Masz pytania? Zadzwoń 606445765 lub napisz biuro@ikpszkolenia.pl

AKTUALNOŚCI IKP SZKOLENIA

SZKOLENIE UMAWIANIE SPOTKAŃ SKUTECZNA SPRZEDAŻ

Jak pozyskiwać klientów, którzy już współpracują

z innym dostawcą?

We wrześniu realizowaliśmy szkolenie Umawianie Spotkań i Skuteczna Sprzedaż dla zespołu sprzedaży producenta z branży BHP. Zespół mierzył się z wyzwaniem działania na nasyconym, konkurencyjnym rynku. Warsztaty dla doświadczonego zespołu sprzedaży prowadziła nasza ekspertka i trenerka Izabela Krejca-Pawski.

Jak skutecznie pozyskiwać klientów, gdy większość z nich już ma innego dostawcę?

W wielu branżach, jak branża BHP, rynek jest już mocno nasycony i panuje wysoka konkurencja. Pozyskiwanie klientów w takich warunkach to tak naprawdę nie tyle sprzedaż, ile de facto pozyskiwanie klientów konkurencji.

Aby skutecznie umawiać spotkania, konieczne jest umiejętne radzenie sobie z obiekcjami „już wszystko mamy”, „jesteśmy zadowoleni”, „nic nie będziemy zmieniać”.
Tradycyjne i powszechnie stosowane „porównanie oferty”, czy „korzyści ze współpracy” są zdecydowanie zbyt słabe, by zmotywować klienta mającego relacje z innym dostawcą.

Wymaga to znaczącego „podkręcenia” sposobu prowadzenia rozmów i wejścia w sprzedaży i rozmowach Poziom Wyżej. Robimy to podczas naszego flagowego szkolenia „Umawianie Spotkań Skuteczna Sprzedaż”, które realizowaliśmy już ponad 170 razy dla zespołów sprzedaży. Tak było i tym razem.

Przed szkoleniem zespół handlowy mierzył się z wyzwaniami takimi, jak:

➡ Najczęściej słyszę: „Mamy sprawdzonego dostawcę”.
➡ Sekretariat często informuje, że firma współpracuje z innym dostawcą asortymentu, nie podając namiarów na osobę decyzyjną w sprawie zakupów.
➡ Trudność umówienia spotkania – preferują email na który brak odzewu.
➡Mamy stałego dostawcę , który obsługuje nas od kilku lat i mamy do niego zaufanie, dobry rabat , termin płatności , więc nie na teraz nie chcemy nic zmieniać.
➡ Brak osoby zajmującej się tematem lub mamy już podpisaną umowę.
➡ Osoba decyzyjna nie jest zainteresowana spotkaniem bądź poznaniem naszej oferty, twierdząc, że z obecnym dostawcą dobrze się współpracuje i nie mają zamiaru tego zmieniać.
➡ Brak czasu na zimne telefony i problem z organizacją czasu na te telefony przy setkach innych obowiązków.

Najczęstsze wyzwania w pozyskiwaniu klientów i umawianiu spotkań:

Jestem trenerem, który uczy Zespoły jak wejść w sprzedaży POZIOM WYŻEJ i budować przewagę na trudnych rynkach. Dlatego stworzyłam Empatyczną Sprzedaż Ekspercką, model, który pozwala handlowcom wyróżnić się na tle konkurencji i sprzedawać bez bicia się na ceny z konkurencją.

Podczas szkolenia wspólnie stworzyliśmy min. mocne zdania “za milion”©, które znacząco ułatwią rozmowę. Nauczyłam zespół bycia w oczach klienta ekspertami, którzy najlepiej na rynku rozumieją jego potrzeby – od pierwszych minut “zimnego telefonu”. Następnie wypracowaliśmy taki sposób prowadzenia rozmowy, aby wyróżniać na tle konkurencji w świeży, biznesowy sposób. Przepracowaliśmy też wszystkie najczęstsze obiekcje tak, aby każdy w zespole wiedział, jak spokojnie i z klasą reagować, gdy usłyszy “My już mamy firmę, nic nie będziemy zmieniać”.

To wszystko sprawiło, że Zespół wyszedł ze szkolenia z głową pełną pomysłów oraz listą nowych i twórczych sposobów prowadzenia rozmów, które od razu zaczęli wdrażać umawiając spotkania.

Forma szkolenia to konkretny, pełen wypracowywania pomysłów na rozmowę warsztat, łączony z treningiem rozmów (więcej o naszych szkoleniach przeczytasz tutaj).

Program szkolenia Umawianie Spotkań Skuteczna Sprzedaż obejmował m. in.

