączyć dalej? Sprawdzone strategie.
– Sprzedaż w „kole decyzyjnym” – jak rozmawiać z „pośrednikami” np. pracownikiem działu, a jak np. z osobami decyzyjnymi mającymi wpływ na wybór dostawcy.
– Warsztaty tworzenia mocnych zdań otwierających rozmowę z klientem.
Efekty modułu: uczestnicy nauczą się tworzyć zdania, które przykuwają uwagę rozmówcy i nauczą się pokonywać barierę wejścia podczas rozmów o ofercie.
Moduł 3. Budowanie długofalowych relacji, jako technika zwiększania sprzedaży.
– Jak badać potrzeby klientów, aby sprzedać? Tworzymy strategię badania potrzeb.
– Jak nawiązywać relacje i badać potrzeby klienta aby pokonywać bariery „wejścia”?
– Ćwiczenia: Strategiczne pytania sprzedażowe – technika „magicznych pytań”.
– Budowanie przewagi konkurencyjnej dzięki zbieraniu strategicznych informacji.
Efekty modułu: uczestnicy nauczą się zdobywać strategiczne sprzedażowe informacje dzięki stosowaniu pytań oraz jak prezentować ofertę w angażujący klienta sposób.
Moduł 4. Jak prezentować ofertę, aby klient chciał z niej skorzystać?
– Sprzedające prezentacje: jak prezentować ofertę, aby klient chciał ją kupić?
– Ćwiczenia: Budowanie prezentacji w języku korzyści i sprzedaż wartości oferty.
– Jak wyróżnić się od konkurencji dzięki prezentacji oferty? Budujemy listę wyróżników.
– Pokonywanie barier i zastrzeżeń klientów: lista najczęstszych obiekcji przed zakupem.
– Technika „zapętlenia” i jej praktyczne zastosowanie.
– Warsztaty sprzedażowe: testujemy i ćwiczymy nowe techniki prezentacji sprzedażowej.
Efekty modułu: uczestnicy rozwiną umiejętność sprzedaży wartości dla klienta i wyróżniania się na tle konkurencji dzięki sprawdzonym strategiom sprzedażowym.
Moduł 5. Negocjacje warunków oferty i radzenie sobie z obiekcjami klientów.
– Kluczowe zasady negocjacji w procesie sprzedaży – na co zwracać uwagę.
– Studium przypadku: zamykanie sprzedaży dzięki technikom negocjacyjnym.
– 3 strategie pracy z obiekcjami klientów i jak je stosować.
– Jak odróżniać rzeczywiste obiekcje od negocjacyjnych chwytów?
– Radzenie sobie z manipulacją i presją często stosowaną podczas negocjacji sprzedażowych.
– Warsztaty doprowadzania do porozumienia dzięki technikom negocjacji.
Efekty modułu: uczestnicy poznają najważniejsze zasady negocjacji w sprzedaży i przećwiczą finalizowanie transakcji dzięki technikom negocjacyjnym.
Moduł 6. Asertywna postawa nastawiona na współpracę jako klucz do zamykania sprzedaży.
– Dlaczego każdy skuteczny handlowiec zachowuje się asertywnie?
– Przykłady asertywnego i nieasertywnego zachowania wobec klientów.
– Asertywne reagowanie na „uprzejme zbywanie” np. „zastanowimy się”.
– Asertywne reagowanie, gdy klient blokuje dostęp do osób decyzyjnych.
– Asertywne reagowanie na wychwalanie konkurencji i jej oferty.
– Asertywne zamykanie sprzedaż w sposób, który chroni dobre relacje.
– Asertywne reagowanie na podważanie ceny i zbijanie ceny.
– Wyrażanie opinii i przyjmowanie krytyki w sprzedaży.
– Ćwiczenia technik asertywnej komunikacji w sprzedaży na przykładzie konkretnych klientów.
Efekty modułu: uczestnicy nauczą się stosowania nastawionej na współpracę asertywnej komunikacji, co wzmocni ich wewnętrzną pewność siebie.
Moduł 7. Trening skutecznego i aktywnego zamykania sprzedaży.
– Zamknięta i niezamknięta sprzedaż – analizujemy, czym się różniły rozmowy z klientami.
– 3 warunki, które trzeba spełnić, aby zamknąć sprzedaż.
– Techniki zamykania sprzedaży i przyspieszania decyzji u klientów.
– Trening w formie scenek zamykania sprzedaży.
Efekty modułu: uczestnicy wykorzystają ćwiczenia z 2 dnia szkolenia do aktywnego zamykania sprzedaży w rozmowach z klientami.
Moduł 8. Podsumowanie szkolenia. Skuteczna strategia sprzedaży.
– Skuteczna sprzedaż– podsumowanie kluczowych zasad i strategii.
– Plan działania po szkoleniu skoncentrowany na podnoszeniu skuteczności sprzedaży.
Efekty modułu: uczestnicy zaplanują wdrożenie nowej strategii rozmowy sprzedażowej po szkoleniu.
Szkolenie poprowadzi Was
POZIOM WYŻEJ!

