Masz pytania? Zadzwoń na 606 44 57 65 lub napisz na biuro@ikpszkolenia.pl

Jak zwiększyć ilość umawianych spotkań handlowych?

Trening z nagrywaniem i analizą rozmów.

— SPACER —
[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”15″]Szkolenie realizowanie w formule treningu skoncentrowanego tylko
i wyłącznie na umawianiu spotkań. Warsztat skupia się na podnoszeniu skuteczności rozmów na poszczególnych etapach rozmowy.

Głównym celem warsztatów jest podniesienie skuteczności umawiania spotkań poprzez trening umiejętności i analizę popełnianych błędów.

Cele w obszarze postawy/ zachowania:
uświadomienie związku pomiędzy sposobem prowadzenia rozmowy, a wynikiem oraz rozwijanie świadomej pracy sprzedażowej w oparciu o strategię rozmowy.

Cele w obszarze umiejętności:
umiejętność angażowania klienta w rozmowę, pytanie o czas na rozmowę, ustalenia terminu spotkania, pokonywanie najczęstszych obiekcji przed spotkaniem.

Cele w obszarze wiedzy:
wykorzystanie wiedzy i dogłębnego rozumienia klienta w sprzedaży, zasady psychologii w rozmowach telefonicznych.

Dbamy o rozwój po szkoleniu:
− materiały szkoleniowe: praktyczne dialogi opisujące jak prowadzić rozmowę,
− dwa zadania utrwalające umiejętności po szkoleniu,
− przydatną „ściągę” z kluczowymi wnioskami szkolenia[/text_block]

Szkolenie prowadzi:

Iza Krejca-Pawski

Czas trwania:

10:00 – 16:00

— SPACER —

Szkolenie stworzone z myślą o :

Telemarketerach, konsultantach, handlowcach, specjalistach ds. sprzedaży, inżynierach sprzedaży, doradcach klientów,
kierownikach i managerach sprzedaży, którzy chcą zwiększyć skuteczność umawiania spotkań z klientami.

— SPACER —

Efekty udziału w szkoleniu dla uczestników:

1. Dowiedzą się, co warto zmienić w rozmowach, aby skuteczniej umawiać spotkania.
2. Poznają 4 techniki mocnego otwierania rozmowy telefonicznej dopasowane do specyfiki branży i rodzaju klienta.
3. Stworzą dla siebie skuteczną strategię umawiania spotkań.
4. Przećwiczą nowe techniki podczas szkolenia i przetestują ich działanie.
5. Posłuchają i zanalizują nagrania swoich rozmów i opracują plan podniesienia skuteczności.

— SPACER —

Metody pracy w czasie szkolenia:

40% szkolenia stanowią warsztaty umiejętności umawiania spotkań i analiza case study z prawdziwych rozmów z klientami.
30% dyskusje z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń.
30% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia. Mocno skoncentrowana formuła szkolenia zapewnia maksymalną skuteczność warsztatów. Trenujemy w czasie szkolenia tylko i wyłącznie umawianie spotkań.

Trener prowadzi szkolenie metodami nauczania dorosłych takimi jak:
− Analiza przypadków w formie nagrania rozmowy.
− Nagrywanie i odsłuchiwanie rozmów uczestników.
− Praca warsztatowe i zespołowe wypracowywanie rozwiązań.
− Burza mózgów.
− Dyskusja moderowana.
− Uzupełnione o mini-wykłady tam, gdzie jest to niezbędne.

— SPACER —

Program szkolenia: 1 dzień (8 x 45 min)

Moduł 1. Co wpływa na ilość i skuteczność umawianych spotkań?
− Co sprzedajesz podczas umawiania spotkań?
− Ile umówionych spotkań można uznać a sukces?
− 2 scenariusze umawiania spotkań i kiedy je stosować?
− 4 główne powody, dlaczego umawianie spotkań kończy się fiaskiem, oraz jak to zmienić- case study.
Warsztaty: Analiza rozmów uczestników i wypracowywanie wniosków.

Efekty modułu: uczestnicy uświadomią sobie co obniża ich wyniki sprzedażowe oraz dokonają analizy swoich własnych rozmów pod kątem ich skuteczności.

