Dwa filary sukcesu każdej firmy i jak je stosować w praktyce – wywiad wideo

Dwa filary sukcesu każdej firmy i jak je stosować w praktyce - wywiad wideo

Wierzę, że sprzedaż jest siłą napędową firm, a klienci są sercem biznesu. Z praktyki własnego doświadczenia wiem, że jeżeli nie opieramy naszych działań  na 2 kluczowych filarach, to albo bardzo się męczymy każdego dnia, albo ponosimy porażkę.

30.09.2016r. na zaproszenie Rybniczanek w biznesie podczas mojego wystąpienia opowiadałam, jak wprowadzić w biznesie i sprzedaży zasadę 2 filarów. Nagrałyśmy także krótki wywiad z Sabiną Cieślar, twórczynią projektu Onawbiznesie.pl i organizatorką całego wydarzenia.

Oglądając wywiad dowiesz się:

  1. Jakie są 2 porady dla osób, które chcą z sukcesem prowadzić firmę?
  2. Z czym najczęściej nie radzą sobie osoby, które prowadzą własną firmę?
  3. Dlaczego umiejętności sprzedażowe są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu?
  4. W jaki sposób korzystać ze spotkań networkingowych, aby przyniosły maksymalny efekt?
  5. Jaki jest mój przepis na skuteczną sprzedaż?

Wywiad kończy się wspaniałą niespodzianką Sabiny:)

Galeria zdjęć z wystąpienia „2 filary sukcesu każdej firmy i jak je stosować w praktyce”:

2 filary sukcesu każdej firmy Iza Krejca-Pawski Rybniczanki w biznesie 30.09.2016

iza-krejca-pawski-rybniczanki-w-biznesie-2 iza-krejca-pawski-rybniczanki-w-biznesie iza-krejca-pawski-wystapienie-o-sprzedazy-rybnik

 

 

Zdjęcie trenerki biznesu i autorki 2 książek Izy Krejca-PawskiO AUTORCE – IZA KREJCA-PAWSKI
Cześć, jestem Iza, moi klienci umawiają 8 spotkań na 11 telefonów, podnoszą sprzedaż o 30%  i odzyskują kontrolę nad swoim czasem. Moją misją jest sprawienie, żeby wszystkie osoby, które sprzedają i zarządzają zespołami osiągały podobne wyniki.

900 osób rocznie rozwija u mnie na szkoleniach umiejętności sprzedaży, umawiania spotkań, zarządzania czasem i zespołem oraz obsługi klienta. Jako trener odsłuchałam ponad 2500 rozmów sprzedażowych handlowców, konsultantów, doradców i telemarketerów z wielu branż.

Jestem trenerką umiejętności biznesowych, praktykiem biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży, negocjacjach i obsłudze klienta, którym uwielbiam się dzielić. Autorką cenionych i świetnie ocenianych książek „Sprzedaż. Tyko sprawdzone techniki” oraz „Elastyczne Zarządzanie Czasem„, ebooków „Jak skutecznie umawiać spotkania z klientami” i „Sprzedające Prezentacje”.

Rozwijaj się ze mną i wejdź POZIOM WYŻEJ w Twoich umiejętnościach!
Iza Krejca-Pawski