Masz pytania? Zadzwoń na 606 44 57 65 lub napisz na biuro@ikpszkolenia.pl

Trening z nagrywaniem i analizą rozmów dla osób, które umawiają spotkania
z Klientami i chcą zdecydowanie podnieść swoją skuteczność!

Szkolenie Skuteczne Umawianie spotkań handlowych

Intensywny trening umawiania spotkań prowadzony przez trenera sprzedaży i autorkę cenionego ebooka „Umawianie Spotkań. Cold Calling”, Izę Krejcę-Pawski

Przyjdź na szkolenie i zdobądź dużą porcję praktycznej wiedzy. Na szkoleniu dowiesz się:

 
Jak podnieść skuteczność i ilość umawianych spotkań, tak by w krótkim czasie zwiększyć sprzedaż produktów lub usług?
Jak rozpocząć rozmowę w naprawdę mocny, angażujący klienta sposób, aby chciał rozmawiać z Tobą dłużej niż 1 minutę?
Jakim językiem korzyści mówić, by Klient SAM chciał się umówić na spotkanie?
Jak skutecznie pokonać KAŻDĄ obiekcję klienta i odpowiedzieć kontrargumentem?
Jak przełamać się i umawiać spotkania dzwoniąc na „zimnej bazie”?
Jak stworzyć strategię rozmowy dopasowaną do specyfiki Twojej branży i potrzeb klientów?
Jakich 3 błędów należy unikać, by umawianie spotkań przez telefon stało się faktem?
Jak brzmią rozmowy innych handlowców, którzy umawiają spotkania?

To wszystko sprawi, że, wyjdziesz z treningu z głową pełną pomysłów oraz listą nowych i twórczych sposobów prowadzenia rozmów, a dzięki temu zaczniesz aktywnie umawiać spotkania! Szkolenie pozwoli Ci na przekucie osobistych sukcesów we wzrost sprzedaży Twojej firmy!

 

Zapytaj o szkolenie dla Twojego zespołu

Powyższy program jest wstępną propozycją  – za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych rozmów z klientami

8 spotkań z wykonanych 11 telefonów to rezultat,
jaki osiągają uczestnicy! Poznaj ich opinie na temat szkolenia

Zmieniłem sposób telefonowania i udało mi się umówić 8 spotkań z 11 rozmów. Jeżeli chodzi o same spotkania, trwają dużo krócej i łatwiej mi jest zakończyć je pozytywnie.

Szybciej, oszczędniej i dużo łatwiej jest skorzystać z Twojego doświadczenia i wiedzy niż zastanawiać się i wynajdywać wszystko od początku.”

Bartosz Greguła

Doradca ubezpieczeniowy

„Moim największym sukcesem po szkoleniu jest to iż potrafię bez jakichkolwiek obaw złapać za telefon, zadzwonić i z satysfakcją „omijać” obiekcje które kiedyś sprawiały mi wiele problemów.

Wynikiem tego jest umawianie 3 / 5 spotkań z architektami z którymi wcześniej nie miałem styczności.

Daniel Jasik

przedstawiciel handlowy, branża budowlana

„Bezpośrednio po szkoleniu zespół podniósł skuteczność umawiania spotkań o 70%,
a działań sprzedażowych o 90%.

Wprowadzenie strategii poznanych na szkoleniu zdecydowanie podniosło skuteczność zespołu sprzedażowego”

Ewelina Tomaszewska

Kierownik działu sprzedaży, branża nieruchomości

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ I ZACZNIJ OSIĄGAĆ PODOBNE WYNIKI!

Przyjdź na szkolenie stworzone z myślą o handlowcach, managerach, doradcach czy konsultantach, którzy chcą poznać nowe sposoby zwiększenia ilości umawianych spotkań
Jak pokonać niechęć klienta do spotkania?
Co powiedzieć, aby klient chciał się spotkać?
Jak zacząć rozmowę, aby w ogóle chciał rozmawiać?
Jak przekonać do spotkania klienta, który nie jest zainteresowany ofertą?

Przyjdź na trening i poznaj odpowiedzi!

 Program szkolenia: Cold Calling, Umawianie Spotkań  – 1 dzień (ok 8 godzin)

Moduł 1. Co wpływa na ilość i skuteczność umawianych spotkań?
− Co sprzedajesz podczas umawiania spotkań?
− Ile umówionych spotkań można uznać a sukces?
− 2 scenariusze umawiania spotkań i kiedy je stosować?
− 3 główne powody, dlaczego umawianie spotkań kończy się fiaskiem oraz jak to zmienić- case study.
− Warsztaty: Analiza rozmów uczestników i wypracowywanie wniosków.

Efekty modułu: uczestnicy uświadomią sobie, co obniża ich wyniki sprzedażowe oraz dokonają analizy swoich własnych rozmów pod kątem ich skuteczności.

Moduł 2. Przykuwanie uwagi i angażowanie klienta w rozmowę o spotkaniu.
− Skuteczna strategia rozmowy w oparciu o persony sprzedażowe. Warsztaty.
− Jak rozpocząć rozmowę, aby umówić spotkanie? 5 sprawdzonych sposobów otwierania rozmów.
− Jak pytać o czas na rozmowę, aby nie „spalić” rozmowy?
− Co powiedzieć sekretarce, aby chciała połączyć Cię dalej? Sprawdzona strategia.
− Warsztaty tworzenia mocnych zdań otwierających według 5 sposobów.

