Szkolenie otwarte 22 lub 23 kwietnia 2024 r.

Szkolenie Efektywna komunikacja i współpraca w JST
Jak skutecznie współpracować z innymi ?

Warsztaty zespołowej komunikacji oraz radzenia sobie z różnicami priorytetów, zadań
konstruktywnej krytyki, czy radzenia sobie z konfliktami, dedykowany pracownikom JST.

Szkolenie prowadzone przez Licencjonowaną Konsultantkę Mental Toughness (MTQ)
i Zintegrowanego Modelu Przywództwa (ILM72), Izę Krejcę- Pawski

Szkolenie Umawianie Spotkań Cold Calling

Głównym celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności efektywnej komunikacji wewnętrznej i w zespole, umiejętne
dopasowywanie komunikacji do potrzeb i oczekiwań współpracowników, także podczas nerwowych sytuacji, z zastosowaniem konstruktywnych rozmów.

Podczas szkolenia wypracujemy:
– Listę komunikatów na najczęstsze zawodowe sytuacje wymagające stosowania konstruktywnej komunikacji.
– Rozwijanie umiejętności z zakresu współpracy zespołowej
i skutecznej komunikacji w sytuacjach konfliktowych, różnicy zdań, potrzeb, oczekiwań czy priorytetów.
– Nabycie narzędzi do skutecznej komunikacji w zespole.
– Integracja pracowników wokół wspólnych wartości zespołowych i współpracy.
– Wzrost zaangażowania i przygotowanie do współdziałania.

Korzyści z udziału dla uczestników

– Umiejętność dopasowywania komunikacji do potrzeb współpracowników przy zachowaniu asertywnych relacji.
– Wypracowanie sposobów wyjaśniania kwestii spornych
w zrozumiały dla współpracowników sposób.
– Rozwijanie samoświadomości dotyczącej różnych stylów komunikacji i różnic osobowościowych w zespole.
– Radzenie sobie z własnymi emocjami i stresem podczas trudnych rozmów i panowanie nad emocjami.
– Oszczędność czasu dzięki poprawie komunikacji.

Szkolenie dedykowane jest szczególnie pracownikom JST

 

Komunikacja w zespole i pomiędzy poszczególnymi osobami może być źródłem problemów, konfliktów, marnowania czasu na zbędne dyskusje i powodem tworzenia napięć,
dlatego tak ważne jest nauczenie się zasad konstruktywnej komunikacji!

Szczególnie gdy druga strona nie zgadza się z pomysłem, zadaniem, ma inny styl pracy
lub „nie przyjmuje krytyki” – na szkoleniu zmierzymy się min. z tym wyzwaniem. 

Szkolenie ma aktywną, warsztatową formę skupioną na sytuacjach z codziennej pracy  zespołu. Podczas szkolenia przepracujemy zarówno zasady konstruktywnej komunikacji, jak i wyeliminujemy najczęstsze przyczyny problemów.

Tak, aby codzienne omawianie zadań, dyskusje i współpraca stały się sposobem na skuteczne współpdziałanie, a przestało być źródłem personalnych konfliktów.

Skuteczność tego szkolenia potwierdzają Wasze opinie!

Bardzo ciekawe szkolenie, intensywne, interesujące, angażujące zespół.

Anna

uczestniczka szkolenia

„Szkolenie dostosowane do mojej branży. Widać przygotowanie i zaangażowanie w nasze tematy”.

Anna

uczestniczka szkolenia

„Dużo przydatnych zasad w pracy kierownika. Zdecydowanie wykorzystam je w pracy zespołowej!”

Piotr

uczestnik szkolenia

„Bardzo potrzebne szkolenie w praktyce każdego lidera.
Inspirująco, Konkretnie i Praktycznie!”

Tomek

uczestnik szkolenia

„Szkolenie bardzo ciekawe, poruszające kwestie istotne w pracy jako leader. Istotnym dla mnie określnie celów i zespołu, co daje możliwość kontroli i konstruktywnej rozmowy”.

Wiola

uczestniczka szkolenia

„Szkolenie super, czekam na kolejne!”.

Beata

uczestniczka szkolenia


WEJDŹ POZIOM WYŻEJ W OTWARTEJ KOMUNIKACJI W TWOIM ZESPOLE I FIRMIE!

–Jak współpracować z osobami, które „nie chcą” współpracować?
Jak wyrażać opinie i argumentować w konstruktywny sposób, gdy mamy różne pomysły?
– Jak przekazywać konstruktywną krytykę, aby wspierać współpracę?
–  Jak przyjmować krytykę, gdy się z nią nie zgadzasz, lub zgadasz się częściowo?
– Jak rozmawiać o problemach, czy błędach w konstruktywny sposób?
– Jak radzić sobie z emocjonalnymi reakcjami, narzekaniem, krytykowaniem i obwinianiem?

