Poznaj opinie klient贸w

S艂owa uczestnik贸w i oficjalne firmowe referencje

Wcze艣niej dzwonienie do klient贸w powodowa艂o u mnie stres i nie bardzo wiedzia艂am, co m贸wi膰, dzi臋ki szkoleniu nauczy艂am si臋, aby moja rozmowa skierowana by艂a na klienta, szkolenie spe艂ni艂o wszystkie moje oczekiwania, na pewno poprawi臋 jako艣膰 mojej pracy!

Barbara Golis , MV Center

Iza Krejca-Pawski jest praktykiem, kt贸ry potrafi skutecznie wesprze膰 uczestnik贸w szkolenia swoim do艣wiadczeniem i wiedz膮. Najlepsz膮 rekomendacj膮 jest to, 偶e po szkoleniu po prostu stosuj臋 wi臋kszo艣膰 rozwi膮za艅 i widz臋, 偶e dzia艂aj膮!

Piotr Madej, Printmania Krak贸w

Szczeg贸lnie dla mnie wa偶na by艂a zmiana kierunku my艣lenia o ofercie mojej firmy i jej warto艣ci na rynku. Dzi臋ki wsparciu trenerki u艣wiadomi艂am sobie oczekiwania moich klient贸w, a to pozwoli艂o na przeformu艂owanie oferty z ich punktu widzenia.

Magdalena Kobry艅 , Speak Art School for kids

Dzi臋ki warsztatowej formie pracy i praktycznym poradom trenerki mam pewno艣膰, 偶e nawet, je艣li czasami sprawy "wymykaj膮 si臋 spod kontroli", u偶ycie narz臋dzi poznanych w czasie szkolenia pozwala mi szybko powr贸ci膰 na w艂a艣ciwy tor. Dodatkowo tak偶e nap臋dza moj膮 firm臋!

Renata W贸jcik, Art Directlive

Trening sprzeda偶owy z nagrywaniem rozm贸w

Projekt obejmowa艂 dwudniowe szkolenie sprzeda偶owe po艂膮cznone z 30 dniowym programem podnoszenia wynik贸w w formie WYZWANIA.

Z ogromn膮 przyjemno艣ci膮 polecam szkolenia prowadzone przez wysokiej klasy profesjonalistk臋 Pani膮 Izabel臋 Krejca-Pawski. Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie, w mi艂ej atmosferze. Zesp贸艂 manager贸w sprzeda偶y pobudzony do dzia艂ania ch臋tnie przyjmuje proponowane przez trenerk臋 WYZWANIA, dzi臋ki czemu skutecznie utrwala i sprawdza w praktyce zdobyta wiedz臋. Szkolenie z pewno艣ci膮 spelni艂o nasze oczekiwania przyczyniaj膮c si臋 do wrostu sprzeda偶y proponowanych przez nasz膮 Kancelari臋 us艂ug.

 

Dorota Galon Dyrektor Handlowy , WTB Kancelaria Brokerska

Warsztaty telefonicznej obs艂ugi klienta

Pani Izabela Krejca-Pawski wykaza艂a si臋 doskona艂ym przygotowaniem merytorycznym pod wzgl臋dem charakteru pracy pracownik贸w obs艂ugi klienta w-support.pl 聽oraz widoczne by艂o bogate do艣wiadczenie przy okre艣laniu problematyki szkolenia. Warsztaty zosta艂y przeprowadzone dynamicznie, dotykaj膮c najbardziej problematycznych kwestii. 聽Wiedza trenerki przekazana w spos贸b jasny, klarowny i zrozumia艂y. Po szkoleniu opracowano podsumowanie oraz plan wdro偶enia zmian w obs艂udze klient贸w w naszej firmie.

W imieniu w-support.pl polecam wsp贸艂prac臋 z Pani膮 Izabel膮 i jestem przekonana, 偶e 聽jej zaanga偶owanie oraz przygotowanie merytoryczne b臋d膮 doskonale wspiera膰 rozw贸j uczestnik贸w przeprowadzanych przez ni膮 szkole艅.

