SZKOLENIE SPRZEDAŻOWE Z IZĄ KREJCĄ – PAWSKI

Skuteczne Spotkania

Trening dla osób, które sprzedają prowadząc spotkania handlowe z klientami
i chcą wejść Poziom Wyżej, aby działać jeszcze skuteczniej!

Prowadzone przez autorkę cenionych książek i ebooków sprzedażowych

Najważniejsze szkolenie sprzedażowe, jeśli sprzedajesz podczas spotkań!

Szkolenie Skuteczne Spotkania 

Szkolenie prowadzi autorka książki „Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki” Iza Krejca-Pawski

Podczas szkolenia poznasz mój autorski model Empatycznej Sprzedaży Eksperckiej©, dedykowany specyfice i wyzwaniom prowadzenia spotkań handlowych.
Pozwoli Ci on wyróżnić się w oczach klienta tak, aby inne oferty stały się jedynie tłem. 

Szkolenie realizowanie w formule treningu skoncentrowanego tylko i wyłącznie prowadzeniu skutecznych spotkań i finalizacji sprzedaży. Szkolenie skupione jest na poprawie obecnych rozmów i wypracowywaniu skuteczniejszej strategii.

Głównym celem warsztatów jest podniesienie skuteczności prezentacji oferty            i pozyskania klienta poprzez trening umiejętności i opracowanie udoskonalonego planu spotkania dopasowanego do specyfiki i wymagań potencjalnych klientów.

Narzędzia, jakie wypracujemy:

  • Plan spotkania od A do Z, który pozwala zakończyć je sprzedażą, bez konieczności robienia wielu follow’upów.
  • Ocenianie szansy sprzedaży i kryteriów wyboru oferty.
  • Pytania badające potrzeby klientów, aby tworzyć jeszcze lepsze prezentacje oferty i skutecznie finalizować sprzedaż.
  • Szybkie ocenianie “szansy sprzedaży”, ”sprzedające prezentacje” w języku korzyści i wartości oferty.
  • Scenariusze finalizacji i reagowania na obiekcje klientów.
  • Umiejętność angażowania klienta w aktywny udział w spotkaniu.
  • Zwiększenie skuteczności sprzedaży droższych rozwiązań.
  • Podniesienie skuteczności spotkań dzięki opracowaniu planu spotkania sprzedażowego, w tym przygotowania na częste obiekcje i chęć odwlekania decyzji, czy porównywania ofert.
  • Określenie skutecznych i nieskutecznych obszarów do zmiany w obecnie prowadzonych spotkaniach.
  • Sprawianie, że oferta znacząco wyróżnia się w oczach klienta.

Zapytaj o szkolenie dla Twojego zespołu

Udział w szkoleniu pozwoli Ci skutecznie sprzedawać podczas spotkań, bez konieczności robienia wielu follow-up’ów.  Model Empatycznej Sprzedaży Eksperckiej©, pozwoli Ci stać się w oczach klienta osobą, która najlepiej na rynku rozumie jego problemy, potrzeby i wyzwania.

Brak relacji lub konieczność pozyskania klienta „od konkurencji” przestanie być barierą, a stanie się szansą, którą Ty i Twój zespół wykorzystacie prowadząc spotkania zakończone sukcesem!

Szkolenie stworzone z myślą o handlowcach, specjalistach ds. sprzedaży, doradcach klientów, kierownikach i managerach sprzedaży, którzy mają już doświadczenie i osiągają wyniki, ale chcą być jeszcze skuteczniejsi, i chcą znacząco udoskonalić umiejętności prowadzenia skutecznych spotkań.

Poznaj historie sukcesów uczestników moich szkoleń

„Najlepsze szkolenie sprzedażowe, jakie mieliśmy. Świetnie przygotowane i poprowadzone a na pierwsze efekty nie musieliśmy długo czekać. Polecam tym, którzy chcą się rozwijać w strukturach sprzedażowych. „

Aneta Ilkiewicz-Krawczyk

Rada Nadzorcza

„Moim największym sukcesem po szkoleniu jest to iż potrafię bez jakichkolwiek obaw złapać za telefon, zadzwonić i z satysfakcją „omijać” obiekcje które kiedyś sprawiały mi wiele problemów.

Wynikiem tego jest umawianie 3 / 5 spotkań z architektami z którymi wcześniej nie miałem styczności.

Daniel Jasik

przedstawiciel handlowy, branża budowlana

„Bezpośrednio po szkoleniu zespół podniósł skuteczność umawiania spotkań o 70%,
a działań sprzedażowych o 90%.

Wprowadzenie strategii poznanych na szkoleniu zdecydowanie podniosło skuteczność zespołu sprzedażowego”

Ewelina Tomaszewska

Kierownik działu sprzedaży, branża nieruchomości

Ty też możesz osiągać takie wyniki!

Przyjdź na szkolenie stworzone z myślą o wyzwaniach typowych dla doświadczonych zespołów.

Jak zacząć rozmowę? Jak prowadzić spotkanie stacjonarne, a jak online?
Jak poprowadzić spotkanie, aby zakończyć je sprzedażą?