Efekty modułu: uczestnicy stworzą skuteczną strategię rozmowy dopasowaną do klientów i branży.

Moduł 3. Doprowadzanie do umówienia spotkania.
− Pokonywanie barier i zastrzeżeń klientów: lista najczęstszych obiekcji przed spotkaniem.
− Technika „zapętlenia” i jej praktyczne zastosowanie.
− Złota zasada doprowadzania do umówienia spotkania.
− Jak umówić spotkanie dzięki obiekcji? Sprawdzony patent.
− Warsztaty sprzedażowe: testujemy i ćwiczymy nowe techniki sprzedażowe.

Efekty modułu: uczestnicy rozwiną umiejętność reagowania w wybranych trudnych sytuacjach poprzez przećwiczenie rozmów zastosowaniem technik reagowania na obiekcje i zastrzeżenia.

Moduł 4. Trening umawiania spotkań według scenariuszy wypracowanych podczas szkolenia.
− Nagrywamy rozmowy uczestników szkolenia.
− Odsłuchujemy i analizujemy ich przebieg pod kątem skuteczności.
− Przekazujemy konkretne wskazówki, co było świetne, oraz elementy, które zdecydowanie warto poprawić.
− Narzędzie podnoszenia skuteczności sprzedaży: ćwiczymy jego zastosowanie.

Efekty modułu: uczestnicy przećwiczą w praktyce wszystkie nowe strategie i techniki oraz otrzymają konstruktywną informację zwrotną.

Moduł 5. Zwiększanie ilości umawianych spotkań po szkoleniu.
− Tworzenie działania po szkoleniu, abyś naprawdę poprawił wyniki.
− Podsumowanie szkolenia.

Efekty modułu: uczestnicy stworzą plan podnoszenia wyników po szkoleniu oraz wybiorą kluczowe obszary, w jakich powinni rozwijać swoje umiejętności, aby zwiększyć sprzedaż i zrealizować cele sprzedażowe.

Na tym szkoleniu stworzysz strategię umawiania spotkań
dopasowaną do specyfiki Twojej branży!

Postaw na skuteczność popartą praktyczną wiedzą już dziś!

 

 

Poprzez kolejne moduły treningu prowadzę Cię krok po kroku. Nauczę Cię mojej autorskiej strategii umawiania spotkań, która da Ci świetne wyniki.

To nasz cel, który razem zrealizujemy,
podnosząc efektywność Twoich sprzedażowych działań!

Szkolenie prowadzi Iza Krejca-Pawski

Moi klienci umawiają 8 spotkań na 11 telefonów, podnoszą sprzedaż o 30% i odzyskują kontrolę nad swoim czasem. Moją misją jest sprawienie, żeby wszystkie osoby, które sprzedają i zarządzają zespołami osiągały podobne wyniki.

Stworzyłam to szkolenie ponieważ wiem, jak ważne dla wyników sprzedażowych jest skuteczne umawianie spotkań. Równocześnie wiem, że wiele osób ma problem z zachęceniem klienta do rozmowy, ponieważ stosuje stare, nieskuteczne już dziś metody.

Jako trener odsłuchałam ponad 2900 rozmów sprzedażowych handlowców, konsultantów, doradców i telemarketerów z wielu branż. Podczas szkoleń, warsztatów i coachingów „on the job” pomagałam setkom uczestników poprawiać skuteczność rozmów. Sama sprzedawałam przez telefon i umawiałam spotkania na długo, zanim zostałam trenerem sprzedaży. Ponieważ wiem, co działa w praktyce, po moich szkoleniach od razu podnosisz wyniki!

Certyfikowany trener, ekspert i praktyk biznesu, szkolący zespoły sprzedaży i obsługi klienta. Licencjonowany Konsultant Odporności Psychicznej (Mental Toughness MTQ48) oraz Zintegrowanego Modelu Przywództwa ILM72. Szefowa firmy IKP Szkolenia.

Jako trener od 9 lat zwiększa wyniki i poprawia jakość pracy szkolonych osób, pomagając zespołom wejść POZIOM WYŻEJ.

Iza jest autorką cenionych książek, ebooków i planerów:

900 osób rocznie przechodzi szkolenia pod okiem Izy
Szkoliła i wspierała know how zespoły i kadrę managerską firm takich, jak:

Jest też autorką ponad 50 merytorycznych artykułów oraz wypowiedzi eksperckich publikowanych w:

Sprawdź szczegóły i zgłoś udział w szkoleniu
Umawianie Spotkań Cold Calling

Trening z analizą rozmów dla osób, które umawiają spotkania z Klientami
i chcą zdecydowanie podnieść swoją skuteczność!

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE:
Napisz na sklep@izakrejcapawski.pl

Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65

Iza Krejca-Pawski
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80

 

ZAMÓW SZKOLENIE DLA TWOJEGO ZESPOŁU !

Zapisz temat, ilość osób, miejsce, termin,
a my przygotujemy ofertę szkolenia. 

Jesteśmy też dostępni pod telefonem
606 44 57 65 lub emailem biuro@ikpszkolenia.pl

Napisz do nas o szkolenie