Masz pytania? Zadzwoń 606445765 lub napisz biuro@ikpszkolenia.pl

Praktyczne warsztaty managerskie dla liderów zespołów o tym,
jak radzić sobie w trudnych sytuacjach z zespołem: narzekaniem, brakiem motywacji, niechęcią do zmian, czy konfliktami

Szkolenie Efektywny Lider/Efektywne Przywództwo
Trudne sytuacje z zespołem

Trening managerski dla liderów, którzy chcą wejść POZIOM WYŻEJ w kompetencjach przywódczych
i zwiększać skuteczność swojego zespołu, prowadzony przez Licencjonowaną konsultantkę Zintegrowanego Modelu Przywództwa (ILM72)

Szkolenie Umawianie Spotkań Cold Calling

Głównym celem warsztatów jest doskonalenie umiejętności skutecznego zarządzania zespołem w sposób nastwiony na angażowanie pracowników oraz skuteczne reagowanie w sytuacjach trudnych.

Podczas szkolenia wypracujemy:

  • Zestaw przydanych komunikatów kierowniczych pokazanych na przykładach i dostoswanych do specyfiki i etapu rozwoju zespołu każdego uczestnika.
  • Najważniejsze zasady i sprawdzone praktyki zarządzania zespołem w pracy.
  • Sposoby na budowanie zaangażowania i motywacji w zespole.
  • Scenariusze reagowania w trudnych sytuacjach z zespołem: wymówki, narzekanie, niskie zaangażowanie w wykonanie zadania, demotywowanie zespołu, krytykowanie pomysłów itp.

Korzyści z udziału dla uczestników

  • Jasna rola lidera zespołu oparta o ustalone zasady.
  • Uporządkowanie codziennej organizacji pracy zespołu.
  • Sposoby reagowania w trudnych sytuacjach kierowniczych.
  • Przygotowanie do delegowania i egzekwowania realizacji zadań wspierające efektywną współpracę.
  • Motywowanie i wspieranie zespołu i pracowników w ich pracy oraz podnoszeniu skuteczności.

W 1 dzień szkolenia przepracujemy kluczowe narzędzia managerskie niezbędne do zwiększania efektywności zespołu.

Zapytaj o szkolenie!

Szkolenie stworzone z myślą o liderach i managerach, którzy chcą uporządkować pracę z zespołem, wypracować sposoby motywowania pracowników, doskonalić kompetencje kierownicze
oraz wykorzystać szkolenie do rozwijania standardów w zespole
i skutecznego reagowania także w trudnych sytuacjach.

Skuteczność tego szkolenia potwierdzają Wasze opinie!

Bardzo ciekawe szkolenie, intensywne, interesujące, angażujące zespół.

Anna

uczestniczka szkolenia

„Szkolenie dostosowane do mojej branży. Widać przygotowanie i zaangażowanie w nasze tematy”.

Anna

uczestniczka szkolenia

„Dużo przydatnych zasad w pracy kierownika. Zdecydowanie wykorzystam je w pracy zespołowej!”

Piotr

uczestnik szkolenia

„Bardzo potrzebne szkolenie w praktyce każdego lidera.
Inspirująco, Konkretnie i Praktycznie!”

Tomek

uczestnik szkolenia

„Szkolenie bardzo ciekawe, poruszające kwestie istotne w pracy jako leader. Istotnym dla mnie określnie celów i zespołu, co daje możliwość kontroli i konstruktywnej rozmowy”.

Wiola

uczestniczka szkolenia

„Szkolenie super, czekam na kolejne!”.

Beata

uczestniczka szkolenia

WEJDŹ POZIOM WYŻEJ W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM

Jak pokonać niechęć pracowników do zmian?
Jak zmotywować ludzi do działania i zwiększać zaangażowanie w pracę?
Jak radzić sobie z narzekaniem, oporem i konfliktami w zespole?
Jak reagować, gdy zespół nie realizuje zadań lub nie osiąga wyników?
Jak radzić sobie z trudnych sytuacjach w zespole i z pracownikami?

Poznasz odpowiedzi na te pytania podczas szkolenia, ponieważ pracujemy na najczęstszych wyzwaniach managerskich!

Przeczytaj szczegółowy program szkolenia i sprawdź, czego dokładnie się nauczysz:

Program szkolenia Efektywny Lider/Efektywne Przywództwo

 – 1 dzień (ok. 8 godzin)

Moduł 1. Efektywne Przywództwo, czyli przepis na sukces w zarządzaniu zespołem.

