utworzone przez Iza Krejca-Pawski | Skuteczna sprzedaż, techniki sprzedaży
Dziś odpowiem na bardzo ważny problem, gdy masz dobrą ofertę, która mimo tego się nie sprzedaje i co możesz z tym zrobić. Dla każdej osoby zajmującej się sprzedażą lub prowadzącej firmę najgorszy jest moment, w którym wiecie, że macie dobrą ofertę, ale mimo to...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski | Skuteczna sprzedaż, techniki sprzedaży
Wiele osób mówi, że nie ma pieniędzy na szkolenia sprzedażowe lub, że są one za drogie. Tymczasem zapominają o kosztach szkoleń, jakie pobierają od każdego klientów, którym nie sprzedadzą lub którym obniżą cenę. Problem w tym, że klienci są bardzo drogimi...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski | 5 najczęściej czytanych postów, Cold Calling, Umawianie spotkań, skrypty, telemarketing
Jak skutecznie umawiać spotkania? 2 najczęstsze błędy, których należy unikać. Umawianie spotkań spędza sen z powiek wielu osobom zajmującym się sprzedażą.W tym wpisie omówię dwa najczęstsze błędy popełniane podczas umawiania spotkań, abyś mógł ich unikać i skutecznie...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski | Skuteczna sprzedaż, techniki sprzedaży
Jeżeli pracujesz w sprzedaży lub w obsłudze klienta wystarczająco długo, prędzej czy później dopada cię rytuna i wypalenie, mówiąc wprost; czujesz, że wciskasz klientom produkty lub usługi, których oni nie chcą i nie potrzebują i masz tego dość. W tym case study...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski | Skuteczna sprzedaż, techniki sprzedaży
Jak w każdym zawodzie, również handlowcy pokonują kolejne stopnie edukacji, przy czym jest to edukacja często nieformalna. Podczas szkoleń spotykam bardzo wielu handlowców, więc łatwo wyłapuję, z jakiej są szkoły. Jest to dla mnie konieczne podczas projektowania...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski | Cold Calling, Umawianie spotkań, skrypty, telemarketing
Jak skutecznie umawiać spotkania? 3 kluczowe zasady Umawianie spotkań to zmora dla wielu handlowców, jakich szkolę. Spotkania i prezentacje to ich żywioł, a konieczność wykonywania telefonów do klientów to niemiły dodatek do pracy. Równocześnie, jeżeli handlowiec...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski | Trudny klient, obsługa klientów, contact center
Praca na stanowiskach związanych z obsługą klienta potrafi dać w kość. Doskonale pamiętam dni natężonego ruchu, kiedy podczas jednego dnia rozmawiałam 50-60 klientami, a każdy z nich czegoś potrzebował. Po takim dniu czułam się tak zmęczona, jakby dosłownie...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski | Skuteczna sprzedaż, techniki sprzedaży
Jeżeli pracujesz w sprzedaży lub prowadzisz firmę, potrzebujesz skutecznego sposobu na przekonanie klienta konkurencji, aby przeszedł na Twoją stronę. Dlaczego? Ponieważ w większości przypadków, jeżeli klient nie kupuje od Ciebie, to znaczy, że kupuje od Twojej...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski | Efektywny Lider, manager, zarządzanie zespołem, Elastyczne Zarządzanie Czasem, organizacja pracy, planowanie
Zarządzanie czasem – Jak zaczyna dzień skuteczny i efektywny manager? To, w jaki sposób zaczynasz dzień na ogromne znaczenie dla jego całego przebiegu. Doświadczyłam tego na własnej skórze i wiem, że jest częsty problem wielu zapracowanych managerów. Zastanów się...
utworzone przez Iza Krejca-Pawski | Skuteczna sprzedaż, techniki sprzedaży
Problemy związane z przekonaniem klienta, że żądana cena odpowiada wartości produktu czy usługi spędzają sen z powiek niejednemu handlowcowi. W czasie szkoleń sprzedażowych ten temat pokonywania obiekcji cenowych wraca jak bumerang. – Klienci ciągle mówią...