➡ Jak skutecznie podnieść ilość umówionych spotkań, które realnie przełożą się na sprzedaż?
➡ Jak umawiać spotkania z klientami mającymi innego dostawcę?
➡ Jak rozmawiać z sekretarką, aby uzyskać połączenie do osoby decyzyjnej.
➡ Jak zacząć rozmowę „mocnym zdaniem” za milion, aby przykuć uwagę klienta?
➡ Jak wyróżnić się na tle konkurencji i przekonać klienta do zmiany dostawcy.
➡ Technik reagowania na najczęstsze obiekcje klientów na różne sposoby.
➡ Jak wykorzystać przewagi firmy podczas prezentacji oferty i finalizacji sprzedaży.

Wskazówka:

zobacz program szkolenia z umawiania spotkań i sprzedaży

Szkolenie Umawianie Spotkań i Skuteczna Sprzedaż stanowiło okazję do wypracowania mocnej, biznesowej rozmowy, która zwiększa sukces na nasyconym rynku. Jesteśmy niezwykle dumni, że mogliśmy wesprzeć naszego klienta i zespół w ich pracy (Więcej aktualności i opisów szkoleń zobaczysz tutaj)

Obsługa klientów niesie wiele wyzwań, a rozmowy bywają konfliktowe i nerwowe.

Nasze FLAGOWE SZKOLENIE, które realizowaliśmy już ponad 170 razy, pomogło już wielu doświadczonym producentom i ich zespołom w umawianiu spotkań i pozyskiwaniu klientów. Sprawia, że na tle konkurencji stajecie się w oczach klienta firmą, która najlepiej na rynku rozumie ich potrzeby – już od pierwszej rozmowy, czy spotkania. Tego świeżego sposobu rozmowy uczę głównie doświadczone zespoły, które już robią wyniki, ale jeszcze nie takie, na jakie naprawdę je stać.

Działacie na konkurencyjnym, trudnym rynku? To szkolenie dla Was.

Program szkolenia znajdziesz tutaj.

Do zobaczenia na szkoleniu!
Iza Krejca-Pawski

 

„Najlepsze szkolenie, na jakim byłam”.

Ocena tego szkolenia:

5,62/6

OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLENIA:

“Fantastycznie, profesjonalne, z poczuciem humoru”.
“Ciekawe, przydatne”.
“Super”.
“Nowe spojrzenie na prowadzenie rozmów, dobre metody rozmów”.
“Pomocne, zmieniające nastawienie do sprzedaży”.
“Szkolenie było ciekawe. Wiele z niego wyniosłam”.

 

Zobacz programy szkoleń

$

Umawianie Spotkań. Cold Calling

$

Skuteczne Spotkania i Follow-Up

$

Telefoniczna Sprzedaż

$

Skuteczna Sprzedaż od A do Z

Szkolenie prowadzi trenerka Iza Krejca-Pawski

Iza Krejca-Pawski to ceniona ekspertka szkoląca zespoły sprzedaży i ich managerów.
Przeprowadziła ponad 170 szkoleń sprzedażowych, które cieszą się doskonałymi opiniami uczestników. Autorka cenionej książki „Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki”.

Sprzedawaj przez telefon oferty B2B, nawet za 30.000- 50.000 zł i więcej, dzięki świetnej strategii rozmów. Naucz się, jak prowadzić spotkania sprzedażowe, by kończyć je z sukcesem, bez robienia 100 follow-upów. Finalizuj sprzedaż pomimo obiekcji klientów i zarządzaj swoim czasem, aby zwiększyć swoją produktywność.

Certyfikowany trener, ekspert i praktyk biznesu, szkolący liderów, zespoły sprzedaży i obsługi klienta. Licencjonowany Konsultant Zintegrowanego Modelu Przywództwa (ILM72) oraz Odporności Psychicznej (MTQ). Szefowa firmy szkoleniowej IKP Szkolenia. Jako trener biznesu od 13 lat zwiększa wyniki i poprawia jakość pracy szkolonych osób. Jest też autorką książek, kursów online i ponad 50 merytorycznych artykułów oraz wypowiedzi eksperckich publikowanych w:

Zapytaj o szkolenie

Rozwijaj umiejętności sprzedażowe
z naszymi praktycznymi szkoleniami!

Organizacja szkoleń:

Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65

ZAMÓW SZKOLENIE DLA TWOJEGO ZESPOŁU !

Zapisz temat, ilość osób, miejsce, termin, a my przygotujemy ofertę szkolenia.

Jesteśmy też dostępni pod telefonem
606 44 57 65 lub emailem biuro@ikpszkolenia.pl

Napisz do nas o szkolenie