Masz pytania? Zadzwoń 606445765 lub napisz biuro@ikpszkolenia.pl

SZKOLENIE „NEGOCJUJ, ABY WYGRAĆ”

Trening w formie gry negocjacyjnej, zapewniającej przestrzeń do intensywnego rozwoju umiejętności i podstawy do radzenia sobie nawet z najtrudniejszymi sytuacjami dotyczącymi procesu negocjacji.

Prowadzi go autorka cenionej  książki „Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki”, Iza Krejca-Pawski

 

Jakie efekty osiągniesz, grając w grę negocjacyjną Cafetero?

1.Przećwiczysz kluczowe umiejętności negocjacyjne.
2.Zwiększysz swoją skuteczność jako negocjator, rozwijając umiejętność osiągania celów.
3.Przekonasz się, czy można negocjować twardo, będąc miękkim.
4.Sprawdzisz, czy negocjowanie, aby wygrać, jest możliwe bez niszczenia relacji.
5.Odświeżysz i spojrzysz na nowo na proces negocjacji i Twoją w nim rolę.
6.Nauczysz się, jak pracować z konfliktami i emocjami w negocjacjach.
7.Poznasz najczęściej stosowane gry negocjacyjne oraz techniki reagowania na manipulację i naciski.

Efekty: – zwiększenie skuteczności jako negocjatora, – uodpornienie się na presję czasu, – nauczenie się miękkiego negocjowania w twardym stylu.

Czym jest gra „CAFETERO” ?

To profesjonalna negocjacyjna gra szkoleniowa, która powstała w celu umożliwienia skutecznego
treningu umiejętności negocjacyjnych.
Scenariusz gry przenosi uczestników w fascynującą scenerię Kolumbii z początku XX wieku.
Uczestnicy wcielają się w postać jednego z trzech spadkobierców ogromnej plantacji kawy.

Celem gry jest uzyskanie jak najlepszego wyniku pieniężnego, który będzie świadczył o wysokich umiejętnościach negocjacyjnych.
Dzięki zasadom negocjacyjnym oraz konkretnym rolom i zadaniom, uczestnicy mogą sprawdzić
i szkolić swoje umiejętności negocjacyjne w praktyce.

Korzyści treningu za pomocą profesjonalnej gry:

– Gra stwarza doskonałe warunki do nauki przez doświadczenie, zapewniając równocześnie bezpieczne pole do testowania i rozwijania umiejętności negocjacyjnych.
– Analiza wyników gry stanowi wartościowy punkt do analizy umiejętności negocjacyjnych oraz umożliwia ocenę skuteczności stosowanych taktyk i technik negocjacyjnych.
– Dzięki angażującej fabule oraz wyrazistym rolom, gra bardzo skutecznie angażuje uczestników do przeżywania emocji typowych dla rzeczywistych rozmów negocjacyjnych, co gwarantuje skuteczność treningu.
– Dużym atutem gry jest także trening radzenia sobie z pracą i podejmowaniem decyzji pod presją czasu.

Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności negocjacyjnych poprzez uczestnictwo w grze negocjacyjnej opracowanej specjalnie z myślą o wyzwaniach, jakie spotykają uczestników negocjacji. Efektem udziału w szkoleniu będzie świadome podejmowanie decyzji negocjacyjnych przez osoby biorące udział w rozmowach oraz analiza własnego stylu negocjacyjnego. Uczestnicy rozwiną umiejętności rozpoznawania strategii negocjacji, oraz technik manipulacji i nacisku. Uczestnicy będą umieli również prowadzić negocjacje w sposób, który zapewni im realizacje postawionych celów negocjacyjnych.

Metody pracy w czasie szkolenia:

50% szkolenia stanowią warsztaty negocjacyjne w formie gry Cafetero.
30% dyskusje z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń.
20% wprowadzenie w omawiane zagadnienia.

Program szkolenia: wersja 1 dniowa 8 x 45 minut lub 8 x 60 minut

Moduł 1-Negocjuj, aby wygrać ? wprowadzenie do warsztatów
– Czym są negocjacje i w jakim celu negocjujemy?
– Gry negocjacyjne: przegląd 10 najczęstszych gier i techniki skutecznego reagowania.
– Ustalanie BATNY.
– 4 najczęstsze błędy w czasie negocjacji.
– Negocjacje zespołowe ? dobre praktyki.

