Skuteczne umawianie spotkań przez telefon Ze względu na obecną sytuację zapraszamy alternatywnie na
KONSULTACJE SPRZEDAŻOWE ONLINE PRZEZ SKYPE
Trening z nagrywaniem i analizą rozmów dla osób, które umawiają spotkania z Klientami i chcą zdecydowanie podnieść swoją skuteczność!
Standardowa cena szkolenia - 850 zł + 23% VAT - 1 osoba
Ze względu na obecną sytuację zapraszamy alternatywnie na indywidualne konsultacje sprzedażowe PRZEZ SKYPE
Przyjdź na szkolenie i zdobądź dużą porcję praktycznej wiedzy. Na szkoleniu dowiesz się:
- Jak podnieść skuteczność i ilość umawianych spotkań, tak by w krótkim czasie zwiększyć sprzedaż produktów lub usług?
- Jak rozpocząć rozmowę w naprawdę mocny, angażujący klienta sposób, aby chciał rozmawiać z Tobą dłużej niż 1 minutę?
- Jakim językiem korzyści mówić, by Klient SAM chciał się umówić na spotkanie?
- Jak skutecznie pokonać KAŻDĄ obiekcję klienta i odpowiedzieć kontrargumentem?
- Jak przełamać się i umawiać spotkania dzwoniąc na "zimnej bazie"?
- Jak stworzyć strategię rozmowy dopasowaną do specyfiki Twojej branży i potrzeb klientów?
- Jakich 3 błędów należy unikać, by umawianie spotkań przez telefon stało się faktem?
- Jak brzmią rozmowy innych handlowców, którzy umawiają spotkania?
To wszystko sprawi, że, wyjdziesz z treningu z głową pełną pomysłów oraz listą nowych i twórczych sposobów prowadzenia rozmów, a dzięki temu zaczniesz aktywnie umawiać spotkania! Szkolenie pozwoli Ci na przekucie osobistych sukcesów we wzrost sprzedaży Twojej firmy!

