utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Wierzę, że sprzedaż jest siłą napędową firm, a klienci są sercem biznesu. Z praktyki własnego doświadczenia wiem, że jeżeli nie opieramy naszych działań na 2 kluczowych filarach, to albo bardzo się męczymy każdego dnia, albo ponosimy porażkę. 30.09.2016r. na...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
W wielu branżach pierwsza połowa września wciąż jest leniwym okresem – klienci dopiero się rozpędzają, “osób decyzyjnych” wciąż nie ma lub odgrzebują się z wakacyjnych zaległości, a Ty bardzo chcesz, żeby tak Ci się chciało, jak Ci się nie chce....
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Kiedyś, aby umawiać się na spotkanie, wystarczyło zapisać parę “patentów”, rzucić jakąś promocją lub obietnicą zysków, a klient sam zgadzał się na spotkanie. Dziś jednak to już nie działa. Wszyscy cierpimy na brak czasu, dlatego trzeba naprawdę uważnie...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Niezależnie, czy zawodowo zajmujesz się sprzedażą, jesteś freelancerem, agentem czy po prostu prowadzisz firmę, regularne podnoszenie wyników sprzedaży stanowi klucz do Twojego sukcesu. Wiele osób właśnie to mówi, kiedy pytam na czym najbardziej im zależy: “chcę...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Relacje i skuteczność to tematy, które ciągle się pojawiają, gdy mowa o podnoszeniu sprzedaży. Miałam ogromną przyjemność udzielić wywiadu jednej z redaktorek serwisu Bankier.pl właśnie na ten temat. Opowiadam w nim nie tylko o 3 błędach w budowaniu relacji, ale także...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Dziś odpowiem na bardzo ważny problem, gdy masz dobrą ofertę, która mimo tego się nie sprzedaje i co możesz z tym zrobić. Dla każdej osoby zajmującej się sprzedażą lub prowadzącej firmę najgorszy jest moment, w którym wiecie, że macie dobrą ofertę, ale mimo to...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Wiele osób mówi, że nie ma pieniędzy na szkolenia sprzedażowe lub, że są one za drogie. Tymczasem zapominają o kosztach szkoleń, jakie pobierają od każdego klientów, którym nie sprzedadzą lub którym obniżą cenę. Problem w tym, że klienci są bardzo drogimi...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Jak skutecznie umawiać spotkania? 2 najczęstsze błędy, których należy unikać. Umawianie spotkań spędza sen z powiek wielu osobom zajmującym się sprzedażą.W tym wpisie omówię dwa najczęstsze błędy popełniane podczas umawiania spotkań, abyś mógł ich unikać i skutecznie...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Jeżeli pracujesz w sprzedaży lub w obsłudze klienta wystarczająco długo, prędzej czy później dopada cię rytuna i wypalenie, mówiąc wprost; czujesz, że wciskasz klientom produkty lub usługi, których oni nie chcą i nie potrzebują i masz tego dość. W tym case study...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski
Jak w każdym zawodzie, również handlowcy pokonują kolejne stopnie edukacji, przy czym jest to edukacja często nieformalna. Podczas szkoleń spotykam bardzo wielu handlowców, więc łatwo wyłapuję, z jakiej są szkoły. Jest to dla mnie konieczne podczas projektowania...