Masz pytania? Zadzwoń na 606 44 57 65 lub napisz na biuro@ikpszkolenia.pl

Warsztaty wzmacniające efektywność przywódczą dla liderów, skoncentrowane szczególnie na wdrażaniu i przeprowadzaniu zespołów przez zmiany w dynamicznych warunkach (VUCA)

Szkolenie Przywództwo i Zarządzanie zmianą
Jak motywować i angażować zespół?

Trening przywódczy oparty o Zintegrowany Model Przywództwa oraz wyzwania
związane z wdrażaniem zmian w niestabilnych warunkach (VUCA).

Szkolenie prowadzone przez Licencjonowaną Konsultantkę Mental Toughness (MTQ)
i Zintegrowanego Modelu Przywództwa (ILM72), Izę Krejcę- Pawski

Szkolenie Umawianie Spotkań Cold Calling

Głównym celem szkolenia jest lepsze zrozumienie procesu zarządzania zmianą dedykowane kadrze zarządzającej. Skuteczniejsze zarządzanie i wdrażanie zmian, także podczas trudnych sytuacji, jak opór, narzekanie czy konflikty.

Podczas szkolenia wypracujemy:

– Zestaw komunikatów kierowniczych na trudne sytuacje, pokazanych na przykładach i dostosowanych do potrzeb wdrażania i utrzymania zmian organizacyjnych.

– Najważniejsze zasady i sprawdzone praktyki zarządzania zespołem w sytuacjach trudnych tak, by wzmacniać proaktywne nastawienie do zmian.

– Sposoby na budowanie zaangażowania i motywacji  w zespole uwzględniające kwestie odporności lub wrażliwości psychicznej w reagowaniu na zmiany.

– Scenariusze reagowania w trudnych sytuacjach z zespołem: opór przed zmianami, wymówki, narzekanie, niskie standardy wykonania zadania, demotywowanie się zespołu.

Korzyści z udziału dla uczestników

– Skuteczniejsze zarządzanie zespołem w sytuacjach trudnych, dotyczących narzekania, presji czy konfliktów.
– Uporządkowanie konfliktu oczekiwań pracownik vs firma.
– Skuteczniejsze wdrażanie i egzekwowania realizacji zmian wspierające efektywną współpracę.
– Motywowanie i wspieranie zespołu oraz pracowników w ich pracy oraz podnoszeniu standardów pracy.

W 1 dzień szkolenia przepracujemy kluczowe narzędzia przywódcze
niezbędne do zwiększania zaangażowania zespołu

Wdrażanie zmian jest jednym z największym wyzwań
stojących przed kadrą managerską!

Szczególnie, gdy wdrażane zmiany wiążą się z podniesieniem wymagań i standardów pracy, czy rosnącymi targetami i choć są korzystne dla firmy, mogą być w zespole postrzegane negatywnie.

Szkolenie ma aktywną, warsztatową formę skupioną na sytuacjach z codziennej pracy kadry zarządzającej. Podczas szkolenia przepracujemy narzędzia i rozumienie procesu zmian z perspektywy organizacji, liderów, zespołu jako całości oraz poszczególnych pracowników.

Wykorzystamy do tego narzędzia zarówno przywódcze jak i psychologiczne.

Skuteczność tego szkolenia potwierdzają Wasze opinie!

Bardzo ciekawe szkolenie, intensywne, interesujące, angażujące zespół.

Anna

uczestniczka szkolenia

„Szkolenie dostosowane do mojej branży. Widać przygotowanie i zaangażowanie w nasze tematy”.

Anna

uczestniczka szkolenia

„Dużo przydatnych zasad w pracy kierownika. Zdecydowanie wykorzystam je w pracy zespołowej!”

Piotr

uczestnik szkolenia

„Bardzo potrzebne szkolenie w praktyce każdego lidera.
Inspirująco, Konkretnie i Praktycznie!”

