Jak rozpoczynać rozmowę przez telefon, aby klient chciał Cię słuchać? Wskazówka po szkoleniu.

Jak rozpoczynać rozmowę przez telefon, aby klient chciał Cię słuchać

Jak rozpoczynać rozmowę, aby klient chciał Cię słuchać? Rozmowy telefoniczne różnią się od spotkań z klientami kilkoma czynnikami, jednak z punktu widzenia skuteczności, kluczowe jest przykuwanie uwagi i zaangażowanie klienta, zanim odłoży słuchawkę.  Niezależnie od sposobu prowadzenia rozmowy na dalszym jej etapie, trudno wzbudzić zaufanie, badać potrzeby czy prezentować rozwiązania dopasowane do potrzeb klienta, skoro…

Czytaj dalej …

Techniki obrony ceny – kluczowe pytanie, na które musisz znać odpowiedź, aby móc obronić cenę

Techniki obrony ceny - kluczowe pytanie, na które musisz znać odpowiedź, aby móc obronić cenę

Kiedy rozmawiam z uczestnikami szkoleń z zakresu negocjacji lub sprzedaży, który obszar sprawia im trudność, bardzo często pojawia się temat obrony ceny. Co zrobić, kiedy klienta interesuje tylko i wyłącznie cena, lub też cena jest kluczowym elementem negocjacji umowy? Na kwestię obrony ceny składa się oczywiście wiele czynników, w tym rodzaj sprzedawanej usługi lub produktu,…

Czytaj dalej …

Skuteczna sprzedaż – 3 najczęstsze błędy w negocjacjach dotyczących ceny

Skuteczna sprzedaż - 3 najczęstsze błędy w negocjacjach dotyczących ceny

Grudzień i styczeń minęły mi pracowicie na salach szkoleniowych, więc miałam też wiele okazji do prowadzenia negocjacji związanych z zakupami odnośnie ich organizacji. Jest to dla mnie zawsze ciekawe doświadczenie przechodzić „na drugą stronę  mocy”, ponieważ zdecydowanie częściej jestem po stronie sprzedającego. Najczęściej wszystkie negocjacje przebiegają w ten sposób:  – Klient mówi, że ma ograniczony…

Czytaj dalej …

Zarządzanie czasem – Jak efektywnie planować pracę stosując 1 kluczową zasadę

Zarządzanie czasem - Jak efektywnie planować pracę stosując 1 kluczową zasadę

Zbliża się nieuchronny koniec wakacji, a wraz z nim nadejście czterech najgorętszych miesięcy w roku. We wrześniu rozpoczynają się ostatnie cztery miesiące 2013r., co oznacza, że jeżeli nie jesteś zadowolony z wyników jakie osiągnąłeś, lub też miejsca, w którym jesteś, czas wziąć się za nadrabianie zaległości. Motywacja i samodyscyplina to podstawa sukcesu, jednak  jest to…

Czytaj dalej …

Zarządzanie czasem – Jak w 30 dni osiągnąć ważny dla Ciebie cel

Zarządzanie czasem - Jak w 30 dni osiągnąć ważny dla Ciebie cel

Ile czasu potrzeba, aby zmienić swoje życie i osiągnąć w końcu cele, o których skrycie marzymy każdego dnia? Czy można zmienić swoje życie w 30 dni? A jeżeli tak, to jak to zrobić?! Choć odpowiedź może być zaskakująca, wystarczy sekunda, w której podejmiemy decyzję o zmianie. Jeżeli otrzymujesz rezultaty, które Ci nie odpowiadają, lub które…

Czytaj dalej …

Skuteczna sprzedaż – 3 sprawdzone kroki do sukcesu w rozmowach

Skuteczna sprzedaż - 3 sprawdzone kroki do sukcesu w rozmowach

Praca w sprzedaży należy do jednych z trudniejszych ze względu na jeden czynnik, z powodu którego tworzy się tyle negatywnych opinii o zawodzie sprzedawcy. Porażka. Wyobraź sobie, że codziennie wykonujesz czterdzieści telefonów z czego trzydziestu pięciu klientów mówi Ci „nie”. A;bo odbywa piętnaście spotkań, w czasie których wysłuchujesz całej listy tekstów w stylu: -Nie jestem…

Czytaj dalej …

Skuteczna sprzedaż – 1 pytanie, które warto zadać klientowi podczas obrony ceny

Skuteczna sprzedaż - 1 pytanie, które warto zadać klientowi podczas obrony ceny

Nic nie budzi większej obawy, jak obawa przed utratą klienta tuż przed sfinalizowaniem sprzedaży. Obawę przed utratą klientów odczuwa naprawdę wielu handlowców.  Trudno się temu dziwić, skoro  zadaniem handlowca jest sprzedawać. Często jest to ważniejsze, niż jakość tej sprzedaży lub, co gorsza, jej wartość. Szczególnie jeżeli pracujesz w biznesie, w którym ceny są płynne. Najczęściej dotyczy to branży…

Czytaj dalej …

Zarządzanie czasem – Jak przestać odkładać sprawy „na poźniej” i ruszyć do działania!

Zarządzanie czasem - Jak przestać odkładać sprawy na poźniej i ruszyć do działania!

To dotyka każdego z nas. Kilka rzeczy, które powinniśmy załatwić już dawno temu, jednak do tej pory jeszcze ich nie zrobiliśmy. Są to równocześnie sprawy, które powinny być zrobione. Mogą być to sprawy błahe, jak przyszycie oderwanego guzika (trzy miesiące zaległości), posprzątanie kuchni (tydzień), wykonanie telefonu do „tego” klienta (dwa miesiące). Niestety zdecydowanie częściej odkładamy sprawy naprawdę poważne. Pójście…

Czytaj dalej …

Jak sprzedać w 7 minut? Sekret skutecznej sprzedaży przez telefon.

Jak sprzedać w 7 minut Sekret skutecznej sprzedaży przez telefon.

Jeżeli zarabiasz na życie sprzedając przez telefon, doskonale wiesz, że każda zła rozmowa kosztuje Cię stratę prowizji i utratę szansy na realizację planu sprzedaży. Żeby sprzedawać, musisz wiedzieć, co należy powiedzieć w danym momencie rozmowy oraz jak należy to zrobić. Odsłuchałam ponad 1000 nagrań rozmów sprzedażowych i w tym poście podzielę się z Tobą wnioskami,…

Czytaj dalej …

Badanie potrzeb, czyli strata czasu i sztuka dla sztuki

Badanie potrzeb czyli strata czasu i sztuka dla sztuki Iza Krejca - Pawski

Ile razy spotkałeś się z sytuacją, że sprzedawca stojący naprzeciwko Ciebie ani razu nie zapytał, czego właściwie Ci potrzeba? A nawet, jeżeli zapytał, to później odnosiłeś wrażenie, że w ogóle Cię nie słuchał? Problem z badaniem potrzeb jest zmorą niejednego handlowca i jego przełożonego. Chociaż handlowcy wiedzą, że badanie potrzeb pozwala dopasować produkt do klienta,…

Czytaj dalej …

Page 4 of 5