Warsztaty wzmacniające kulturę ciągłego doskonalenia poprzez feedback, skupiony na 4 etapach cyklu informacji zwrotnej i przepracowaniu najczęstszych barier, czy obaw o reakcję drugiej strony
Szkolenie Przekazywanie i przyjmowanie Feedbacku
Jak budować kulturę feedbacku?
Warsztaty przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnej, oraz radzenia sobie z emocjami i reakcjami na negatywny feedback, czy różnice w opiniach, dedykowany liderom i ich zespołom.
Szkolenie prowadzone przez Licencjonowaną Konsultantkę Mental Toughness (MTQ) i Zintegrowanego Modelu Przywództwa (ILM72), Izę Krejcę- Pawski
Przekazywanie feedbacku jest łatwe tylko w teorii, w praktyce rodzi wiele emocji, czy konfliktów. Przyjmowania feedbacku także trzeba się nauczyć!
Szczególnie gdy druga strona nie zgadza się z otrzymaną informacją zwrotną, lub „nie przyjmuje krytyki” – na szkoleniu zmierzymy się min. z tym wyzwaniem.
Szkolenie ma aktywną, warsztatową formę skupioną na sytuacjach z codziennej pracy managerów i zespołu. Podczas szkolenia przepracujemy zarówno przekazywanie jak i przyjmowanie różnych rodzajów informacji zwrotnej (feedback pozytywny, negatywny, taki,
z którym się nie zgadzamy, lub taki, który jest tylko „częściowo słuszny”).
Tak, aby codzienne przekazywanie sobie informacji zwrotnych stało się sposobem na doskonalenie, a przestało być źródłem personalnych konfliktów.
Celem głównym szkolenia jest zbudowanie świadomości jak cenną wartością jest bieżące przekazywanie feedbacku zarówno w zespole jak i do przełożonych oraz rozwijanie motywacji do stosowania narzędzi feedbacku ułatwiających/ wspierających pokonanie 4 najczęstszych blokad w udzielaniu informacji zwrotnej.
Szkolenie podporządkowane zasadzie: informacja zwrotna jest dla lidera
i zespołów niczym tlen, niezbędna do rozwoju.
Trening dedykowany managerom i ich zespołom, które chcą doskonalić kompetencje w obszarze przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnej zarówno w zespołach, jak i pomiędzy zespołami, w sposób pokazujący feedback nie tylko jako element rozmowy rozwojowej, tylko jako naturalną i codzienną komunikację służącą doskonaleniu i rozwojowi.
Korzyści z udziału dla uczestników
- Przepracowanie 4 etapów cyklu feedbackowego w przekazywaniu informacji zwrotnej w konstruktywny, wartościowy sposób.
- Przepracowanie częstych blokad: obawy przed krytyką, wrażliwości na negatywne informacje, obawy przed reakcją drugiej strony.
- Nabycie narzędzi do skutecznej komunikacji informacji zwrotnej, zarówno pozytywnej jak i negatywnej.
- Faktyczne udzielanie informacji zwrotnej podczas szkolenia.
- Wzrost zaangażowania do budowania kultury feedbacku, jako kluczowego nawyku zespołowego.
- Kształtowanie zachowań sprzyjających koncentracji na ciągłym doskonaleniu poprzez feedback.
Skuteczność tego szkolenia potwierdzają Wasze opinie!
Bardzo ciekawe szkolenie, intensywne, interesujące, angażujące zespół.
„Szkolenie dostosowane do mojej branży. Widać przygotowanie i zaangażowanie w nasze tematy”.
„Dużo przydatnych zasad w pracy kierownika. Zdecydowanie wykorzystam je w pracy zespołowej!”
„Bardzo potrzebne szkolenie w praktyce każdego lidera.
Inspirująco, Konkretnie i Praktycznie!”
„Szkolenie bardzo ciekawe, poruszające kwestie istotne w pracy jako leader. Istotnym dla mnie określnie celów i zespołu, co daje możliwość kontroli i konstruktywnej rozmowy”.
„Szkolenie super, czekam na kolejne!”.
WEJDŹ POZIOM WYŻEJ W OTWARTEJ KOMUNIKACJI W TWOIM ZESPOLE !
Jak przekazywać informacje zwrotne, aby motywowały do działania?
Jak przekazywać feedback, czy krytykę przełożonemu?
Jak rozmawiać z osobami, które reagują emocjonalnie i przyjmują postawę obronną?
