SZKOLENIE SPRZEDAŻOWE Z IZĄ KREJCĄ – PAWSKI
Umawianie Spotkań. Cold Calling
Trening z analizą rozmów dla osób, które umawiają spotkania z Klientami
i chcą zdecydowanie podnieść swoją skuteczność!
Prowadzone przez autorkę cenionego ebooka „Umawianie spotkań. Cold Calling”
Poznaj świeże spojrzenie na „zimne” telefony i znacząco zwiększ skuteczność!
Szkolenie Skuteczne Umawianie Spotkań
z klientami przez telefon
Trening z nagrywaniem i analizą rozmów dla osób, które aby sprzedać, umawiają spotkania z klientami i chcą robić to LEPIEJ!
Szkolenie realizowanie w formule treningu skoncentrowanego tylko i wyłącznie na umawianiu spotkań. Warsztat skupia się na podnoszeniu skuteczności rozmów na poszczególnych etapach rozmowy.
Głównym celem warsztatów jest podniesienie skuteczności umawiania spotkań poprzez trening umiejętności i analizę popełnianych błędów.
Cele w obszarze postawy/ zachowania:
uświadomienie związku pomiędzy sposobem prowadzenia rozmowy, a wynikiem oraz rozwijanie świadomej pracy sprzedażowej w oparciu o strategię rozmowy.
Cele w obszarze umiejętności:
umiejętność angażowania klienta w rozmowę, pytanie o czas na rozmowę, ustalenia terminu spotkania, pokonywanie najczęstszych obiekcji przed spotkaniem.
Cele w obszarze wiedzy:
wykorzystanie wiedzy i dogłębnego rozumienia klienta w sprzedaży, zasady psychologii w rozmowach telefonicznych.
Dzwonisz na „zimno” i umawiasz spotkania?
Wiesz więc, że najtrudniejsze jest zainteresowanie klienta rozmową, pokonanie obiekcji i poradzenie sobie z brakiem czasu, brakiem potrzeb, czy nieustannym odwlekaniem decyzji przez klientów…
Jak zacząć rozmowę, aby pokonać niechęć klienta do spotkania?
Jak przekonać do spotkania klienta i pokonać obiekcje?
Kluczowe szkolenie dla każdej osoby, która dzwoni, umawia spotkania i prowadzi rozmowy sprzedażowe!
Umawiaj Spotkania i dzwoń na zimno z pewnością siebie!
Poczujesz się pewnie w ?zimnych? telefonach i umawianiu spotkań. Klient będzie angażował się w rozmowy nawet, gdy Cię nie zna. Stworzysz scenariusz skutecznej rozmowy bez stresu.
Zaczynaj rozmowy mocnym zdaniem „za milion?”!
70% sukcesu rozmowy to jej początek, dlatego pokażę Ci jak stworzyć mocne zdanie „za milion?” na 5 różnych sposobów. Zobaczysz też konkretne przykłady, jakie zdania działają.
W 1 dzień szkolenia opanujesz 5 kluczowych elementów rozmowy „na zimno” i stworzysz rozmowę dopasowaną do specyfiki Twojej branży!
Zapraszaj na spotkania z sukcesem!
Nauczysz się tak zapraszać na spotkania, żeby kończyć je sukcesem i zaangażować klienta! Model Empatycznej Sprzedaży Eksperckiej? pozwoli Ci stać się w oczach klienta osobą, która najlepiej na rynku rozumie jego problemy, potrzeby i wyzwania!
Pokonuj obiekcje łatwiej i skuteczniej!
Nauczysz się reagowania na najczęstsze obiekcje w skuteczny i sprawdzony sposób! Zarówno w pierwszych „zimnych” telefonach jak i follwo-up. Naucz się, jak radzić sobie z odwlekaniem decyzji o spotkaniu pewnie i skutecznie.
8 spotkań umówionych z 11 telefonów
Skuteczność tego szkolenia potwierdzają Wasze opinie!
„Zmieniłem sposób telefonowania i udało mi się umówić 8 spotkań z 11 rozmów. Jeżeli chodzi o same spotkania, trwają dużo krócej i łatwiej mi jest zakończyć je pozytywnie.
Szybciej, oszczędniej i dużo łatwiej jest skorzystać z Twojego doświadczenia i wiedzy niż zastanawiać się i wynajdywać wszystko od początku.”
„Moim największym sukcesem po szkoleniu jest to iż potrafię bez jakichkolwiek obaw złapać za telefon, zadzwonić i z satysfakcją ?omijać? obiekcje które kiedyś sprawiały mi wiele problemów.
