Skuteczne umawianie spotkań przez telefon
Szkolenie otwarte w Warszawie
17 grudnia 2018r. - poniedziałek

Trening z nagrywaniem i analizą rozmów dla  osób, które umawiają spotkania z klientami
i chcą robić to LEPIEJ!

Przyjdź na szkolenie i dowiedz się:

  • Co zrobić, aby podnieść ilość umawianych spotkań?
  • Jak rozpocząć rozmowę w naprawdę mocny, angażujący klienta sposób, aby chciał rozmawiać z Tobą dłużej niż 1 minutę?
  • Jak pokazać korzyść ze spotkania, aby klient SAM chciał się na nie umówić?
  • Jak pokonać KAŻDĄ obiekcję klienta dotyczącą spotkania?
  • Jak umawiać spotkania dzwoniąc na "zimnej bazie"?
  • Jak stworzyć strategię rozmowy dopasowaną do specyfiki Twojej branży i potrzeb klientów?
  • Jakie 3 błędy w umawianiu spotkań są często popełnianie i jak ich uniknąć?
  • Jak brzmią rozmowy innych handlowców, który umawiają spotkania?
  • To wszystko sprawi, że, wyjdziesz z treningu z głową pełną pomysłów oraz listą nowych i twórczych sposobów prowadzenia rozmów, a dzięki temu zaczniesz aktywnie działać!

8 spotkań umówionych z 11 telefonów
skuteczność tego szkolenia potwierdzają Wasze opinie!

TY RÓWNIEŻ MOŻESZ OSIĄGAĆ TAKIE WYNIKI!

Przyjdź na szkolenie stworzone z myślą o handlowcach, managerach, doradcach czy konsultantach, którzy chcą poznać nowe sposoby
zwiększenia ilości umawianych spotkań

Jak pokonać niechęć klienta do spotkania?
Co powiedzieć, aby klient chciał się spotkać?
I jak zacząć rozmowę, aby w ogóle chciał rozmawiać?
Jak przekonać do spotkania klienta, który nie jest zainteresowany ofertą??

Przyjdź na trening i poznaj odpowiedzi!

ZGŁASZAM UDZIAŁ W SZKOLENIU >>

Przeczytaj program szkolenia:

Moduł 1. Co wpływa na ilość i skuteczność umawianych spotkań?
− Co sprzedajesz podczas umawiania spotkań?
− Ile umówionych spotkań można uznać a sukces?
− 2 scenariusze umawiania spotkań i kiedy je stosować?
−3 główne powody, dlaczego umawianie spotkań kończy się fiaskiem, oraz jak to zmienić- case study.
− Warsztaty: Analiza rozmów uczestników i wypracowywanie wniosków.

Efekty modułu: uczestnicy uświadomią sobie co obniża ich wyniki sprzedażowe oraz dokonają analizy swoich własnych rozmów pod kątem ich skuteczności.

Moduł 2. Przykuwanie uwagi i angażowanie klienta w rozmowę o spotkaniu.
− Skuteczna strategia rozmowy w oparciu o persony sprzedażowe. Warsztaty.
− Jak rozpocząć rozmowę, aby umówić spotkanie? 4 sprawdzone sposoby otwierania rozmów.
− Jak pytać o czas na rozmowę, aby nie „spalić” rozmowy?
− Co powiedzieć sekretarce, aby chciała połączyć Cię dalej? Sprawdzona strategia.
− Warsztaty tworzenia mocnych zdań otwierających według 4 sposobów.

Efekty modułu: uczestnicy stworzą skuteczną strategię rozmowy dopasowaną do klientów i branży

Moduł 3. Doprowadzanie do umówienia spotkania
− Pokonywanie barier i zastrzeżeń klientów: lista najczęstszych obiekcji przed spotkaniem.
− Technika „zapętlenia” i jej praktyczne zastosowanie.
− Złota zasada doprowadzania do umówienia spotkania.
− Jak umówić spotkanie dzięki obiekcji? Sprawdzony patent.
− Warsztaty sprzedażowe: testujemy i ćwiczymy nowe techniki sprzedażowe.

