Masz pytania? Zadzwoń 606445765 lub napisz biuro@ikpszkolenia.pl

SZKOLENIE SPRZEDAŻOWE Z IZĄ KREJCĄ – PAWSKI

Cold Calling. Telefoniczna Sprzedaż

Trening z analizą rozmów dla osób, które dzwonią do klientów
i chcą zdecydowanie podnieść swoją skuteczność,
prowadzone przez autorkę książki „Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki”

Stań się w oczach klienta ekspertem, który najlepiej na rynku rozumie jego potrzeby, już od pierwszego „zimnego” telefonu!

Szkolenie Telefoniczna sprzedaż i Cold Calling
dla handlowców, doradców, konsultantów i specjalistów

Intensywny trening z nagrywaniem i analizą rozmów dla osób, które aby sprzedać dzwonią, wysyłają oferty na e-mail, oddzwaniają oraz chcą robić to LEPIEJ!

Praktyczne warsztaty, podczas których analizujemy nagrania rozmów handlowców i ćwiczymy umiejętność skutecznego prowadzenia rozmów sprzedażowych.

Głównym celem warsztatów jest podniesienie skuteczności rozmów sprzedażowych z klientami poprzez trening umiejętności. Szkolenie skoncentrowane jest na ćwiczeniu i wypracowywaniu nowych, skuteczniejszych strategii.

Cele w obszarze postawy / zachowania:
wypracowanie poczucia odpowiedzialności za prowadzenie rozmowy z klientem, za jej przebieg i efekty oraz związku pomiędzy sposobem prowadzenia rozmowy, a wynikiem.

Cele w obszarze umiejętności:
umiejętność angażowania klienta w rozmowę, prezentacja oferty oraz umiejętność zamykania sprzedaży.

Cele w obszarze wiedzy:
wykorzystanie relacji do zamykania sprzedaży, zadawanie pytań sprzedażowych, prezentacja oferty w sposób angażujący uwagę klienta.

Zapytaj o szkolenie dla Twojego zespołu

Szkolenie stworzone z myślą o handlowcach, specjalistach ds. sprzedaży, inżynierach sprzedaży, doradcach klientów, kierownikach i managerach sprzedaży, którzy poszukują metod i sposobów zwiększenia skuteczności telefonicznych rozmów z klientami

Poznaj historie sukcesów uczestników tego szkolenia!

Zmieniłem sposób telefonowania i udało mi się umówić 8 spotkań z 11 rozmów. Jeżeli chodzi o same spotkania, trwają dużo krócej i łatwiej mi jest zakończyć je pozytywnie.

Szybciej, oszczędniej i dużo łatwiej jest skorzystać z Twojego doświadczenia i wiedzy niż zastanawiać się i wynajdywać wszystko od początku.”

Bartosz Greguła

Doradca ubezpieczeniowy

„Moim największym sukcesem po szkoleniu jest to iż potrafię bez jakichkolwiek obaw złapać za telefon, zadzwonić i z satysfakcją ?omijać? obiekcje które kiedyś sprawiały mi wiele problemów.

Wynikiem tego jest umawianie 3 / 5 spotkań z architektami z którymi wcześniej nie miałem styczności.

Daniel Jasik

przedstawiciel handlowy, branża budowlana

„Bezpośrednio po szkoleniu zespół podniósł skuteczność umawiania spotkań o 70%,
a działań sprzedażowych o 90%.

Wprowadzenie strategii poznanych na szkoleniu zdecydowanie podniosło skuteczność zespołu sprzedażowego”

Ewelina Tomaszewska

Kierownik działu sprzedaży, branża nieruchomości

 Program szkolenia: Telefoniczna Sprzedaż. Cold Calling  – 1 dzień (ok. 8 godzin)

Moduł 1. Budowanie sprzedażowej strategii – czyli jak sprzedawać przez telefon bez wciskania?

  • Cztery szkoły sprzedaży – która z nich jest naszą szkołą?

  • Na ile skuteczna jest Twoja obecna strategia telefonicznej sprzedaży?

  • Gdzie uciekają Twoje sprzedaże? I jak to zmienić? Analizujemy najczęstsze błędy.

  • Jak wygląda skuteczna strategia telefonicznej sprzedaży?

  • Warsztaty: analiza nagrań ? jak wyglądają nasze rozmowy?

    Efekty modułu: uczestnicy uświadomią sobie rolę nastawienia i motywacji w sprzedaży oraz dokonają analizy swoich własnych rozmów pod kątem ich skuteczności.

