Jak zwiększyć ilość umawianych spotkań handlowych?
Trening z nagrywaniem i analizą rozmów.
i wyłącznie na umawianiu spotkań. Warsztat skupia się na podnoszeniu skuteczności rozmów na poszczególnych etapach rozmowy.
Głównym celem warsztatów jest podniesienie skuteczności umawiania spotkań poprzez trening umiejętności i analizę popełnianych błędów.
Cele w obszarze postawy/ zachowania:
uświadomienie związku pomiędzy sposobem prowadzenia rozmowy, a wynikiem oraz rozwijanie świadomej pracy sprzedażowej w oparciu o strategię rozmowy.
Cele w obszarze umiejętności:
umiejętność angażowania klienta w rozmowę, pytanie o czas na rozmowę, ustalenia terminu spotkania, pokonywanie najczęstszych obiekcji przed spotkaniem.
Cele w obszarze wiedzy:
wykorzystanie wiedzy i dogłębnego rozumienia klienta w sprzedaży, zasady psychologii w rozmowach telefonicznych.
Dbamy o rozwój po szkoleniu:
? materiały szkoleniowe: praktyczne dialogi opisujące jak prowadzić rozmowę,
? dwa zadania utrwalające umiejętności po szkoleniu,
? przydatną ?ściągę? z kluczowymi wnioskami szkolenia[/text_block]
Szkolenie prowadzi:
Iza Krejca-Pawski
Szkolenie stworzone z myślą o :
Telemarketerach, konsultantach, handlowcach, specjalistach ds. sprzedaży, inżynierach sprzedaży, doradcach klientów,
kierownikach i managerach sprzedaży, którzy chcą zwiększyć skuteczność umawiania spotkań z klientami.
Efekty udziału w szkoleniu dla uczestników:
1. Dowiedzą się, co warto zmienić w rozmowach, aby skuteczniej umawiać spotkania.
2. Poznają 4 techniki mocnego otwierania rozmowy telefonicznej dopasowane do specyfiki branży i rodzaju klienta.
3. Stworzą dla siebie skuteczną strategię umawiania spotkań.
4. Przećwiczą nowe techniki podczas szkolenia i przetestują ich działanie.
5. Posłuchają i zanalizują nagrania swoich rozmów i opracują plan podniesienia skuteczności.
Metody pracy w czasie szkolenia:
40% szkolenia stanowią warsztaty umiejętności umawiania spotkań i analiza case study z prawdziwych rozmów z klientami.
30% dyskusje z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń.
30% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia. Mocno skoncentrowana formuła szkolenia zapewnia maksymalną skuteczność warsztatów. Trenujemy w czasie szkolenia tylko i wyłącznie umawianie spotkań.
Trener prowadzi szkolenie metodami nauczania dorosłych takimi jak:
? Analiza przypadków w formie nagrania rozmowy.
? Nagrywanie i odsłuchiwanie rozmów uczestników.
? Praca warsztatowe i zespołowe wypracowywanie rozwiązań.
? Burza mózgów.
? Dyskusja moderowana.
? Uzupełnione o mini-wykłady tam, gdzie jest to niezbędne.
Program szkolenia: 1 dzień (8 x 45 min)
Moduł 1. Co wpływa na ilość i skuteczność umawianych spotkań?
? Co sprzedajesz podczas umawiania spotkań?
? Ile umówionych spotkań można uznać a sukces?
? 2 scenariusze umawiania spotkań i kiedy je stosować?
? 4 główne powody, dlaczego umawianie spotkań kończy się fiaskiem, oraz jak to zmienić- case study.
? Warsztaty: Analiza rozmów uczestników i wypracowywanie wniosków.
Efekty modułu: uczestnicy uświadomią sobie co obniża ich wyniki sprzedażowe oraz dokonają analizy swoich własnych rozmów pod kątem ich skuteczności.
Moduł 2. Przykuwanie uwagi i angażowanie klienta w rozmowę o spotkaniu.
? Skuteczna strategia rozmowy w oparciu o persony sprzedażowe. Warsztaty.
? Jak rozpocząć rozmowę, aby umówić spotkanie? 4 sprawdzone sposoby otwierania rozmów.
? Jak pytać o czas na rozmowę, aby nie ?spalić? rozmowy?