 

Moduł 2- Warsztaty negocjacyjne ? gramy w Cafetero
– Wyznaczanie celów negocjacji.
– Tworzenie strategii negocjacji.
– Rundy negocjacyjne pomiędzy zespołami negocjatorów.
– Trening w formie gry negocjacyjnej, która stanowi praktyczne wykorzystanie umiejętności negocjacyjnych.
– Uczestnicy wcielą się w rolę plantatorów oraz zmierzą się z niespodziewanymi sytuacjami negocjacyjnymi.
– Gra zapewnia symulację rzeczywistych sytuacji negocjacyjnych.
– Forma gry stanowi doskonałe tło to przetestowania nowych taktyk i strategii negocjacji w bezpiecznym środowisku szkoleniowym.

 

Moduł 3 – Trudne sytuacje i konflikty w negocjacjach ? podsumowanie procesu negocjacji
– Rola konfliktów w negocjacjach.
– Techniki wychodzenia z impasu.
– Emocje w negocjacjach ? jak sobie z nimi radzić.
– Negocjacje z silniejszym partnerem.
– Czynienie ustępstw i dobijanie targu.
– Osiąganie założonych celów negocjacyjnych.
– Techniki nacisku w negocjacjach: presja czasu.
– Manipulacje w negocjacjach- jak się przed nimi bronić?

 

Moduł 4 – Negocjuj, aby wygrać ? podsumowanie warsztatów
– Jakie cechy posiada skuteczny negocjator?
– Plan rozwoju umiejętności negocjacyjnych po szkoleniu.
– Zakończenie szkolenia i rozdanie certyfikatów.

Zapytaj o szkolenie dla Twojego zespołu

Powyższy program jest wstępną propozycją  – za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych rozmów z klientami

Szkolenie prowadzi Iza Krejca-Pawski

Moi klienci umawiają 8 spotkań na 11 telefonów, podnoszą sprzedaż o 30% i odzyskują kontrolę nad swoim czasem. Moją misją jest sprawienie, żeby wszystkie osoby, które sprzedają i zarządzają zespołami osiągały podobne wyniki.

Stworzyłam to szkolenie ponieważ wiem, jak ważne dla wyników są umiejętności negocjacyjne. Równocześnie wiem, że wiele osób ma problem z radzeniem sobie z konfliktami oczekiwań i interesów, czy różnicami priorytetów we współpracy, co rodzi problemy.

Jako trener odsłuchałam ponad 2900 rozmów sprzedażowych handlowców, konsultantów, doradców i telemarketerów z wielu branż. Podczas szkoleń, warsztatów i coachingów „on the job” pomagałam setkom uczestników poprawiać skuteczność rozmów. Sama sprzedawałam przez telefon i umawiałam spotkania na długo, zanim zostałam trenerem sprzedaży. Ponieważ wiem, co działa w praktyce, po moich szkoleniach od razu podnosisz wyniki!

Certyfikowany trener, ekspert i praktyk biznesu, szkolący zespoły sprzedaży i obsługi klienta. Licencjonowany Konsultant Odporności Psychicznej (Mental Toughness MTQ48) oraz Zintegrowanego Modelu Przywództwa ILM72. Szefowa firmy IKP Szkolenia.

Jako trener od 9 lat zwiększa wyniki i poprawia jakość pracy szkolonych osób, pomagając zespołom wejść POZIOM WYŻEJ.

Iza jest autorką cenionych książek, ebooków i planerów:

900 osób rocznie przechodzi szkolenia pod okiem Izy
Szkoliła i wspierała know how zespoły i kadrę managerską firm takich, jak:

Jest też autorką ponad 50 merytorycznych artykułów oraz wypowiedzi eksperckich publikowanych w:

Zapytaj o szkolenie dla Twojego zespołu

Powyższy program jest wstępną propozycją  – za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych rozmów z klientami

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE:
Napisz na sklep@izakrejcapawski.pl

Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65

Iza Krejca-Pawski
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80

 

ZAMÓW SZKOLENIE DLA TWOJEGO ZESPOŁU !

Zapisz temat, ilość osób, miejsce, termin,
a my przygotujemy ofertę szkolenia. 

Jesteśmy też dostępni pod telefonem
606 44 57 65 lub emailem biuro@ikpszkolenia.pl

Napisz do nas o szkolenie