Poznaj opinie klientów

Słowa uczestników i oficjalne firmowe referencje

Wcześniej dzwonienie do klientów powodowało u mnie stres i nie bardzo wiedziałam, co mówić, dzięki szkoleniu nauczyłam się, aby moja rozmowa skierowana była na klienta, szkolenie spełniło wszystkie moje oczekiwania, na pewno poprawię jakość mojej pracy!

Barbara Golis , MV Center

Iza Krejca-Pawski jest praktykiem, który potrafi skutecznie wesprzeć uczestników szkolenia swoim doświadczeniem i wiedzą. Najlepszą rekomendacją jest to, że po szkoleniu po prostu stosuję większość rozwiązań i widzę, że działają!

Piotr Madej, Printmania Kraków

Szczególnie dla mnie ważna była zmiana kierunku myślenia o ofercie mojej firmy i jej wartości na rynku. Dzięki wsparciu trenerki uświadomiłam sobie oczekiwania moich klientów, a to pozwoliło na przeformułowanie oferty z ich punktu widzenia.

Magdalena Kobryń , Speak Art School for kids

Dzięki warsztatowej formie pracy i praktycznym poradom trenerki mam pewność, że nawet, jeśli czasami sprawy "wymykają się spod kontroli", użycie narzędzi poznanych w czasie szkolenia pozwala mi szybko powrócić na właściwy tor. Dodatkowo także napędza moją firmę!

Renata Wójcik, Art Directlive

Trening sprzedażowy z nagrywaniem rozmów

Projekt obejmował dwudniowe szkolenie sprzedażowe połącznone z 30 dniowym programem podnoszenia wyników w formie WYZWANIA.

Z ogromną przyjemnością polecam szkolenia prowadzone przez wysokiej klasy profesjonalistkę Panią Izabelę Krejca-Pawski. Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie, w miłej atmosferze. Zespół managerów sprzedaży pobudzony do działania chętnie przyjmuje proponowane przez trenerkę WYZWANIA, dzięki czemu skutecznie utrwala i sprawdza w praktyce zdobyta wiedzę. Szkolenie z pewnością spelniło nasze oczekiwania przyczyniając się do wrostu sprzedaży proponowanych przez naszą Kancelarię usług.

 

Dorota Galon Dyrektor Handlowy , WTB Kancelaria Brokerska

Warsztaty telefonicznej obsługi klienta

Pani Izabela Krejca-Pawski wykazała się doskonałym przygotowaniem merytorycznym pod względem charakteru pracy pracowników obsługi klienta w-support.pl  oraz widoczne było bogate doświadczenie przy określaniu problematyki szkolenia. Warsztaty zostały przeprowadzone dynamicznie, dotykając najbardziej problematycznych kwestii.  Wiedza trenerki przekazana w sposób jasny, klarowny i zrozumiały. Po szkoleniu opracowano podsumowanie oraz plan wdrożenia zmian w obsłudze klientów w naszej firmie.

W imieniu w-support.pl polecam współpracę z Panią Izabelą i jestem przekonana, że  jej zaangażowanie oraz przygotowanie merytoryczne będą doskonale wspierać rozwój uczestników przeprowadzanych przez nią szkoleń.

Małgorzata Porębska, Autoryzowane Centrum Serwisowe w-support.pl

Wsparcie Szefa sprzedaży w podniesieniu aktywności zespołu

Projekt obejmował analizę potrzeb w formie obserwacji komunikacji w zespole podczas zebrania, w celu opracowania kierunku warsztatów.
W ciągu 2 tygodni trwania sesji służyłam wsparciem merytorycznym oraz przeprowadziłam istotne dla kształtowania efektywności zespołu sprzedażowego warsztaty. Ich pozytywnym skutkiem był wzrost zaangażowania, jak również aktywności wszystkich członków zespołu handlowego.

"Mam przyjemność zarekomendować usługi szkoleniowe Pani Izabeli Krejcy-Pawski, która w firmie PromoTraffic przeprowadziła indywidualny coaching dla szefa zespołu handlowego. Uważam, że wiedza, kompetencje oraz doświadczenie Pani Izabeli Krejcy-Pawski pozwalają jej na trafną analizę potencjału zespołu, a także przedstawienie wartościowych wskazówek"

Michał Malko, Promo Holding

Warsztaty obsługi klientów w trudnych sytuacjach

Warsztaty z nagrywaniem rozmów stanowiły świetną okazję do przyjrzenia się swoim rzeczywistym zachowaniom w kontaktach z klientami. Intensywne warsztaty skupione na bardzo konkretnych strategiach, z elementami gry szkoleniowej, czyli konkretne rozwiązania dla uczestników.

"Pani Izabela Krejca-Pawski, trener szkolenia, przeprowadzając ankietową analizę potrzeb, dostosowała program szkolenia do oczekiwań uczestników, przeprowadzając je w formie warsztatów w sposób praktyczny, ciekawy oraz, co warto podkreślić, w miłej atmosferze.

Jej profesjonalizm, wysokie umiejętności trenerskie oraz przygotowanie merytoryczne  spowodowały, że szkolenie spełniło oczekiwania pracowników"

Małgorzata Kwiatkowska, GTV

Przygotowanie do negocjacji z ważnymi Partnerami

Projekt obejmował przygotowanie kadry Fundacji przed przeprowadzeniem negocjacji z jednym z Partnerów."Trenerka prowadząca szkolenie wykazała się doskonałym przygotowaniem oraz przeprowadzała szkolenie w bardzo sprawny sposób. Szybko nawiązała kontakt z uczestnikami szkolenia, co wpłynęło na efektywne przekazywanie wiedzy.
Szkolenie obejmowało zarówno część merytoryczną z zakresu negocjacji, jak i warsztatową, skupioną na ćwiczeniu nowych umiejętności negocjacyjnych uczestników szkolenia.
Zdecydowanie polecam Panią Izabelę Krejca-Pawski jako trenera prowadzącego szkolenia, ponieważ spełniają one oczekiwania najbardziej wymagających klientów"

Maria Sokół-Augustyńska, Fundacja im. Zofii Rydet

Szukasz szkolenia dla Ciebie lub zespołu?

  • Zadzwoń do mnie: 606 302 180

  • Napisz do mnie: kontakt@izakrejcapawski.pl


14 darmowych porad zwiększających sprzedaż :

Otrzymasz inspirujące porady sprzedażowe na maila, codziennie przez 14 dni,
dzięki którym podniesiesz swoją skuteczność!

14-sto dniowe Wyzwanie sprzedażowe!

Ponad 400 osób wzięło udział chcąc:

  • Lepiej i więcej sprzedawać
  • Umawiać więcej spotkań z klientami
  • Polepszyć finalizację sprzedaży
  • Bardziej zmotywować się do działania
  • Zwiększyć ilość klientów

privacy Wyzwanie jest darmowe. Codziennie otrzymasz zadanie sprzedażowe na e-mail.