Masz pytania? Zadzwoń 606445765 lub napisz biuro@ikpszkolenia.pl

AKTUALNOŚCI IKP SZKOLENIA

SZKOLENIE SKUTECZNA SPRZEDAŻ

Jak pozyskiwać klientów pomimo tendencji spadkowej w branży?

We wrześniu realizowaliśmy szkolenie Skuteczna Sprzedaż dla zespołu sprzedaży producenta z branży odzieżowej. Zespół mierzył się z wyzwaniem pozyskiwania klientów – właścicieli sklepów, którzy doświadczają negatywnego rynkowego trendu spadku ruchu w sklepach stacjonarnych. Warsztaty dla doświadczonego zespołu sprzedaży prowadziła nasza ekspertka i trenerka Izabela Krejca-Pawski.

Jak pozyskiwać klientów pomimo tendencji spadkowej u danej grupy klientów?

W wielu branżach, jak branża odzieżowa, rynek dynamicznie się zmienia i panuje wysoka konkurencja. Sklepy stacjonarne doświadczają spadku ruchu na rzecz zakupów online. Pozyskiwanie klientów w takich warunkach wymaga rozumienia psychologii decyzji biznesowych, by móc wesprzeć klientów i uświadomić im potrzebę współpracy.

Aby skutecznie prowadzić spotkania, konieczne jest umiejętne radzenie sobie z obiekcjami „klienci nie mają pieniędzy”, „już wszystko mamy”, „nie mamy miejsca” „nic nie będziemy zmieniać”.
Tradycyjne i powszechnie stosowane „porównanie oferty”, czy „korzyści ze współpracy” są zdecydowanie zbyt słabe, by zmotywować klienta mającego relacje z innym dostawcą, a który skupia się „na tanim asortymencie”, mając nadzieje, że to „pomoże mu przetrwać gorsze czasy”.

Wymaga to znaczącego „podkręcenia” sposobu prowadzenia rozmów i wejścia w sprzedaży i rozmowach Poziom Wyżej, łącząc strategie prezentacji z psychologią decyzji zakupowych.
Robimy to podczas naszego flagowego szkolenia „Skuteczna Sprzedaż”, które realizowaliśmy już ponad 170 razy dla zespołów sprzedaży. Tak było i tym razem.

Przed szkoleniem zespół mierzył się z wyzwaniami takimi, jak:

➡ Klienci twierdzą, że jest za drogo.
➡ Klienci narzekają na niską marżę i przegrywanie z „ofertą online”.
➡ Klienci skarżą się na zbyt niskie ceny produktów w Internecie i presję cenową.
➡ Klienci porównujący ofertę głównie pod kątem ceny, bez uwzględnienia wartości dodanej.
➡ Klienci narzekają na konsumentów, którzy wchodzą do salonu i szukają wyłącznie promocji, przymierzają rzeczy, a w rezultacie i tak nic nie kupią.
➡ Rozmowa przebiega w miłej atmosferze lecz argumenty przedstawione przez klientów są dla nas nie do przebicia.
➡ Klienci chcą czekać na „lepszy moment”, bo teraz skupiają się na „przetrwaniu”.

Najczęstsze wyzwania w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży:

Jestem trenerem, który uczy Zespoły jak wejść w sprzedaży POZIOM WYŻEJ i budować przewagę na trudnych rynkach. Dlatego stworzyłam Empatyczną Sprzedaż Ekspercką©, model, który pozwala handlowcom wyróżnić się na tle konkurencji i sprzedawać bez bicia się na ceny z konkurencją.

Podczas szkolenia wspólnie stworzyliśmy min. mocne zdania “za milion”©, które znacząco ułatwią rozmowę. Nauczyłam zespół bycia w oczach klienta ekspertami, którzy najlepiej na rynku rozumieją jego potrzeby – od pierwszych minut spotkania. Następnie wypracowaliśmy taki sposób prezentacji oferty, aby zamiast tradycyjnego „języka korzyści”, zacząć wyróżniać na tle konkurencji stosując bardziej zaawansowane metody prezentacji. Przepracowaliśmy też wszystkie najczęstsze obiekcje tak, aby każdy w zespole wiedział, jak spokojnie i z klasą reagować, gdy usłyszy “my już mamy, nic nie będziemy zmieniać, nie mamy miejsca, a klienci nie mają pieniędzy”.

To wszystko sprawiło, że Zespół wyszedł ze szkolenia z głową pełną pomysłów oraz listą nowych i twórczych sposobów prowadzenia rozmów, które od razu zaczęli wdrażać podczas rozmów i spotkań.

Forma szkolenia to konkretny, pełen wypracowywania pomysłów na rozmowę warsztat, łączony z treningiem rozmów
(więcej o naszych szkoleniach przeczytasz
tutaj).

Program szkolenia Skuteczna Sprzedaż obejmował m. in.