Metody pracy podczas szkolenia:
40% szkolenia stanowi trening i warsztaty umiejętności sprzedażowych.
30% dyskusje z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń.
30% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia.
Trener prowadzi szkolenie metodami nauczania dorosłych takimi jak:
− Analiza przypadków w formie nagrania rozmowy.
− Scenki sprzedażowe i odgrywanie ról.
− Mini-gry szkoleniowe.
− Praca warsztatowa i zespołowe wypracowywanie rozwiązań.
− Burza mózgów i dyskusje moderowane.
− Uzupełnione o mini-wykłady tam, gdzie jest to niezbędne.
Zapytaj o szkolenie dla Twojego zespołu
Powyższy program jest wstępną propozycją – za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych rozmów z klientami

Szkolenie prowadzi Iza Krejca-Pawski
Moi klienci umawiają 8 spotkań na 11 telefonów, podnoszą sprzedaż o 30% i odzyskują kontrolę nad swoim czasem. Moją misją jest sprawienie, żeby wszystkie osoby, które sprzedają i zarządzają zespołami osiągały podobne wyniki.
Stworzyłam to szkolenie ponieważ wiem, jak ważna dla wyników sprzedażowych jest skuteczna strategia rozmowy! Równocześnie wiem, że wiele osób ma problem z zachęceniem klienta do rozmowy, ponieważ stosuje stare, nieskuteczne już dziś metody.
Jako trener odsłuchałam ponad 2900 rozmów sprzedażowych handlowców, konsultantów, doradców i telemarketerów z wielu branż. Podczas szkoleń, warsztatów i coachingów „on the job” pomagałam setkom uczestników poprawiać skuteczność rozmów. Sama sprzedawałam przez telefon i umawiałam spotkania na długo, zanim zostałam trenerem sprzedaży. Ponieważ wiem, co działa w praktyce, po moich szkoleniach od razu podnosisz wyniki!
Certyfikowany trener, ekspert i praktyk biznesu, szkolący zespoły sprzedaży i obsługi klienta. Licencjonowany Konsultant Odporności Psychicznej (Mental Toughness MTQ48) oraz Zintegrowanego Modelu Przywództwa ILM72. Szefowa firmy IKP Szkolenia.
Jako trener od 9 lat zwiększa wyniki i poprawia jakość pracy szkolonych osób, pomagając zespołom wejść POZIOM WYŻEJ.
jestem też autorką
Sprawdź książki, ebooki i planery
Sięgnij po moje praktyczne i świetnie napisane książki i ebooki, które pomogły już ponad 15000 czytelników podnosić skuteczność!
„Rewelacyjnie napisana książka o praktycznych metodach skutecznej sprzedaży. Otwiera umysł, poszerza horyzonty.”
900 osób rocznie przechodzi szkolenia pod okiem Izy
Szkoliła i wspierała know how zespoły i kadrę managerską firm takich, jak:

Jest też autorką ponad 50 merytorycznych artykułów oraz wypowiedzi eksperckich publikowanych w:

Opinie uczestników potwierdzają skuteczność szkoleń!
„Zdecydowałam się na szkolenie, ponieważ chciałam polepszyć moje wyniki w sprzedaży. Szkolenie polecam wszystkim osobom, które chcą polepszyć swoje umiejętności i spojrzeć na swoją pracę z innej perspektywy.
Mnie dało większą pewność siebie i większą ilość umówionych spotkań.”
„Super szkolenie z mnóstwem wiedzy, której bardzo mi brakowało. Świetny kontakt. Przeprowadzone w sposób łatwy do przyswojenia i zapamiętania. Wyjaśniające wątpliwości. Myślę, że ułatwi mi proces sprzedaży i nauczy skuteczności, jak również pomoże w kontakcie z klientami.”
„Polecam szkolenia z Panią Izą, świetna osoba o bardzo dużej wiedzy. Dużo ćwiczeń które pobudzały szare komórki, merytoryki, fajne wskazówki.
Szkolenie nauczyło mnie radzenia sobie z obiekcjami klientów co wykorzystuję obecnie w rozmowach i widzę bardzo duży postęp.”
„Mam wrażenie że tego mi było trzeba. Atutem, przede wszystkim jest sposób podejścia do klienta”.
„Inspirująco, konkretnie, praktycznie”.
„Bardzo profesjonalne, trener dobrze przygotowany do specyfiki pracy i działalności firmy, szkolenie sprawnie poprowadzone, bardzo rzetelne”.
„Szkolenie o charakterze dynamicznym z dużą ilością elementów praktycznych, przydatnych na przyszłość.”
„Bardzo treściwe i rzeczowe szkolenie”
„Nie było spania, był poligon!”
„Skorzystam z uwag trenera dot. rozmów z klientami, schematu rozmów”.
„Szkolenie pokazało nam ile błędów robiliśmy podczas rozmów z klientami”.
„Fajne szkolenie motywujące do sukcesu i sprzedaży”.
„Ciekawe ćwiczenia i termin 30 dni po szkoleniu, który niejako zmusi nas do działania
i nie pozwoli osiąść na laurach”.


ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE:
Napisz na sklep@izakrejcapawski.pl
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65
Iza Krejca-Pawski
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80
ZAMÓW SZKOLENIE DLA TWOJEGO ZESPOŁU !
Zapisz temat, ilość osób, miejsce, termin,
a my przygotujemy ofertę szkolenia.
Jesteśmy też dostępni pod telefonem
606 44 57 65 lub emailem biuro@ikpszkolenia.pl