Masz pytania? Zadzwoń 606445765 lub napisz biuro@ikpszkolenia.pl

Podcast 

Wejdź Poziom Wyżej
z Izą Krejcą-Pawski

Podcast o sprzedaży, biznesie i przywództwie dedykowany dyrektorom, przedsiębiorcom, managerom, szefom sprzedaży i ambitnym handlowcom!

Zobacz podcast na YouTube

W każdym odcinku omawiam konkretne case study z obszaru sprzedaży, cold callingu, czy przywództwa, aby zainspirowac Ciebie i Twój Zespół do Wejścia POZIOM WYŻEJ!

Odcinek 10

prowadzi Iza Krejca-Pawski

W tym odcinku pokazuję, jak poradzić sobie z problemem rotacji w zespole. Dowiesz się, jak zbudować efektywny system szkoleniowy, który przetrwa zmiany w zespole. Jeśli w Twojej specyfice branży rotacja jest naturalną częścią procesu rekrutacji, ten odcinek jest dla Ciebie! 🎧🎙

Nie przegap tego odcinka
Zapraszam do słuchania! 

Spis poprzednich odcinków:

🎙 Odcinek 9: Jak Przezwyciężyć Kryzys Morale w Zespole Sprzedażowym?

Jak radzić sobie z kryzysami morale i ryzykiem wypalenia w zespołach sprzedaży.

🎙 Odcinek 8: Jak Odzyskałam 40 Godzin Miesięcznie w moim kalendarzu: Case Study

Jak odłożyć na bok rutynowe zadania i zyskać aż 40 godzin w miesiącu na to, co naprawdę ważne.

🎙 Odcinek 7: Case study. Odkryj Ukryte Możliwości: Jak Osiągnąć 60% Więcej w Sprzedaży!

Poznaj regułę 40% i dowiedz się, jakie są kolejne kroki, aby odkryć pozostałe 60% Twoich możliwości!

🎙 Odcinek 6: 8 miesięcy budował relacje, klient nic nie kupił. Case study o Follow-up.

Jak zdecydowanie przyspieszyć procesy decyzyjne w rozmowach sprzedażowych i o jakie  3 rzeczy zadbać w rozmowach, aby nie musieć potem robić „100 follow-upów”.

🎙 Odcinek 5: Case study Skuteczna Sprzedaż

 Jak pozyskiwać klientów, gdy konkurencja jest duża? 3 rzeczy, które Cię wyróżnią

🎙 Odcinek 4: Case study Osiąganie celów i wyników

Skokowe Wzrosty 10x vs. Bezpieczne Usprawnianie – Poznaj 2 strategie osiągania celów

🎙 Odcinek 3: Case study Zarządzanie Czasem w pracy

 Jak Zarządzać Czasem w dynamicznym środowisku pracy?

🎙 Odcinek 2: Case study Finalizacja Sprzedaży

 Ten sam zespół, ta sama oferta, to samo szkolenie – dwa różne efekty. Jak to możliwe?

🎙 Odcinek 1: Case study Umawianie Spotkań Cold Calling

Przedzwoniła całe województwo, żaden klient nie był zainteresowany. Co robić?

Posłuchaj podcastu:

Posłuchaj podcastu!

W każdym odcinku omawiam konkretne case study z obszaru sprzedaży, cold callingu, czy przywództwa, aby zainspirowac Ciebie i Twój Zespół do Wejścia POZIOM WYŻEJ!