Jak odróżnić wytykanie błędów i złośliwe komentarze od konstruktywnej krytyki?
Jak przekazywać negatywny feedback osobom o wyższej wrażliwości?
Jak poradzić sobie z własnymi obawami przed reakcją drugiej strony?
Jak radzić sobie z emocjonalnymi reakcjami, narzekaniem, krytykowaniem i obwinianiem?
Poznasz odpowiedzi na te pytania podczas szkolenia, ponieważ pracujemy na najczęstszych wyzwaniach zespołowych związanych z feedbackiem!
Program szkolenia Przekazywanie i Przyjmowanie Feedbacku
– 1 dzień (ok. 8 godzin)
Moduł 1. Rozwijanie kultury feedbacku ? kluczowe korzyści dla zespołu i pracownika.
-
Case study: ?Wszystko jest dobrze?, czyli dlaczego brak feedbacku szkodzi wszystkim?
-
Szkodliwa informacja zwrotna, czyli jak odróżnić toksyczną ocenę, ?dosadną szczerość? i wytykanie błędów od konstruktywnej informacji zwrotnej?
-
4 najczęstsze bariery w udzielaniu i przyjmowaniu informacji zwrotnej i jak je pokonać?
-
Czym jest kompetencja i co właściwie podlega informacji zwrotnej? Model kompetencyjny.
-
Cykl feedbacku w zespole, czyli czym w praktyce jest ?kultura feedbacku??
-
Warsztaty: udzielnie konstruktywnej informacji.
Efekty modułu: W tym module rozprawimy się z 4 najczęstszymi barierami przed udzielaniem feedbacku pokazując na przykładach ?dobre i złe praktyki?, w tym szczególnie rolę eliminowania ?toksycznej komunikacji?.
Moduł 2. Udzielanie informacji zwrotnej w konstruktywny sposób. Jak to robić właściwie?
-
Dobre praktyki. Jak prowadzić rozmowy oceniające pracę, aby pełniły rolę motywacyjną?
-
Plan rozmowy od A do Z. Analizujemy przykładowy scenariusz rozmowy.
-
Udzielanie negatywnej informacji zwrotnej: dlaczego jest niezbędne do rozwoju?
-
Jak to powiedzieć? Konstruktywna krytyka w 2 modelach feedbackowych.
-
Warsztaty: udzielamy informacji zwrotnej stosując wybrane modele komunikatów.
-
Warsztaty: ćwiczymy przygotowanie do rozmów: ocenę pracy i plan rozmowy.
Efekty modułu: Ten moduł pozwoli uczestnikom uświadomić sobie kluczową rolę zarówno pozytywnej jak i negatywnej informacji zwrotnej oraz wypracować komunikaty ich przekazywania w konstruktywny, rozwojowy sposób.
Moduł 3. Przyjmowanie informacji zwrotnej. Jak pokonać najczęstsze bariery i obawy?
-
4 fazy oporu przed krytyką. Dlaczego negatywna informacja zwrotna rodzi tyle emocji?
-
?Nie lubię krytyki?. Jak poradzić sobie z emocjami, gdy otrzymujemy negatywny feedback?
-
?To nie fair? Jak reagować, gdy nie zgadzasz się z informacją zwrotną? Przykłady reakcji.
-
Co zrobić, gdy druga strona reaguje emocjonalnie lub przyjmuje postawę obronną?
-
?Obawiam się reakcji drugiej strony?. Jak poradzić sobie z napięciem w rozmowach?
-
Ćwiczenia: feedback częściowo słuszny, czyli jak dyskutować o różnicach w opiniach?
-
Ćwiczenia: feedback, z którym się nie zgadzasz i jak o nim rozmawiać?
-
Ćwiczenia: radzenie sobie z emocjami w otrzymywaniu feedbacku, własnymi i rozmówcy.
Efekty modułu: uczestnicy nauczą się radzić sobie z przyjmowaniem informacji zwrotnej oraz możliwymi obawami i emocjami zarówno swoimi, jak i drugiej strony.
Moduł 4. Trening udzielania feedbacku na szkoleniu: w zespole, pracownikom i przełożonym. Część treningowa, podczas której prowadzimy serię rozmów tak, aby oswoić się z feedbackiem w konstruktywny sposób w formie gry szkoleniowej.
-
Gra szkoleniowa ?Informacja zwrotna? ? czyli jak w praktyce przekazywać i przyjmować informację zwrotną?