Poznasz odpowiedzi na te pytania podczas szkolenia, ponieważ pracujemy
na najczęstszych wyzwaniach zespołowych w codziennej współpracy!

 

Przeczytaj szczegółowy program szkolenia i sprawdź, czego dokładnie się nauczysz:

Program szkolenia: 1 dzień (8 x 45 min)

 

Moduł 1. Fundamenty efektywnej komunikacji wewnętrznej i w zespole.

– Dlaczego współpraca i komunikacja zespołowa nie zawsze jest łatwa? 3 źródła konfliktów.
– Co nas łączy, a co nas dzieli w codziennej współpracy? Budowanie relacji w zespole.
– Cele zespołu, a cele indywidualne. Czy można pracować tylko dla siebie?
– Zespołowa komunikacja – umiejętność słuchania, respektowanie różnorodności, formułowanie informacji zwrotnych. Wypracowanie zasad współpracy.

Efekty modułu: uczestnicy poznają/utrwalą konkretne zasady komunikacyjne, kluczowe w pracy zespołowej w konstruktywny sposób.

Moduł 2. Trudne sytuacje zespołowe, czyli trudności komunikacyjne i jak się ich pozbyć.
– „Dosadna szczerość”, czyli jakie komunikaty torpedują współpracę w zespole?
– Narzekanie, opór, niechęć do zmian, wymówki, sabotowanie zmian – czyli jak skutecznie reagować i zapobiegać trudnym sytuacjom? Przykłady z praktyki uczestników.
– Ćwiczenia: rozpoznawanie toksycznych komunikatów w codziennych rozmowach.
– Autodiagnoza, czyli jak często używasz „toksycznej komunikacji”? Uczestnicy poznają swój styl rozmów.
– Konstruktywne rozmowy – czyli komunikaty poprawiające jakość wypowiedzi.
– Ćwiczenia: Jakich komunikatów lepiej unikać? Komunikaty dwuznaczne i toksyczne.
– Podsumowanie: jakie zmiany wprowadzę w swojej codziennej komunikacji?

Efekty modułu: uczestnicy nauczą się lepiej rozumieć przyczynę negatywnych reakcji doświadczając wpływu różnych stylów komunikacji i toksycznych komunikatów na relacje interpersonalne.

Moduł 3. Warsztaty. Otwarta i bezpośrednia komunikacja – komunikaty jakie warto znać.
– Zasady komunikacji asertywnej nastawionej na współpracę i budowanie relacji.
– Uprzejma stanowczość: jak wyrażać prośby i przyjmować krytykę w profesjonalny sposób.
– Jak wyrażać opinie i argumentować w konstruktywny sposób?
– Jak przekazywać konstruktywną krytykę, aby wspierać współpracę?
–  Jak przyjmować krytykę, gdy się z nią nie zgadzasz, lub zgadasz się częściowo?
– Jak rozmawiać o problemach, czy błędach w konstruktywny sposób?

Efekty modułu: Moduł warsztatowy skupiony na asertywnej komunikacji. Uczestnicy nauczą się reagowania w trudnych sytuacjach, dzięki zastosowaniu odpowiednich komunikatów, a także nauczą się je konstruować na potrzeby pracy podczas asertywnych rozmów.

Moduł 4. Konstruktywne sposoby radzenia sobie z konfliktami zespołowymi – praktyczne techniki i narzędzia do zastosowania w codziennej pracy.
–  Stres, presja, zmęczenie – pułapki komunikacyjne wpływające na codzienne nieporozumienia.
– Dobre praktyki radzenia sobie z zespołowymi konfliktami – rola kodeksu zespołowego.
– Warsztaty: konstruktywne rozwiązania dla codziennych wyzwań.
– Ćwiczenia: tworzymy komunikaty na potrzeby codziennej pracy.

Efekty modułu: uczestnicy przećwiczą poznane techniki w praktyce, dzięki czemu rozwiną nowe umiejętności budowania porozumienia i dobrego wrażenia w kontaktach z klientami.

Moduł 5. Jak dopasować komunikację do potrzeb różnych typów współpracowników?
–  Psychologia osobowości: jak różnice osobowościowe wpływają na konflikty?
–  Jak prezentować rozwiązania i skuteczniej argumentować poszczególnym typom?
– Jakie obiekcje i zastrzeżenia usłyszymy od każdego z typów?
– Radzenie sobie z najczęstszymi obiekcjami typów współpracowników.
– Jak budować porozumienie i okazywać empatię poszczególnym typom?
– Warsztaty skutecznej argumentacji: jak argumentować różnym typom współpracowników?

Efekty modułu: uczestnicy uświadomią sobie z jakimi typami współpracowników mają do czynienia i jakie zachowania są dla nich charakterystyczne. Nauczą się dopasowywania do potrzeb różnych typów osobowości i ich stylów pracy.

