Zobacz podcast na YouTube
W każdym odcinku omawiam konkretne case study z obszaru sprzedaży, cold callingu, czy przywództwa, aby zainspirowac Ciebie i Twój Zespół do Wejścia POZIOM WYŻEJ!
Odcinek 10
Przeszkolę ich, a oni odejdą, czyli jak inwestowac w szkolenia pomimo ryzyka rotacji w zespole?
Odcinek prowadzi Iza Krejca-Pawski
W tym odcinku pokazuję, jak poradzić sobie z problemem rotacji w zespole. Dowiesz się, jak zbudować efektywny system szkoleniowy, który przetrwa zmiany w zespole. Jeśli w Twojej specyfice branży rotacja jest naturalną częścią procesu rekrutacji, ten odcinek jest dla Ciebie! Zapraszam do słuchania!
Spis odcinków podcastu:
Odcinek 10: Case study: Przeszkolę ich, a oni odejdą.
Jak inwestować w rozwój i szkolenia pracowników pomimo ryzka rotacji.
Odcinek 9: Jak Przezwyciężyć Kryzys Morale w Zespole Sprzedażowym?
Jak radzić sobie z kryzysami morale i ryzykiem wypalenia w zespołach sprzedaży.
Odcinek 8: Jak Odzyskałam 40 Godzin Miesięcznie w moim kalendarzu: Case Study
Jak odłożyć na bok rutynowe zadania i zyskać aż 40 godzin w miesiącu na to, co naprawdę ważne.
Odcinek 7: Case study. Odkryj Ukryte Możliwości: Jak Osiągnąć 60% Więcej w Sprzedaży!
Poznaj regułę 40% i dowiedz się, jakie są kolejne kroki, aby odkryć pozostałe 60% Twoich możliwości!
Odcinek 6: 8 miesięcy budował relacje, klient nic nie kupił. Case study o Follow-up.
Jak zdecydowanie przyspieszyć procesy decyzyjne w rozmowach sprzedażowych i o jakie 3 rzeczy zadbać w rozmowach, aby nie musieć potem robić „100 follow-upów”.
Odcinek 5: Case study Skuteczna Sprzedaż
Jak pozyskiwać klientów, gdy konkurencja jest duża? 3 rzeczy, które Cię wyróżnią
Odcinek 4: Case study Osiąganie celów i wyników
Skokowe Wzrosty 10x vs. Bezpieczne Usprawnianie – Poznaj 2 strategie osiągania celów
Odcinek 3: Case study Zarządzanie Czasem w pracy
Jak Zarządzać Czasem w dynamicznym środowisku pracy?
Odcinek 2: Case study Finalizacja Sprzedaży
Ten sam zespół, ta sama oferta, to samo szkolenie – dwa różne efekty. Jak to możliwe?
Odcinek 1: Case study Umawianie Spotkań Cold Calling
Przedzwoniła całe województwo, żaden klient nie był zainteresowany. Co robić?
Posłuchaj podcastu:
Posłuchaj podcastu!
W każdym odcinku omawiam konkretne case study z obszaru sprzedaży, cold callingu, czy przywództwa, aby zainspirowac Ciebie i Twój Zespół do Wejścia POZIOM WYŻEJ!