8 spotkań z wykonanych 11 telefonów to rezultat, jaki osiągają uczestnicy! Poznaj ich opinie na temat szkolenia
Szkolenie z Izą było dla mnie mega przydatne. Bardzo polecam, dużo pomocnych wskazówek oraz skuteczne zbijanie obiekcji, a przede wszystkim zwiększyła się skuteczność umówionych spotkań o 60%!!!!! Z całego serca polecam
Patrycja, doradca klienta w banku
Miałam wielką przyjemność odbyć szkolenie u Pani Izabeli. Teoria przeplatana poczuciem humoru i pełnym profesjonalizmem.
Pani Iza przekazuje informacje w sposób łatwy i przystępny, potrafi swoim entuzjazmem zmotywować każdego do działania. Dzięki doskonałym ćwiczeniom w chwili obecnej 6/10 telefonów kończy się spotkaniem.
Maja , doradca klienta
Polecam szkolenia z Panią Izą, świetna osoba o bardzo dużej wiedzy. Dużo ćwiczeń które pobudzały szare komórki, merytoryki, fajne wskazówki. Szkolenie nauczyło mnie także radzenia sobie z obiekcjami klientów co wykorzystuję obecnie w rozmowach i widzę bardzo duży postęp.
Magdalena Nowicka
Moim największym sukcesem po szkoleniu jest to iż potrafię bez jakichkolwiek obaw złapać za telefon, zadzwonić i z satysfakcją „omijać” obiekcje które kiedyś sprawiały mi wiele problemów. Wynikiem tego jest umawianie 3 / 5 spotkań z architektami z którymi wcześniej nie miałem styczności.
Daniel Jasik, przedstawiciel firmy z branży pokryć dachowch
Zdecydowałam się na szkolenie, ponieważ chciałam polepszyć moje wyniki w sprzedaży. Szkolenie polecam wszystkim osobom, które chcą polepszyć swoje umiejętności i spojrzeć na swoją pracę z innej perspektywy.
Mnie dało większą pewność siebie i większą ilość umówionych spotkań.
Agnieszka Dzieniszewska, doradca klienta
Zmieniłem sposób telefonowania i udało mi się umówić 8 spotkań z 11 rozmów. Jeżeli chodzi o same spotkania z klientami, trwają dużo krócej i łatwiej mi jest zakończyć je pozytywnie.
Szybciej, oszczędniej i dużo łatwiej jest skorzystać z Twojego doświadczenia i wiedzy niż zastanawiać się i wynajdywać wszystko od początku.
Bartosz Greguła, doradca ubezpieczeniowy
ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ I ZACZNIJ OSIĄGAĆ PODOBNE WYNIKI!
Przyjdź na szkolenie stworzone z myślą o handlowcach, managerach, doradcach czy konsultantach, którzy chcą poznać nowe sposoby zwiększenia ilości umawianych spotkań
Jak pokonać niechęć klienta do spotkania?
Co powiedzieć, aby klient chciał się spotkać?
Jak zacząć rozmowę, aby w ogóle chciał rozmawiać?
Jak przekonać do spotkania klienta, który nie jest zainteresowany ofertą?
Przyjdź na trening i poznaj odpowiedzi!
Przeczytaj program szkolenia:
Moduł 1. Co wpływa na ilość i skuteczność umawianych spotkań?
− Co sprzedajesz podczas umawiania spotkań?
− Ile umówionych spotkań można uznać a sukces?
− 2 scenariusze umawiania spotkań i kiedy je stosować?
− 3 główne powody, dlaczego umawianie spotkań kończy się fiaskiem oraz jak to zmienić- case study.
− Warsztaty: Analiza rozmów uczestników i wypracowywanie wniosków.
Efekty modułu: uczestnicy uświadomią sobie, co obniża ich wyniki sprzedażowe oraz dokonają analizy swoich własnych rozmów pod kątem ich skuteczności.
Moduł 2. Przykuwanie uwagi i angażowanie klienta w rozmowę o spotkaniu.
− Skuteczna strategia rozmowy w oparciu o persony sprzedażowe. Warsztaty.
− Jak rozpocząć rozmowę, aby umówić spotkanie? 5 sprawdzonych sposobów otwierania rozmów.
− Jak pytać o czas na rozmowę, aby nie „spalić” rozmowy?
− Co powiedzieć sekretarce, aby chciała połączyć Cię dalej? Sprawdzona strategia.
− Warsztaty tworzenia mocnych zdań otwierających według 5 sposobów.
Efekty modułu: uczestnicy stworzą skuteczną strategię rozmowy dopasowaną do klientów i branży.
Moduł 3. Doprowadzanie do umówienia spotkania.
− Pokonywanie barier i zastrzeżeń klientów: lista najczęstszych obiekcji przed spotkaniem.
− Technika „zapętlenia” i jej praktyczne zastosowanie.
− Złota zasada doprowadzania do umówienia spotkania.
− Jak umówić spotkanie dzięki obiekcji? Sprawdzony patent.
− Warsztaty sprzedażowe: testujemy i ćwiczymy nowe techniki sprzedażowe.
Efekty modułu: uczestnicy rozwiną umiejętność reagowania w wybranych trudnych sytuacjach poprzez przećwiczenie rozmów zastosowaniem technik reagowania na obiekcje i zastrzeżenia.
Moduł 4. Trening umawiania spotkań według scenariuszy wypracowanych podczas szkolenia.
− Nagrywamy rozmowy uczestników szkolenia.
− Odsłuchujemy i analizujemy ich przebieg pod kątem skuteczności.
− Przekazujemy konkretne wskazówki, co było świetne, oraz elementy, które zdecydowanie warto poprawić.
− Narzędzie podnoszenia skuteczności sprzedaży: ćwiczymy jego zastosowanie.
Efekty modułu: uczestnicy przećwiczą w praktyce wszystkie nowe strategie i techniki oraz otrzymają konstruktywną informację zwrotną.
Moduł 5. Zwiększanie ilości umawianych spotkań po szkoleniu.
− Tworzenie działania po szkoleniu, abyś naprawdę poprawił wyniki.
− Podsumowanie szkolenia.
Efekty modułu: uczestnicy stworzą plan podnoszenia wyników po szkoleniu oraz wybiorą kluczowe obszary, w jakich powinni rozwijać swoje umiejętności, aby zwiększyć sprzedaż i zrealizować cele sprzedażowe.
Na tym szkoleniu stworzysz strategię umawiania spotkań
dopasowaną do specyfiki Twojej branży!
Postaw na skuteczność popartą praktyczną wiedzą już dziś!
Poprzez kolejne moduły treningu prowadzę Cię krok po kroku. Nauczę Cię mojej autorskiej strategii umawiania spotkań, która da Ci świetne wyniki.
To nasz cel, który razem zrealizujemy,
podnosząc efektywność Twoich sprzedażowych działań!