Moduł 2. Mocne wejście w Cold Callingu. Przykuwanie uwagi i angażowanie klienta w rozmowę.

  • Co powiedzieć, aby klient chciał Cię słuchać od pierwszej minuty rozmowy?

  • Czy pytać o czas na rozmowę i jak zrobić to dobrze?

  • Metoda sprzedażowej persony jako klucz do sukcesu w rozmowach.

  • Mocne początki ?za milion?? 5 sposobów budowania angażujących mocnych zdań ? ćwiczenia praktyczne.

  • Jak rozmawiać z sekretarkami? Sprawdzone strategie.

  • Warsztaty tworzenia mocnych zdań otwierających rozmowę z klientem.

    Efekty modułu: uczestnicy nauczą się tworzyć zdania, które przykuwają uwagę rozmówcy i nauczą się pokonywać barierę wejścia.

Moduł 3. Budowanie relacji, jako technika zamykania sprzedaży.

  • Jak badać potrzeby klientów, aby sprzedać? Tworzymy strategię.

  • Ćwiczenia: Strategiczne pytania sprzedażowe ? technika ?magicznych pytań?

  • Sprzedające prezentacje: jak prezentować ofertę, aby klient chciał ją kupić?

  • Ćwiczenia: Budowanie prezentacji, która sprzedaje.

    Efekty modułu: uczestnicy naucza się zdobywać strategiczne sprzedażowe informacje dzięki stosowaniu pytań oraz jak prezentować ofertę w angażujący klienta sposób.

Moduł 4. Praca z obiekcjami, zastrzeżeniami i wątpliwościami klientów.

  • Kiedy klienci kierują się ceną i jak to zmienić?

  • Jak reagować w sytuacji, gdy klient żąda podania ceny na początku rozmowy?

  • 3 techniki pracy z obiekcjami: relacyjna, perswazyjna, coachingowa.

  • Techniki zamykania sprzedaży i przyspieszania decyzji u klientów.

  • Budowanie scenariuszy pracy z obiekcjami pod potrzeby uczestników.

  • Ćwiczenia technik sprzedażowej komunikacji.

  • Trening w formie intensywnej symulacji pracy z obiekcjami.

  • Trening sprzedażowych rozmów podsumowujący szkolenie.

    Efekty modułu: uczestnicy rozwiną umiejętność reagowania w wybranych trudnych sytuacjach poprzez praktyczne przećwiczenie rozmów z klientami z zastosowaniem technik reagowania na obiekcje i zastrzeżenia.

Moduł 5. Plan działań po szkoleniu- jak przenieść nowe umiejętności do codziennej pracy?

  • Tworzymy plan działania po szkoleniu i ustalamy cele rozwojowe z wykorzystaniem formularzy planowania rozwoju.

  • Zadania rozwojowe po szkoleniu ? co dalej?

  • Zakończenie szkolenia i rozdanie certyfikatów.

    Efekty modułu: uczestnicy zaplanują swój dalszy rozwój po szkoleniu oraz wybiorą kluczowe obszary, w jakich powinni rozwijać swoje umiejętności, aby zwiększyć sprzedaż i zrealizować cele sprzedażowe.

 

Copyright ? Izabela Krejca-Pawski. Wszelkie prawa do programu szkolenia zastrzeżone.

Ty też możesz osiągać takie wyniki!

Przyjdź na szkolenie stworzone z myślą o handlowcach, managerach, doradcach czy konsultantach, którzy chcą poznać nowe sposoby skutecznej sprzedaży przez telefon.
Jak pokonać niechęć klienta do rozmowy? Co powiedzieć, aby klient chciał Cię posłuchać?
I jak zacząć rozmowę, aby w ogóle chciał rozmawiać? Jak przekonać do rozmowy klienta,
który nie jest zainteresowany ofertą??

Przeczytaj szczegółowy program szkolenia i sprawdź, czego dokładnie się nauczysz:

Szkolenie poprowadzi Was
POZIOM WYŻEJ! 

Metody pracy podczas szkolenia:

  • 40% szkolenia stanowią warsztaty umiejętności umawiania spotkań i analiza case study z prawdziwych rozmów z klientami.
  • 30% dyskusje z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń.
  • 30% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia.

