Szkolenie otwarte 9-10 grudnia 2024 r.
Przywództwo i Zarządzanie Zespołem w JST
Szkolenie: Efektywne rozmowy kierownicze z zespołem i pracownikami
dedykowane JST i Administracji Publicznej
Warsztaty przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnej, oraz radzenia sobie z emocjami i reakcjami na negatywny feedback, czy różnice w opiniach, dedykowany kierownikom i ich zespołom.
Szkolenie prowadzone przez Licencjonowaną Konsultantkę Mental Toughness (MTQ) i Zintegrowanego Modelu Przywództwa (ILM72), Izę Krejcę- Pawski
Celem głównym szkolenia jest zbudowanie świadomości jak cenną wartością jest prowadzenie kierowniczych rozmów w zespole i z pracownikami oraz rozwijanie motywacji do stosowania narzędzi feedbacku ułatwiających/ wspierających pokonanie 4 najczęstszych blokad w udzielaniu informacji zwrotnej.
Szkolenie podporządkowane zasadzie: informacja zwrotna jest dla kierowników
i zespołów niczym tlen, niezbędna do rozwoju.
Trening dedykowany kierownikom, którzy chcą doskonalić kompetencje w obszarze przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnej zarówno w zespołach, jak i pomiędzy zespołami, w sposób pokazujący konstruktywną komunikację jako naturalne i codzienne narzędzie służącą doskonaleniu i rozwojowi.
Korzyści z udziału dla uczestników
– Przepracowanie 4 etapów cyklu rozmowy managerskiej w przekazywaniu informacji zwrotnej w konstruktywny, wartościowy sposób.
– Przepracowanie częstych blokad: obawy przed krytyką, wrażliwości na negatywne informacje, obawy przed reakcją drugiej strony.
– Nabycie narzędzi do skutecznej komunikacji informacji zwrotnej, zarówno pozytywnej jak i negatywnej.
– Faktyczne udzielanie informacji zwrotnej podczas szkolenia.
– Wzrost zaangażowania do budowania kultury otwartej komunikacji, jako kluczowego nawyku zespołowego.
W 2 dni szkolenia przepracujemy kluczowe narzędzia efektywnej komunikacji kierowniczej.
Szkolenie dedykowane jest szczególnie kadrze kierowniczej JST
Prowadzenie rozmów kierowniczych z zespołem lub pracownikami nie zawsze jest łatwe. Szczególnie gdy druga strona nie zgadza się z otrzymaną informacją zwrotną, lub „nie przyjmuje krytyki” – na szkoleniu zmierzymy się min. z tym wyzwaniem.
Szkolenie ma aktywną, warsztatową formę skupioną na sytuacjach z codziennej pracy managerów i zespołu. Podczas szkolenia przepracujemy zarówno przekazywanie jak i przyjmowanie różnych rodzajów informacji zwrotnej (feedback pozytywny, negatywny, taki,
z którym się nie zgadzamy, lub taki, który jest tylko „częściowo słuszny”).
Tak, aby codzienne przekazywanie sobie informacji zwrotnych stało się sposobem na doskonalenie, a przestało być źródłem personalnych konfliktów.
Skuteczność tego szkolenia potwierdzają Wasze opinie!
Bardzo ciekawe szkolenie, intensywne, interesujące, angażujące zespół.
„Szkolenie dostosowane do mojej branży. Widać przygotowanie i zaangażowanie w nasze tematy”.
„Dużo przydatnych zasad w pracy kierownika. Zdecydowanie wykorzystam je w pracy zespołowej!”
„Bardzo potrzebne szkolenie w praktyce każdego lidera.
Inspirująco, Konkretnie i Praktycznie!”
„Szkolenie bardzo ciekawe, poruszające kwestie istotne w pracy jako leader. Istotnym dla mnie określnie celów i zespołu, co daje możliwość kontroli i konstruktywnej rozmowy”.
„Szkolenie super, czekam na kolejne!”.
