Skuteczna sprzedaż

Intensywny trening z nagrywaniem i analizą rozmów dla  osób, które aby sprzedać dzwonią, wysyłają oferty na e-mail, oddzwaniają oraz chcą robić to LEPIEJ!

Szkolenie realizowanie w formule treningu skoncentrowanego na budowaniu proaktywnej postawy sprzedażowej, uporządkowaniu obecnie prowadzonych rozmów i  podnoszeniu skuteczności sprzedaży na jej poszczególnych etapach rozmów z klientami.

Głównym celem warsztatów jest podniesienie efektywności sprzedaży, poprzez świeże spojrzenie na rozmowy sprzedażowe i trening umiejętności pod okiem trenera.

Narzędzia, jakie wypracujemy:
- Strategię sprzedaży dopasowaną do specyfiki klientów.
- Plan skutecznego spotkania sprzedażowego.
- Komunikację sprzedażową dobraną do profilu klienta.
- Mocne zdania otwierające rozmowę, ”sprzedające prezentacje” w języku korzyści i wartości oferty.
- Scenariusze reagowania na obiekcje i negocjacje cenowe.
- Sprawdzone techniki zamykania sprzedaży.

Narzędzia, jakie wypracujemy:
- Umiejętność angażowania klienta w rozmowę poprzez badanie potrzeb i mocną komunikację korzyści oferty.
- Podniesienie skuteczności rozmowy dzięki opracowaniu strategii sprzedaży.
- Określenie skutecznych i nieskutecznych obszarów do zmiany w obecnie prowadzonych rozmowach sprzedażowych.
- Zaangażowanie uczestników w podnoszenie standardów pracy i ich roli w budowaniu długofalowej współpracy.

Szkolenie stworzone z myślą o handlowcach, specjalistach ds. sprzedaży, inżynierach sprzedaży, doradcach klientów, kierownikach i managerach sprzedaży,którzy poszukują świeżego spojrzenia na swoje rozmowy sprzedażowe i chcą poznać nowe sposoby zwiększenia wyników sprzedaży.

Poznaj historie sukcesów uczestników moich szkoleń sprzedażowych:

TY RÓWNIEŻ MOŻESZ OSIĄGAĆ TAKIE WYNIKI!

Przyjdź na szkolenie stworzone z myślą o handlowcach, managerach, doradcach czy konsultantach, którzy chcą poznać nowe sposoby skutecznej sprzedaży.
Jak pokonać niechęć klienta do rozmowy? Co powiedzieć, aby klient chciał Cię posłuchać? Jak prezentować ofertę, aby wyróżnić się od konkurencji? Jak skutecznie pokonać każdą obiekcję, aby móc jak najczęściej finalizować sprzedaż?

Przeczytaj szczegółowy program szkolenia i sprawdź, czego dokładnie się nauczysz:

Program szkolenia: 2 dni (16 x 45 min)

Moduł 1. Skuteczna sprzedaż: co wpływa na ilość i skuteczność sprzedaży?

  • Co sprzedajesz podczas proponowania oferty firmy?
  • Dlaczego właściwe standardy współpracy to warunek sukcesu podczas długofalowej współpracy?
  • Na ile skuteczna jest Twoja obecna strategia rozmowy sprzedażowej?
  • Gdzie uciekają Twoje sprzedaże? I jak to zmienić? Analizujemy najczęstsze błędy.
  • Warsztaty: Analiza rozmów uczestników i wypracowywanie wniosków.

Efekty modułu: uczestnicy dokonają analizy swoich własnych rozmów pod kątem ich skuteczności i zaplanują zmiany, które należy wprowadzić w rozmowach w dalszej części szkolenia.

Moduł 2. Mocne wejście - Techniki angażowania uwagi klientów w rozmowę handlową.

