14-sto Dniowe Wyzwanie Sprzedażowe
Następnie na Wyzwaniu:
[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]Prezentacja wartości oferty. BONUS DLA AKTYWNYCH[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
Wiele osób podejmuje wyzwanie żeby podnieść skuteczność umawiania spotkań. Bądźmy szczerzy- zimne telefony to nic przyjemnego, jeśli ciągle słyszysz „nie, dziękuję”. Oklepane standardy nie działają na klientów. Możesz jednak podnieść skuteczność, jeśli wprowadzisz zmiany i stworzysz własną skuteczną strategię rozmowy.
Kluczowe dla umawiania spotkań jest pierwsze zdanie otwierające rozmowę. Pierwsze zdanie, jakie mówisz do klienta w 100% zależy od Ciebie, w przeciwieństwie do dalszego rozwoju rozmowy, gdy wkracza klient.
Jeżeli wykonałeś wczorajsze ćwiczenie, wiesz już, kim jest Twój klient i naprawdę dobrze znasz jego świat.
Teraz możesz dopasować do niego mocne zdanie rozpoczynające rozmowę. Dopiero teraz wiesz, co tak naprawdę chce usłyszeć.
Jak umawiać spotkania słowami dopasowanymi do świata klienta?
Najczęstszym sposobem tworzenia mocnych zdań jest odwoływanie się do kluczowej korzyści, jaką osiągnie klient umawiając się na spotkanie. Oczywiście korzyści w jego świecie, a nie korzyści według Twojej oferty. Warto dodać do niego liczby,
aby nadać mu konkretu.
Przykładowo:
-Dzwonię, ponieważ opracowaliśmy sposób na pozyskanie nawet do 15.000 zł na bieżące zakupy firmowe bez konieczności przedstawiania zaświadczeń z ZUSu i Urzędu Skarbowego.
Zamiast:
-Dzwonię, ponieważ zajmujemy się doradztwem kredytom i udzielaniem kredytów na dowolny cel i związku z tym mam pytanie, czy ma Pan obecnie jakieś potrzeby kredytowe?
Ponieważ bardzo często pytacie mnie o umawianie spotkań stworzyłam całego e-booka z 8 skryptami, przykładami i dialogami.
Znajdziesz go tutaj >>
Jeśli chcesz MAKSYMALNIE podnieść skuteczność umawiania spotkań wybierz Pakiet szkoleniowy z nagraniami audio >>[/text_block]
- Stwórz mocne zdanie otwierające, które jest dopasowane do świata Twojego klienta.
- Następnie zacznij dzwonić i umawiać się na spotkania!
Do dzieła !
Iza Krejca-Pawski[/text_block]
Pytanie dla AKTYWNYCH: jak brzmi Twoje mocne zdanie ?
Aby skorzystać z komentowania jako „gość” : kliknij ” Join the discussion…”, następnie kliknij pole ” Name „i zaznacz
” Wolę pisać jako gość „[/text_block]