Moduł 2. Przykuwanie uwagi i angażowanie klienta w rozmowę o spotkaniu.
− Skuteczna strategia rozmowy w oparciu o persony sprzedażowe. Warsztaty.
− Jak rozpocząć rozmowę, aby umówić spotkanie? 4 sprawdzone sposoby otwierania rozmów.
− Jak pytać o czas na rozmowę, aby nie „spalić” rozmowy?
− Co powiedzieć sekretarce, aby chciała połączyć Cię dalej? Sprawdzona strategia.
− Warsztaty tworzenia mocnych zdań otwierających według 4 sposobów.

Efekty modułu: uczestnicy stworzą skuteczną strategię rozmowy dopasowaną do klientów i branży

Moduł 3. Doprowadzanie do umówienia spotkania
− Pokonywanie barier i zastrzeżeń klientów: lista najczęstszych obiekcji przed spotkaniem.
− Technika „zapętlenia” i jej praktyczne zastosowanie.
− Złota zasada doprowadzania do umówienia spotkania.
− Jak umówić spotkanie dzięki obiekcji? Sprawdzony patent.
− Warsztaty sprzedażowe: testujemy i ćwiczymy nowe techniki sprzedażowe.

Efekty modułu: uczestnicy rozwiną umiejętność reagowania w wybranych trudnych sytuacjach poprzez przećwiczenie rozmów zastosowaniem technik reagowania na obiekcje i zastrzeżenia

Moduł 4. Trening umawiania spotkań według scenariuszy wypracowanych podczas szkolenia.
− Nagrywamy rozmowy uczestników szkolenia.
− Odsłuchujemy i analizujemy ich przebieg pod kątem skuteczności.
− Przekazujemy konkretne wskazówki, co było świetne, oraz elementy, które zdecydowanie warto poprawić.
− Narzędzie podnoszenia skuteczności sprzedaży: ćwiczymy jego zastosowanie

Efekty modułu: uczestnicy przećwiczą w praktyce wszystkie nowe strategie i techniki oraz otrzymają konstruktywną informację zwrotną

Moduł 5. Zwiększanie ilości umawianych spotkań po szkoleniu
− Tworzenie działania po szkoleniu, abyś naprawdę poprawił wyniki
− Podsumowanie szkolenia

Efekty modułu: uczestnicy stworzą plan podnoszenia wyników po szkoleniu oraz wybiorą kluczowe obszary, w jakich powinni rozwijać swoje umiejętności, aby zwiększyć sprzedaż i zrealizować cele sprzedażowe w 2016r.

Trener prowadzący :

Izabela Krejca – Pawski
Certyfikowany trener i praktyk biznesu, szkolący zespoły sprzedaży i obsługi klienta.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji z klientami i zarządzania czasem. Dzieli się z uczestnikami sprawdzonymi praktykami zebranymi podczas 14 lat pracy w sprzedaży. Wcześniej szef zespołów sprzedaży, koordynator projektów, i trener wewnętrzny z zakresu sprzedaży, wspierający zarówno pracowników i kadrę kierowniczą w zwiększaniu efektywności działania.

Przeszkoliła ponad 1500 handlowców, specjalistów, doradców klienta, konsultantów i managerów. Przepracowała na salach szkoleniowych ponad 1000 godzin, co zapewnia jej duże doświadczenie w zakresie projektowania efektywnych szkoleń. Ukończyła Szkołę Profesjonalnych Trenerów Sprzedaży SPTS we Wrocławiu oraz szkolenia dla trenerów biznesu Pracowni Psychologicznej E. Sołtys w Krakowie. Brała również udział w Szkole Przedsiębiorczości Innovation Nest SPIN, prowadzonej przez Piotra Wilama oraz Marka Kapturkiewicza.

Na co dzień prowadzi firmę szkoleniową IKP Szkolenia oraz pisze artykuły sprzedażowe dla czołowych magazynów i portali takich jak: Szef Sprzedaży, dr Sprzedaż, Sales News, Opineo. Autorka e-booka „Jak skutecznie umawiać spotkania z klientami”. Stworzyła intensywny program podnoszenia wyników sprzedażowych:
„Wyzwanie sprzedażowe: podnieś sprzedaż w 14 dni”.

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]W prowadzonych nią szkoleniach brali udział pracownicy firm i instytucji takich, jak:
WTB, w-support.pl, GTV, Leroy Merlin, Promo Traffic, STS, WRL Training Group, Tchibo, Speak Art, Przedsiębiorstwo Pszczelarskie Tomasz Łysoń, Nautica Incevtive, Alicja Nikodem Graphic Designer, Direct Center , Hotel Hilton Garden Inn, Bank Spółdzielczy Muszyna – Krynica Zdrój, Atech – Paweł Węgrzyn, MT Partner, Noblecert, Antar, Creative Products, Invest Media, Kuracjusz Beskidzki, RCC NOVA, Smarttech, Targi w Lublinie S. A., Hortico S.A, HAP Armatura, Domex i wielu innych.

