Jeżeli czujesz, że przygniata Cię nadmiar obowiązków, a z codziennej listy zadań do zrobienia udaje Ci się wykonać ledwo połowę. Jeżeli Twój kalendarz zdaje się być dziurawy, a umówione terminy czy spotkania mimo najlepszych chęci- po prostu Ci uciekają – to czas, abyś zmienił sposób, w jaki organizujesz swoje zadania w sprzedaży.

Kiedy sprzedaż nie idzie tak, jak trzeba,  targety czy plany sprzedażowe niebezpiecznie oddalają się od wyników, jakie osiągasz, najczęściej Twój szef zaczyna myśleć o tym, że potrzebujesz szkolenia ze sprzedaży.  Zatem idziesz na takie szkolenie, gdzie uczysz się, w jaki sposób zdobywać zaufanie, budować relacje, badać potrzeby, prezentować ofertę i zamykać sprzedaż. Świetnie!
Tylko, że wracasz do pracy, ale Twoje wyniki poprawiają się zdecydowanie mniej, niż oczekiwałeś. Czujesz, że pracujesz intensywnie, dajesz z siebie wszystko- z mozołem podwajasz liczbę kontaktów- a tu nic. Albo niewiele.

No tak. Wcale mnie to nie dziwi.

Jednym z powodów, dlaczego praca w sprzedaży stanowi duże wyzwanie, jest połączenie dwóch pozornie sprzecznych  „światów”. Świata komunikacji i relacji interpersonalnych ze światem targetów, planów i liczb.
To wyzwanie, przed jakim staje każdy profesjonalny handlowiec, sprzedawca czy telemarketer.

Z doświadczenia wiem, że rzadko kiedy ktoś sam „z siebie” jest świetny w obydwu tych obszarach – jeżeli nie różnisz się zbytnio od większości ludzi, jesteś świetny w jednym obszarze, a drugi kuleje- może nawet o nim nie myślisz.

Jednak rzeczywistość pracy w sprzedaży sprowadza Cię na ziemię – otóż target, to nic innego jak cel wyrażony w liczbie, oznaczony konkretną datą, który powinieneś zrealizować. I nie ma zmiłuj!

Umiejętność właściwego stawia sobie celów jest w sprzedaży bezcenna – stanowi jeden z sekretów skutecznych handlowców.
Tak jak laptop, telefon czy samochód- takim samym narzędziem zwiększającym sprzedaż,  jest planowanie pracy i ustalanie celów.

Wyobraź sobie, że Chcesz dotrzeć do Wieży Eiffla – co potrzebujesz zrobić? Potrzebujesz zaplanować, krok po kroku – jak tam dotrzesz. Kupić bilet, złożyć wniosek o urlop, sprawdzić stan plecaka, zaplanować zwiedzanie i nocne atrakcje. Porozmawiać z pewną liczbą osób pozyskując informacje. Na koniec zaś- wyruszysz w podróż i zrealizujesz ją punkt po punkcie ze spokojem stając na szczycie. (Przeczytaj też post o 5 sposobach na zwiększenie sprzedaży dzięki planowaniu pracy https://izakrejcapawski.pl/zarzadzanie-czasem-5-sposobow-na-wieksza-sprzedaz-dzieki-planowaniu-pracy/ )

Oczywiście, są też tacy, którzy lubią przygody – po prostu pakują plecak i ruszają przed siebie. Zbiegi okoliczności oraz łut szczęścia decydują o tym, jak minie podróż i kiedy dotrą do celu.
Wakacje można spędzać tak i tak – w zależności od preferencji spędzania wolnego czasu.
Tylko, czy jeśli chodzi o Twoją wypłatę – to również pragniesz przygód i  niepewności?

Chcesz na koniec miesiąca przeżywać frustrację i rozczarowanie, kiedy zarobisz 30% mniej, niż planowałeś?

Pewnie już nie tak bardzo. Co zatem możesz zrobić?

Myśl o targecie, jak o tej podróży prosto na szczyt Wieży Eiffla – kiedy już wiesz, gdzie chcesz być, zaplanuj szczegóły. Do kogo potrzebujesz zadzwonić? Ile wykonać kontaktów?
Po co będziesz się kontaktował z poszczególnymi osobami – jakie są Twoje cele? Zaplanuj szczegółowo każdy dzień- każdy krok – po prostu się na tym skup.

Postaw sprytny i mądry cel – szczegółowy, mierzalny, realny, osiągalny i istotny (zgodnie z definicją dobrze wyznaczonego celu według „smart”).
Czyli, zaplanuj, że wykonasz jutro o 5 telefonów więcej.  Albo, że w każdej jutrzejszej rozmowie z klientem zaproponujesz produkty uzupełniające przy zamykaniu sprzedaży.
Albo, że poszukasz codziennie 5 dodatkowych, nowych potencjalnych klientów. A potem to zrób!