Trener prowadzi szkolenie metodami nauczania dorosłych takimi jak:

  • Analiza przypadków w formie nagrania rozmowy.
  • Nagrywanie i odsłuchiwanie rozmów uczestników.
  • Praca warsztatowe i zespołowe wypracowywanie rozwiązań.
  • Burza mózgów i dyskusja moderowana.
  • Uzupełnione o mini-wykłady tam, gdzie jest to niezbędne.

Zapytaj o szkolenie dla Twojego zespołu

Powyższy program jest wstępną propozycją  – za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych rozmów z klientami

Szkolenie prowadzi

Iza Krejca-Pawski

Moi klienci umawiają 8 spotkań na 11 telefonów, podnoszą sprzedaż o 30% i odzyskują kontrolę nad swoim czasem. Moją misją jest sprawienie, żeby wszystkie osoby, które sprzedają i zarządzają zespołami osiągały podobne wyniki.

Stworzyłam to szkolenie ponieważ wiem, jak ważne dla wyników sprzedażowych jest skuteczne umawianie spotkań. Równocześnie wiem, że wiele osób ma problem z zachęceniem klienta do rozmowy, ponieważ stosuje stare, nieskuteczne już dziś metody.

Jako trener odsłuchałam ponad 2900 rozmów sprzedażowych handlowców, konsultantów, doradców i telemarketerów z wielu branż. Podczas szkoleń, warsztatów i coachingów „on the job” pomagałam setkom uczestników poprawiać skuteczność rozmów. Sama sprzedawałam przez telefon i umawiałam spotkania na długo, zanim zostałam trenerem sprzedaży. Ponieważ wiem, co działa w praktyce, po moich szkoleniach od razu podnosisz wyniki!

Certyfikowany trener, ekspert i praktyk biznesu, szkolący zespoły sprzedaży i obsługi klienta. Licencjonowany Konsultant Odporności Psychicznej (Mental Toughness MTQ48) oraz Zintegrowanego Modelu Przywództwa ILM72. Szefowa firmy IKP Szkolenia.

Jako trener od 9 lat zwiększa wyniki i poprawia jakość pracy szkolonych osób, pomagając zespołom wejść POZIOM WYŻEJ.

jestem też autorką:

książki, ebooki i planery

Sięgnij po moje praktyczne i świetnie napisane książki i ebooki,  które pomogły już ponad 15000 czytelników podnosić skuteczność!

Rewelacyjnie napisana książka o praktycznych metodach skutecznej sprzedaży. Otwiera umysł, poszerza horyzonty.”

Monika Kołakowska, handlowiec

Książka

Ebook

Planer

Ebook

Planer

Ebook

Ebook

900 osób rocznie przechodzi nasze szkolenia

Szkoliłam i wspierałam know how zespoły i kadrę managerską firm takich, jak:

Jest też autorką ponad 50 merytorycznych artykułów oraz wypowiedzi eksperckich publikowanych w:

Zapytaj o szkolenie dla Twojego zespołu

Powyższy program jest wstępną propozycją  – za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych rozmów z klientami

Opinie uczestników potwierdzają skuteczność szkoleń!

?Mam wrażenie że tego mi było trzeba. Atutem, przede wszystkim jest sposób podejścia do klienta?.

„Inspirująco, konkretnie, praktycznie”.

„Bardzo profesjonalne, trener dobrze przygotowany do specyfiki pracy i działalności firmy, szkolenie sprawnie poprowadzone, bardzo rzetelne”.

?Szkolenie o charakterze dynamicznym z dużą ilością elementów praktycznych, przydatnych na przyszłość.”

„Bardzo treściwe i rzeczowe szkolenie”

Opinie uczestników

„Nie było spania, był poligon!”

?Skorzystam z uwag trenera dot. rozmów z klientami, schematu rozmów?.

?Szkolenie pokazało nam ile błędów robiliśmy podczas rozmów z klientami?.

?Fajne szkolenie motywujące do sukcesu i sprzedaży?.

?Ciekawe ćwiczenia i termin 30 dni po szkoleniu, który niejako zmusi nas do działania
i nie pozwoli osiąść na laurach?.

Opinie uczestników

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE:
Napisz na sklep@izakrejcapawski.pl

Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65

Iza Krejca-Pawski
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80

 

ZAMÓW SZKOLENIE DLA TWOJEGO ZESPOŁU !

Zapisz temat, ilość osób, miejsce, termin, a my przygotujemy ofertę szkolenia.

Jesteśmy też dostępni pod telefonem
606 44 57 65 lub emailem biuro@ikpszkolenia.pl

Napisz do nas o szkolenie