Techniki obrony ceny – Poznaj patent, który uchroni Cię przed dawaniem rabatów

Techniki obrony ceny Poznaj patent, który uchroni Cię przed dawaniem rabatów

Problemy związane z przekonaniem klienta, że żądana cena odpowiada wartości produktu czy usługi spędzają sen z powiek niejednemu handlowcowi.  W czasie szkoleń sprzedażowych ten temat wraca jak bumerang. -Klienci w ogóle nie doceniają naszej oferty, nie dość, że tak dużo dostają, to jeszcze chcą rabatów sugerując, że inaczej przepłacą! Szkoliłam kiedyś handlowców z branży turystycznej,…

Czytaj dalej …

Skuteczna sprzedaż – 1 kluczowe pytanie, które pomoże Ci zrealizować plan sprzedażowy

Skuteczna sprzedaż - 1 kluczowe pytanie, które pomoże Ci zrealizować plan sprzedażowy

Ostatnio w czasie szkolenia z zakresu sprzedaży rozmawiałam z handlowcami na temat realizacji planów sprzedażowych: jak im idzie, na jakim są etapie. Pytałam także o to, czy uda im się zrealizować założone cele. -Mam nadzieję, że tak- odpowiadali. – Staramy się, aby tak było. Kilka dni później rzuciło mi się w oczy słynne stwierdzenie, że…

Czytaj dalej …

Skuteczna sprzedaż – 2 strategie negocjacji ceny w sprzedaży i którą stosować?

Skuteczna sprzedaż - 2 strategie negocjacji ceny w sprzedaży i którą stosować

Wczoraj prowadziłam kolejny trening negocjacyjny, w czasie którego uczestnicy poszukiwali odpowiedzi na pytanie: jak skutecznie negocjować w biznesie,aby osiągać założone cele?  W naturalny sposób dyskusja potoczyła się w kierunku negocjacji cenowych i strategii obrony ceny. Często podczas szkoleń uczestnicy ujawniają coś, co można by nazwać „paradoksem ceny”. Mam na myśli sytuację, kiedy handlowiec narzeka na…

Czytaj dalej …

Jak rozpoczynać rozmowę przez telefon, aby klient chciał Cię słuchać? Wskazówka po szkoleniu.

Jak rozpoczynać rozmowę przez telefon, aby klient chciał Cię słuchać

Jak rozpoczynać rozmowę, aby klient chciał Cię słuchać? Rozmowy telefoniczne różnią się od spotkań z klientami kilkoma czynnikami, jednak z punktu widzenia skuteczności, kluczowe jest przykuwanie uwagi i zaangażowanie klienta, zanim odłoży słuchawkę. Niezależnie od sposobu prowadzenia rozmowy na dalszym jej etapie, trudno wzbudzić zaufanie, badać potrzeby czy prezentować rozwiązania dopasowane do potrzeb klienta, skoro…

Czytaj dalej …

Techniki obrony ceny – kluczowe pytanie, na które musisz znać odpowiedź, aby móc obronić cenę

Techniki obrony ceny - kluczowe pytanie, na które musisz znać odpowiedź, aby móc obronić cenę

Kiedy rozmawiam z uczestnikami szkoleń z zakresu negocjacji lub sprzedaży, który obszar sprawia im trudność, bardzo często pojawia się temat obrony ceny. Co zrobić, kiedy klienta interesuje tylko i wyłącznie cena, lub też cena jest kluczowym elementem negocjacji umowy? Na kwestię obrony ceny składa się oczywiście wiele czynników, w tym rodzaj sprzedawanej usługi lub produktu,…

Czytaj dalej …

Skuteczna sprzedaż – 3 najczęstsze błędy w negocjacjach dotyczących ceny

Skuteczna sprzedaż - 3 najczęstsze błędy w negocjacjach dotyczących ceny

Grudzień i styczeń minęły mi pracowicie na salach szkoleniowych, więc miałam też wiele okazji do prowadzenia negocjacji związanych z zakupami odnośnie ich organizacji. Jest to dla mnie zawsze ciekawe doświadczenie przechodzić „na drugą stronę  mocy”, ponieważ zdecydowanie częściej jestem po stronie sprzedającego. Najczęściej wszystkie negocjacje przebiegają w ten sposób:  – Klient mówi, że ma ograniczony…

Czytaj dalej …

Zarządzanie czasem – Jak efektywnie planować pracę stosując 1 kluczową zasadę

Zarządzanie czasem - Jak efektywnie planować pracę stosując 1 kluczową zasadę

Zbliża się nieuchronny koniec wakacji, a wraz z nim nadejście czterech najgorętszych miesięcy w roku. We wrześniu rozpoczynają się ostatnie cztery miesiące 2013r., co oznacza, że jeżeli nie jesteś zadowolony z wyników jakie osiągnąłeś, lub też miejsca, w którym jesteś, czas wziąć się za nadrabianie zaległości. Motywacja i samodyscyplina to podstawa sukcesu, jednak  jest to…

Czytaj dalej …

Zarządzanie czasem – Jak w 30 dni osiągnąć ważny dla Ciebie cel

Zarządzanie czasem - Jak w 30 dni osiągnąć ważny dla Ciebie cel

Ile czasu potrzeba, aby zmienić swoje życie i osiągnąć w końcu cele, o których skrycie marzymy każdego dnia? Czy można zmienić swoje życie w 30 dni? A jeżeli tak, to jak to zrobić?! Choć odpowiedź może być zaskakująca, wystarczy sekunda, w której podejmiemy decyzję o zmianie. Jeżeli otrzymujesz rezultaty, które Ci nie odpowiadają, lub które…

Czytaj dalej …

Skuteczna sprzedaż – 3 sprawdzone kroki do sukcesu w rozmowach

Skuteczna sprzedaż - 3 sprawdzone kroki do sukcesu w rozmowach

Praca w sprzedaży należy do jednych z trudniejszych ze względu na jeden czynnik, z powodu którego tworzy się tyle negatywnych opinii o zawodzie sprzedawcy. Porażka. Wyobraź sobie, że codziennie wykonujesz czterdzieści telefonów z czego trzydziestu pięciu klientów mówi Ci „nie”. A;bo odbywa piętnaście spotkań, w czasie których wysłuchujesz całej listy tekstów w stylu: -Nie jestem…

Czytaj dalej …

Skuteczna sprzedaż – 1 pytanie, które warto zadać klientowi podczas obrony ceny

Skuteczna sprzedaż - 1 pytanie, które warto zadać klientowi podczas obrony ceny

Nic nie budzi większej obawy, jak obawa przed utratą klienta tuż przed sfinalizowaniem sprzedaży. Obawę przed utratą klientów odczuwa naprawdę wielu handlowców.  Trudno się temu dziwić, skoro  zadaniem handlowca jest sprzedawać. Często jest to ważniejsze, niż jakość tej sprzedaży lub, co gorsza, jej wartość. Szczególnie jeżeli pracujesz w biznesie, w którym ceny są płynne. Najczęściej dotyczy to branży…

Czytaj dalej …

Page 4 of 6