Wynikiem tego jest umawianie 3 / 5 spotkań z architektami z którymi wcześniej nie miałem styczności.„
„Bezpośrednio po szkoleniu zespół podniósł skuteczność umawiania spotkań o 70%,
a działań sprzedażowych o 90%.
Wprowadzenie strategii poznanych na szkoleniu zdecydowanie podniosło skuteczność zespołu sprzedażowego”
Ty też możesz osiągać takie wyniki!
Jak pokonać niechęć klienta do rozmowy? Co powiedzieć, aby klient chciał Cię posłuchać?
I jak zacząć rozmowę, aby w ogóle chciał rozmawiać?
Jak przekonać do rozmowy klienta, który nie jest zainteresowany ofertą??
Poznasz odpowiedzi na te pytania podczas szkolenia, ponieważ trenujemy tylko i wyłącznie umawianie spotkań.
Program szkolenia: Cold Calling, Umawianie Spotkań – 1 dzień (ok. 8 godzin)
Moduł 1. Co wpływa na ilość i skuteczność umawianych spotkań?
-
Co sprzedajesz podczas umawiania spotkań?? Ile umówionych spotkań można uznać a sukces?
-
2 scenariusze umawiania spotkań i kiedy je stosować?
-
4 główne powody, dlaczego umawianie spotkań kończy się fiaskiem, oraz jak to zmienić- case study.
-
Warsztaty: Analiza rozmów uczestników i wypracowywanie wniosków.
Efekty modułu: uczestnicy uświadomią sobie co obniża ich wyniki sprzedażowe oraz dokonają analizy swoich własnych rozmów pod kątem ich skuteczności.
Moduł 2. Mocne wejście w Cold Callingu. Przykuwanie uwagi i angażowanie klienta w rozmowę o spotkaniu.
-
Jak wyróżnić się w oczach klienta przez telefon? Kluczowe zasady.
-
Mocne początki ?za milion?? 4 sposoby budowania angażujących zdań.
-
Ćwiczenia: budowanie mocnych zdań pod kątem oferty firmy uczestników.
-
Jak rozmawiać z sekretarką, aby nie odbić się od ściany?
-
Jak badać potrzeby klientów w ?zimnej? rozmowie? Sprawdzony patent.
-
Ćwiczenia: ścieżki pytań, które pozwolą ocenić wartość klienta.
Efekty modułu: uczestnicy stworzą mocne początki, przykuwają uwagę rozmówcy i nauczą się pokonywać barierę wejścia podczas rozmów o ofercie.
Moduł 3. Doprowadzanie do umówienia spotkania i aktywne pokonywanie obiekcji.
-
Umawianie spotkań z klientami ? kiedy przejść do ustalania terminu spotkania?
-
Jak zapraszać na spotkanie, aby pozyskać klienta?
-
Ćwiczenia: Budowanie prezentacji i sprzedaż wartości oferty.
-
Pokonywanie najczęstszych obiekcji np. „nie mam czasu”, „nie jestem zainteresowany”, „wszystko mam, nic nie będę zmieniać”.
-
Złota zasada doprowadzania do umówienia spotkania.
-
Jak umówić spotkanie dzięki obiekcji? Sprawdzony patent.
-
Warsztaty sprzedażowe: testujemy i ćwiczymy nowe techniki sprzedażowe.
Efekty modułu: uczestnicy nauczą się tak zapraszać na spotkanie, aby klient sam chciał się spotkać, mając odpowiedź na KAŻDĄ obiekcję klienta!
Moduł 4. Trening umawiania spotkań według scenariuszy wypracowanych podczas szkolenia.
-
Nagrywamy rozmowy uczestników szkolenia.
-
Odsłuchujemy i analizujemy ich przebieg pod kątem skuteczności.
-
Przekazujemy konkretne wskazówki, co było świetne, oraz elementy, które zdecydowanie warto poprawić.
-
Narzędzie podnoszenia skuteczności sprzedaży: ćwiczymy jego zastosowanie.
Efekty modułu: uczestnicy przećwiczą w praktyce wszystkie nowe strategie i techniki oraz otrzymają konstruktywną informację zwrotną.
Moduł 5. Zwiększanie ilości umawianych spotkań po szkoleniu.
-
Tworzenie działania po szkoleniu, abyś naprawdę poprawił wyniki.
-
Podsumowanie szkolenia.
Efekty modułu: uczestnicy stworzą plan podnoszenia wyników po szkoleniu oraz wybiorą kluczowe obszary, w jakich powinni rozwijać swoje umiejętności, aby zwiększyć sprzedaż i zrealizować cele.
Copyright ? Izabela Krejca-Pawski. Wszelkie prawa do programu szkolenia zastrzeżone.