Efekty modułu: uczestnicy rozwiną umiejętność reagowania w wybranych trudnych sytuacjach poprzez przećwiczenie rozmów zastosowaniem technik reagowania na obiekcje i zastrzeżenia

Moduł 4. Trening umawiania spotkań według scenariuszy wypracowanych podczas szkolenia.
− Nagrywamy rozmowy uczestników szkolenia.
− Odsłuchujemy i analizujemy ich przebieg pod kątem skuteczności.
− Przekazujemy konkretne wskazówki, co było świetne, oraz elementy, które zdecydowanie warto poprawić.
− Narzędzie podnoszenia skuteczności sprzedaży: ćwiczymy jego zastosowanie.

Efekty modułu: uczestnicy przećwiczą w praktyce wszystkie nowe strategie i techniki oraz otrzymają konstruktywną informację zwrotną

Moduł 5. Zwiększanie ilości umawianych spotkań po szkoleniu
− Tworzenie działania po szkoleniu, abyś naprawdę poprawił wyniki
− Podsumowanie szkolenia

Efekty modułu: uczestnicy stworzą plan podnoszenia wyników po szkoleniu oraz wybiorą kluczowe obszary, w jakich powinni rozwijać swoje umiejętności, aby zwiększyć sprzedaż i zrealizować cele sprzedażowe.

Na tym szkoleniu stworzysz strategię umawiania spotkań
dopasowaną do specyfiki Twojej branży!

Poprzez kolejne moduły treningu prowadzę Cię krok po kroku. Nauczę Cię mojej autorskiej strategii umawiania spotkań, które da Ci świetne wyniki.  To nasz cel na którym pracujemy podczas tego szkolenia!

ZGŁASZAM UDZIAŁ W SZKOLENIU >>

Szkolenie prowadzi Iza Krejca-Pawski

Stworzyłam to szkolenie ponieważ wiem, jak ważne dla wyników sprzedażowych jest skuteczne umawianie spotkań. Równocześnie wiem, że wiele osób ma problem z  zachęceniem klienta do rozmowy, ponieważ stosuje stare, nieskuteczne już dziś metody.

Jako trener odsłuchałam ponad 1000 rozmów sprzedażowych handlowców, konsultantów, doradców i telemarketerów z wielu branż.  Podczas szkoleń, warsztatów i coachingów "on the job" pomagałam setkom uczestników poprawiać skuteczność rozmów. Sama sprzedawałam przez telefon i umawiałam spotkania na długo, zanim zostałam trenerem sprzedaży. Ponieważ wiem, co działa w praktyce, po moich szkoleniach od razu podnosisz wyniki!

Trenerka biznesu  i praktyk sprzedaży, autorka książki "Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki" i ebooka "Jak skutecznie umawiać spotkania".

Sprawdź szczegóły i zgłoś udział w szkoleniu:

 

Termin szkolenia: 17.12.2018r. (PONIEDZIAŁEK)
Godziny szkolenia:  9.00-16.00

Trening odbywa się w Warszawie, w ścisłym centrum, 5 minut na piechotę od Warszawy Centralnej.

Sala szkoleniowa w budynku Central Tower („Comarch”)
Aleje Jerozolimskie 81

1 dniowy, intensywny trening, podczas którego nauczysz się jak skutecznie umawiać spotkania:

850 zł + 23% VAT

W skład ceny wchodzą:

– Udział w szkoleniu

– Materiały szkoleniowe zawierające przykłady rozmów i techniki omawiane na szkoleniu, materiały piśmiennicze, długopis

– Certyfikaty udziału w szkoleniu

– Całodniowa przerwa kawowa (kawa, herbata, soki, ciasteczka)

ZGŁASZAM UDZIAŁ W SZKOLENIU >>
Zdjęcie Izy i Michała z IKP Szkolenia

Jesteś zdecydowany na udział w szkoleniu?
Skontaktuj się z nami i porozmawiaj o szczegółach:

Sprawy organizacyjne i zgłoszenia na szkolenie:
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65

Kwestie merytoryczne i programowe:
Iza Krejca-Pawski

Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80