  • Zarządzanie zespołem i ustalanie zasad działania: jak budować i rozwijać skuteczny zespół?

  • Błędy liderskie, których należy unikać, aby zapobiegać problemom z motywacją pracowników.

  • Najważniejsze zasady zarządzania zespołem: rola lidera w budowaniu zaangażowania.

  • Ćwiczenia uczestników: Expose lidera zespołu ? ustalamy, czego wymagamy jako szef zespołu.

  • Zasady obowiązujące w zespole ? jak je stworzyć, aby wspierały ciągły rozwój?

    Efekty modułu: uczestnicy uświadomią sobie rolę lidera zespołu oraz przygotują lub dostosują narzędzia managerskie do specyfiki swoich zespołów.

Moduł 2. Codzienne zarządzanie zespołem i praca z zespołem. Motywowanie i delegowanie pracy do zespołu i poszczególnych pracowników.

  • Jak prowadzić skuteczne zebrania? Komunikacja jako warunek sukcesu w pracy zespołowej.

  • Jak komunikować zmiany i nowe zadania, aby nie wywoływały oporu w zespole?

  • Sprawdzone sposoby motywowania zespołu. Jak budować zaangażowanie i motywację?

  • Managerskie komunikaty, które każdy kierownik powinien znać.

  • Ćwiczenia uczestników: uczestnicy tworzą komunikaty poznane w tym module.

    Efekty modułu: tworzymy przykłady efektywnego delegowania pracy i budowania zaangażowania i motywacji dzięki konstruktywnej liderskiej komunikacji.

Moduł 3. Sytuacje trudne w pracy kierownika zespołu. Monitorowanie i egzekwowanie pracy zespołu i poszczególnych pracowników.

  • Typologia ? jak to narzędzie ułatwia pracę z klientami i współpracownikami.
  • Test szkoleniowy: Analiza typów uczestników szkolenia w oparciu o typologię osobowości.
  • Analiza 4 typów osobowości – jak rozpoznawać z kim mamy do czynienia?
  • Jak prezentować rozwiązania i dopasować  korzyści poszczególnym typom klientów?
  • Jakie obiekcje i zastrzeżenia usłyszymy od każdego z typów?
  • Warsztat podsumowujący: Kim są moi klienci? Analiza klientów uczestników.

Efekty modułu: uczestnicy nauczą się, w jaki sposób dopasować komunikację do potrzeb różnych typów klientów, aby skuteczniej budować porozumienie, a także określą własne mocne i słabe strony  w rozmowach z klientami.

Moduł 4. Rozwiązywanie problemów w zarządzaniu zespołem ? sprawdzone praktyki na dzisiejsze wyzwania. Praktyczne podsumowanie szkolenia.

  • Jak reagować, gdy pracownicy demotywują się nawzajem?

  • Jak radzić sobie z narzekaniem i wymówkami w zespole?

  • Jak radzić sobie z oporem przed zmianami?

  • Jak radzić sobie z pracownikami, którzy odstają negatywnie poziomem pracy od reszty zespołu?

  • Jak reagować, gdy pojawiają się konflikty w zespole?

  • Jak radzić sobie z pracownikami, którzy ciągle popełniają te same błędy?

  • Podsumowanie szkolenia? 5 kluczowych zasad Efektywnego Zespołu.

    Efekty modułu: uczestnicy poznają praktyczne zastosowanie wszystkich omawianych na szkoleniu narzędzi liderskich.

 

Copyright ? Izabela Krejca-Pawski. Wszelkie prawa do programu szkolenia zastrzeżone.

Wykonaj Test Skuteczności i analizę stylu przywództwa liderów zespołów i kadry zarządzającej ILM72

Rekomendujemy realizację szkolenia poprzedzone przeprowadzeniem badania zarówno uczestników jak i kadry kierowniczej jako całości z zastosowaniem kwestionariusza ILM72.

KWESTIONARIUSZ SKUTECZNOŚCI PRZYWÓDCZEJ ILM72 (Zintegrowany Model Przywództwa):

Wykonaj rzetelne, naukowo potwierdzone badanie za pomocą psychometrycznego Kwestionariusza ILM72 (Zintegrowany Model Przywództwa).

