Masz pytania? Zadzwoń 606445765 lub napisz biuro@ikpszkolenia.pl

Szkolenie otwarte 9-10 grudnia 2024 r.

Przywództwo i Zarządzanie Zespołem w JST

Szkolenie: Efektywne rozmowy kierownicze z zespołem i pracownikami
dedykowane JST i Administracji Publicznej

Warsztaty przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnej, oraz radzenia sobie z emocjami i reakcjami na negatywny feedback, czy różnice w opiniach, dedykowany kierownikom i ich zespołom.

Szkolenie prowadzone przez Licencjonowaną Konsultantkę Mental Toughness (MTQ) i Zintegrowanego Modelu Przywództwa (ILM72), Izę Krejcę- Pawski

Szkolenie Umawianie Spotkań Cold Calling

Celem głównym szkolenia jest zbudowanie świadomości jak cenną wartością jest prowadzenie kierowniczych rozmów w zespole i z pracownikami  oraz rozwijanie motywacji do stosowania narzędzi feedbacku ułatwiających/ wspierających pokonanie 4 najczęstszych blokad w udzielaniu informacji zwrotnej.

Szkolenie podporządkowane zasadzie: informacja zwrotna jest dla kierowników
i zespołów niczym tlen, niezbędna do rozwoju.

Trening dedykowany kierownikom, którzy chcą doskonalić kompetencje w obszarze przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnej zarówno w zespołach, jak i pomiędzy zespołami, w sposób pokazujący konstruktywną komunikację jako naturalne i codzienne narzędzie służącą doskonaleniu i rozwojowi.

Korzyści z udziału dla uczestników

– Przepracowanie 4 etapów cyklu rozmowy managerskiej w przekazywaniu informacji zwrotnej w konstruktywny, wartościowy sposób.
– Przepracowanie częstych blokad: obawy przed krytyką, wrażliwości na negatywne informacje, obawy przed reakcją drugiej strony.
– Nabycie narzędzi do skutecznej komunikacji informacji zwrotnej, zarówno pozytywnej jak i negatywnej.
– Faktyczne udzielanie informacji zwrotnej podczas szkolenia.
– Wzrost zaangażowania do budowania kultury otwartej komunikacji, jako kluczowego nawyku zespołowego.

W 2 dni szkolenia przepracujemy kluczowe narzędzia efektywnej komunikacji kierowniczej.

Szkolenie dedykowane jest szczególnie kadrze kierowniczej JST

Prowadzenie rozmów kierowniczych z zespołem lub pracownikami nie zawsze jest łatwe. Szczególnie gdy druga strona nie zgadza się z otrzymaną informacją zwrotną, lub „nie przyjmuje krytyki” – na szkoleniu zmierzymy się min. z tym wyzwaniem.

Szkolenie ma aktywną, warsztatową formę skupioną na sytuacjach z codziennej pracy managerów i zespołu. Podczas szkolenia przepracujemy zarówno przekazywanie jak i przyjmowanie różnych rodzajów informacji zwrotnej (feedback pozytywny, negatywny, taki,
z którym się nie zgadzamy, lub taki, który jest tylko „częściowo słuszny”).

Tak, aby codzienne przekazywanie sobie informacji zwrotnych stało się sposobem na doskonalenie, a przestało być źródłem personalnych konfliktów.

Skuteczność tego szkolenia potwierdzają Wasze opinie!

Bardzo ciekawe szkolenie, intensywne, interesujące, angażujące zespół.

Anna

uczestniczka szkolenia

„Szkolenie dostosowane do mojej branży. Widać przygotowanie i zaangażowanie w nasze tematy”.

Anna

uczestniczka szkolenia

„Dużo przydatnych zasad w pracy kierownika. Zdecydowanie wykorzystam je w pracy zespołowej!”

Piotr

uczestnik szkolenia

„Bardzo potrzebne szkolenie w praktyce każdego lidera.
Inspirująco, Konkretnie i Praktycznie!”

Tomek

uczestnik szkolenia

„Szkolenie bardzo ciekawe, poruszające kwestie istotne w pracy jako leader. Istotnym dla mnie określnie celów i zespołu, co daje możliwość kontroli i konstruktywnej rozmowy”.

Wiola

uczestniczka szkolenia

„Szkolenie super, czekam na kolejne!”.

Beata

uczestniczka szkolenia

WEJDŹ POZIOM WYŻEJ W SKUTECZNOŚCI PRZYWÓDCZEJ UCZESTNICZĄC W SZKOLENIU

Przeczytaj szczegółowy program szkolenia i sprawdź, czego dokładnie się nauczysz:

Szkolenie poprowadzi Was
POZIOM WYŻEJ! 

Metody pracy podczas szkolenia:

50% szkolenia stanowi trening i warsztaty umiejętności zarządzania zespołem w formie pracy z analizą najczęstszych sytuacji z codziennej pracy na szkoleniu.
25% dyskusje z liderem w celu wymiany doświadczeń.
25% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia.

Trener prowadzi szkolenie metodami takimi jak:
– Analiza w formie ćwiczenia rozmów z zespołem podczas szkolenia.
– Symulacje i odgrywanie ról w formie scenek.
– Analiza studium przypadków.
– Warsztaty i ćwiczenia technik rozmów z pracownikami.
– Burza mózgów i metody kreatywne.
– Uzupełnione o mini-wykłady tam, gdzie jest to niezbędne.

Zgłoś udział w szkoleniu otwartym!

 Uzupełnij formularz zgłoszeniowy na szkolenie

Szkolenie otwarte 9-10 grudnia 2024r.
Standardowe zgłoszenie 1 osoby: 1300 zł
Zgłoszenie uczestnictwa do 20 listopada: promocja 830 zł/ os
(ilość miejsc w promocji  ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń)

Cena szkolenia zawiera: całodniową przerwę kawową oraz lunch w 1 dniu szkolenia, konsultacje w 2 dniu szkolenia, drukowane materiały dla uczestników oraz certyfikat ukończenia szkolenia

Miejsce szkolenia: Olsztyn (szczegóły organizacyjne, miejsce i harmonogram szkolenia przesyłamy uczestnikom po dokonaniu zgłoszenia)

Kliknij w poniższy przycisk, aby otrzymać formularz zgłoszenia lub napisz do nas na biuro@ikpszkolenia.pl lub zadzwoń do nas na 606 445 765

 

900 osób rocznie przechodzi szkolenia pod okiem Izy
Szkoliła i wspierała know how zespoły i kadrę managerską firm takich, jak:

Jest też autorką ponad 50 merytorycznych artykułów oraz wypowiedzi eksperckich publikowanych w:

Zainwestuj w Waszą skuteczność i wzmocnij Twój zespół korzystając ze sprawdzonych managerskich narzędzi oraz konkretnych przykładów, stworzone
z myślą o wyzwaniach, jakich kierownicy w JST i doświadczają na co dzień!

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE:
Napisz na sklep@izakrejcapawski.pl

Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65

Iza Krejca-Pawski
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80

 

ZAMÓW SZKOLENIE DLA TWOJEGO ZESPOŁU !

Zapisz temat, ilość osób, miejsce, termin,
a my przygotujemy ofertę szkolenia. 

Jesteśmy też dostępni pod telefonem
606 44 57 65 lub emailem biuro@ikpszkolenia.pl

Napisz do nas o szkolenie