ZAPISY ZAKOŃCZONE - Skuteczna sprzedaż i umawianie spotkań przez telefon Szkolenie otwarte 25.10.2017 r. w Warszawie 899 zł +23% VAT / 1 os

JUŻ WKRÓTCE PODAMY KOLEJNY TERMIN SZKOLENIA 

Trening z nagrywaniem i analizą rozmów dla  osób, które aby sprzedać dzwonią, wysyłają oferty na e-mail, oddzwaniają, umawiają się na spotkania z klientami
i chcą robić to LEPIEJ!

Zobacz program szkolenia >>

Przyjdź i dowiedz się:

  • Co zrobić, aby podnieść ilość umawianych spotkań!
  • Jak prowadzić rozmowę, aby klient chciał umówić się na spotkanie.
  • Podniesiesz skuteczność dzwonienia na "zimnej bazie".
  • Poczujesz się zdecydowanie pewniej zwiększając motywację do dzwonienia.
  • Jak rozpoczynać rozmowę, aby klient chciał z Tobą rozmawiać dłużej niż 1 minutę.
  • Jak pytać o czas na rozmowę, aby to miało sens.
  • Jak pokonywać najczęstsze obiekcje klientów dotyczące spotkania.
  • Posłuchasz rozmów innych handlowców.
  • Wyjdziesz z treningu z głową pełną pomysłów oraz listą nowych i twórczych sposobów prowadzenia rozmów.

8 spotkań umówionych z 11 telefonów - skuteczność tego szkolenia potwierdzają Wasze opinie!

TY RÓWNIEŻ MOŻESZ OSIĄGAĆ TAKIE WYNIKI!

Przyjdź na szkolenie stworzone z myślą o handlowcach, managerach, doradcach czy konsultantach, którzy chcą poznać nowe sposoby
zwiększenia ilości umawianych spotkań

Jak pokonać niechęć klienta do spotkania?
Co powiedzieć, aby klient chciał się spotkać?
I jak zacząć rozmowę, aby w ogóle chciał rozmawiać?
Jak przekonać do spotkania klienta, który nie jest zainteresowany ofertą??

Przyjdź na trening i poznaj odpowiedzi!

Szkolenie prowadzi Iza Krejca-Pawski

Stworzyłam to szkolenie ponieważ wiem, jak ważne dla wyników sprzedażowych jest skuteczne umawianie spotkań. Równocześnie wiem, że wiele osób ma problem z  zachęceniem klienta do rozmowy, ponieważ stosuje stare, nieskuteczne już dziś metody.

Jako trener odsłuchałam ponad 1000 rozmów sprzedażowych handlowców, konsultantów, doradców i telemarketerów z wielu branż.  Podczas szkoleń, warsztatów i coachingów "on the job" pomagałam setkom uczestników poprawiać skuteczność rozmów. Sama sprzedawałam przez telefon i umawiałam spotkania na długo, zanim zostałam trenerem sprzedaży. Ponieważ wiem, co działa w praktyce, po moich szkoleniach od razu podnosisz wyniki!

Trenerka biznesu  i praktyk sprzedaży, autorka książki "Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki" i ebooka "Jak skutecznie umawiać spotkania".

Sprawdź szczegóły szkolenia:

Termin szkolenia: 25.10.2017r. (środa)
Godziny szkolenia:  9.00-17.00

Trening odbywa się w Warszawie, w ścisłym centrum, 5 minut na piechotę od Warszawy Centralnej.

Sala szkoleniowa w budynku Central Tower („Comarch”)
Aleje Jerozolimskie 81

 

 

 

Program szkolenia: 1 dzień – 09.00-17.00

Moduł 1. Świeże spojrzenie na sprzedaż – jak sprzedawać „językiem klienta”?

  • Jak budować natychmiastowe porozumienie dzięki stosowaniu „języka klienta”?
  • Na ile skuteczna jest Twoja obecna strategia sprzedaży i umawiania spotkań?
  • W którym miejscu rozmów „tracisz” sprzedaż? I jak to zmienić? Analizujemy błędy.
  • Warsztaty: analizujemy przykładowe rozmowy uczestników pod kątem ich skuteczności.