Ma艂gorzata Por臋bska, Autoryzowane Centrum Serwisowe w-support.pl

Wsparcie Szefa sprzeda偶y w podniesieniu聽aktywno艣ci聽zespo艂u

Projekt obejmowa艂 analiz臋 potrzeb w formie obserwacji komunikacji w zespole podczas zebrania, w celu opracowania kierunku warsztat贸w.
W ci膮gu 2聽tygodni trwania sesji s艂u偶y艂am wsparciem merytorycznym oraz przeprowadzi艂am istotne dla kszta艂towania efektywno艣ci zespo艂u sprzeda偶owego warsztaty.聽Ich pozytywnym skutkiem by艂 wzrost zaanga偶owania, jak r贸wnie偶 aktywno艣ci wszystkich cz艂onk贸w zespo艂u handlowego.

"Mam przyjemno艣膰 zarekomendowa膰 us艂ugi szkoleniowe Pani Izabeli Krejcy-Pawski, kt贸ra w firmie PromoTraffic przeprowadzi艂a indywidualny coaching dla szefa zespo艂u handlowego. Uwa偶am, 偶e wiedza, kompetencje oraz do艣wiadczenie Pani Izabeli Krejcy-Pawski pozwalaj膮 jej na trafn膮 analiz臋 potencja艂u zespo艂u, a tak偶e przedstawienie warto艣ciowych wskaz贸wek"

Micha艂 Malko, Promo Holding

Warsztaty obs艂ugi klient贸w w trudnych sytuacjach

Warsztaty z nagrywaniem rozm贸w stanowi艂y 艣wietn膮 okazj臋 do przyjrzenia si臋 swoim rzeczywistym zachowaniom w kontaktach z klientami. Intensywne warsztaty skupione na bardzo konkretnych strategiach, z elementami gry szkoleniowej, czyli konkretne rozwi膮zania dla uczestnik贸w.

"Pani Izabela Krejca-Pawski, trener szkolenia, przeprowadzaj膮c ankietow膮 analiz臋 potrzeb, dostosowa艂a program szkolenia do oczekiwa艅 uczestnik贸w, przeprowadzaj膮c je w formie warsztat贸w w spos贸b praktyczny, ciekawy oraz, co warto podkre艣li膰, w mi艂ej atmosferze.

Jej profesjonalizm, wysokie umiej臋tno艣ci trenerskie oraz przygotowanie merytoryczne 聽spowodowa艂y, 偶e szkolenie spe艂ni艂o oczekiwania pracownik贸w"

Ma艂gorzata Kwiatkowska, GTV

Przygotowanie do negocjacji z wa偶nymi Partnerami

Projekt obejmowa艂 przygotowanie kadry Fundacji przed przeprowadzeniem negocjacji z jednym z Partner贸w."Trenerka prowadz膮ca szkolenie wykaza艂a si臋 doskona艂ym przygotowaniem oraz przeprowadza艂a szkolenie w bardzo sprawny spos贸b. Szybko nawi膮za艂a kontakt z uczestnikami szkolenia, co wp艂yn臋艂o na efektywne przekazywanie wiedzy.
Szkolenie obejmowa艂o zar贸wno cz臋艣膰 merytoryczn膮 z zakresu negocjacji, jak i warsztatow膮, skupion膮 na 膰wiczeniu nowych umiej臋tno艣ci negocjacyjnych uczestnik贸w szkolenia.
Zdecydowanie polecam Pani膮 Izabel臋 Krejca-Pawski jako trenera prowadz膮cego szkolenia, poniewa偶 spe艂niaj膮 one oczekiwania najbardziej wymagaj膮cych klient贸w"

Maria Sok贸艂-Augusty艅ska, Fundacja im. Zofii Rydet

Szukasz szkolenia dla Ciebie lub zespo艂u?

  • Zadzwo艅 do mnie: 606 302 180

  • Napisz do mnie: kontakt@izakrejcapawski.pl


14 darmowych porad zwi臋kszaj膮cych sprzeda偶 :

Otrzymasz聽inspiruj膮ce porady sprzeda偶owe na maila, codziennie przez 14 dni,
dzi臋ki kt贸rym podniesiesz swoj膮 skuteczno艣膰!

14-sto dniowe Wyzwanie sprzeda偶owe!

Ponad 600聽os贸b wzi臋艂o udzia艂聽chc膮c:

  • Lepiej i wi臋cej sprzedawa膰
  • Umawia膰 wi臋cej spotka艅 z klientami
  • Polepszy膰 finalizacj臋 sprzeda偶y
  • Bardziej zmotywowa膰 si臋 do dzia艂ania
  • Zwi臋kszy膰 ilo艣膰 klient贸w

privacy Wyzwanie jest darmowe. Codziennie otrzymasz zadanie sprzeda偶owe na e-mail.