Tomek

uczestnik szkolenia

„Szkolenie bardzo ciekawe, poruszające kwestie istotne w pracy jako leader. Istotnym dla mnie określnie celów i zespołu, co daje możliwość kontroli i konstruktywnej rozmowy”.

Wiola

uczestniczka szkolenia

„Szkolenie super, czekam na kolejne!”.

Beata

uczestniczka szkolenia

WEJDŹ POZIOM WYŻEJ W SKUTECZNOŚCI PRZYWÓDCZEJ I SPRAW, ABY TWÓJ ZESPÓŁ WIDZIAŁ W ZMIANACH SZANSE I OKAZJE, KTÓRE WARTO WDROŻYĆ

 

Jak pokonać niechęć pracowników do zmian?
Jak zmotywować ludzi do działania i zwiększać zaangażowanie w nowe zadania?
Jak radzić sobie z narzekaniem, oporem przed nowymi pomysłami?
Jak reagować, gdy zespół nie wdraża zmian lub wdraża je poniżej oczekiwanego poziomu?
Jak radzić sobie z emocjonalnymi reakcjami, narzekaniem, krytykowaniem i obwinianiem?

Poznasz odpowiedzi na te pytania podczas szkolenia, ponieważ pracujemy
na najczęstszych wyzwaniach przywódczych w procesie wdrażania zmian! 

 

Przeczytaj szczegółowy program szkolenia i sprawdź, czego dokładnie się nauczysz:

Program szkolenia: 1 dzień (8 x 45 min)

Moduł 1. Rola i zadania kierownika w aktualnej sytuacji pandemicznej i pracy hybrydowej.

– Zarządzanie zespołem w aktualnej sytuacji: problemy, wyzwania i szanse.
– Zarządzanie zespołem i ustalanie zasad działania: jak budować i rozwijać skuteczny zespół działający hybrydowo? Błędy, których należy unikać.
– Najważniejsze zasady zarządzania zespołem: rola lidera w budowaniu zaangażowania.
– Ćwiczenia uczestników: Expose lidera zespołu – ustalamy, czego wymagamy jako szef zespołu.
– Zasady obowiązujące w zespole hybrydowym – jak je stworzyć, aby wspierały ciągły rozwój?

Efekty modułu: uczestnicy uświadomią sobie rolę lidera zespołu w aktualnej sytuacji oraz przygotują lub dostosują narzędzia managerskie do specyfiki swoich zespołów.

Moduł 2. Codzienne zarządzanie zespołem i praca z zespołem. Motywowanie i delegowanie pracy do zespołu i poszczególnych pracowników.

– Jak prowadzić skuteczne zebrania? Komunikacja jako warunek sukcesu w pracy zespołowej.
– Jak komunikować zmiany i nowe zadania, aby nie wywoływały oporu w zespole?
– Sprawdzone sposoby motywowania zespołu. Jak budować zaangażowanie i motywację?
– Managerskie komunikaty, które każdy kierownik powinien znać.
– Ćwiczenia uczestników: uczestnicy tworzą komunikaty poznane w tym module.

Efekty modułu: tworzymy przykłady efektywnego delegowania pracy i budowania zaangażowania i motywacji dzięki konstruktywnej liderskiej komunikacji.

Moduł 3. Sytuacje trudne w pracy kierownika zespołu. Monitorowanie i egzekwowanie pracy zespołu i poszczególnych pracowników.

– Jak monitorować i egzekwować pracę, aby została wykonana?
– Lista 3 największych błędów kierowniczych, które sabotują realizację zadań.
– Przykład rozmowy z pracownikiem, który nie wykonał zadania, ma opóźnienia.
– Plan rozmowy z zespołem, gdy nie wykonał zadania lub wykonał je poniżej oczekiwań.
– Ćwiczenia uczestników: uczestnicy tworzą komunikaty poznane w tym module.

Efekty modułu: tworzymy przykłady reakcji do codziennej pracy z zespołem, aby liderzy potrafili radzić sobie w typowych problematycznych sytuacjach.

