EBOOK „SKUTECZNA SPRZEDAŻ. POZIOM WYŻEJ”
JAK POKONAĆ NAJTRUDNIEJSZE OBIEKCJE KLIENTÓW?
Wiesz, że masz świetną ofertę, ale klienci mówią Ci, że „nic nie potrzebują”, „nic nie będą zmieniać”, bo „są zadowoleni”?
TEN EBOOK JEST DLA CIEBIE!
Wejdź w sprzedaży POZIOM WYŻEJ i spraw, aby podczas rozmowy sprzedażowej klienci sami chcieli od Ciebie kupować!
Ekspercki Ebook „Skuteczna Sprzedaż”
59 zł/ PDF do druku
Jak często słyszysz od Twoich klientów poniższe obiekcje?
Aby je pokonać, nie wystarczą zwykłe korzyści, czy standardowe reakcje na obiekcje. Inaczej, nie miałbyś problemu.
Musisz WEJŚĆ W SPRZEDAŻY POZIOM WYŻEJ!
I właśnie dlatego powstał ten ebook, dzięki któremu:
Wzbudzisz chęć zakupu u klientów dzięki stosowaniu psychologii budowania potrzeb
Jak pokonać niechęć klienta do spotkania na KONKRETNYCH przykładach
Zaczniesz prezentować wyraziste korzyści, które wyróżnią Cię na tle konkurencji!
Usuniesz nieskuteczne sprzedażowe zwroty, przez które klient patrzy TYLKO NA CENĘ
Opracujesz prezentację w świeży sposób, co przełoży się na realny wzrost Twojej skuteczności!
Zobaczysz, jak rozmawiać o wysokości ceny, aby klient chciał ją zapłacić w całości!
Pracując z ebookiem uświadomisz klientowi PRAWDZIWĄ WARTOŚĆ Twojej oferty, POKONASZ OBIEKCJE i zaczniesz SKUTECZNIE SPRZEDAWAĆ!
W sprzedaży znacznie ważniejsze od tego CO sprzedajesz,
jest to JAK to prezentujesz!
Stwórz wyrazistą oraz konkretną prezentację, budzącą potrzebę zakupu.
Pokaż klientom wartość, jaką Twoja oferta dostarcza TAK NAPRAWDĘ i zacznij dzięki niej skuteczniej bronić ceny.
Kupując ebook, zyskasz pokazane na przykładach rozmowy sprzedażowe i serię ćwiczeń, podczas których od razu dopasujesz wszystko do specyfiki Twojej branży!
Otrzymasz:
Reakcje na 5 uciążliwych obiekcji braku potrzeby
Zobaczysz, jak pokonać
5 częstych obiekcji wzmacniając argumenty.
Każda obiekcja zawiera
3 przykłady reakcji, które dadzą Ci inspirację do rozmów!
7 sposobów edukowania klientów i uświadamiania potrzeb zakupu
Wzbudź chęć zakupu u klientów na 7 różnych sposobów, sprzedając esencję korzyści i wyraziste konkrety! Każdą technikę z łatwością dopasujesz do Twoich rozmów, ponieważ są dokładnie pokazane na przykładach.
3 przykłady rozmów na spotkaniu i przez telefon
Pokazane na przykładach rozmów przez telefon, na spotkaniu i na targach.
Przykładowo dla branż nieruchomości, ubezpieczeń i producenta
suplementów dla zwierząt
Przepis na Skuteczną Sprzedaż!
Kiedy konkurencja stosuje korzyści, Ty wejdź POZIOM WYŻEJ i stwórz prezentację nastawioną na pokazywanie wartości, którą klient SAM chce kupić!
3 metody zapobiegające obniżaniu cen
Zamiast sprzedawać rabatami, zaczniesz mówić o wysokości ceny tak, aby klient widział w niej wartość i chciał ją zapłacić!
To strategie, która sama stosuję w moich rozmowach z ogromnym sukcesem!
Analizę 7 częstych błędów w rozmowach sprzedażowych
Zobaczysz przykłady
7 nieświadomie popełnianych błędów w prezentacji oferty sprzedażowej.
Pokazane na przykładach oraz przykład prezentacji, która zawiera je wszystkie, aby zawsze ich unikać!
Zwiększ sprzedaż i Twoje zyski skuteczniej pozyskując klientów konkurencji!
Naucz się, jak zmienić rozmowę, aby klient zdecydował się na ZMIANĘ DOSTAWCY!
JAK PRZEKONAĆ KLIENTÓW KONKURENCJI?
W ebooku znajdziesz przykłady jak wyróżnić się na tle konkurencji, wchodząc POZIOM WYŻEJ w sposobie jaki prezentujesz Twoje rozwiązania. Na konkretnych przykładach zobaczysz , jak robić prezentacje z efektem „WOW!” nawet,
jeśli masz standardową ofertę!
Dzięki ćwiczeniom z łatwością dopasujesz
przykłady pod Twoją specyfikę i ofertę
od razu wdrażając je w życie!
Autorką ebooka jest ceniona trenerka Iza Krejca-Pawski, autorka książek „Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki”, „Elastyczne Zarządzanie czasem” i ebooka „Umawianie spotkań”
UCZĘ, JAK WEJŚĆ W SPRZEDAŻY POZIOM WYŻEJ!
Moi klienci umawiają 8 spotkań na 11 telefonów, podnoszą sprzedaż o 30% i odzyskują kontrolę nad swoim czasem. Moją misją jest sprawienie, żeby wszystkie osoby, które sprzedają i zarządzają zespołami osiągały podobne wyniki.
900 osób rocznie rozwija u mnie na szkoleniach umiejętności sprzedaży, umawiania spotkań, zarządzania czasem i zespołem oraz obsługi klienta. Jako trener odsłuchałam ponad 2500 rozmów sprzedażowych handlowców, konsultantów, doradców i telemarketerów z wielu branż.
Jestem trenerką umiejętności biznesowych, praktykiem biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży, negocjacjach i obsłudze klienta, którym uwielbiam się dzielić.
Autorką cenionych i świetnie ocenianych książek „Sprzedaż. Tyko sprawdzone techniki” oraz „Elastyczne Zarządzanie Czasem” , ebooka „Umawianie spotkań. Cold Calling” i „Cold Calling. Trening motywacyjny”.
Iza Krejca-Pawski