Jak ocenić faktyczną szansę sprzedaży i budżet klienta? Co powiedzieć, aby klient chciał Cię posłuchać?
Jak prezentować ofertę, aby znacząco wyróżnić się od konkurencji?
Jak skutecznie pokonać każdą obiekcję, aby móc jak najczęściej finalizować sprzedaż na spotkaniu?

NA TE PYTANIA OPOWIADA TO SZKOLENIE!
Przeczytaj szczegółowy program szkolenia i sprawdź, czego dokładnie się nauczysz:

Program szkolenia: Skuteczne Spotkania – 1 dzień (8 x 45 min)

Moduł 1. Przepis na sukces: Skuteczne Spotkania – angażowanie klientów do podjęcia decyzji.
– Plan skutecznego spotkania od A do Z – tworzymy strategię według modelu ESE©.
– Jak budować relacje w biznesie i sprzedaży, aby przynosiły finalizację sprzedaży po spotkaniach?
– Jak prezentować ofertę na spotkaniu, aby klient chciał z niej skorzystać? Model Empatycznej Sprzedaży Eksperckiej© podczas spotkań. 6 elementów idealnej prezentacji handlowej.
– Najczęstsze błędy na spotkaniach, które sabotują wyższe wyniki i lepszą sprzedaż.
Analiza – Nasze obecne praktyki: co robimy dobrze, a co warto poprawić?

Efekty modułu: uczestnicy uświadomią sobie co obniża skuteczność ich spotkań oraz dokonają analizy swoich własnych rozmów pod kątem tego, co należy poprawić.

Moduł 2. Mocna prezentacja oferty – jak pokazać wartość oferty, aby wzbudzić potrzebę?
– Dlaczego firmy i klienci odwlekają decyzje, choć początkowo wydawali się „być na tak”?
– Jak badać potrzeby klientów, aby zwiększać marżę? 4 kryteria „szansy sprzedaży”.
Ćwiczenia: Strategiczne pytania sprzedażowe – układamy „ścieżki pytań”.
Ćwiczenia: Sprzedające prezentacje: jak prezentować ofertę, aby przekonać do współpracy?
Warsztaty sprzedażowe: testujemy i ćwiczymy nowe techniki prezentacji sprzedażowej

Efekty modułu: uczestnicy rozwiną umiejętność sprzedaży wartości dla klienta tak, aby proponować droższe rozwiązania i lepiej rozpoznawać faktyczne możliwości zakupowe klienta podczas spotkania.

Moduł 3. Jak pokonać częste obiekcje klientów, aby „nie spalić” spotkania i przyszłych relacji?
– Psychologia obiekcji w sprzedaży, czyli co koniecznie trzeba wiedzieć o reakcjach klientów.
– Pokonywanie obiekcji i zastrzeżeń klientów: 3 sprawdzone sposoby reagowania na spotkaniach.
Warsztaty: Pokonywanie obiekcji i zastrzeżeń klientów: „musimy to przemyśleć”, „wystarczy nam to, co mamy”, „nie mamy budżetu na więcej”, „to nie jest dobry moment”, „chcemy porównać oferty”, „konkurencja ma taniej”, „to jest za drogie”, „u nas procesy decyzyjne trwają”, ”to nie ja podejmuję decyzję”, „mamy już dobrą firmę” itp.
Ćwiczenia: ćwiczymy reakcje na najczęstsze obiekcje klientów przed decyzją.

Efekty modułu: uczestnicy nauczą się skutecznych sposobów pracy z obiekcjami, które są punktem wyjścia do zamykania sprzedaży i przećwiczą reagowanie z zastosowaniem 3 sprawdzonych metod.

Moduł 4. Zamykanie sprzedaży z obiekcji i zapobieganie odwlekaniu decyzji o współpracy.
– Jakie warunki trzeba spełnić, aby móc dynamicznie finalizować sprzedaż w B2B?
– Najczęściej popełnianie błędy, które sabotują skuteczną finalizację i „rozwlekają” sprzedaż.
– Zamykanie sprzedaży z obiekcji – jak pomimo obiekcji skutecznie finalizować rozmowy?
– Strategia 1: Zamykanie sprzedaży, gdy klient negocjuje warunki i oczekuje rabatów.
– Strategia 2: Zamykanie sprzedaży z obiekcji – jak pomimo obiekcji doprowadzić do finalizacji?
Ćwiczenia: tworzymy reakcje zastosowaniem poznanych technik zamykania sprzedaży.

Efekty modułu: uczestnicy nauczą się jak finalizować rozmowy i zapobiegać sprzedaży tylko w oparciu o najniższą cenę, a także nauczą się zamykania sprzedaży z obiekcji jeszcze podczas spotkań.

Moduł 5. Warsztaty rozmów sprzedażowych na spotkaniu z klientem. Praktyczne podsumowanie szkolenia, przygotowujące do dalszego samodzielnego działania.
– Warsztaty prowadzenia spotkań: symulacja prowadzenia spotkań.
– Trening w formie scenek: ćwiczmy plan prezentacji na spotkaniu.
– Trening reagowania na obiekcje klientów i finalizację według wypracowanych scenariuszy.
– Podsumowanie szkolenia: Plan działania po szkoleniu i podsumowanie kluczowych zasad i strategii.

Efekty modułu: uczestnicy przećwiczą scenariusz prowadzenia spotkań, dzięki sprawdzonym strategiom angażującej prezentacji oferty, jakie wypracowali podczas szkolenia.

Copyright © by Izabela Krejca – Pawski. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Szkolenie poprowadzi Was
POZIOM WYŻEJ! 

Metody pracy podczas szkolenia:

  • 40% szkolenia stanowią warsztaty umiejętności prowadzenia spotkań i analiza case study z prawdziwych spotkań z klientami.
  • 30% dyskusje z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń.
  • 30% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia.

Trener prowadzi szkolenie metodami nauczania dorosłych takimi jak:

  • Analiza przypadków w formie case study.
  • Omawianie sytuacji uczestników.
  • Praca warsztatowe i zespołowe wypracowywanie rozwiązań.
  • Burza mózgów i dyskusja moderowana.
  • Uzupełnione o mini-wykłady tam, gdzie jest to niezbędne.

Zapytaj o szkolenie dla Twojego zespołu

Powyższy program jest wstępną propozycją  – za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych rozmów z klientami

Szkolenie prowadzi

Iza Krejca-Pawski

Moi klienci umawiają 8 spotkań na 11 telefonów, podnoszą sprzedaż o 30% i odzyskują kontrolę nad swoim czasem. Moją misją jest sprawienie, żeby wszystkie osoby, które sprzedają i zarządzają zespołami osiągały podobne wyniki.

Stworzyłam to szkolenie ponieważ wiem, jak ważne dla wyników sprzedażowych jest skuteczne prowadzenie spotkań. Równocześnie wiem, że wiele osób ma problem z finalizacją spotkań, ponieważ stosuje stare, nieskuteczne już dziś metody.

Jako trener odsłuchałam ponad 2900 rozmów sprzedażowych handlowców, konsultantów, doradców i telemarketerów z wielu branż. Podczas szkoleń, warsztatów i coachingów „on the job” pomagałam setkom uczestników poprawiać skuteczność rozmów. Sama sprzedawałam przez telefon i umawiałam spotkania na długo, zanim zostałam trenerem sprzedaży. Ponieważ wiem, co działa w praktyce, po moich szkoleniach od razu podnosisz wyniki!

Certyfikowany trener, ekspert i praktyk biznesu, szkolący zespoły sprzedaży i obsługi klienta. Licencjonowany Konsultant Odporności Psychicznej (Mental Toughness MTQ48) oraz Zintegrowanego Modelu Przywództwa ILM72. Szefowa firmy IKP Szkolenia.

Jako trener od 9 lat zwiększa wyniki i poprawia jakość pracy szkolonych osób, pomagając zespołom wejść POZIOM WYŻEJ.

jestem też autorką:

książki, ebooki i planery

Sięgnij po moje praktyczne i świetnie napisane książki i ebooki,  które pomogły już ponad 15000 czytelników podnosić skuteczność!

Rewelacyjnie napisana książka o praktycznych metodach skutecznej sprzedaży. Otwiera umysł, poszerza horyzonty.”

Monika Kołakowska, handlowiec

Książka

Ebook

Planer

Ebook

Planer

Ebook

Ebook

900 osób rocznie przechodzi nasze szkolenia

Szkoliłam i wspierałam know how zespoły i kadrę managerską firm takich, jak:

Jest też autorką ponad 50 merytorycznych artykułów oraz wypowiedzi eksperckich publikowanych w:

Opinie uczestników potwierdzają skuteczność szkoleń!

„Mam wrażenie że tego mi było trzeba. Atutem, przede wszystkim jest sposób podejścia do klienta”.

„Inspirująco, konkretnie, praktycznie”.

„Bardzo profesjonalne, trener dobrze przygotowany do specyfiki pracy i działalności firmy, szkolenie sprawnie poprowadzone, bardzo rzetelne”.

„Szkolenie o charakterze dynamicznym z dużą ilością elementów praktycznych, przydatnych na przyszłość.”

„Bardzo treściwe i rzeczowe szkolenie”

Opinie uczestników

„Nie było spania, był poligon!”

„Skorzystam z uwag trenera dot. rozmów z klientami, schematu rozmów”.

„Szkolenie pokazało nam ile błędów robiliśmy podczas rozmów z klientami”.

„Fajne szkolenie motywujące do sukcesu i sprzedaży”.

„Ciekawe ćwiczenia i termin 30 dni po szkoleniu, który niejako zmusi nas do działania
i nie pozwoli osiąść na laurach”.

Opinie uczestników

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE:
Napisz na sklep@izakrejcapawski.pl

Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65

Iza Krejca-Pawski
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80

 

ZAMÓW SZKOLENIE DLA TWOJEGO ZESPOŁU !

Zapisz temat, ilość osób, miejsce, termin, a my przygotujemy ofertę szkolenia.

Jesteśmy też dostępni pod telefonem
606 44 57 65 lub emailem biuro@ikpszkolenia.pl

Napisz do nas o szkolenie