Po moich szkoleniach sprzedajesz więcej.

Kim jestem i dlaczego mogę Ci pomóc?

Pomagam szefom zespołów, handlowcom, konsutnatom, doradcom, managerom sprzedaży, którzy zajmują się sprzedażą biznesową B2B .

Szkolę zespoły sprzedaży i obsługi klienta, aby podnosić ich skuteczność działania. Dzielę się tym, co działa także w książce,  na blogu i w licznych artykułach dla magazynów sprzedażowych. Od ponad dwóch lat z sukcesem prowadzę firmę IKP Szkolenia.  Jestem praktykiem, i kocham to, co przynosi efekty.

Dlatego opracowałam program podnoszenia wyników :
"Wyzwanie: podnieś sprzedaż w 14 dni", w formie gratisowego kursu on-line. Wzięło w nim udział już ponad 250 osób i jestem pewna, że pomoże i Tobie. Dlatego też napisałam "Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki" - książkę dla  Ludzi Sprzedaży takich jak Ty i ja. Razem podnieśmy skuteczność każdej rozmowy sprzedażowej!

Iza Krejca-Pawski 
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta, praktyk sprzedaży, autorka książki i artykułów sprzedażowych,  na co dzień szefowa firmy IKP Szkolenia.

Dlaczego możesz mi zaufać?

Przeszkoliłam ponad 1300 osób, w tym między innym pracowników firm:

Leroy Merlin,   STS, WRL Training Group, Tchibo, Przedsiębiorstwo Pszczelarskie Tomasz Łysoń, Nautica Incevtive, Alicja Nikodem Graphic Designer, Direct Center , Hotel Hilton Garden Inn, Bank Spółdzielczy Muszyna – Krynica Zdrój, Atech - Paweł Węgrzyn, MT Partner, Noblecert, Antar, Creative Products, Invest Media, Kuracjusz Beskidzki, RCC NOVA, Smarttech, Targi w Lublinie S. A., Wędlina z Lublina S.A., Hortico S.A, HAP Armatura, Domex i wielu innych.

Co mówią uczestnicy po szkoleniach

Iza Krejca-Pawski jest praktykiem, który potrafi skutecznie wesprzeć uczestników szkolenia swoim doświadczeniem i wiedzą. Najlepszą rekomendacją jest to, że po szkoleniu po prostu stosuję większość rozwiązań i widzę, że działają!

Piotr Madej, Printmania Kraków

Wcześniej dzwonienie do klientów powodowało u mnie stres i nie bardzo wiedziałam, co mówić, dzięki szkoleniu nauczyłam się, aby moja rozmowa skierowana była na klienta, szkolenie spełniło wszystkie moje oczekiwania, na pewno poprawię jakość mojej pracy!

Barbara Golis, MV Center

Dzielę się tym, co działa

Moje teksty docierają do 15.000 czytelników, jestem także autorką książki.

To, że zajmuję się sprzedażą i że jest ona moją pasją, to nie przypadek. Śmieję się, że jestem dzieckiem sprzedaży i otrzymałam w domu porządne sprzedażowe wychowanie. To dlatego, że moi rodzice prowadzili hurtownię i często zabierali mnie ze sobą, gdy zbierali zamówienia. Bawiłam się z rodzeństwem w remanent, a ulubionym paniom ze sklepów "wystawiałam" faktury. Pewnie dlatego do dziś uważam, że sprzedaż to dobra zabawa.

Wierzę, że szczęście sprzyja aktywnym. Z natury jestem konkretna, ale też uwielbiam się śmiać, co zobaczysz na zdjęciach.

Prywatnie jestem żoną, która usiłuje opanować sztukę gotowania zdrowych obiadów i molem książkowym. Czytam absolutnie wszystko. Kocham też pisanie, które od dziecka jest moją pasją. Pisanie jest dla mnie tak naturalne, jak oddychanie. Czasem ćwiczę, a czasem nie. Dzień zaczynam od wypicia kawy. Stale pracuję nad swoim zarządzaniem czasem oraz mam absolutną słabość do mojego telefonu, z którym w ogóle się nie rozstaję. Jak tylko się spotkamy, zaraz się o tym przekonasz!

Kilka faktów z mojego doświadczenia:

  • Mam 14 letnie doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach i obsłudze klienta, czyli sama stosowałam techniki, z których teraz szkolę,
  • Jako szef sprzedaży wspierałam od podstaw tworzenie i rozwój 3 firm.
  • Pracowałam w branżach bankowości, hr, telekomunikacyjnej, turystycznej i szkoleniowej, świetnie czuję się też w obszarach IT
  • Przeszkoliłam ponad 1300 konsultantów, doradców, specjalistów, handlowców i managerów, pomagając im odzyskać pełnię możliwości,
  • Odsłuchiwałam prawie 1000 nagrań rozmów z klientami, aby poprawiać wyniki pracowników, więc potrafię Ci pomóc słuchając nawet 1 Twojej rozmowy
  • Byłam trenerem wewnętrznym w 2 firmach sprzedażowych, dzięki czemu mogłam natychmiast widzieć efekty po moich szkoleniach - wiem, co działa!
  • Szkolę pracowników z różnych branż, zarówno dużych, znanych form, jak i niezależnych doradców i przedsiębiorców
  • Zawodowo od 4 lat zajmuję się zwiększaniem wyników sprzedaży handlowców, pracowników obsługi klienta i managerów, takich, jak TY
  • Prowadziłam z sukcesem negocjacje biznesowe z największymi firmami i instytucjami publicznymi w Polsce będąc handlowcem i managerem sprzedaży, co pozwala mi dzielić się ich przebiegiem
  • Na co dzień z sukcesem prowadzę własną firmę, więc po prostu jestem skuteczna biznesowo w tym, co robię i tego też uczę podczas szkoleń.
  • Jestem certyfikowanym trenerem sprzedaży, ukończyłam Szkołę Profesjonalnych Trenerów Sprzedaży SPTS we Wrocławiu oraz szkolenia trenerskie w Pracowni Psychologicznej  im. Elżbiety Sołtys w Krakowie
  • Ukończyłam Psychologię biznesu na Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie,  więc szkolenia opieram o solidną psychologiczną wiedzę
  • Przepracowałam na salach szkoleniowych ponad 1000 godzin, dzięki czemu prowadzę szkolenia, które są solidnie przygotowane pod kątem efektywności procesu uczenia, jesteś w dobrych rękach!

Pisałam o sprzedaży i obsłudze klientów dla:

Jak szkolę

Zobacz mnie w akcji  - obejrzyj filmiki i galerię zdjęć ze szkoleń

Obejrzyj wywiad dla serwisu
Bankier.pl, gdzie opowiadam
o tym, co decyduje o sukcesie
w sprzedaży i jakie cechy
wyróżniają skutecznych
ludzi sprzedaży.

arrow

Odbierz 14 darmowych porad zwiększających sprzedaż:

Otrzymasz inspirujące porady sprzedażowe na maila, codziennie przez 14 dni,
dzięki którym podniesiesz swoją skuteczność!

14-sto dniowe Wyzwanie sprzedażowe!

Ponad 600 osób wzięło w nim udział chcąc:

  • Lepiej i więcej sprzedawać
  • Umawiać więcej spotkań z klientami
  • Polepszyć finalizację sprzedaży
  • Bardziej zmotywować się do działania
  • Zwiększyć ilość klientów

privacy Wyzwanie jest darmowe. Codziennie otrzymasz zadanie sprzedażowe na e-mail.