14-sto Dniowe Wyzwanie Sprzedażowe
Następnie na Wyzwaniu:
[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]Pokonywanie obiekcji.
Obrona ceny i negocjacje cenowe.[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
Kiedy myślisz o podnoszeniu sprzedaży, najczęściej pojawia się potrzeba poszukiwania
nowych klientów, nawiązywania nowych kontaktów, uczenia się nowych technik, strategii.
Ludzie sprzedaży często mają takie przekonanie „potrzebujemy czegoś nowego!”.
Częściowo wynika to z codziennej rutyny pracy.
Tymczasem podnosić sprzedaż można na różne sposoby:
- Możesz poszukać zupełnie nowych klientów
- Możesz przejąć klientów konkurencji i w ten sposób zyskać nowych
- Możesz sprzedać nowym klientom, dzięki rekomendacji obecnych klientów
Jednak dopóki nie wykorzystujesz MAKSYMALNIE tych zasobów, które już masz, rozpoczynanie nowych będzie marnowanie czasu i energii. Potrzebujesz umieć doprowadzać sprawy do końca. Inaczej nie wykorzystasz w pełni także tych nowych, a na dodatek więcej się narobisz, budując zaufanie od zera.
Skuteczniej jest najpierw „wycisnąć maksa” z tych rozmów i kontaktów, które już robisz,
niż szukać nowych:
- Sprzedać dodatkowe rozwiązania tym klientom, których już masz
- „Pozamykać” rozwleczone procesy rozmów z niezdecydowanymi klientami
- Wykorzystać te kontakty, które już masz i wśród nich wyszukać klientów
Maksymalnie wykorzystaj te zasoby, kontakty , które już masz![/text_block]
„Pozyskaj klientów konkurencji”.[/text_block]
- Przejrzyj wszystkie kontakty z obecnymi klientami, zarówno tymi, którym sprzedałeś, jak tymi, których masz „ w bazie”.
- Wybierz 10 klientów, z którymi nawiążesz kontakt, zadzwonisz, umówisz się na spotkanie.
- Wykorzystaj MAKSYMALNIE potencjał, który już masz : sprzedaj tym klientom, których już masz!
[/text_block]
Pytanie dla WYTRWAŁYCH:
Jak wyglądałaby Twoja sprzedaż, gdybyś MAKSYMALNIE wykorzystał potencjał wszystkich kontaktów, jakie już masz?
” Wolę pisać jako gość „.[/text_block]