Szkolenie poprowadzi Was
POZIOM WYŻEJ!
Metody pracy podczas szkolenia:
- 40% szkolenia stanowią warsztaty umiejętności umawiania spotkań i analiza case study z prawdziwych rozmów z klientami.
- 30% dyskusje z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń.
- 30% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia.
Trener prowadzi szkolenie metodami nauczania dorosłych takimi jak:
- Analiza przypadków w formie nagrania rozmowy.
- Nagrywanie i odsłuchiwanie rozmów uczestników.
- Praca warsztatowe i zespołowe wypracowywanie rozwiązań.
- Burza mózgów i dyskusja moderowana.
- Uzupełnione o mini-wykłady tam, gdzie jest to niezbędne.
Zapytaj o szkolenie dla Twojego zespołu
Powyższy program jest wstępną propozycją – za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych rozmów z klientami
Szkolenie prowadzi
Iza Krejca-Pawski
Moi klienci umawiają 8 spotkań na 11 telefonów, podnoszą sprzedaż o 30% i odzyskują kontrolę nad swoim czasem. Moją misją jest sprawienie, żeby wszystkie osoby, które sprzedają i zarządzają zespołami osiągały podobne wyniki.
Stworzyłam to szkolenie ponieważ wiem, jak ważne dla wyników sprzedażowych jest skuteczne umawianie spotkań. Równocześnie wiem, że wiele osób ma problem z zachęceniem klienta do rozmowy, ponieważ stosuje stare, nieskuteczne już dziś metody.
Jako trener odsłuchałam ponad 2900 rozmów sprzedażowych handlowców, konsultantów, doradców i telemarketerów z wielu branż. Podczas szkoleń, warsztatów i coachingów „on the job” pomagałam setkom uczestników poprawiać skuteczność rozmów. Sama sprzedawałam przez telefon i umawiałam spotkania na długo, zanim zostałam trenerem sprzedaży. Ponieważ wiem, co działa w praktyce, po moich szkoleniach od razu podnosisz wyniki!
Certyfikowany trener, ekspert i praktyk biznesu, szkolący zespoły sprzedaży i obsługi klienta. Licencjonowany Konsultant Odporności Psychicznej (Mental Toughness MTQ48) oraz Zintegrowanego Modelu Przywództwa ILM72. Szefowa firmy IKP Szkolenia.
Jako trener od 9 lat zwiększa wyniki i poprawia jakość pracy szkolonych osób, pomagając zespołom wejść POZIOM WYŻEJ.
jestem też autorką:
książki, ebooki i planery
Sięgnij po moje praktyczne i świetnie napisane książki i ebooki, które pomogły już ponad 15000 czytelników podnosić skuteczność!
„Rewelacyjnie napisana książka o praktycznych metodach skutecznej sprzedaży. Otwiera umysł, poszerza horyzonty.”
900 osób rocznie przechodzi nasze szkolenia
Szkoliłam i wspierałam know how zespoły i kadrę managerską firm takich, jak:
Jest też autorką ponad 50 merytorycznych artykułów oraz wypowiedzi eksperckich publikowanych w:
Opinie uczestników potwierdzają skuteczność szkoleń!
„Zdecydowałam się na szkolenie, ponieważ chciałam polepszyć moje wyniki w sprzedaży. Szkolenie polecam wszystkim osobom, które chcą polepszyć swoje umiejętności i spojrzeć na swoją pracę z innej perspektywy.
Mnie dało większą pewność siebie i większą ilość umówionych spotkań.”
„Super szkolenie z mnóstwem wiedzy, której bardzo mi brakowało. Świetny kontakt. Przeprowadzone w sposób łatwy do przyswojenia i zapamiętania. Wyjaśniające wątpliwości. Myślę, że ułatwi mi proces sprzedaży i nauczy skuteczności, jak również pomoże w kontakcie z klientami.”
„Polecam szkolenia z Panią Izą, świetna osoba o bardzo dużej wiedzy. Dużo ćwiczeń które pobudzały szare komórki, merytoryki, fajne wskazówki.
Szkolenie nauczyło mnie radzenia sobie z obiekcjami klientów co wykorzystuję obecnie w rozmowach i widzę bardzo duży postęp.”
ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE:
Napisz na sklep@izakrejcapawski.pl
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65
Iza Krejca-Pawski
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80
ZAMÓW SZKOLENIE DLA TWOJEGO ZESPOŁU !
Zapisz temat, ilość osób, miejsce, termin, a my przygotujemy ofertę szkolenia.
Jesteśmy też dostępni pod telefonem
606 44 57 65 lub emailem biuro@ikpszkolenia.pl