Przykładowe opinie uczestników szkoleń:
„Wszystko było bardzo dobrze przygotowane”
„Szkolenie ciekawe, prowadzone w interesujący sposób”
„Ciekawa forma zajęć, wciągająca grupę w dyskusję”
„Szkolenie było bardzo ciekawe, poparte przykładami z życia”
„Szkolenie interesujące, zajęcia ciekawie powiązane z ćwiczeniami, trener kompetentny, zaangażowany, z umiejętnością słuchania”
„Szkolenie merytoryczne, nie zapchane suchymi informacjami i definicjami”
„Bardzo dużo praktycznych przykładów pozwalających zidentyfikować się z tematem szkolenia”
„Dużo praktycznych wskazówek, technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami”
„Energia, pozytywna atmosfera, praktyczne ćwiczenia”[/text_block]

Jesteś zainteresowany tym szkoleniem ?

  • Zadzwoń do mnie: 606 302 180

  • Napisz do mnie: kontakt@izakrejcapawski.pl

Zapytaj o szkolenie dla Twojego zespołu

Powyższy program jest wstępną propozycją  – za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych rozmów z klientami

Szkolenie prowadzi Iza Krejca-Pawski

Moi klienci umawiają 8 spotkań na 11 telefonów, podnoszą sprzedaż o 30% i odzyskują kontrolę nad swoim czasem. Moją misją jest sprawienie, żeby wszystkie osoby, które sprzedają i zarządzają zespołami osiągały podobne wyniki.

Stworzyłam to szkolenie ponieważ wiem, jak ważne dla wyników sprzedażowych jest skuteczne umawianie spotkań. Równocześnie wiem, że wiele osób ma problem z zachęceniem klienta do rozmowy, ponieważ stosuje stare, nieskuteczne już dziś metody.

Jako trener odsłuchałam ponad 2900 rozmów sprzedażowych handlowców, konsultantów, doradców i telemarketerów z wielu branż. Podczas szkoleń, warsztatów i coachingów „on the job” pomagałam setkom uczestników poprawiać skuteczność rozmów. Sama sprzedawałam przez telefon i umawiałam spotkania na długo, zanim zostałam trenerem sprzedaży. Ponieważ wiem, co działa w praktyce, po moich szkoleniach od razu podnosisz wyniki!

Certyfikowany trener, ekspert i praktyk biznesu, szkolący zespoły sprzedaży i obsługi klienta. Licencjonowany Konsultant Odporności Psychicznej (Mental Toughness MTQ48) oraz Zintegrowanego Modelu Przywództwa ILM72. Szefowa firmy IKP Szkolenia.

Jako trener od 9 lat zwiększa wyniki i poprawia jakość pracy szkolonych osób, pomagając zespołom wejść POZIOM WYŻEJ.

Sięgnij po moje praktyczne
książki, ebooki i planery! 

Jestem autorką 2 świetnie ocenianych książek, popularnych i cenionych ebooków oraz planerów,
w których dzielę się najlepszymi praktykami pozwalającymi osiągać lepsze wyniki.

Czytelnicy cenią moje książki za to, że świetnie się je czyta i wszystko podawane jest na konkretnych przykładach, dzięki czemu łatwo i szybko się je wdraża! Przekonaj się!

900 osób rocznie przechodzi szkolenia pod okiem Izy
Szkoliła i wspierała know how zespoły i kadrę managerską firm takich, jak:

Jest też autorką ponad 50 merytorycznych artykułów oraz wypowiedzi eksperckich publikowanych w:

Zapytaj o szkolenie dla Twojego zespołu

Powyższy program jest wstępną propozycją  – za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych rozmów z klientami

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE:
Napisz na sklep@izakrejcapawski.pl

Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65

Iza Krejca-Pawski
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80

 

ZAMÓW SZKOLENIE DLA TWOJEGO ZESPOŁU !

Zapisz temat, ilość osób, miejsce, termin,
a my przygotujemy ofertę szkolenia. 

Jesteśmy też dostępni pod telefonem
606 44 57 65 lub emailem biuro@ikpszkolenia.pl

Napisz do nas o szkolenie