WEJDŹ POZIOM WYŻEJ W SKUTECZNOŚCI PRZYWÓDCZEJ UCZESTNICZĄC W SZKOLENIU
Przeczytaj szczegółowy program szkolenia i sprawdź, czego dokładnie się nauczysz:
PROGRAM SZKOLENIA OTWARTEGO 9-10.12.2024 R.
Moduł 1. Efektywna komunikacja w zarządzaniu – kluczowe korzyści dla kierownika, zespołu i pracownika.
– 4 najczęstsze bariery w udzielaniu i przyjmowaniu informacji zwrotnej i jak je pokonać?
– Szkodliwa informacja zwrotna, czyli jak odróżnić toksyczną ocenę, „dosadną szczerość” i wytykanie błędów od konstruktywnej informacji zwrotnej?
– Czym jest kompetencja i co właściwie podlega informacji zwrotnej? Model WUP (Wiedza – Umiejętności – Postawa).
– Cykl rozmowy kierowniczej w urzędzie i zespole, czyli czym w praktyce jest „otwarta komuniakcja”?
– Warsztaty: udzielnie konstruktywnej informacji w modelu Wiedza – Umiejętności – Postawa.
Efekty modułu: W tym module rozprawimy się z 4 najczęstszymi barierami przed udzielaniem feedbacku pokazując na przykładach „dobre i złe praktyki”, w tym szczególnie rolę eliminowania szkodliwej komunikacji.
Moduł 2. Udzielanie informacji zwrotnej w konstruktywny sposób. Jak to robić właściwie?
– Dobre praktyki. Jak prowadzić rozmowy oceniające pracę, aby pełniły rolę motywacyjną?
– Plan rozmowy od A do Z. Analizujemy przykładowy scenariusz rozmowy.
– Udzielanie negatywnej informacji zwrotnej: dlaczego jest niezbędne do rozwoju?
– Jak to powiedzieć? Konstruktywna krytyka w modelu feedback i feedforward.
– Warsztaty: udzielamy informacji zwrotnej stosując wybrane modele komunikatów.
– Warsztaty: ćwiczymy przygotowanie do rozmów: omawianie efektów pracy i plan rozmowy.
Efekty modułu: Ten moduł pozwoli uczestnikom uświadomić sobie kluczową rolę zarówno pozytywnej jak i negatywnej informacji zwrotnej oraz wypracować komunikaty ich przekazywania w konstruktywny, rozwojowy sposób.
Moduł 3. Przyjmowanie informacji zwrotnej. Jak pokonać najczęstsze bariery i obawy?
– 4 fazy oporu przed krytyką. Dlaczego negatywna informacja zwrotna rodzi tyle emocji?
– „Nie lubię krytyki”. Jak poradzić sobie z emocjami, gdy otrzymujemy negatywny feedback?
– „To nie fair” Jak reagować, gdy nie zgadzasz się z informacją zwrotną? Przykłady reakcji.
– Co zrobić, gdy druga strona reaguje emocjonalnie lub przyjmuje postawę obronną?
– „Obawiam się reakcji drugiej strony”. Jak poradzić sobie z napięciem w rozmowach?
– Ćwiczenia: feedback częściowo słuszny, czyli jak dyskutować o różnicach w opiniach?
– Ćwiczenia: feedback, z którym się nie zgadzasz i jak o nim rozmawiać?
– Ćwiczenia: radzenie sobie z emocjami w otrzymywaniu feedbacku, własnymi i rozmówcy.
Efekty modułu: uczestnicy nauczą się radzić sobie z przyjmowaniem informacji zwrotnej oraz możliwymi obawami i emocjami zarówno swoimi, jak i drugiej strony.
Moduł 4. Trening prowadzenia efektywnych rozmów kierowniczych na szkoleniu: w zespole i z pracownikami.
Część treningowa, podczas której prowadzimy serię scenek i rozmów tak, aby prowadzić pełny cykl rozmowy kierowniczej w konstruktywny sposób w formie gry szkoleniowej.
– Gra szkoleniowa „Rozmowy managerskie” – czyli jak w praktyce przekazywać i przyjmować feedback?