Moduł 6. Podsumowanie szkolenia – jak przenieść nowe umiejętności do codziennej pracy?
– Spisujemy dobre praktyki osobistej i zespołowej komunikacji.
– Zakończenie szkolenia i rozdanie certyfikatów.

Efekty modułu: uczestnicy zaplanują swój dalszy rozwój po szkoleniu oraz wybiorą kluczowe obszary, w jakich powinni rozwijać swoje umiejętności.

Szkolenie poprowadzi Was
POZIOM WYŻEJ! 

Metody pracy podczas szkolenia:

50% szkolenia stanowi trening i warsztaty umiejętności zespołowej komunikacji nastawionej na współpracę w formie pracy z analizą najczęstszych sytuacji z codziennej pracy.
25% dyskusje w celu wymiany doświadczeń.
25% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia.

Trener prowadzi szkolenie metodami takimi jak:
– Analiza w formie ćwiczenia rozmów z zespołem podczas szkolenia.
– Symulacje i odgrywanie ról w formie scenek.
– Analiza studium przypadków.
– Warsztaty i ćwiczenia technik rozmów z pracownikami.
– Burza mózgów i metody kreatywne.
– Uzupełnione o mini-wykłady tam, gdzie jest to niezbędne.

Zgłoś udział w szkoleniu otwartym!

Uzupełnij formularz zgłoszeniowy na szkolenie

Szkolenie otwarte 22 (poniedziałek) lub 23 (wtorek) kwietnia 2024r.
Standardowe zgłoszenie 1 osoby: 650 zł
Zgłoszenie uczestnictwa do 12 kwietnia: promocja 383 zł/ os
(ilość miejsc w promocji  ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń)

Cena szkolenia zawiera: 1 dzień warsztatów, przerwę kawową oraz lunch, drukowane materiały dla uczestników oraz certyfikat ukończenia szkolenia

Miejsce szkolenia: Olsztyn (szczegóły organizacyjne, miejsce i harmonogram szkolenia przesyłamy uczestnikom po dokonaniu zgłoszenia)

Kliknij w poniższy przycisk, aby otrzymać formularz zgłoszenia lub napisz do nas na biuro@ikpszkolenia.pl lub zadzwoń do nas na 606 445 765

 

Szkolenie prowadzi Iza Krejca-Pawski

Certyfikowany trener, szkolący pracowników administracji publicznej i JST. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji i umiejętności miękkich, w tym szczególnie z obsługi klienta . Flagowe szkolenie Izy , Obsługa Trudnego Klienta, realizowała już ponad 90 razy uzyskując doskonałe opinie.
Szkoli także z przywództwa, zarządzania zespołem i zarządzania czasem oraz radzenie sobie z emocjami i stresem.

Absolwentka studiów podyplomowych „Psychologia w biznesie” na Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Wcześniej trener wewnętrzny z zakresu obsługi klienta, wspierający zarówno pracowników
i kadrę kierowniczą w zwiększaniu efektywności działania. Przepracowała na salach szkoleniowych ponad 3000 godzin, a przez jej salę szkoleniową przeszło już ponad 10.000 uczestników, co zapewnia jej duże doświadczenie w zakresie projektowania efektywnych szkoleń. Ukończyła Szkołę Profesjonalnych Trenerów Sprzedaży SPTS we Wrocławiu oraz szkolenia dla trenerów biznesu Pracowni Psychologicznej E. Sołtys w Krakowie. Ukończyła szkolenia trenerskie: Metody Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych oraz Inteligencja Emocjonalna w pracy Trenera Pracownia Psychologiczna E. Sołtys.

Certyfikowany trener, ekspert i praktyk biznesu, szkolący managerów
i zespoły. Licencjonowany Konsultant Odporności Psychicznej (Mental Toughness MTQ48) oraz Zintegrowanego Modelu Przywództwa ILM72.
Szefowa firmy IKP Szkolenia.

Jako trener od 13 lat zwiększa efektywność i poprawia jakość pracy szkolonych osób, pomagając zespołom wejść POZIOM WYŻEJ.

Zainwestuj w Waszą skuteczność i wzmocnij Wasz zespół korzystając ze sprawdzonych komunikatów oraz konkretnych przykładów, stworzone
z myślą o wyzwaniach, jakich pracownicy JST doświadczają na co dzień!

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE:
Napisz na sklep@izakrejcapawski.pl

Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65

Iza Krejca-Pawski
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80

 

ZAMÓW SZKOLENIE DLA TWOJEGO ZESPOŁU !

Zapisz temat, ilość osób, miejsce, termin,
a my przygotujemy ofertę szkolenia. 

Jesteśmy też dostępni pod telefonem
606 44 57 65 lub emailem biuro@ikpszkolenia.pl

Napisz do nas o szkolenie