Jak sprzedać przez telefon? Praktyczne warsztaty.
Szkolenie stanowi praktyczny trening rozmów telefonicznych, skoncentrowany całkowicie na czterech etapach procesu sprzedaży, którego celem
jest rozwijanie umiejętności skutecznego pozyskiwania klientów.
Prowadzi go autorka cenionej książki „Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki”
i ebooka „Umawianie Spotkań.Cold Calling”, iza Krejca-Pawski
6 powodów, dlaczego warto wziąć udział w tym szkoleniu:
1. Poznasz sprawdzoną formułę, która zapewnia sukces w sprzedaży przez telefon 2. Rozpracujesz 9 najczęstszych obiekcji klientów oraz stworzysz scenariusze reagowania 3. Dowiesz się, jak wzbudzać potrzebę zakupu u klienta, dzięki mocnej prezentacji 4. Poznasz szybką technikę umawiania spotkań 5. Zdobędziesz i rozwiniesz umiejętności pozwalające na skuteczne zamykanie sprzedaży 6. Nauczysz się skutecznie przykuwać uwagę klientów w pierwszych minutach rozmowyMetody pracy w czasie szkolenia:
40% szkolenia stanowią ćwiczenia umiejętności prowadzenia rozmów sprzedażowych 30% dyskusje z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń 30% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnieniaSzkolenie stworzone z myślą o:
Handlowcach, specjalistach ds. sprzedaży, inżynierach sprzedaży, doradcach klientów, kierownikach i managerach sprzedaży, którzy poszukują metod i sposobów zwiększenia wyników sprzedażowych dzięki lepszemu wykorzystaniu rozmów telefonicznych.
Program szkolenia: 1 dzień (8 x 45 min)
1. Krok 1: Mocne wejście – Techniki angażowania uwagi klientów przez telefon.
a. Model telefonicznej sprzedaży w 4 krokach b. Techniki ?ocieplania? zimnych telefonów c. Techniki budowania angażujących haków na uwagę ? ćwiczenia praktyczne d. Szybka technika umawiania spotkań e. Czy naprawdę potrzebujesz skryptu? f. Mini -gra: Tajemnica sukcesu w telefonicznej sprzedaży.2. Krok 2: Badanie potrzeb, czy wzbudzanie potrzeb klientów?
a. Jak badać potrzeby klientów, aby sprzedać? b. Techniki wzbudzania potrzeb klientów, czyli dlaczego klienci kupują? c. Klasyczne CZK, czy angażujące historie- jak przedstawiać ofertę? d. Ćwiczenia: Budowanie prezentacji, która sprzedaje3. Krok 3: Praca z obiekcjami, zastrzeżeniami i wątpliwościami klientów
a. Kiedy klienci kierują się ceną i jak to zmienić? b. Jak reagować w sytuacji, gdy klient żąda podania ceny na początku rozmowy? c. 9 najczęstszych obiekcji i 9 sprawdzonych odpowiedzi d. 3 techniki pracy z obiekcjami: relacyjna, perswazyjna, coachingowa e. Budowanie scenariuszy pracy z obiekcjami pod potrzeby uczestników f. Ćwiczenie: trening w formie intensywnej symulacji pracy z obiekcjami4. Krok 4: Techniki zamykania sprzedaży i przyspieszania decyzji u klientów
a. 4 techniki zamykania sprzedaży, które działają przez telefon b. Słowa, które sprzedają, czyli perswazja w praktyce c. Ćwiczenia: budowanie pełnych scenariuszy rozmów sprzedażowych5. Plan działań po szkoleniu
1. Tworzymy plan działania po szkoleniu i ustalamy cele rozwojowe zgodnie z zasadą SMARTER 2. Podsumowanie szkolenia 3. Zakończenie i rozdanie certyfikatówSzkolenie prowadzi Iza Krejca-Pawski
Wiele lat temu sama byłam bardzo zapracowaną osobą. Zajmowałam ważne stanowisko, miałam odpowiedzialną pracę, ale nie miałam na nic czasu. Dlatego postanowiłam to zmienić!
Stworzyłam to szkolenie, aby pomóc zapracowanym i aktywnym osobom skuteczniej radzić sobie z wyzwaniami pracy. Prowadzę ją po to, aby pomóc Ci kończyć każdy dzień z poczuciem satysfakcji i dobrze spędzonego dnia!
Dzięki mojej strategii 5 kroków Elastycznego Zarządzania Czasem?:
– zaczniesz formułować cele tak, by ułatwić sobie podejmowanie decyzji i wykonywać to, co najważniejsze
– nauczysz się elastycznego i przede wszystkim skutecznego planowania
– dowiesz się, jak radzić sobie z oczekiwaniami i presją innych
– zrozumiesz, dlaczego warto posługiwać się językiem działania i sprawnie przełożysz pomysły na konkretne czynności
– nabierzesz pewności siebie i zaufania do własnych decyzji
– nauczysz się odmawiać, aby chronić swój czas!
Iza Krejca-Pawski, trenerka zespołów sprzedaży i obsługi klienta
Certyfikowany trener, ekspert i praktyk biznesu, szkolący zespoły sprzedaży i obsługi klienta. Licencjonowany Konsultant Odporności Psychicznej (Mental Toughness MTQ48) oraz Zintegrowanego Modelu Przywództwa ILM72. Szefowa firmy IKP Szkolenia.
Jako trener od 9 lat zwiększa wyniki i poprawia jakość pracy szkolonych osób, pomagając zespołom wejść POZIOM WYŻEJ.
900 osób rocznie przechodzi szkolenia pod okiem Izy
Szkoliła i wspierała know how zespoły i kadrę managerską firm takich, jak:
Jest też autorką ponad 50 merytorycznych artykułów oraz wypowiedzi eksperckich publikowanych w:
Zapytaj o szkolenie dla Twojego zespołu
Powyższy program jest wstępną propozycją – za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych rozmów z klientami
ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE:
Napisz na sklep@izakrejcapawski.pl
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65
Iza Krejca-Pawski
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80
ZAMÓW SZKOLENIE DLA TWOJEGO ZESPOŁU !
Zapisz temat, ilość osób, miejsce, termin,
a my przygotujemy ofertę szkolenia.
Jesteśmy też dostępni pod telefonem
606 44 57 65 lub emailem biuro@ikpszkolenia.pl