Masz pytania? Zadzwoń na 606 44 57 65 lub napisz na biuro@ikpszkolenia.pl

Szkolenie dla zespołów sprzedaży, które chcą wejść POZIOM WYŻEJ!

Szkolenie Skuteczna Sprzedaż

Wejdź w sprzedaży POZIOM WYŻEJ! Szkolenie prowadzi autorka książki
„Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki” Iza Krejca-Pawski

Jak podnieść skuteczność sprzedaży na 3 sposoby, tak by w krótkim czasie zwiększyć wyniki?

Jak wykonywać „zimne telefony” w umawianiu spotkań i telefonicznej sprzedaży?

Jak prezentować ofertę, by Klient SAM chciał z niej skorzystać?

Jak skutecznie pokonać KAŻDĄ obiekcję klienta i odpowiedzieć kontrargumentem?

Jakich 3 błędów należy unikać, aby zamykać sprzedaż Z OBIEKCJI i zapobiegać odwlekaniu decyzji?

Jak wykorzystać organizację pracy, aby sprzedawać więcej mniejszym nakładem pracy?

 

To wszystko sprawi, że, wyjdziesz ze szkolenia z głową pełną pomysłów oraz gotowym planem zwiększania wyników, a dzięki temu zaczniesz aktywnie sprzedawać! Szkolenie pozwoli Ci wejść POZIOM WYŻEJ w Twoich rozmowach i działaniach, a przez to śmiało sięgać po więcej!

Na tym szkoleniu przejdziesz przez 7 sprzedażowych ćwiczeń,
które uczestnicy przekuwają na wzrost wyników.

Pokażę Ci, jak pracują handlowcy, którzy robią 200% planu sprzedaży!

Program szkolenia Skuteczna Sprzedaż

Moduł 1. Skuteczna sprzedaż – 3 strategie zwiększania wyników.
– Przepis na sukces w sprzedaży – jak osiągać wysokie wyniki pomimo obiekcji klientów?
– 10 zasad skutecznej sprzedaży stosowane przez najlepszych handlowców w zespołach.
– Odporność psychiczna w sprzedaży – jak budować odporność na porażkę i odmowy?
– 200% planu sprzedaży – jak zaplanować osiągniecie takiego celu? Studium przypadku.
– Ćwiczenie: Jak zrobić 200% planu sprzedaży i pobić swój sprzedażowy rekord?

Efekty modułu: uczestnicy poznają kluczowe strategie znacznie zwiększające wyniki i dopasują je do swojej specyfiki pracy.

Moduł 2. „Zimne telefony” – umawianie spotkań i telefoniczna sprzedaż – jak je robić skutecznie?
– 5 umiejętności, jakie musisz opanować aby skutecznie robić „zimne telefony”.
– „Mocny początek” jako klucz do umawiania spotkań i telefonicznej sprzedaży.
– Jak rozmawiać z „sekretarką”, żeby chciała połączyć Cię dalej? Sprawdzona strategia.
– Ćwiczenie: Skuteczna strategia rozmowy przez telefon – warsztaty.

Efekty modułu: uczestnicy poznają sposoby na skuteczne „zimne telefony”, które przykuwają uwagę rozmówcy i nauczą się pokonywać barierę wejścia podczas rozmów o ofercie/spotkaniu przez telefon.

Moduł 3.  Sprzedające prezentacje: jak prezentować ofertę, aby klient chciał z niej skorzystać?
– Przepis na sprzedającą prezentację – 5 kluczowych zasad jej tworzenia.
– Jak adresować potrzeby klientów podczas prezentacji, aby angażować ich do podjęcia decyzji?
– Jak wyróżnić się od konkurencji dzięki prezentacji oferty? Budujemy listę wyróżników.
– Ćwiczenie: Budowanie prezentacji w języku wartości oferty.
– Ćwiczenie: testujemy i ćwiczymy nowe techniki prezentacji sprzedażowej w dopasowaniu do specyfiki klienta.

Efekty modułu: uczestnicy rozwiną umiejętność sprzedaży wartości dla klienta i wyróżniania się na tle konkurencji dzięki budowaniu sprzedających prezentacji.

Moduł 4. Zamykanie sprzedaży z obiekcji i zapobieganie odwlekaniu decyzji.
– Dlaczego klienci odwlekają decyzje? I jak to zmienić? Analizujemy skuteczne praktyki.
– Jak przekuwać obiekcje klientów w argumenty do zakupu? Sprawdzona strategia.
– 3 warunki, które trzeba spełnić, aby zamknąć sprzedaż.
– Najczęstsze błędy w zamykaniu sprzedaży i jak ich uniknąć?
– Zamykanie sprzedaży z obiekcji – skuteczna technika finalizacji.
– Ćwiczenie: Jak zapobiegać odwlekaniu decyzji, pokonać obiekcje i przyspieszać finalizację  u klientów – warsztaty.

Efekty modułu: uczestnicy wykorzystają ćwiczenia z całości szkolenia do aktywnego zamykania sprzedaży w rozmowach z klientami.

Moduł 5. Zwiększanie skuteczności dzięki organizacji pracy i zarządzaniu czasem.
– Plan Sprzedażowego Dnia, czyli jak zawsze mieć czas na „zimne telefony” i zamykanie sprzedaży.
– Planowanie pracy sprzedażowej – sprzedażowe „zarządzanie czasem”.
– Priorytety w pracy sprzedażowej – jak je ustalać, aby osiągać cele i realizować plany.
– Ćwiczenie: Planowanie organizacji dnia, tygodnia i miesiąca sprzedażowego.