Moduł 4. Rozwiązywanie problemów w zarządzaniu zespołem – sprawdzone praktyki na dzisiejsze wyzwania. Praktyczne podsumowanie szkolenia.

– Jak reagować, gdy pracownicy demotywują się nawzajem?
– Jak radzić sobie z narzekaniem i wymówkami w zespole?
– Jak radzić sobie z oporem przed zmianami?
– Jak radzić sobie z pracownikami, którzy odstają negatywnie poziomem pracy od reszty zespołu?
– Jak reagować, gdy pojawiają się konflikty w zespole?
– Jak radzić sobie z pracownikami, którzy ciągle popełniają te same błędy?
– Podsumowanie szkolenia– 5 kluczowych zasad Efektywnego Zespołu.

Efekty modułu: uczestnicy poznają praktyczne zastosowanie wszystkich omawianych na szkoleniu narzędzi liderskich.

 

Wykonaj Test Skuteczności i analizę stylu przywództwa liderów zespołów i kadry zarządzającej ILM72

Rekomendujemy realizację szkolenia poprzedzone przeprowadzeniem badania zarówno uczestników jak i kadry kierowniczej jako całości z zastosowaniem kwestionariusza ILM72.

KWESTIONARIUSZ SKUTECZNOŚCI PRZYWÓDCZEJ ILM72 (Zintegrowany Model Przywództwa):

Wykonaj rzetelne, naukowo potwierdzone badanie za pomocą psychometrycznego Kwestionariusza ILM72 (Zintegrowany Model Przywództwa).

Test bada SKUTECZNOŚĆ PRZYWÓDCZĄ w 9 kluczowych skalach skuteczności liderów, dostarczając rzetelnej analizy mocnych stron jak i obszarów do rozwoju.

Iza jest Licencjonowaną Konsultantką ILM72, przeszkoloną w zakresie metodologii narzędzia, stosowania, prawidłowej interpretacji wyników oraz udzielania informacji zwrotnej.

Szkolenie poprowadzi Was
POZIOM WYŻEJ! 

Metody pracy podczas szkolenia:

50% szkolenia stanowi trening i warsztaty umiejętności zarządzania zespołem w formie pracy z analizą najczęstszych sytuacji z codziennej pracy na szkoleniu.
25% dyskusje z liderem w celu wymiany doświadczeń.
25% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia.

Trener prowadzi szkolenie metodami takimi jak:
– Analiza w formie ćwiczenia rozmów z zespołem podczas szkolenia.
– Symulacje i odgrywanie ról w formie scenek.
– Analiza studium przypadków.
– Warsztaty i ćwiczenia technik rozmów z pracownikami.
– Burza mózgów i metody kreatywne.
– Uzupełnione o mini-wykłady tam, gdzie jest to niezbędne.

Zapytaj o szkolenie dla Twojego zespołu

Powyższy program jest wstępną propozycją  – za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych rozmów z klientami

900 osób rocznie przechodzi szkolenia pod okiem Izy
Szkoliła i wspierała know how zespoły i kadrę managerską firm takich, jak:

Jest też autorką ponad 50 merytorycznych artykułów oraz wypowiedzi eksperckich publikowanych w:

Zainwestuj w Waszą skuteczność i wzmocnij Twój zespół korzystając ze sprawdzonych managerskich narzędzi oraz konkretnych przykładów, stworzone
z myślą o wyzwaniach, jakich szefowie zespołów doświadczają na co dzień!

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE:
Napisz na sklep@izakrejcapawski.pl

Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65

Iza Krejca-Pawski
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80

 

ZAMÓW SZKOLENIE DLA TWOJEGO ZESPOŁU !

Zapisz temat, ilość osób, miejsce, termin,
a my przygotujemy ofertę szkolenia. 

Jesteśmy też dostępni pod telefonem
606 44 57 65 lub emailem biuro@ikpszkolenia.pl

Napisz do nas o szkolenie