➡ Jak pozyskiwać klientów pomimo negatywnych trendów spadku ruchu w sklepach stacjonarnych?
➡ Jak wykorzystać psychologię decyzji zakupowych i eksperckie metody prezentacji oferty?
➡ Jak wykorzystać przewagi firmy podczas prezentacji oferty i finalizacji sprzedaży
➡ Jak rozmawiać z klientami mającymi już „inne współprace” i „brak miejsca”?
➡ Jak zacząć spotkanie „mocnym zdaniem” za milion, aby przykuć uwagę klienta?
➡ Jak wyróżnić się na tle konkurencji i przekonać klienta do zamówienia i współpracy.
➡ Techniki reagowania na najczęstsze obiekcje klientów na różne sposoby.
➡ Techniki finalizacji sprzedaży w sytuacji obiekcji klientów.

Wskazówka:

zobacz program szkolenia ze skutecznej sprzedaży

Szkolenie Skuteczna Sprzedaż stanowiło okazję do wypracowania mocnej, biznesowej rozmowy, która zwiększa sukces na nasyconym rynku o negatywnych trendach spadkowych . Jesteśmy niezwykle dumni, że mogliśmy wesprzeć naszego klienta i zespół w ich pracy (Więcej aktualności i opisów szkoleń zobaczysz tutaj)

Nasze FLAGOWE SZKOLENIE, które realizowaliśmy już ponad 170 razy, pomogło już wielu producentom i ich zespołom w pozyskiwaniu klientów i prowadzeniu skutecznych wizyt handlowych. Sprawia, że na tle konkurencji stajecie się w oczach klienta firmą, która najlepiej na rynku rozumie ich potrzeby – już od pierwszej rozmowy, czy spotkania. Tego świeżego sposobu rozmowy uczę głównie doświadczone zespoły, które już robią wyniki, ale chcą skuteczniej radzić sobie z rynkowymi trendami.

Działacie na konkurencyjnym, trudnym rynku? To szkolenie dla Was.

Program szkolenia znajdziesz tutaj.

Do zobaczenia na szkoleniu!
Iza Krejca-Pawski

 

„Jak na jednodniowe, kilkugodzinne szkolenie to bardzo przydatne. Dziękuję”.

Ocena tego szkolenia:

5,93/6

OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLENIA:

“Super poprowadzone szkolenie – Iza, brawa za Twoją pasję i ogromne zaangażowanie. Duża wiedza i świetny sposób przedstawienia tej wiedzy. Dziękuję :)”.
“Usłyszałem wiele ciekawych, nowych informacji”.
“Podobało mi się”.
“Ciekawe, merytoryczne treści”.
“Konkrety, merytoryka, umiejętność przekonania, słuchania. Miły głos”.
„Liczba naszych wspólnych rozmów o szkoleniu udowodniła jego przydatność w naszej dalszej pracy.”

 

Zobacz programy szkoleń

$

Umawianie Spotkań. Cold Calling

$

Skuteczne Spotkania i Follow-Up

$

Telefoniczna Sprzedaż

$

Skuteczna Sprzedaż od A do Z

Szkolenie prowadzi trenerka Iza Krejca-Pawski

Iza Krejca-Pawski to ceniona ekspertka szkoląca zespoły sprzedaży i ich managerów.
Przeprowadziła ponad 170 szkoleń sprzedażowych, które cieszą się doskonałymi opiniami uczestników. Autorka cenionej książki „Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki”.

Sprzedawaj przez telefon oferty B2B, nawet za 30.000- 50.000 zł i więcej, dzięki świetnej strategii rozmów. Naucz się, jak prowadzić spotkania sprzedażowe, by kończyć je z sukcesem, bez robienia 100 follow-upów. Finalizuj sprzedaż pomimo obiekcji klientów i zarządzaj swoim czasem, aby zwiększyć swoją produktywność.

Certyfikowany trener, ekspert i praktyk biznesu, szkolący liderów, zespoły sprzedaży i obsługi klienta. Licencjonowany Konsultant Zintegrowanego Modelu Przywództwa (ILM72) oraz Odporności Psychicznej (MTQ). Szefowa firmy szkoleniowej IKP Szkolenia. Jako trener biznesu od 13 lat zwiększa wyniki i poprawia jakość pracy szkolonych osób. Jest też autorką książek, kursów online i ponad 50 merytorycznych artykułów oraz wypowiedzi eksperckich publikowanych w:

Zapytaj o szkolenie

Rozwijaj umiejętności sprzedażowe
z naszymi praktycznymi szkoleniami!

Organizacja szkoleń:

Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65

ZAMÓW SZKOLENIE DLA TWOJEGO ZESPOŁU !

Zapisz temat, ilość osób, miejsce, termin, a my przygotujemy ofertę szkolenia.

Jesteśmy też dostępni pod telefonem
606 44 57 65 lub emailem biuro@ikpszkolenia.pl

Napisz do nas o szkolenie