14-sto Dniowe Wyzwanie Sprzedażowe
Następnie na Wyzwaniu:
[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]Tworzenie skutecznej sprzedażowej komunikacji.
Umawianie spotkań z klientami.[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
Rutyna i mylenie doświadczenia z „wiem już wszystko i nie muszę nic zmieniać” to wrogowie w podnoszeniu wyników.
Jako trener z doświadczenia wiem, że aby osiągać nowe cele, musisz podjąć jedną ważną decyzję: decyzję o podniesieniu własnych standardów pracy!
Chcesz więcej sprzedawać? Musisz od siebie więcej wymagać! Skoro tak czy siak sprzedajesz i prowadzisz rozmowy sprzedażowe, dlaczego nie prowadzić absolutnie każdej z nich najlepiej jak potrafisz?
Jeśli robisz tylko to, czego od Ciebie wymagają, ale nic więcej, masz za niskie wymagania wobec samego siebie.
Pamiętaj, celem pracy w sprzedaży jest zawsze przekraczanie planów, a nie robienie ich na minimum.
Kiedy stawiam sobie nowy sprzedażowy cel w pierwszej kolejności muszę zmienić coś, co robiłam do tej pory.
Przykładowo, dotrzeć do większych klientów, zadawać o jedno pytanie więcej, umówić się na spotkanie z nowym klientem, sprzedać nowe rozwiązania obecnym klientom. Potrzebuję podnieść moje standardy pracy i wykonać nowe działania!
Dlatego dziś mam dla Ciebie pytania, które pomogą Ci podjąć decyzję o zmianie.
Zastanów się i odpowiedz na pytania:
- Jak wyglądałyby Twoje rozmowy sprzedażowe, gdybyś dawał z siebie absolutnie wszystko i wkładał całe serce w każdą rozmowę z klientem?
- Czy Twoi klienci są pod wrażeniem Twoich rozmów i sposobu, w jaki z nimi pracujesz? Ale szczerze?
- Skupiając się całkowicie na klientach, co potrzebujesz zmienić, aby podwyższyć standardy Twojej pracy?
Następnie wyznacz jeden nowy standard, jaki wprowadzisz w Twoich rozmowach z klientami, który pomoże Ci osiągnąć cel na wyzwaniu.
[/text_block]
Pamiętaj o BONUSIE: odpowiedz na pytanie dla AKTYWNYCH:
Jaki jeden nowy standard wprowadzisz w Twoich rozmowach i działaniu, aby osiągnąć cel?
” Wolę pisać jako gość „[/text_block]