Jestem praktykiem i kocham to, co działa w rzeczywistości, dlatego nawet w ciągu 15 minut wystąpienia robię mini-warsztat sprzedażowy, podczas którego uczestnicy sprawdzają co w rzeczywistości „komunikują” klientom ich własne oferty.
W wystąpieniu opowiadam o tym,czego nauczyłam się tworząc pierwszą firmę i jak to wpłynęło na wszystko, o czym dziś piszę i czego uczę podczas szkoleń. Pokazuję także, jak komunikować ofertę klientom, gdy sprzedajesz to co, co konkurencja oraz co to znaczy, że klienci są sercem biznesu!
30.09.2016r. występując na Rybniczankach w biznesie podczas mojego wystąpienia opowiadałam, jak wprowadzić w biznesie
i sprzedaży zasadę 2 filarów. Sabina Cieślar nagrała moje wystąpienie, dzięki czemu możesz je teraz obejrzeć!
Obejrzyj wystąpienie, wykonaj ćwiczenie i przekonaj się, czy Twoja komunikacja jest nastawiona na klienta i jego potrzeby: