zobacz relacje z naszych szkoleń
AKTUALNOŚCI SZKOLENIOWE
Zobacz, jak szkolimy i poznaj opinie uczstników naszych szkoleń
Zapraszamy na nasze FLAGOWE SZKOLENIA i zajrzyj na salę szkoleniową!
W ciągu 10 lat wspieraliśmy ponad 10 000 uczestników – zobacz kulisy szkoleń w naszych aktualnościach

Szkolenie Skuteczna Sprzedaż
SZKOLENIE SKUTECZNA SPRZEDAŻJak pozyskiwać klientów na konkurencyjnym cenowym rynku?We wrześniu realizowaliśmy szkolenie Skuteczna Sprzedaż dla zespołu sprzedaży producenta z branży budowlanej. Zespół mierzył się z wyzwaniem pozyskiwania klientów, którzy mają już...

Szkolenie Skuteczna Sprzedaż
SZKOLENIE SKUTECZNA SPRZEDAŻJak pozyskiwać klientów pomimo tendencji spadkowej w branży?We wrześniu realizowaliśmy szkolenie Skuteczna Sprzedaż dla zespołu sprzedaży producenta z branży odzieżowej. Zespół mierzył się z wyzwaniem pozyskiwania klientów – właścicieli...

Szkolenie Umawianie Spotkań Skuteczna Sprzedaż
SZKOLENIE UMAWIANIE SPOTKAŃ SKUTECZNA SPRZEDAŻJak pozyskiwać klientów, którzy już współpracują z innym dostawcą?We wrześniu realizowaliśmy szkolenie Umawianie Spotkań i Skuteczna Sprzedaż dla zespołu sprzedaży producenta z branży BHP. Zespół mierzył się z wyzwaniem...

Szkolenie Stres i Odporność Psychiczna dla Obsługi Klienta
SZKOLENIE STERS I ODPORNOŚĆ PSYCHICZNA W OBSŁUDZE KLIENTAJak radzić sobie ze stresem w pracy i obsłudze klienta?W lipcu realizowaliśmy szkolenie Stres i Odporność Psychiczna dla zespołu obsługi klienta, który mierzy się na co dzień z trudnymi sytuacjami i tak zwanym...

Szkolenie Obsługa Trudnego Klienta
SZKOLENIE OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTAJak zapewnić profesjonalną obsługę w trudnej sytuacji?W maju realizowaliśmy szkolenie Obsługa Trudnego Klienta dla zespołu, który obsługuje klientów zarówno telefonicznie, jak i w rozmowach bezpośrednich, mierząc się z trudnymi...

Szkolenie Efektywne Przywództwo I Zarządzanie Zespołem
SZKOLENIE EFEKTYWNE PRZYWÓDZTWO I ZARZĄDZANIE ZESPOŁEMTrudne Sytuacje w Zarządzaniu ZespołemW lutym realizowaliśmy szkolenie Efektywne Przywództwo i Zarządzanie Zespołem. Trudne sytuacje w zarządzaniu dla doświadczonej kadry managerskiej, która potrzebowała wsparcia...

Szkolenie Obsługa Pacjenta – jak reagować w trudnych sytuacjach
SZKOLENIE OBSŁUGA TRUDNEGO PACJENTAJak reagować w trudnych sytuacjach?W styczniu realizowaliśmy szkolenie Obsługa Trudnego Pacjenta dla zespołu jednej z przychodni, świadczącej usługi zarówno dla pacjentów komercyjnych, jak i wizyty refundowane przez NFZ. Warsztaty...
Zapytaj o szkolenie
Rozwijaj swoje umiejętności z naszymi
praktycznymi szkoleniami. Zamów dla zespołu szkolenie,
które znacząco ułatwi codzienne działania!
Organizacja szkoleń:
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65
ZAMÓW SZKOLENIE DLA TWOJEGO ZESPOŁU !
Zapisz temat, ilość osób, miejsce, termin, a my przygotujemy ofertę szkolenia.
Jesteśmy też dostępni pod telefonem
606 44 57 65 lub emailem biuro@ikpszkolenia.pl