  • Co powiedzieć, aby klient chciał Cię słuchać od pierwszej minuty rozmowy?
  • Metoda sprzedażowej persony jako klucz do sukcesu w rozmowach o ofercie.
  • 5 sposobów budowania angażujących mocnych zdań – ćwiczenia praktyczne.
  • Jak rozmawiać z „pośrednikami”, którzy nie chcą połączyć dalej? Sprawdzone strategie.
  • Sprzedaż w „kole decyzyjnym” - jak rozmawiać z „pośrednikami” np. pracownikiem działu, a jak np. z osobami decyzyjnymi mającymi wpływ na wybór dostawcy.
  • Warsztaty tworzenia mocnych zdań otwierających rozmowę z klientem.

Efekty modułu: uczestnicy nauczą się tworzyć zdania, które przykuwają uwagę rozmówcy i nauczą się pokonywać barierę wejścia podczas rozmów o ofercie.

Moduł 3.  Budowanie długofalowych relacji, jako technika zwiększania sprzedaży.

  • Jak badać potrzeby klientów, aby sprzedać? Tworzymy strategię badania potrzeb.
  • Jak nawiązywać relacje i badać potrzeby klienta aby pokonywać bariery „wejścia”?
  • Ćwiczenia: Strategiczne pytania sprzedażowe – technika „magicznych pytań”.
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej dzięki zbieraniu strategicznych informacji.

Efekty modułu: uczestnicy nauczą się zdobywać strategiczne sprzedażowe informacje dzięki stosowaniu pytań oraz jak prezentować ofertę w angażujący klienta sposób.

Moduł 4.  Jak prezentować ofertę, aby klient chciał z niej skorzystać?

  • Sprzedające prezentacje: jak prezentować ofertę, aby klient chciał ją kupić?
  • Ćwiczenia: Budowanie prezentacji w języku korzyści i sprzedaż wartości oferty.
  • Jak wyróżnić się od konkurencji dzięki prezentacji oferty? Budujemy listę wyróżników.
  • Pokonywanie barier i zastrzeżeń klientów: lista najczęstszych obiekcji przed zakupem.
  • Technika „zapętlenia” i jej praktyczne zastosowanie.
  • Warsztaty sprzedażowe: testujemy i ćwiczymy nowe techniki prezentacji sprzedażowej.

Efekty modułu: uczestnicy rozwiną umiejętność sprzedaży wartości dla klienta i wyróżniania się na tle konkurencji dzięki sprawdzonym strategiom sprzedażowym.

Moduł 5. Negocjacje warunków oferty i radzenie sobie z obiekcjami klientów.

  • Kluczowe zasady negocjacji w procesie sprzedaży – na co zwracać uwagę.
  • Studium przypadku: zamykanie sprzedaży dzięki technikom negocjacyjnym.
  • 3 strategie pracy z obiekcjami klientów i jak je stosować.
  • Jak odróżniać rzeczywiste obiekcje od negocjacyjnych chwytów?
  • Radzenie sobie z manipulacją i presją często stosowaną podczas negocjacji sprzedażowych.
  • Warsztaty doprowadzania do porozumienia dzięki technikom negocjacji.

Efekty modułu: uczestnicy poznają najważniejsze zasady negocjacji w sprzedaży i przećwiczą finalizowanie transakcji dzięki technikom negocjacyjnym.

Moduł 6. Asertywna postawa nastawiona na współpracę jako klucz do  zamykania sprzedaży.

  • Dlaczego każdy skuteczny handlowiec zachowuje się asertywnie?
  • Przykłady asertywnego i nieasertywnego zachowania wobec klientów.
    • Asertywne reagowanie na „uprzejme zbywanie” np. „zastanowimy się”.
    • Asertywne reagowanie, gdy klient blokuje dostęp do osób decyzyjnych.
    • Asertywne reagowanie na wychwalanie konkurencji i jej oferty.
    • Asertywne zamykanie sprzedaż w sposób, który chroni dobre relacje.
    • Asertywne reagowanie na podważanie ceny i zbijanie ceny.
  • Wyrażanie opinii i przyjmowanie krytyki w sprzedaży.
  • Ćwiczenia technik asertywnej komunikacji w sprzedaży na przykładzie konkretnych klientów.

Efekty modułu: uczestnicy nauczą się stosowania nastawionej na współpracę asertywnej komunikacji, co wzmocni ich wewnętrzną pewność siebie.