– Trening rozwojowej informacji zwrotnej.
– Trening negatywnej informacji zwrotnej.
– Trening udzielania feedbacku przełożonym.
– Trening przyjmowania feedbacku i radzenia sobie z emocjami.
Efekty modułu: uczestnicy przećwiczą udzielanie informacji zwrotnej w praktyce, dzięki czemu doświadczą i oswoją się z różnymi wersjami feedbacku.
Moduł 5. Plan działań po szkoleniu – jak przenieść nowe umiejętności do codziennej pracy?
– Tworzymy plan działania po szkoleniu i ustalamy cele rozwojowe.
– Plan działania: Zasady, jakie wprowadzę w mojej pracy kierownika zespołu w JST.
Efekty modułu: uczestnicy zaplanują zmiany do wprowadzenia po szkoleniu, dzięki czemu wykorzystają efekty szkolenia w codziennej pracy.
Moduł 6. Indywidualne konsultacje dla uczestników szkolenia podczas drugiego dnia.
– Indywidualne rozmowy z trenerem i odpowiedzi na pytania uczestników.
– Indywidualne wskazówki dla uczestników dotyczące ich wyzwań i potrzeb.
Efekty modułu: uczestnicy przepracują indywidualnie kluczowe kwestie dotyczące efektywnego przywództwa i zarządzania zespołem w JST.
Szkolenie poprowadzi Was
POZIOM WYŻEJ!
Metody pracy podczas szkolenia:
50% szkolenia stanowi trening i warsztaty umiejętności zarządzania zespołem w formie pracy z analizą najczęstszych sytuacji z codziennej pracy na szkoleniu.
25% dyskusje z liderem w celu wymiany doświadczeń.
25% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia.
Trener prowadzi szkolenie metodami takimi jak:
– Analiza w formie ćwiczenia rozmów z zespołem podczas szkolenia.
– Symulacje i odgrywanie ról w formie scenek.
– Analiza studium przypadków.
– Warsztaty i ćwiczenia technik rozmów z pracownikami.
– Burza mózgów i metody kreatywne.
– Uzupełnione o mini-wykłady tam, gdzie jest to niezbędne.
Zgłoś udział w szkoleniu otwartym!
Uzupełnij formularz zgłoszeniowy na szkolenie
Szkolenie otwarte 9-10 grudnia 2024r.
Standardowe zgłoszenie 1 osoby: 1300 zł
Zgłoszenie uczestnictwa do 20 listopada: promocja 830 zł/ os
(ilość miejsc w promocji ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń)
Cena szkolenia zawiera: całodniową przerwę kawową oraz lunch w 1 dniu szkolenia, konsultacje w 2 dniu szkolenia, drukowane materiały dla uczestników oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Miejsce szkolenia: Olsztyn (szczegóły organizacyjne, miejsce i harmonogram szkolenia przesyłamy uczestnikom po dokonaniu zgłoszenia)
Kliknij w poniższy przycisk, aby otrzymać formularz zgłoszenia lub napisz do nas na biuro@ikpszkolenia.pl lub zadzwoń do nas na 606 445 765
900 osób rocznie przechodzi szkolenia pod okiem Izy
Szkoliła i wspierała know how zespoły i kadrę managerską firm takich, jak:
Jest też autorką ponad 50 merytorycznych artykułów oraz wypowiedzi eksperckich publikowanych w:
Zainwestuj w Waszą skuteczność i wzmocnij Twój zespół korzystając ze sprawdzonych managerskich narzędzi oraz konkretnych przykładów, stworzone
z myślą o wyzwaniach, jakich kierownicy w JST i doświadczają na co dzień!
ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE:
Napisz na sklep@izakrejcapawski.pl
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65
Iza Krejca-Pawski
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80
ZAMÓW SZKOLENIE DLA TWOJEGO ZESPOŁU !
Zapisz temat, ilość osób, miejsce, termin,
a my przygotujemy ofertę szkolenia.
Jesteśmy też dostępni pod telefonem
606 44 57 65 lub emailem biuro@ikpszkolenia.pl