14-sto Dniowe Wyzwanie Sprzedażowe
Następnie na Wyzwaniu:
[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]BONUS DLA AKTYWNYCH! Utrzymywanie motywacji do sprzedaży. [/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
Kluczem do skutecznej prezentacji jest posiadanie przekonującej odpowiedzi na pytanie „dlaczego mam kupić / nawiązać umowę / zamówić właśnie od Pana?”.
Podczas szkoleń słyszę odpowiedzi takie jak:
– mamy lepszą jakość niż konkurencja
– gwarantujemy obsługę posprzedażową
– mamy doświadczony zespół, który sprosta każdej sytuacji
– mamy najlepsze rozwiązania w niskiej cenie
Przykładowo, niby to atut, że w IKP Szkolenia mamy „doświadczonych trenerów”.
Tylko, że jakich ma mieć konkurencja, niedoświadczonych ??
Pułapka „branżowych banałów”.
Kiedy sprzedajesz długo, wpadasz w rutynę i zaczynasz używać „oczywistych skrótów myślowych”. Tylko, że dla klienta „jakość” jest abstrakcyjnym słowem bez wartości, gorzej, jest to słowo, którego na pewno używa też Twoja konkurencja! Jeśli prezentujesz ofertę językiem „branżowych banałów” naprawdę nie dziw się, że klient „nie przyjmuje argumentów”!
Dlatego musisz dodać dużo więcej konkretu, a najlepiej w ogóle przestać używać
„branżowych banałów”.[/text_block]
Więcej przeczytasz w rozdziale 6 „Prezentacje, które sprzedają za Ciebie” , na stronach 145-160
Jeśli masz książkę, sięgnij do niego koniecznie!
[/text_block]
- Przyjrzyj się Twojej prezentacji oferty i prześledź jej treść.
- Wypisz listę „branżowych banałów” i do każdego z nich dopisz konkretne wyjaśnienie, np. jakość, co oznacza, że …
- Najlepiej wyrzuć „banały” z prezentacji, a zostaw same „konkrety”.
[/text_block]