Efekty modułu: uczestnicy wykorzystają techniki organizacji dnia do zwiększania skuteczności sprzedażowej.

Moduł 6. Podsumowanie szkolenia. Skuteczna strategia sprzedaży
– Skuteczna sprzedaż – podsumowanie kluczowych zasad i strategii.
– Ćwiczenie: Budujemy 30-sto Dniowy Plan Zwiększania Sprzedaży.

Efekty modułu: uczestnicy zaplanują wdrożenie nowej strategii sprzedażowej po szkoleniu tak, aby podnieść wyniki do ustalonego przez siebie poziomu.

Zapisz się już dziś!

Przyjdź na szkolenie stworzone z myślą o handlowcach, managerach, doradcach czy konsultantach, którzy chcą wejść POZIOM WYŻEJ w swoich wynikach sprzedażowych
Jak osiągać 200% planu sprzedaży dzięki praktykom najlepszych handlowców?
Jak prowadzić zimne telefony?
Jak uświadamiać potrzeby klientom nawet, jeśli „już wszystko mają i nic nie potrzebują”?
Jak skutecznie zamykać sprzedaż, gdy klient odwleka decyzje?
Jak zorganizować dzień i tydzień pracy, aby podwoić osiągane wyniki?

Przyjdź na szkolenie i poznaj odpowiedzi!

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE ONLINE

Umawianie Spotkań Cold Calling i Skuteczna Sprzedaż

Kluczowe szkolenie dla każdej osoby, która dzwoni, umawia spotkania
i prowadzi rozmowy, czy spotkania sprzedażowe z klientami

Opinie uczestników potwierdzają skuteczność szkolenia!

Zrobiłem plan na poziomie 211%.  Wiem, że praca z Panią to jedna z lepszych inwestycji, która zwraca się bardzo szybko. Co do umiejętności, jakie nabyłem, to za najważniejszą uważam zmianę podejścia do sprzedaży. Pani pomoc jest naprawdę nie do przecenienia.

Łukasz Strzelecki,

doradca klienta w banku

Super szkolenie z mnóstwem wiedzy, której bardzo mi brakowało. Świetny kontakt. Szkolenie przeprowadzone w sposób łatwy do przyswojenia i zapamiętania. Wyjaśniające wątpliwości. Myślę, że ułatwi mi proces sprzedaży i nauczy skuteczności, jak również pomoże w kontakcie z klientami.

Joanna Kanikuła,

przedstawiciel handlowy

Mój największy sukces po szkoleniu to 100% wzrost ilości kontaktów z potencjalnymi klientami oraz wzrost składanych ofert. Dzięki szkoleniu skupiłem się wyłącznie na działaniach sprzedażowych, odcinając te, które wyłącznie zabierały mój czas i dekoncentrowały.

Damian Czernik,

manager sprzedaży

Szkolenie prowadzi Iza Krejca-Pawski

Wiele lat temu sama byłam bardzo zapracowaną osobą. Zajmowałam ważne stanowisko, miałam odpowiedzialną pracę, ale nie miałam na nic czasu. Dlatego postanowiłam to zmienić!

Stworzyłam to szkolenie, aby pomóc zapracowanym i aktywnym osobom skuteczniej radzić sobie z wyzwaniami pracy. Prowadzę ją po to, aby pomóc Ci kończyć każdy dzień z poczuciem satysfakcji i dobrze spędzonego dnia!

Dzięki mojej strategii 5 kroków Elastycznego Zarządzania Czasem©:

– zaczniesz formułować cele tak, by ułatwić sobie podejmowanie decyzji i wykonywać to, co najważniejsze
– nauczysz się elastycznego i przede wszystkim skutecznego planowania
– dowiesz się, jak radzić sobie z oczekiwaniami i presją innych
– zrozumiesz, dlaczego warto posługiwać się językiem działania i sprawnie przełożysz pomysły na konkretne czynności
– nabierzesz pewności siebie i zaufania do własnych decyzji
– nauczysz się odmawiać, aby chronić swój czas!

Iza Krejca-Pawski, trenerka zespołów sprzedaży i obsługi klienta

Certyfikowany trener, ekspert i praktyk biznesu, szkolący zespoły sprzedaży i obsługi klienta. Licencjonowany Konsultant Odporności Psychicznej (Mental Toughness MTQ48) oraz Zintegrowanego Modelu Przywództwa ILM72. Szefowa firmy IKP Szkolenia.

Jako trener od 9 lat zwiększa wyniki i poprawia jakość pracy szkolonych osób, pomagając zespołom wejść POZIOM WYŻEJ.

900 osób rocznie przechodzi szkolenia pod okiem Izy
Szkoliła i wspierała know how zespoły i kadrę managerską firm takich, jak:

Jest też autorką ponad 50 merytorycznych artykułów oraz wypowiedzi eksperckich publikowanych w:

Zapytaj o szkolenie dla Twojego zespołu

Powyższy program jest wstępną propozycją  – za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych rozmów z klientami

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE:
Napisz na sklep@izakrejcapawski.pl

Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65

Iza Krejca-Pawski
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80

 

ZAMÓW SZKOLENIE DLA TWOJEGO ZESPOŁU !

Zapisz temat, ilość osób, miejsce, termin,
a my przygotujemy ofertę szkolenia. 

Jesteśmy też dostępni pod telefonem
606 44 57 65 lub emailem biuro@ikpszkolenia.pl

Napisz do nas o szkolenie