Test bada SKUTECZNOŚĆ PRZYWÓDCZĄ w 9 kluczowych skalach skuteczności liderów, dostarczając rzetelnej analizy mocnych stron jak i obszarów do rozwoju.

Iza jest Licencjonowaną Konsultantką ILM72, przeszkoloną w zakresie metodologii narzędzia, stosowania, prawidłowej interpretacji wyników oraz udzielania informacji zwrotnej.

    Szkolenie poprowadzi Was
    POZIOM WYŻEJ! 

    Metody pracy podczas szkolenia:

    • 40% szkolenia stanowią warsztaty umiejętności umawiania spotkań i analiza case study z prawdziwych rozmów z klientami.
    • 30% dyskusje z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń.
    • 30% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia.

    Trener prowadzi szkolenie metodami nauczania dorosłych takimi jak:

    • Analiza przypadków w formie nagrania rozmowy.
    • Nagrywanie i odsłuchiwanie rozmów uczestników.
    • Praca warsztatowe i zespołowe wypracowywanie rozwiązań.
    • Burza mózgów i dyskusja moderowana.
    • Uzupełnione o mini-wykłady tam, gdzie jest to niezbędne.

    Zapytaj o szkolenie dla Siebie lub Twojego zespołu

    Powyższy program jest wstępną propozycją  – za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych działań z zespołem

    Szkolenie prowadzi

    Iza Krejca-Pawski

    Moi klienci umawiają 8 spotkań na 11 telefonów, podnoszą sprzedaż o 30% i odzyskują kontrolę nad swoim czasem. Moją misją jest sprawienie, żeby wszystkie osoby, które sprzedają i zarządzają zespołami osiągały podobne wyniki.

    Stworzyłam to szkolenie ponieważ wiem, jak ważne dla każdego lidera jest skuteczne zarządzanie zespołem. Od tego zależy często sukces działu, a nawet firmy! Równocześnie wiem, że wielu liderów mierzy się z problemem utrzymywania zaangażowania w zespole, w sytuacji, gdzie na co dzień zmagamy się presją czasu, wymagającymi zadaniami i nieustannymi zmianami.

    Jako trener odsłuchałam ponad 2900 rozmów sprzedażowych handlowców, konsultantów, doradców i telemarketerów z wielu branż. Podczas szkoleń, warsztatów i coachingów „on the job” pomagałam setkom uczestników poprawiać skuteczność rozmów. Sama sprzedawałam przez telefon i umawiałam spotkania na długo, zanim zostałam trenerem sprzedaży. Ponieważ wiem, co działa w praktyce, po moich szkoleniach od razu podnosisz wyniki!

    Certyfikowany trener, ekspert i praktyk biznesu, szkolący zespoły sprzedaży i obsługi klienta. Licencjonowany Konsultant Odporności Psychicznej (Mental Toughness MTQ48) oraz Zintegrowanego Modelu Przywództwa ILM72. Szefowa firmy IKP Szkolenia.

    Jako trener od 9 lat zwiększa wyniki i poprawia jakość pracy szkolonych osób, pomagając zespołom wejść POZIOM WYŻEJ.

    jestem też autorką:

    książki, ebooki i planery

    Sięgnij po moje praktyczne i świetnie napisane książki i ebooki,  które pomogły już ponad 15000 czytelników podnosić skuteczność!

    Książka

    Ebook

    Planer

    Ebook

    Planer

    Ebook

    Ebook

    Ty też możesz osiągać takie wyniki!

    Zainwestuj w Waszą skuteczność i wzmocnij Twój zespół korzystając ze sprawdzonych managerskich narzędzi oraz konkretnych przykładów, stworzone z myślą o wyzwaniach, jakich szefowie zespołów doświadczają na co dzień!

    ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE:
    Napisz na sklep@izakrejcapawski.pl

    Michał Pawski
    Kierownik projektów szkoleniowych
    e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
    kom. 606 44 57 65

    Iza Krejca-Pawski
    Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
    e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
    kom. 606 30 21 80

     

    ZAMÓW SZKOLENIE DLA TWOJEGO ZESPOŁU !

    Zapisz temat, ilość osób, miejsce, termin, a my przygotujemy ofertę szkolenia.

    Jesteśmy też dostępni pod telefonem
    606 44 57 65 lub emailem biuro@ikpszkolenia.pl

    Napisz do nas o szkolenie