A jak to zrobisz- sprawdź, jak Ci poszło, a jeśli trzeba- zmień sposób wykonania zadania, aby poprawić wynik.

To tak na początek, w kwestii osiągania konkretnego celu w wyznaczonym czasie. Czyli targetu, mówiąc krótko.

Wyniki sprzedażowe same się nie osiągną, dlatego potrzebujesz narzędzia, które pomoże Ci planować działania i śledzić postępy. Podnoś wyniki sprzedażowe dzień po dniu, tydzień po tygodniu, pilnując kluczowych wskaźników! Tak sprzedają najlepsi, dlaczego więc Ty też nie możesz z tego skorzystać?

Zacznij od zaplanowania miesiąca i dnia sprzedaży oraz obliczenia targetów w Planerze Sprzedażowym. Na szkoleniach zawsze pracujemy nad budowaniem powtarzalnej skuteczności i często pytacie mnie o to, jak ja sama planuję osiąganie moich wyników. Dlatego zebrałam w jednym miejscu zestaw sprzedażowych planerów,  które towarzyszą mi na co dzień. Wybierz te, które będą najbardziej pasowały do specyfiki Twojej pracy sprzedażowej. Zaplanuj więc pracę sprzedażową  i osiągaj wyniki, na jakie naprawdę Cię stać!

Planer Sprzedażowy 2022 to najlepiej zainwestowane 49 zł: kupujesz 1 raz, drukujesz lub uzupełniasz PDF’y przez kolejne 12 miesięcy!

A jeśli chcesz od razu poprawić wyniki, spotkaj się ze mną na szkoleniu online Skuteczna Sprzedaż – sprawdź promocję już teraz, ponieważ ceny dynamicznie się zmieniają. Skuteczna Sprzedaż to szkolenie dedykowane doświadczonym handlowcom i doradcom klienta.
Po szczegóły, kliknij na
 https://sklep.izakrejcapawski.pl/produkt/szkolenie-online-umawianie-spotkan-cold-calling-i-skuteczna-sprzedaz/

ZGŁOŚ SIEBIE I  TWÓJ ZESPÓŁ NA SZKOLENIE ONLINE 10 – 11 luty 2022 r.

Umawianie Spotkań Cold Calling i Skuteczna Sprzedaż

Kluczowe szkolenie dla każdej osoby, która dzwoni, umawia spotkania i prowadzi rozmowy sprzedażowe z klientami.

[images style=”0″ image=”http%3A%2F%2Fizakrejcapawski.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F01%2FStrona-szkolenia-CC-US-SS.png” width=”2000″ link_url=”https%3A%2F%2Fsklep.izakrejcapawski.pl%2Fprodukt%2Fszkolenie-online-umawianie-spotkan-cold-calling-i-skuteczna-sprzedaz%2F” align=”center” top_margin=”0″ alt_text=”Szkolenia%20%20z%20Iz%C4%85%20Krejca-Pawski%20″ full_width=”Y”]

[grwebform url=”https://app.getresponse.com/view_webform_v2.js?u=SC4tG&webforms_id=12770101″ css=”on” center=”off” center_margin=”200″/]

[vertical_spacing height=”70″]

Izabela Krejca-Pawski Trenerka biznesu, autorka książek i ebookówIza Krejca Pawski, ceniona trenerka sprzedaży, autorka książek i ebooków, licencjonowany konsultant Odporności Psychicznej (Mental Toughness MTQ48) i Zintegrowanego Modelu Przywództwa (ILM72).

Iza jest trenerem sprzedaży, który uczy jak wejść POZIOM WYŻEJ oraz autorką znakomitej książki “Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki”, książki ”Elastyczne Zarządzanie czasem”, ebooków „Umawianie Spotkań. Cold Calling”, “Skuteczna Sprzedaż. Poziom Wyżej” i Planera Sprzedażowego 2022.

900 osób rocznie rozwija u Izy  na szkoleniach umiejętności sprzedaży, umawiania spotkań, zarządzania czasem i zespołem oraz obsługi klienta. Jest trenerką umiejętności biznesowych, praktykiem biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży, negocjacjach i obsłudze klienta, którym uwielbia się dzielić. Jej artykuły i wypowiedzi eksperckie publikowane były w czołowych magazynach i portalach branżowych.

[images style=”0″ image=”http%3A%2F%2Fizakrejcapawski.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F01%2FKsi%C4%85%C5%BCki-ebooki-planery.png” width=”1262″ link_url=”https%3A%2F%2Fsklep.izakrejcapawski.pl%2F” align=”center” top_margin=”0″ alt_text=”Ksi%C4%85%C5%BCki%2C%20ebooki%20i%20planery%20autorstwa%20Izy%20Krejca-Pawski” full_width=”Y”]

Zaufali nam klienci IKP Szkolenia (1)