-
Trening rozwojowej informacji zwrotnej.
-
Trening negatywnej informacji zwrotnej i przekazywania konstruktywnej krytyki.
-
Trening udzielania feedbacku współpracownikom np. w innym zespole.
-
Trening przyjmowania feedbacku i radzenia sobie z emocjami swoimi i rozmówcy.
Efekty modułu: uczestnicy przećwiczą udzielanie informacji zwrotnej w praktyce, dzięki czemu doświadczą i oswoją się z różnymi wersjami feedbacku.
Moduł 5. Plan działań po szkoleniu – jak przenieść nowe umiejętności do codziennej pracy?
-
Tworzymy plan działania po szkoleniu i ustalamy cele rozwojowe.
-
Plan działania: Zasady, jakie wprowadzę w mojej pracy lidera zespołu.
Efekty modułu: uczestnicy zaplanują zmiany do wprowadzenia po szkoleniu, dzięki czemu wykorzystają efekty szkolenia w codziennej pracy.
Copyright ? Izabela Krejca-Pawski. Wszelkie prawa do programu szkolenia zastrzeżone.
Szkolenie poprowadzi Was
POZIOM WYŻEJ!
Metody pracy podczas szkolenia:
- 50% szkolenia stanowi trening i warsztaty umiejętności przekazywania i przyjmowania feedbacku w formie pracy z analizą najczęstszych sytuacji z codziennej pracy.
- 25% dyskusje w celu wymiany doświadczeń.
- 25% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia.
Trener prowadzi szkolenie metodami nauczania dorosłych takimi jak:
- Analiza przypadków w formie nagrania rozmowy.
- Nagrywanie i odsłuchiwanie rozmów uczestników.
- Praca warsztatowe i zespołowe wypracowywanie rozwiązań.
- Burza mózgów i dyskusja moderowana.
- Uzupełnione o mini-wykłady tam, gdzie jest to niezbędne.
Zapytaj o szkolenie z komunikacji dla Twojego zespołu
Powyższy program jest wstępną propozycją – za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych rozmów z zespołem i managerami
Szkolenie prowadzi
Iza Krejca-Pawski
Moi klienci umawiają 8 spotkań na 11 telefonów, podnoszą sprzedaż o 30% i odzyskują kontrolę nad swoim czasem. Moją misją jest sprawienie, żeby wszystkie osoby, które sprzedają i zarządzają zespołami osiągały podobne wyniki.
Stworzyłam to szkolenie ponieważ wiem, jak ważne dla każdego lidera jest skuteczne zarządzanie zespołem. Od tego zależy często sukces działu, a nawet firmy! Równocześnie wiem, że wielu liderów mierzy się z problemem utrzymywania zaangażowania w zespole, w sytuacji, gdzie na co dzień zmagamy się presją czasu, wymagającymi zadaniami i nieustannymi zmianami.
Jako trener odsłuchałam ponad 2900 rozmów sprzedażowych handlowców, konsultantów, doradców i telemarketerów z wielu branż. Podczas szkoleń, warsztatów i coachingów „on the job” pomagałam setkom uczestników poprawiać skuteczność rozmów. Sama sprzedawałam przez telefon i umawiałam spotkania na długo, zanim zostałam trenerem sprzedaży. Ponieważ wiem, co działa w praktyce, po moich szkoleniach od razu podnosisz wyniki!
Certyfikowany trener, ekspert i praktyk biznesu, szkolący managerów, zespoły sprzedaży i obsługi klienta. Licencjonowany Konsultant Odporności Psychicznej (Mental Toughness MTQ48) oraz Zintegrowanego Modelu Przywództwa ILM72.
Szefowa firmy IKP Szkolenia.
Jako trener od 10 lat zwiększa wyniki i poprawia jakość pracy szkolonych osób, pomagając zespołom wejść POZIOM WYŻEJ.
jestem też autorką:
książki, ebooki i planery
Sięgnij po moje praktyczne i świetnie napisane książki i ebooki, które pomogły już ponad 15000 czytelników podnosić skuteczność!
ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE:
Napisz na sklep@izakrejcapawski.pl
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65
Iza Krejca-Pawski
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80
ZAMÓW SZKOLENIE DLA TWOJEGO ZESPOŁU !
Zapisz temat, ilość osób, miejsce, termin, a my przygotujemy ofertę szkolenia.
Jesteśmy też dostępni pod telefonem
606 44 57 65 lub emailem biuro@ikpszkolenia.pl