Moduł 7. Trening skutecznego i aktywnego zamykania sprzedaży.

  • Zamknięta i niezamknięta sprzedaż – analizujemy, czym się różniły rozmowy z klientami.
  • 3 warunki, które trzeba spełnić, aby zamknąć sprzedaż.
  • Techniki zamykania sprzedaży i przyspieszania decyzji u klientów.
  • Trening w formie scenek zamykania sprzedaży.

Efekty modułu: uczestnicy wykorzystają ćwiczenia z 2 dnia szkolenia do aktywnego zamykania sprzedaży w rozmowach z klientami.

Moduł 8. Podsumowanie szkolenia. Skuteczna strategia sprzedaży.

  • Skuteczna sprzedaż– podsumowanie kluczowych zasad i strategii.
  • Plan działania po szkoleniu skoncentrowany na podnoszeniu skuteczności sprzedaży.

Efekty modułu: uczestnicy zaplanują wdrożenie nowej strategii rozmowy sprzedażowej po szkoleniu.

Metody pracy w czasie szkolenia:

40% szkolenia stanowi trening i warsztaty umiejętności sprzedażowych.
30% dyskusje z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń.
30% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia.

Trener prowadzi szkolenie metodami nauczania dorosłych takimi jak:
− Analiza przypadków w formie nagrania rozmowy.
− Scenki sprzedażowe i odgrywanie ról.
− Mini-gry szkoleniowe.
− Praca warsztatowa i zespołowe wypracowywanie rozwiązań.
− Burza mózgów i dyskusje moderowane.
− Uzupełnione o mini-wykłady tam, gdzie jest to niezbędne.

Powyższy program jest wstępną propozycją -  za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych rozmów z klientami

Szkolenie prowadzi Iza Krejca-Pawski

Stworzyłam to szkolenie ponieważ wiem, jak ważne dla wyników sprzedażowych jest skuteczne prowadzenie rozmów z klientami. Równocześnie wiem, że wiele osób ma problem z  zachęceniem klienta do rozmowy, ponieważ stosuje stare, nieskuteczne już dziś metody.

Jako trener przeszkoliłam setki handlowców, konsultantów, doradców i telemarketerów z wielu branż. Podczas szkoleń, warsztatów i coachingów "on the job" pomagałam setkom uczestników poprawiać skuteczność rozmów. Sama sprzedawałam i umawiałam spotkania na długo, zanim zostałam trenerem sprzedażyPonieważ wiem, co działa w praktyce, po moich szkoleniach od razu podnosisz wyniki! 

Trenerka biznesu  i praktyk sprzedaży, autorka książki "Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki" i ebooka "Jak skutecznie umawiać spotkania".

Skuteczność tego szkolenia potwierdzają opinie uczestników

"Nie było spania, był poligon!"
„Skorzystam z uwag trenera dot. rozmów z klientami, schematu rozmów”.
„Szkolenie pokazało nam ile błędów robiliśmy podczas rozmów z klientami”.
„Fajne szkolenie motywujące do sukcesu i sprzedaży”.
„Ciekawe ćwiczenia i termin 30 dni po szkoleniu, który niejako zmusi nas do działania
i nie pozwoli osiąść na laurach”.

Opinie uczestników

„Mam wrażenie że tego mi było trzeba. Atutem, przede wszystkim jest sposób podejścia do klienta”.
"Inspirująco, konkretnie, praktycznie".
"Bardzo profesjonalne, trener dobrze przygotowany do specyfiki pracy i działalności firmy, szkolenie sprawnie poprowadzone, bardzo rzetelne".
„Szkolenie o charakterze dynamicznym z dużą ilością elementów praktycznych, przydatnych na przyszłość."
"Bardzo treściwe i rzeczowe szkolenie"

Opinie uczestników

Jesteś zainteresowany tym szkoleniem ? Skontaktuj się z nami i porozmawiaj o szczegółach:

Oferta szkoleniowa:
Iza Krejca-Pawski

Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80

Terminy, logistyka, organizacja szkoleń:
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65