Szkolenie prowadzi Iza Krejca-Pawski
Cześć, jestem Iza, moi klienci umawiają 8 spotkań na 11 telefonów, podnoszą sprzedaż o 30% i odzyskują kontrolę nad swoim czasem. Moją misją jest sprawienie, żeby wszystkie osoby, które sprzedają i zarządzają zespołami osiągały podobne wyniki.
900 osób rocznie rozwija u mnie na szkoleniach umiejętności sprzedaży, umawiania spotkań, zarządzania czasem i zespołem oraz obsługi klienta. Jako trener odsłuchałam ponad 2500 rozmów sprzedażowych handlowców, konsultantów, doradców i telemarketerów z wielu branż.
Jestem trenerką umiejętności biznesowych, praktykiem biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży, negocjacjach i obsłudze klienta, którym uwielbiam się dzielić. Autorką cenionych i świetnie ocenianych książek "Sprzedaż. Tyko sprawdzone techniki" oraz "Elastyczne Zarządzanie Czasem" , ebooka "Jak skutecznie umawiać spotkania z klientami".
Certyfikowany trener sprzedaży, ukończyłam Szkołę Profesjonalnych Trenerów Sprzedaży SPTS we Wrocławiu, szkolenia trenerskie w Pracowni Psychologicznej im. Elżbiety Sołtys w Krakowie oraz studia podyplomowe Psychologia biznesu.
Szefowa firmy szkoleniowej IKP Szkolenia.
Iza szkoliła i wspierała know how zespoły i kadrę managerską firm takich, jak:

Jest autorką ponad 50 artykułów publikowanych w magazynach i portalach takich, jak:

Sprawdź szczegóły i zgłoś udział w szkoleniu:
Termin szkolenia: nowy termin szkolenia zostanie ustalony w późniejszym czasie
Godziny szkolenia: 9.00-17.00
Trening odbywa się w Warszawie
Sala szkoleniowa w Centrum Konferencyjnym SZAWA Conference
Budynek Oxygen Park przy ulicy Jutrzenki 137 (parter)
8 minut od Dworca Warszawa Zachodnia wzdłuż Al. Jerozolimskich.
1 dniowy, intensywny trening, podczas którego nauczysz się jak skutecznie umawiać spotkania: 850 zł + 23% VAT
W skład ceny wchodzą:
– Udział w szkoleniu
– Materiały szkoleniowe zawierające przykłady rozmów i techniki omawiane na szkoleniu, materiały piśmiennicze, długopis
– Certyfikaty udziału w szkoleniu
– Całodniowa przerwa kawowa (świeżo mielona kawa, wybór herbat i ziół, woda z sezonowymi owocami, świeże owoce, słodkie i słone przekąski)
Ze względu na obecną sytuację zapraszamy alternatywnie na indywidualne konsultacje sprzedażowe PRZEZ SKYPE

Skontaktuj się z nami:
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65
Iza Krejca-Pawski
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80