? Co powiedzieć sekretarce, aby chciała połączyć Cię dalej? Sprawdzona strategia.
? Warsztaty tworzenia mocnych zdań otwierających według 4 sposobów.
Efekty modułu: uczestnicy stworzą skuteczną strategię rozmowy dopasowaną do klientów i branży
Moduł 3. Doprowadzanie do umówienia spotkania
? Pokonywanie barier i zastrzeżeń klientów: lista najczęstszych obiekcji przed spotkaniem.
? Technika ?zapętlenia? i jej praktyczne zastosowanie.
? Złota zasada doprowadzania do umówienia spotkania.
? Jak umówić spotkanie dzięki obiekcji? Sprawdzony patent.
? Warsztaty sprzedażowe: testujemy i ćwiczymy nowe techniki sprzedażowe.
Efekty modułu: uczestnicy rozwiną umiejętność reagowania w wybranych trudnych sytuacjach poprzez przećwiczenie rozmów zastosowaniem technik reagowania na obiekcje i zastrzeżenia
Moduł 4. Trening umawiania spotkań według scenariuszy wypracowanych podczas szkolenia.
? Nagrywamy rozmowy uczestników szkolenia.
? Odsłuchujemy i analizujemy ich przebieg pod kątem skuteczności.
? Przekazujemy konkretne wskazówki, co było świetne, oraz elementy, które zdecydowanie warto poprawić.
? Narzędzie podnoszenia skuteczności sprzedaży: ćwiczymy jego zastosowanie
Efekty modułu: uczestnicy przećwiczą w praktyce wszystkie nowe strategie i techniki oraz otrzymają konstruktywną informację zwrotną
Moduł 5. Zwiększanie ilości umawianych spotkań po szkoleniu
? Tworzenie działania po szkoleniu, abyś naprawdę poprawił wyniki
? Podsumowanie szkolenia
Efekty modułu: uczestnicy stworzą plan podnoszenia wyników po szkoleniu oraz wybiorą kluczowe obszary, w jakich powinni rozwijać swoje umiejętności, aby zwiększyć sprzedaż i zrealizować cele sprzedażowe w 2016r.
Izabela Krejca – Pawski
Certyfikowany trener i praktyk biznesu, szkolący zespoły sprzedaży i obsługi klienta.
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji z klientami i zarządzania czasem. Dzieli się z uczestnikami sprawdzonymi praktykami zebranymi podczas 14 lat pracy w sprzedaży. Wcześniej szef zespołów sprzedaży, koordynator projektów, i trener wewnętrzny z zakresu sprzedaży, wspierający zarówno pracowników i kadrę kierowniczą w zwiększaniu efektywności działania.
Przeszkoliła ponad 1500 handlowców, specjalistów, doradców klienta, konsultantów i managerów. Przepracowała na salach szkoleniowych ponad 1000 godzin, co zapewnia jej duże doświadczenie w zakresie projektowania efektywnych szkoleń. Ukończyła Szkołę Profesjonalnych Trenerów Sprzedaży SPTS we Wrocławiu oraz szkolenia dla trenerów biznesu Pracowni Psychologicznej E. Sołtys w Krakowie. Brała również udział w Szkole Przedsiębiorczości Innovation Nest SPIN, prowadzonej przez Piotra Wilama oraz Marka Kapturkiewicza.
Na co dzień prowadzi firmę szkoleniową IKP Szkolenia oraz pisze artykuły sprzedażowe dla czołowych magazynów i portali takich jak: Szef Sprzedaży, dr Sprzedaż, Sales News, Opineo. Autorka e-booka ?Jak skutecznie umawiać spotkania z klientami?. Stworzyła intensywny program podnoszenia wyników sprzedażowych:
?Wyzwanie sprzedażowe: podnieś sprzedaż w 14 dni?.
WTB, w-support.pl, GTV, Leroy Merlin, Promo Traffic, STS, WRL Training Group, Tchibo, Speak Art, Przedsiębiorstwo Pszczelarskie Tomasz Łysoń, Nautica Incevtive, Alicja Nikodem Graphic Designer, Direct Center , Hotel Hilton Garden Inn, Bank Spółdzielczy Muszyna ? Krynica Zdrój, Atech – Paweł Węgrzyn, MT Partner, Noblecert, Antar, Creative Products, Invest Media, Kuracjusz Beskidzki, RCC NOVA, Smarttech, Targi w Lublinie S. A., Hortico S.A, HAP Armatura, Domex i wielu innych.