Efekty modułu: uczestnicy dokonają analizy przykładowych rozmów pod kątem ich skuteczności i zaplanują zmiany, które należy wprowadzić w rozmowach w dalszej części szkolenia.

 Moduł 2. Mocne wejście – Techniki angażowania uwagi klientów przez telefon.

  • Co powiedzieć, aby klient chciał Cię słuchać od pierwszej minuty rozmowy?
  • 5 sposobów budowania angażujących mocnych zdań.
  • Strategiczne pytania sprzedażowe – technika „magicznych pytań”.
  • Umawianie spotkań z klientami – jak doprowadzić do spotkania?
  • Przykłady rozmów z umawianiem spotkań – 2 sprawdzone strategie.
  • Warsztaty tworzenia mocnych zdań otwierających rozmowę z klientem.

Efekty modułu: uczestnicy nauczą się tworzyć zdania, które angażują klientów w rozmowy i nauczą się dopasowywać je do specyfiki swoich klientów i reprezentowanej branży.

Moduł 3. Praktyczne rozwiązania na najczęstsze problemy podczas rozmów.

  • Czy pytać klienta o czas na rozmowę i jak zrobić to dobrze?
  • Jak reagować w sytuacji, gdy klient żąda podania ceny na początku rozmowy?
  • Jak rozmawiać z sekretarką i pośrednikami, którzy nie chcą połączyć? Sprawdzone strategie.
  • Jak rozmawiać z osobą decyzyjną i właścicielami firm, którzy nie mają czasu?
  • Jak reagować na przeciąganie decyzji w czasie i odwlekaniem decyzji przez klienta?
  • Jak sprzedawać oferty podobne do rozwiązań konkurencji i wyróżnić się w oczach klienta?
  • Warsztaty: tworzymy mocne zdania otwierające rozmowę z klientem dopasowane do specyfiki branży uczestników.

Efekty modułu: uczestnicy nauczą się tworzyć zdania, które przykuwają uwagę rozmówcy i nauczą się pokonywać barierę wejścia podczas rozmów o ofercie.

 Moduł 4. Składanie oferty i oddzwanianie do klientów po decyzję.

  • Jak wykorzystać prośbę o wysłanie oferty na e-mail w strategiczny sposób?
  • Jak napisać treść e-maila i jak powinien wyglądać załącznik, aby działały?
  • Sprawdzamy, czy obecnie wysyłane oferty pomagają uczestnikom przekonać klientów.
  • Skuteczna strategia rozmowy po wysłaniu oferty – warunki, jakie musi spełnić.
  • Warsztaty: radzenie sobie z odwlekaniem decyzji lub unikaniem odpowiedzi.

Efekty modułu: uczestnicy dokonają analizy drugiego etapu rozmowy pod kątem podnoszenia jego skuteczności, a następnie przećwiczą finalizację ustaleń z klientem podczas warsztatów.

Moduł 5. Plan działań po szkoleniu – jak przenieść nowe umiejętności do codziennej pracy?

  • Tworzymy plan działania po szkoleniu i ustalamy cele rozwojowe dla każdego uczestnika
    z wykorzystaniem formularzy planowania rozwoju.
  • Zadania rozwojowe po szkoleniu – co dalej?

Efekty modułu: uczestnicy zaplanują wdrożenie nowej strategii rozmowy sprzedażowej po szkoleniu w swojej codziennej pracy.

Michał czuwa nad organizacją szkolenia – odpowie na wszystkie Twoje pytania.

Michał PawskiMichał Pawski IKP Szkolenia
Kierownik projektów szkoleniowych

kom. 606 445 765
e-mail : biuro@ikpszkolenia.pl

Organizacja szkoleń, obsługa zgłoszeń i zapytań

Zapisz się na szkolenie i zgarnij BONUSY O WARTOŚCI 200 ZŁ!

BONUSY wygasają 31.08.2017 r., czyli za:

Masz pytania organizacyjne?

Michał odpowie na wszystkie Twoje pytania:

  • Tel. 606 44 57 65

  • biuro@ikpszkolenia.pl