Przykładowe opinie uczestników szkoleń:
?Wszystko było bardzo dobrze przygotowane?
?Szkolenie ciekawe, prowadzone w interesujący sposób?
?Ciekawa forma zajęć, wciągająca grupę w dyskusję?
?Szkolenie było bardzo ciekawe, poparte przykładami z życia?
?Szkolenie interesujące, zajęcia ciekawie powiązane z ćwiczeniami, trener kompetentny, zaangażowany, z umiejętnością słuchania?
?Szkolenie merytoryczne, nie zapchane suchymi informacjami i definicjami?
?Bardzo dużo praktycznych przykładów pozwalających zidentyfikować się z tematem szkolenia?
?Dużo praktycznych wskazówek, technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami?
?Energia, pozytywna atmosfera, praktyczne ćwiczenia?[/text_block]
Jesteś zainteresowany tym szkoleniem ?
-
Napisz do mnie: kontakt@izakrejcapawski.pl
Zapytaj o szkolenie dla Twojego zespołu
Powyższy program jest wstępną propozycją – za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych rozmów z klientami
Szkolenie prowadzi Iza Krejca-Pawski
Moi klienci umawiają 8 spotkań na 11 telefonów, podnoszą sprzedaż o 30% i odzyskują kontrolę nad swoim czasem. Moją misją jest sprawienie, żeby wszystkie osoby, które sprzedają i zarządzają zespołami osiągały podobne wyniki.
Stworzyłam to szkolenie ponieważ wiem, jak ważne dla wyników sprzedażowych jest skuteczne umawianie spotkań. Równocześnie wiem, że wiele osób ma problem z zachęceniem klienta do rozmowy, ponieważ stosuje stare, nieskuteczne już dziś metody.
Jako trener odsłuchałam ponad 2900 rozmów sprzedażowych handlowców, konsultantów, doradców i telemarketerów z wielu branż. Podczas szkoleń, warsztatów i coachingów „on the job” pomagałam setkom uczestników poprawiać skuteczność rozmów. Sama sprzedawałam przez telefon i umawiałam spotkania na długo, zanim zostałam trenerem sprzedaży. Ponieważ wiem, co działa w praktyce, po moich szkoleniach od razu podnosisz wyniki!
Certyfikowany trener, ekspert i praktyk biznesu, szkolący zespoły sprzedaży i obsługi klienta. Licencjonowany Konsultant Odporności Psychicznej (Mental Toughness MTQ48) oraz Zintegrowanego Modelu Przywództwa ILM72. Szefowa firmy IKP Szkolenia.
Jako trener od 9 lat zwiększa wyniki i poprawia jakość pracy szkolonych osób, pomagając zespołom wejść POZIOM WYŻEJ.
Sięgnij po moje praktyczne
książki, ebooki i planery!
Jestem autorką 2 świetnie ocenianych książek, popularnych i cenionych ebooków oraz planerów,
w których dzielę się najlepszymi praktykami pozwalającymi osiągać lepsze wyniki.
Czytelnicy cenią moje książki za to, że świetnie się je czyta i wszystko podawane jest na konkretnych przykładach, dzięki czemu łatwo i szybko się je wdraża! Przekonaj się!
900 osób rocznie przechodzi szkolenia pod okiem Izy
Szkoliła i wspierała know how zespoły i kadrę managerską firm takich, jak:
Jest też autorką ponad 50 merytorycznych artykułów oraz wypowiedzi eksperckich publikowanych w:
Zapytaj o szkolenie dla Twojego zespołu
Powyższy program jest wstępną propozycją – za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych rozmów z klientami
ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE:
Napisz na sklep@izakrejcapawski.pl
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65
Iza Krejca-Pawski
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80
ZAMÓW SZKOLENIE DLA TWOJEGO ZESPOŁU !
Zapisz temat, ilość osób, miejsce, termin,
a my przygotujemy ofertę szkolenia.
Jesteśmy też dostępni pod telefonem
606 44 57 65 lub emailem biuro@ikpszkolenia.pl